ლაპორტა გარსიას შეძენაზე თანახმაა

ლაპორტა გარსიას შეძენაზე თანახმაა

კატალონიის "ბარსელონას" პრეზიდენტობის ერთ-ერთი კანდიდატი, ჟოან ლაპორტა ერიკ გარსიას შეძენაზე თანახმაა.

ახლა კი, იმისათვის, რომ მმართველი კომისიის თავმჯდომარემ, კარლეს ტუსკეტსმა ტრანსფერის დეტალები შეათანხმოს, სხვა კანდიდატების თანხმობაც სჭირდება.

ცოტა ხნის წინ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ" მანჩესტერ სიტი" ესპანელის სანაცვლოდ 5 მილიონ ევროს (+5 ბონუსებში) ითხოვს.

"ბლაუგრანამ" გარსიას შეძენა გასულ სატრანსფერო ფანჯარაზეც სცადა, თუმცა მხარეებს შორის შეთანხმება ვერ შედგა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 25 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #25 13 იანვარი 2021 22:53
    0
    ისე გოდუბო რო დაიბრუნონ ვფიქრობ უკეთესი იქნება
    წევრი [?]
    #24 13 იანვარი 2021 22:12
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Lasho
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აი თქვენი გამკვირვებია რა.. გასაგებია ვიღაც არგევასებათ და თქვენს მოთხოვნებს არ აკმაყოფილებს მარა მერე ისე ხდება რო კარგსაც ვერხედავთ.. ვინჯობდა მუნირს მითხარი პაკო? მე მახსოვს მუნირის მაღალ დონეზე ჩატარებული თამაშები.. კაროჩე ამსაიტზე ყველას ყველა მწვრთნელზე და ყველა ფეხბურთში ჩართულ ადამიანზე მეტი ესმის კამანდას..

    მაგას მარტო დემბელე მიაჩნია ბარსასთვის კარგი:დ:დ:დ ეგ ხო იყო ბარსას დონის რასამბობ პირდაპირ ნეიმარი ჩაანაცვლა 4 წელია უკვე..
    ნუ უსმენ აქ ისეთებს წერენ 90% რომ გაოცებისგან გაგიჟდები

    იცი რაარი ძმაო რობერტოს ლანძღავენ და აი დესტი რამეს აკეთებს? გარსია რადგვინდა ტოდიბო დააბრუნონო.. აგერ მუნირის კაი თამაში არგაიშვასო და საინტერესოა ტოდიბოს კარგი თამაში სად ნახეს?

    ტოდიბო არაფრისმომცემი იგროკია საერთოდ არეღირსება მაგას ბარსაში თამაში თუ დაბრუნდა ჩვეულებრივი იერი მინასნაირი ტიპია... გარსია თუ მოვა ლენგე უნდა გაუშვან 3 ახალგაზრდა მცველი იქნება და + უმტიტი პიკე
    ნუ მუნირი რავი ცუდი არარის უბრალოდ სტაბილური რომ ყოფილიყო და მეტი მონდომებული არ გაუშვებდნენ საერთო ჯამში დეულოფეუზე მეტს კი აკეთებდა ჩემი აზრით

    არა იმას კიარვიძახი გინდ დეულოფეუ ან მუნირი არუნდა გაეშვათთქო მარა ასე მიწასთან რო ასწორებენ მასე არარის.. მუნირზე და დეულოფეუზე უარესი იგროკები მოყარეს მერე გუნდში.. და მცველებს რაც შეეხება რომანიოლი მინდა ყველაზე მეტად
    ფანი [?]
    #23 13 იანვარი 2021 22:11
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂

    ლა მასიელი იყო ალენია აფელაი დეულოფეუ მუნირი და რავი კიდე რამდენი მარტო ლა მასიელობა არაა საკმარისი დონეც უნდა გქონდეს ბარსაში სათამაშო

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂

    ლა მასიელი იყო ალენია აფელაი დეულოფეუ მუნირი და რავი კიდე რამდენი მარტო ლა მასიელობა არაა საკმარისი დონეც უნდა გქონდეს ბარსაში სათამაშო

    ალენია დონეა მერე

    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აფელაი ლა მასიელი არყოფილა.. ალენია უნიჭო იყო.. დეულოფეუ და კიდევ ბევრი ლამასიელი იჯარით გაუშვეს და ჯობია გუნდში იყოს და ცოტა ითამაშოს ვიდრე სხვაგან.. აქუფრო ისწავლიდა დეულოფეუ უკეთესად თამაშს ვიდრე სხვაგან.. და მუნირს რაც შეეხება ბრეითვეიტსაც ჯობია და პაკოსაც ჯობდა.. სანამ გაუშვებდნენ იმპერიოდში კარგად ათამაშდა.. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა და სევილიაშიც საკმაოდ კარგად გამოიყურება

    ალენია თუ უნიჭოა ფეხბურთის გესმით რამე? არა პუჩია ნიჭიერი...
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #22 13 იანვარი 2021 22:05
    0
    ციტატა: Lasho
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აი თქვენი გამკვირვებია რა.. გასაგებია ვიღაც არგევასებათ და თქვენს მოთხოვნებს არ აკმაყოფილებს მარა მერე ისე ხდება რო კარგსაც ვერხედავთ.. ვინჯობდა მუნირს მითხარი პაკო? მე მახსოვს მუნირის მაღალ დონეზე ჩატარებული თამაშები.. კაროჩე ამსაიტზე ყველას ყველა მწვრთნელზე და ყველა ფეხბურთში ჩართულ ადამიანზე მეტი ესმის კამანდას..

    მაგას მარტო დემბელე მიაჩნია ბარსასთვის კარგი:დ:დ:დ ეგ ხო იყო ბარსას დონის რასამბობ პირდაპირ ნეიმარი ჩაანაცვლა 4 წელია უკვე..
    ნუ უსმენ აქ ისეთებს წერენ 90% რომ გაოცებისგან გაგიჟდები

    იცი რაარი ძმაო რობერტოს ლანძღავენ და აი დესტი რამეს აკეთებს? გარსია რადგვინდა ტოდიბო დააბრუნონო.. აგერ მუნირის კაი თამაში არგაიშვასო და საინტერესოა ტოდიბოს კარგი თამაში სად ნახეს?

    ტოდიბო არაფრისმომცემი იგროკია საერთოდ არეღირსება მაგას ბარსაში თამაში თუ დაბრუნდა ჩვეულებრივი იერი მინასნაირი ტიპია... გარსია თუ მოვა ლენგე უნდა გაუშვან 3 ახალგაზრდა მცველი იქნება და + უმტიტი პიკე
    ნუ მუნირი რავი ცუდი არარის უბრალოდ სტაბილური რომ ყოფილიყო და მეტი მონდომებული არ გაუშვებდნენ საერთო ჯამში დეულოფეუზე მეტს კი აკეთებდა ჩემი აზრით
    წევრი [?]
    #21 13 იანვარი 2021 21:58
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აი თქვენი გამკვირვებია რა.. გასაგებია ვიღაც არგევასებათ და თქვენს მოთხოვნებს არ აკმაყოფილებს მარა მერე ისე ხდება რო კარგსაც ვერხედავთ.. ვინჯობდა მუნირს მითხარი პაკო? მე მახსოვს მუნირის მაღალ დონეზე ჩატარებული თამაშები.. კაროჩე ამსაიტზე ყველას ყველა მწვრთნელზე და ყველა ფეხბურთში ჩართულ ადამიანზე მეტი ესმის კამანდას..

    მაგას მარტო დემბელე მიაჩნია ბარსასთვის კარგი:დ:დ:დ ეგ ხო იყო ბარსას დონის რასამბობ პირდაპირ ნეიმარი ჩაანაცვლა 4 წელია უკვე..
    ნუ უსმენ აქ ისეთებს წერენ 90% რომ გაოცებისგან გაგიჟდები

    იცი რაარი ძმაო რობერტოს ლანძღავენ და აი დესტი რამეს აკეთებს? გარსია რადგვინდა ტოდიბო დააბრუნონო.. აგერ მუნირის კაი თამაში არგაიშვასო და საინტერესოა ტოდიბოს კარგი თამაში სად ნახეს?
    ფანი [?]
    #20 13 იანვარი 2021 21:55
    0
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აი თქვენი გამკვირვებია რა.. გასაგებია ვიღაც არგევასებათ და თქვენს მოთხოვნებს არ აკმაყოფილებს მარა მერე ისე ხდება რო კარგსაც ვერხედავთ.. ვინჯობდა მუნირს მითხარი პაკო? მე მახსოვს მუნირის მაღალ დონეზე ჩატარებული თამაშები.. კაროჩე ამსაიტზე ყველას ყველა მწვრთნელზე და ყველა ფეხბურთში ჩართულ ადამიანზე მეტი ესმის კამანდას..

    მაგას მარტო დემბელე მიაჩნია ბარსასთვის კარგი:დ:დ:დ ეგ ხო იყო ბარსას დონის რასამბობ პირდაპირ ნეიმარი ჩაანაცვლა 4 წელია უკვე..
    ნუ უსმენ აქ ისეთებს წერენ 90% რომ გაოცებისგან გაგიჟდები
    წევრი [?]
    #19 13 იანვარი 2021 20:40
    0
    M10 S9 D11,
    აი თქვენი გამკვირვებია რა.. გასაგებია ვიღაც არგევასებათ და თქვენს მოთხოვნებს არ აკმაყოფილებს მარა მერე ისე ხდება რო კარგსაც ვერხედავთ.. ვინჯობდა მუნირს მითხარი პაკო? მე მახსოვს მუნირის მაღალ დონეზე ჩატარებული თამაშები.. კაროჩე ამსაიტზე ყველას ყველა მწვრთნელზე და ყველა ფეხბურთში ჩართულ ადამიანზე მეტი ესმის კამანდას..
    ფანი [?]
    #18 13 იანვარი 2021 20:38
    0
    რავი არაა მემგონი ზე დონე ბიჭი ასე რომ გადაყვნენ ესენი. გვყავს ახლა ოთხი ისეთი მცველი რომლებსაც ასეთუისე დააყენებ ძირითადში, პიკეც დაბრუნდება მერე. თუ მაინცდამაინც მოეყვანათ ზაფხულში უფასოდ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 13 იანვარი 2021 20:20
    0
    ციტატა: Lasho
    M10 S9 D11,
    აფელაი ლა მასიელი არყოფილა.. ალენია უნიჭო იყო.. დეულოფეუ და კიდევ ბევრი ლამასიელი იჯარით გაუშვეს და ჯობია გუნდში იყოს და ცოტა ითამაშოს ვიდრე სხვაგან.. აქუფრო ისწავლიდა დეულოფეუ უკეთესად თამაშს ვიდრე სხვაგან.. და მუნირს რაც შეეხება ბრეითვეიტსაც ჯობია და პაკოსაც ჯობდა.. სანამ გაუშვებდნენ იმპერიოდში კარგად ათამაშდა.. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა და სევილიაშიც საკმაოდ კარგად გამოიყურება

    მინირის კარგად ნათამაშები არ გაიშვას არსად
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #16 13 იანვარი 2021 20:11
    0
    M10 S9 D11,
    აფელაი ლა მასიელი არყოფილა.. ალენია უნიჭო იყო.. დეულოფეუ და კიდევ ბევრი ლამასიელი იჯარით გაუშვეს და ჯობია გუნდში იყოს და ცოტა ითამაშოს ვიდრე სხვაგან.. აქუფრო ისწავლიდა დეულოფეუ უკეთესად თამაშს ვიდრე სხვაგან.. და მუნირს რაც შეეხება ბრეითვეიტსაც ჯობია და პაკოსაც ჯობდა.. სანამ გაუშვებდნენ იმპერიოდში კარგად ათამაშდა.. ზამენაზე მშვენიერი იქნებოდა და სევილიაშიც საკმაოდ კარგად გამოიყურება
    Culé [?]
    #15 13 იანვარი 2021 20:10
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂

    ლა მასიელი იყო ალენია აფელაი დეულოფეუ მუნირი და რავი კიდე რამდენი მარტო ლა მასიელობა არაა საკმარისი დონეც უნდა გქონდეს ბარსაში სათამაშო

    ეგ რა თქმა უნდა
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 19:55
    2
    19 წლის პერსპექტიული ფეხბურთელია განა როგორ ვერ უნდა გაამართლოს 20 მილიონად რო ვერ გაიყიდოს :დ ყველაზე ცუდ შემთხვევაში 10 მილიონიანი მოგება გვექნება ისეკი წესით მაგის ფასი ორ წელიწადში 60 მილიონი უნდა გახდეს
    ფანი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 19:44
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂

    ლა მასიელი იყო ალენია აფელაი დეულოფეუ მუნირი და რავი კიდე რამდენი მარტო ლა მასიელობა არაა საკმარისი დონეც უნდა გქონდეს ბარსაში სათამაშო

    მეც ასე ვფიქრობ,თან მოიყვანო ვერ მოერგოს გუნდს და ტყუილად გადაყაროს ფული გუნდმა ამ კრიზისის დროს როგორია, ამიტომ ან ბარსა ბ ს ვარიანტი უნდა მოისინჯოს ისევ ან არადა ისეთი უნდა მოვიდეს რომელიც გუნდს მოერგება.მაგრამ პირველ რიგში გასაყიდები უნდა გაიყიდონ.
    Culé [?]
    #12 13 იანვარი 2021 19:37
    0
    ძაან ბევრი აქ სასწავლი. ზამენაზე უნდა იჯდეს და შანსს დაელოდოს.. ნაკრებში ძაან კარგად ითამაშა მარა სიტიში არათამასებენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 13 იანვარი 2021 19:37
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂

    ლა მასიელი იყო ალენია აფელაი დეულოფეუ მუნირი და რავი კიდე რამდენი მარტო ლა მასიელობა არაა საკმარისი დონეც უნდა გქონდეს ბარსაში სათამაშო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 13 იანვარი 2021 19:36
    1
    Nini,
    მე იმის იმედი მაქ ლა მასიელია და ეცოდინება ბარსა. ყველა სხვადასხვანაირად ფიქრობს რომ მოიყვანენ მერე ზუსტად გვეცოდინება😅😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 13 იანვარი 2021 19:36
    0
    ციტატა: Nini
    M10 S9 D11,
    რავიცი მემგონი ცუდი აზრია მაინც ამის გადმოყვანა.თანაც შეიძლება ბარსა ბ დანაც კიდევ მიეცეს შანსი სხვა ფეხბურთელებსაც სხვა გუნდიდან რომ არ მოიყვანო მაინცდამაინც და რომ არ გამოგადგეს თან.

    ტოდიბო ამას ბევრად მირჩევნია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ახალბედა [?]
    #8 13 იანვარი 2021 19:32
    2
    არც პიკე იყო იუნაიტედის დაცვის ბურჯი როცა ბარსელონაში გადმოვიდა
    ფანი [?]
    #7 13 იანვარი 2021 19:25
    0
    M10 S9 D11,
    რავიცი მემგონი ცუდი აზრია მაინც ამის გადმოყვანა.თანაც როცა შეიძლება ბარსა ბ დანაც კიდევ მიეცეს შანსი სხვა ფეხბურთელებსაც სხვა გუნდიდან რომ არ მოიყვანო მაინცდამაინც და რომ არ გამოგადგეს თან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 13 იანვარი 2021 19:22
    0
    ციტატა: Nini
    M10 S9 D11,
    ლენგლე ვტაროი არ აღმოჩნდეს ესეც.

    ფერნანდინიოს რო უფრო ენდობა მწვრთნელი დაცვაში ვიდრე ამას ლენგლე უფროა ლენგლე ვტაროი ვიდრე ეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued