დღეს ლეო მესის თამაში საეჭვოა

დღეს ლეო მესის თამაში საეჭვოა

როგორც იცით, "სოსიედადთან" მატჩის წინ გამართული სავარჯიშო სესია კატალონიის "ბარსელონამ" ლიონელ მესის გარეშე ჩაატარა.

ESPN-ის ინფორმაციით, არგენტინელმა ფეხბურთელმა დღეს დილით თავი კარგად ვერ იგრძნო და სასტუმროში დარჩენა ამჯობინა.

"ლა პულგამ" "გრანადასთან" შეხვედრაში მცირე დისკომფორტი იგრძნო. როგორც ჩანს, კაპიტანს მიღებული მინიმალური დაზიანება ბოლომდე არ მოუშუშებია.

ამ დროისათვის უცნობია, მიიღებს თუ არა ლეო დღევანდელ დაპირისპირებაში მონაწილეობას, რომელიც 23:55 საათზე გაიმართება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #27 13 იანვარი 2021 23:36
    0
    ეტყობა ასე იყო საჭირო, არ გაიმიზეზებს დაზიანებას, რადგან ყველაზე საჭირო მომენტში უნდა იყოს მეფე წინა ხაზზე
    სოსიედადი შეიძლება რეალ სოსიედადია, მაგრამ მაინც "ჩაინა" რეალია
    აი ფინალში თუკი რამე მაერთლა სერიოზული არაა, აუცილებლად იქნება მეფე barca-5
    ფანი [?]
    #26 13 იანვარი 2021 22:37
    0
    აუ ეს გვინდოდა კიდე? აბ ბიჭებო მარტო მესის გამო უნდა გადავუაროთ სოსიედადს
    ფანი [?]
    #25 13 იანვარი 2021 21:59
    0
    აუ ეს რა ხდება.ესღა გვაკლდა რა
    მაინც დედას ვუტირებთ
    ფანი [?]
    #24 13 იანვარი 2021 20:37
    0
    არავითარ შემტხვევაში არ უნდა ითამაშოს უვარჯიშებელია თან სოსიედადია აპასნი გუნდია მაგი მოფრთხილებით არმუფრთხილდებიან პირიქით მაგრა შეავიწროვებენ და გარისკვას ჯობია არითამაშოს
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    წევრი [?]
    #23 13 იანვარი 2021 19:41
    0
    თუ ლეო არ იქნება მაშინ ბრაითვეითი დადგება და ცუდად იქნება ჩვენი საქმე 😔 იმედია პუჩს დააყენებს ლაპორტმა კარგად ჩაურტყა რომ პუჩი არსად წავა ან მოაგვარებ პრობლემებს ან თვითონ წავ და გუნდმა თუ ასე ტამაში გააგრძლე ადა ტემპსაც მოუმატა ძნელი იქნება რომელიმეს არჩევა არადა მშვენივრად ჯდება კუმანის სტილში გრძელი პასიებიც ძან კარგი აქვს
    ფანი [?]
    #22 13 იანვარი 2021 19:05
    0
    ითამაშებს, ჭორი ჭორზე მოდის. ან რა დროს მიიღო ტრავმა მაგასაც ვერ აკონკრეტებენ.
    ფანი [?]
    #21 13 იანვარი 2021 18:56
    0
    M10 S9 D11,
    მაგაში ეჭვიც არ მეპარება რომ თამაშს არასდროს არ გამოტოვებს თუ სერიოზული ტრავმა არ აქვს.
    Culé [?]
    #20 13 იანვარი 2021 18:56
    0
    ეჰჰ იმედია რთული ტრამვა არიქნება. ისე ბოლო დროს ბევრი ტრამვა აქვს ძალიან მესის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 13 იანვარი 2021 18:53
    1
    ციტატა: Nini
    M10 S9 D11,
    უბრალოდ იმას ვამბობ რომ საფრთხილოა მაინც.

    ხო საფრთხილოა მარა თუ ხოდზეა ითამაშებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #18 13 იანვარი 2021 18:51
    1
    M10 S9 D11,
    უბრალოდ იმას ვამბობ რომ საფრთხილოა მაინც.
    წევრი [?]
    #17 13 იანვარი 2021 18:48
    1
    იმედია საერთოდ არ გახდება საჭირო მეფის შემოსვლა თუ არადა მეორე ტაიმში მაინც
    ახალბედა [?]
    #16 13 იანვარი 2021 18:37
    2
    ეს თუ არიყო... ტერ შტეგენი დესტი არაუხო უმტიტი ალბა ბუსკეცი დე იონგი პედრი პუჩი დემბელე გრიზმანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 13 იანვარი 2021 18:34
    2
    ციტატა: Nini
    M10 S9 D11,
    ტრავმა სერიოზული არ არისო მაგრამ ვაი და გაურთულდეს თამაშის დროს.

    თუ ითამაშა ესეიგი მწყობრშია თვითონ უკეთ იცის მესიმ თავისი ორგანიზმის ამბავი თუ ითამაშა ესეგი სანერვიულოც არაფერია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 18:28
    1
    არაფერში ჩვენ არ გვიმართლებს
    ფანი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 18:27
    2
    მაშვინ ეს სასტავი მინდა :დ

    ბრაიტვაიტი
    პედრი გრიზმანი დემბელე
    დეიონგი ბუსკეცი
    ალბა ლენგლე არაუხო დესტი


    წევრი [?]
    #12 13 იანვარი 2021 18:21
    2
    ამის ტრავმის გართულებას ჯობია არ დააყენოს სასტარტოში და თუ საჭირო გახდა მერე გამოიყვანოს ისიცც ცოტა ხანი, არ ღირს გარისკვად. თან კაი გამოცდაც გამოვა გუნდის, მესის გარეშე სოსიედადდთან.
    ფანი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 18:18
    0
    BEQA BARCA,
    რომ ითამაშოს და თამაშის მერე ან თამაშისას გაურთულდეს?
    Culé [?]
    #10 13 იანვარი 2021 18:17
    0
    იმედია ითამაშებს. და არ გაურთულდება ტრავმა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #9 13 იანვარი 2021 18:13
    2
    თუ საჭირო გახდა, საერთოდ არ ითამაშოს.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    #8 13 იანვარი 2021 18:08
    0
    M10 S9 D11,
    ტრავმა სერიოზული არ არისო მაგრამ ვაი და გაურთულდეს თამაშის დროს.