Marca: სუპერ თასის ნახევარფინალურ შეხვედრაში მესის თამაში გამორიცხულია

Marca: სუპერ თასის ნახევარფინალურ შეხვედრაში მესის თამაში გამორიცხულია

Marca-ს ინფორმაციით, ესპანეთს სუპერ თასის ნახევარფინალურ შეხვედრაში ლეო მესის თამაში გამოირიცხა. ამის მიზეზი "გრანადასთან" მატჩში მიღებული მცირე დაზიანებაა, რის გამოც რონალდ კუმანმა გადაწყვიტა ცვლილება განეხორციელებინა და იგი მოედნიდან გაეყვანა.

როგორც უკვე იცით, დღეს დილით "ლა პულგამ" გუნდთან ერთად არ ივარჯიშა, რამაც საფუძვლიანი ეჭვი შექმნა იმისა, რომ იგი ნახევარფინალურ შეხვედრას გამოტოვებდა.

მესი იმედოვნებს, რომ მას კვირას გასამართ ფინალურ ეტაპზე მაინც შეეძლება თამაში, იმ შემთხვევაში, თუ დღევანდელ შეხვედრას "ბარსელონა" მოიგებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #25 13 იანვარი 2021 23:47
    1
    ციტატა: Nini
    CHEPE,
    არა ეს ისე ვთქვი თორემ გურულის და იმერელის სისხლი მირევია და გააზრება არ წარმოადგენს არანაირ პრობლემას თანაც არა რაჭველივით ნელა.მერე მეორე ეგ სპეციალურად ვთქვი.😃 მესამე ინტერნეტმა აურია თორემ კიდევ უფრო მალე დავწერდი ეს ხუმრობით რა თქმა უნდა.😃

    ჩემნაირი ხასიათი გაქვს მოკლედ რაა😃😃 მეც ხუმრობით გითხარი და კი გამიგე ხუმრობა😃😃 მეც იმერელი ვარ სხვათაშორის მაგრამ დედით კი ვარ რაჭველი😁 პროსტა 100% ით იმერელი ვარ იმიტომ რომ მარტო იმერლის სისხლი მოქმედებს და საეეთოდ არ მეტყობა დედით რაჭველობა😃😃😃
    ფანი [?]
    #24 13 იანვარი 2021 23:01
    0
    ნამდვილად არ ღირს გარისკვა, მესის გარეშე რა გუნდიც ვართ ამ შეხვედრაში უნდა გამოჩნდეს, იმედია ფინალში იქნება ბარსაც და მესიც დაგვეხმარება
    ფანი [?]
    #23 13 იანვარი 2021 23:00
    0
    CHEPE,
    არა ეს ისე ვთქვი თორემ გურულის და იმერელის სისხლი მირევია და გააზრება არ წარმოადგენს არანაირ პრობლემას თანაც არა რაჭველივით ნელა.მერე მეორე ეგ სპეციალურად ვთქვი.😃 მესამე ინტერნეტმა აურია თორემ კიდევ უფრო მალე დავწერდი ეს ხუმრობით რა თქმა უნდა.😃
    ფანი [?]
    #22 13 იანვარი 2021 22:47
    1
    ციტატა: Nini
    CHEPE,
    გამოდის აქაც არიან დარეგისტრირებულები.😠

    ეგ მერე გაიაზრე რაჭველივით😃😃😃 კი აქაც არიან აბა ისე როგორ
    გულშემატკივარი [?]
    #21 13 იანვარი 2021 22:25
    0
    თუ ფინალში ვერ გავიდა გუნდი რა აზრი აქვს მის დასვენებას ამით თუ ძირითადიდან ვერა სკამზე მაინც იჯდეს რო თუ რამე ცუდათ წავიდა ბოლო ნახევარი საათი მაინც ითამაშოშ თუ არა და პიზდეეც დემბელეს იმედი მაქვს ❤️💙
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 13 იანვარი 2021 22:21
    2
    მარკასი არ დაიჯერება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #19 13 იანვარი 2021 22:21
    0
    ანუ თუ უხსენებელი გავიდა ფინალში, მოვალ და პატრონს *****?!?!?!?!
    ფანი [?]
    #18 13 იანვარი 2021 22:17
    0
    CHEPE,
    გამოდის აქაც არიან დარეგისტრირებულები.😠
    ფანი [?]
    #17 13 იანვარი 2021 22:12
    0
    მთავარია ისეთი მცირე ტრამვა იყოს რო დასვენება გამოუვიდეს...დე იონგი პედრი გრიზმანი დემბელე ოთხივე საკმაოდ კარგად უნდა იყვნენ ფსიქოლოგიურად არ მგონია გაუჭირდეთ მოგებაა
    ფანი [?]
    #16 13 იანვარი 2021 22:10
    1
    CHEPE,
    აყოლა არ ღირს 😊.
    ფანი [?]
    #15 13 იანვარი 2021 22:08
    1
    ციტატა: Nini
    CHEPE,
    მანდ დარეგისტრირების სურვილი არ მაქვს თორემ ვერ გადამირჩებოდნენ, უპასუხოდ არ დავტოვებდი არაფრის დიდებით.😃

    ჰო ძალიან კარგი ნერვებს გაუფრთხილდი ჩემო კარგო😃😃
    მე ვარ მაგრამ დიდი ხანია არ დამიწერია რამე მანდ იმიტომ რომ 90% აგდებულად გელაპარაკება და მერე იძულებული ვიყავი მეც არ დამეკლო რამე მერე შორიდან დამიწყეს კბენა აქ რომ ვწერ კომს იქ არჩევდნენ:დ:დ
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 22:05
    2
    CHEPE,
    მანდ დარეგისტრირების სურვილი არ მაქვს თორემ ვერ გადამირჩებოდნენ, უპასუხოდ არ დავტოვებდი არაფრის დიდებით.😃
    Culé [?]
    #13 13 იანვარი 2021 22:03
    1
    სოსიედადს კიკოვუგებთ ლეოს გარეშე დიდი ალბათობით მაგრამ ფინალში შანსი არაა ლეოს გარეშე რამე ვქნათ ასე რომ ჯობია არგარისკონ და საერზტოდ არათამაშონ დღეს
    ფანი [?]
    #12 13 იანვარი 2021 22:02
    1
    OLD,
    არ გირჩევ ნერვებს მოიშლი ტყუილად.
    ფანი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 22:01
    0
    ციტატა: Nini
    მადრიდისტების ჯინაზე მაინც უნდა ითამაშოს დღეს ლეომ თუნდაც ცოტახნით.რაც შეეხება მათ წინასწარმეტყველებაზე ბარსელონას შესახებ ვიტყვი რომ ფრთხილად იყავით ისე არ მოგაქციოთ ბარსელონამ რომ მაგ ვერცხლის მედლის აღების სურვილიც გაგიქროთ.

    BEQA BARCA,
    უკეთესსაც გეტყვი ფინალში გასვლა გვიწინასწარმეტყველეს და ვერცხლის მედალი.😃

    მანდ ხო კიდე სასწაულებს ავლენენ😃😃 დურანტულები და ვიღაც ბათუმელი ათასნიკიანი ტიპი😁😁😁
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #10 13 იანვარი 2021 22:00
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    მესის არყოფნის საკითხს უკვე შეეხნენ ჰალამადრიდზე.

    იქ მოკლედ ყველაფერს რაღაცნაირად უყურებენ. 😂😂

    არასდროს არ შევსულვარ მანდ უნდა შევიდე და დავითვალო ერთი რამდენი არიან
    ფანი [?]
    #9 13 იანვარი 2021 22:00
    1
    მაინც უნდა მოვუგოთ სოსიედადს. იმედია ფინალში მაინც არ გამოგვაკლდება.
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2021 21:58
    4
    ამ მარკას მოუხან გამჩენი და მთელ მადრიდს კიდე დამპალი გაზეთი რომ ითამაშოს ერთადგილში უნდა გაგტენონ შენი გაზეთი დახვეული თან
    ფანი [?]
    #7 13 იანვარი 2021 21:45
    1
    მადრიდისტების ჯინაზე მაინც უნდა ითამაშოს დღეს ლეომ თუნდაც ცოტახნით.რაც შეეხება მათ წინასწარმეტყველებაზე ბარსელონას შესახებ ვიტყვი რომ ფრთხილად იყავით ისე არ მოგაქციოთ ბარსელონამ რომ მაგ ვერცხლის მედლის აღების სურვილიც გაგიქროთ.

    BEQA BARCA,
    უკეთესსაც გეტყვი ფინალში გასვლა გვიწინასწარმეტყველეს და ვერცხლის მედალი.😃
    Culé [?]
    #6 13 იანვარი 2021 21:42
    1
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    მესის არყოფნის საკითხს უკვე შეეხნენ ჰალამადრიდზე.

    იქ მოკლედ ყველაფერს რაღაცნაირად უყურებენ. 😂😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"