ანდერ ბარენეჩეა: აბსურდია იმის თქმა, რომ მესის დრო დასრულდა

ანდერ ბარენეჩეა: აბსურდია იმის თქმა, რომ მესის დრო დასრულდა

"რეალ სოსიედადის" შემტევმა, ანდერ ბარენეჩეამ, ესპანეთის სუპერ თასზე "ბარსელონასთან" მატჩის წინ კომენტარი გააკეთა.  

"მე ყოველთვის ვუყურებდი მესის ტელევიზორში, ახლა კი შესაძლებლობა მაქვს მასთან ერთად სუპერ თასზეც ვითამაშო. ჩვენ აქ თამაშის უფლება დიდი შრომის შემდეგ მოვიპოვეთ და ვეცდებით ამ მატჩით სიამოვნება მივიღოთ. რა თქმა უნდა, ყოველთვის გამარჯვება გვსურს, მაგრამ ჩვენ შესანიშნავ მეტოქესთან თამაში გველის. 

აბსურდულია იმის თქმა, რომ ლიონელ მესის დრო დასრულდა. ის ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელია და შეუძლია მატჩის ბედი ნებისმიერ მომენტში გადაწყვიტოს. ვიმედოვნოთ, მსგავსი რამ ამ შეხვედრაში არ მოხდება. ყველაფერს მოვიმოქმედებთ, რათა საუკეთესო თამაში ვაჩვენოთ და ფინალში გავიდეთ.",

- ფორვარდის სიტყვებს Marca ციტირებს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #18 13 იანვარი 2021 22:57
    0
    ტყუილად ნუ ლაყბობ, მესის ვერავინ და ვერაფერი ვერ ახერებს და ახლა თქვენ გამოხტით კიდე
    Culé [?]
    #17 13 იანვარი 2021 22:01
    0
    აუ იმედია სერიოზული ტრსმვა არააქ ლეოს . სოსიედადთან კიდე შეიძლება მოვივოთ მაგისგარეშე მარა რეალს ვერმოვუგებთ
    ფანი [?]
    #16 13 იანვარი 2021 21:06
    0
    C.PC5,
    იმსახურებენ მაგას.😠მედლის ღირსებიც არ არიან თუმცა.
    გულშემატკივარი [?]
    #15 13 იანვარი 2021 21:05
    1
    ციტატა: C.PC5
    ნეტა ისეთ დღეში ჩავაგდებდეთ რომ მედლის ასაღებად მისვლის შერცხვეთ საერთოდ

    ის პიტალო არაბი მინდა ი.მაროს ბარსამ.
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 21:02
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია

    მაგათ ტელევიზორს დავულეწავდი და აუკრძალავდი ყურებას.

    იჩივლებდნენ მერე 😃

    ჰალამადრიდზე ძალიან დაინტერესებულები არიან რას ვიზამთ დღეს.ფინალში გასვლა გვიწინასწარმეტყველეს ოღონდ ვერცხლის მედალს უნდა დაჯერდეს ბარსელონა.

    ნეტა ისეთ დღეში ჩავაგდებდეთ რომ მედლის ასაღებად მისვლის შერცხვეთ საერთოდ
    ფანი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 20:56
    1
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია

    მაგათ ტელევიზორს დავულეწავდი და აუკრძალავდი ყურებას.

    იჩივლებდნენ მერე 😃

    ჰალამადრიდზე ძალიან დაინტერესებულები არიან რას ვიზამთ დღეს.ფინალში გასვლა გვიწინასწარმეტყველეს ოღონდ ვერცხლის მედალს უნდა დაჯერდეს ბარსელონა.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 13 იანვარი 2021 20:48
    0
    ეგ ზიზუ ავადაა, ეხლაც კითხულობს კომებს, ჰოდა ბარემ მოვიკითხავ და ვეტყვი დაგვასკდეს ყველა ბარსამინელს მსუქანზე 😂 წინაზე გვაგინა არასწორად ჰოდა აგერ დაგვაფრინდეს ზედ.
    ფანი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 20:44
    1
    აგენი მაგარი მოტივირებულიარიან ამაზე მეტი დიდიშანსი რამის მოგების არააქვთ ხოოდა ვისაც მცირე ტრამვა მაინც აქვს არცერთი არუნდა ათამაშოს კუმანმა თუარა ძლივს რაცხას ავფაფხურდით და არ დაგვლეწონ ამჩემაალალებმა
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    ფანი [?]
    #10 13 იანვარი 2021 20:43
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია

    მაგათ ტელევიზორს დავულეწავდი და აუკრძალავდი ყურებას.

    იჩივლებდნენ მერე 😃
    Culé [?]
    #9 13 იანვარი 2021 20:42
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია

    ზუსტადაც მაგაშია საქმე რომ არ უყურებენ საერთოდ ფეხბურთს ისე ლაპარაკობენ😅😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2021 20:39
    0
    იმედია ტრავმაზე ჭორები იყო და დღეს დადგება ძირითადში. გაუჭირდებათ მემგონი არგენტინელის გარეშე. გრიზმანის და ბრაიტვეიტის იმედი არ მაქვს.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 13 იანვარი 2021 20:39
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია

    მაგათ ტელევიზორს დავულეწავდი და აუკრძალავდი ყურებას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 იანვარი 2021 20:26
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂

    ეგენი საერთოდ რატო უყურებენ ფეხბურთს დღემდე ვერ გამიგია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 13 იანვარი 2021 20:22
    1
    "ის ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელია და შეუძლია მატჩის ბედი ნებისმიერ მომენტში გადაწყვიტოს. ვიმედოვნოთ, მსგავსი რამ ამ შეხვედრაში არ მოხდება".ჯერ არ არის გადაწყვეტილი საბოლოოდ ითამაშებს თუ არა ტრავმის გამო, მაგრამ თუ მოხდა
    ისე რომ გამოვიდა მოედანზე მატჩის ბედის გადაწყვეტა მერე ნახეთ თქვენ და თუ არ გადაწყვეტს ამ თამაშშიც.👌👌👌
    გულშემატკივარი [?]
    #4 13 იანვარი 2021 20:21
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?

    ზიზუები და ანი რეალები 😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 13 იანვარი 2021 20:21
    1
    და ვინ ამბობს მერე რო მესის დრო წავიდა?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 13 იანვარი 2021 20:15
    1
    იცის ვინ არის მესი ამ კაცმა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 13 იანვარი 2021 20:15
    1
    კაი გემოვნება აქ ამბიჭს. ყოჩაღ ისე ტეხავს მესისთან რო გიწევს თამაში და მესის ტრამვააქ 😂