სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

  სოსიედადი (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
რემირო, გორასაბელი, სუბელდია, ნორმანი, მონრეალი, გურიდი, გევარა, მერინო, პორტუ, ისაკი, ოიარსაბალი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი, დემბელე
აიესა, მუგურუსა, იანუზაი, ხონი, მუნიოსი, სანანი, ვილიან ჟოზე, სალდუა, სიბიმენდი ნეტუ, პენია, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
იმანოლ ალგუასილი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 1-1 ოიარსაბალი 51 (პენ)
პენალტები: ბაუტისტა (0-0), დე იონგი (0-0), ოიარსაბალი (0-0), დემბელე (0-1), ვილიან ჟოზე (0-1), პიანიჩი (0-2), მერინო (1-2), გრიზმანი (1-2), იანუზაი (2-2), პუჩი (2-3)
გურიდი - მუგურუსა 81
ისაკი - ვილიან ჟოზე 91
გორასაბელი - სალდუა 91
პორტუ - იანუზაი 103
გევარა - სუბიმენდი 106
სალდუა - ხონი 120+1
ბრეითუეიტი - ტრინკაუ 79
პედრი - პიანიჩი 91
ბუსკეტსი - პუჩი 91
მინგესა - ფირპო 114
ნორმანი 58 დემბელე 54, მინგესა 97
ნუევო არკანხელი
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ელუსტონდო, მოია, სანგალი, სილვა, სოლა პიკე, ფატი, კოუტინიო, ს. რობერტო, მესი
აჭარასპორტი, SporTV.ws


სტატისტიკა
37% ბურთის ფლობა 63%
17 დარტყმა 18
7 ზუსტი დარტყმა 5
450 პასი 786
77.3% პასის სიზუსტე 87.9%
1 გაფრთხილება 2
0 თამაშგარე 0
8 კუთხური 3
71 მოგებული ორთაბრძოლა 76

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 386 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #386 14 იანვარი 2021 15:38
    0
    BEQA BARCA,
    ამ პენალტის გატანით თავი უფრო გაიშარა მგონი 😃😃😃 ერთი უკიდურესობიდან მეორეში გადავა კუმანი ახლა აღარ ამოსუნთქებს პუჩს.😃😃😃
    ფანი [?]
    #385 14 იანვარი 2021 03:23
    2
    ციტატა: AF10
    ციტატა: rivaldo80
    კაი ბიჭებო გრიზმანი დემბელე გასაგებია მაგრამ აი ეს ტრინკაო ვინ შემოგვტენა რა უნდა საერთოდ თან მეცოდება...ტიპი 0 არ ვიცი აი გაუგებარია რა ვარსკვლავზე დაიბადა ტიპი იღადავეთ ბარსაშია და თაან სულ გამოყავს კუმანს ეგეთი იღბალი არ ვიციი...


    პორტუგალიის ლიგაში კარგი იყო :D თავისათვის შესაფერისი დონის გუნდში მაგრამ რავიცი დრიბლინგი კარგი აქვს და ტექნიკა... უფრო ადაპტაციის პერიოდი აქვს ასე ვფიქრობ

    მე მსგავსი გაუგებრობა არ მინახავს...არადა გულით ვქომაგობდი მაგრამ არამგონია საერთოდ რამე გამოვიდეს აი უნიჭო ბავშვები რომ არიან და გვალენიანი მამები ტენიან ეგეთი შთაბეჭიდლება მრჩებაა...))))) იღბალჩიკააა რააა

    ციტატა: Bakero
    ფაქტიურად სანამ ფატი არ დაბრუნდება თავდამსხმელი არ გვყავს ! გენახა ეს დე ლაფუენტე შე მამაცხონებულო რა გაატრაკე ან პუჩის რას ერჩი მოკვდა დღეს საწყალი პედრი სირბილით

    აბა თან აი ვინ დამაჯერებს რო ტრინკაო ისეთებს აკეთებს ვარჯიშზე რომ დე ლაფუენტეს ერთხელ არ მიცე შანსიი...
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #384 14 იანვარი 2021 03:15
    0
    ციტატა: Shakespeare1
    ციტატა: OLD
    ისე ეს გრიზმანი ქალიშვილი ხო არარი შემთხვევით შენ წარმოიდგინე სუპერ თასის ნახევარ ფინალში პენალტი გამაზა და ლიგის ფინალში ხო წარმოიდგინე რას იზამს 🤣

    ლიგის ფინალში ძირითად დროში გამაზული აქვს და თერთმეტმეტრიანების სერიაში გატანილი,სამომავლოდ პირიქით უნდა მოხდეს :)
    ხოდა რო ვერ გაიტანა მაგიტო მოიგო ლიგა ვაფშედა რო არ დაარტყმევინონ მაგას პენალტი ჯობია არარი ეგ მისი საქმე
    Culé [?]
    #383 14 იანვარი 2021 03:15
    2
    ფაქტიურად სანამ ფატი არ დაბრუნდება თავდამსხმელი არ გვყავს ! გენახა ეს დე ლაფუენტე შე მამაცხონებულო რა გაატრაკე ან პუჩის რას ერჩი მოკვდა დღეს საწყალი პედრი სირბილით
    წევრი [?]
    #382 14 იანვარი 2021 03:12
    0
    ციტატა: rivaldo80
    კაი ბიჭებო გრიზმანი დემბელე გასაგებია მაგრამ აი ეს ტრინკაო ვინ შემოგვტენა რა უნდა საერთოდ თან მეცოდება...ტიპი 0 არ ვიცი აი გაუგებარია რა ვარსკვლავზე დაიბადა ტიპი იღადავეთ ბარსაშია და თაან სულ გამოყავს კუმანს ეგეთი იღბალი არ ვიციი...


    პორტუგალიის ლიგაში კარგი იყო :D თავისათვის შესაფერისი დონის გუნდში მაგრამ რავიცი დრიბლინგი კარგი აქვს და ტექნიკა... უფრო ადაპტაციის პერიოდი აქვს ასე ვფიქრობ
    ფანი [?]
    #381 14 იანვარი 2021 03:10
    0
    კაი ბიჭებო გრიზმანი დემბელე გასაგებია მაგრამ აი ეს ტრინკაო ვინ შემოგვტენა რა უნდა საერთოდ თან მეცოდება...ტიპი 0 არ ვიცი აი გაუგებარია რა ვარსკვლავზე დაიბადა ტიპი იღადავეთ ბარსაშია და თაან სულ გამოყავს კუმანს ეგეთი იღბალი არ ვიციი...
    წევრი [?]
    #380 14 იანვარი 2021 03:10
    3
    აუ მეორედ ვწერ მარა რა სპრინტები აქვს ტიპს (არაუხოს) რა სტამინა და რა ჯანზეა თან მაღალია და შეტევაში სტანდარტების დროს კარგი პოტენციალი, რავი ძმაო ტიპი იმენა იდეალურია მინი ვან დაიკი კიარა უკეთესი უნდა დადგეს ეს დრო და დრო... ჩაისვა ჯიბეში ისაკი როგორ წინა თამაშში ინაკი უილიამსი
    ფანი [?]
    #379 14 იანვარი 2021 03:10
    4
    უდიდესი სიამოვნებით ვნახავდი პედრი-ფრენკი-პუჩის ნახევარდაცვის ტრიოს!!!!!
    წევრი [?]
    #378 14 იანვარი 2021 03:08
    4
    არაუხო იმენა აშინებდა ტიპებს, სასწაულ დონეს დადებს ეს ბიჭი, კვლავ საზიზღრები არიან ლენგლე,გრიზმანი,ტრინკაუ, ამათ კი მირჩევნია უტვინო დემბუზა და უდონო ბრაითა, პედრის დაღლა ეტყობა , კი შეს*ეს ალბას მარა, რაც იყო იმის ნახევარიც აღარაა , რიკი ძირითადში!!!!
    Culé [?]
    #377 14 იანვარი 2021 03:08
    2
    ციტატა: Nini
    BEQA BARCA,
    გრიზმანიც სადღაც სხვა პლანეტაზე იყო დღეს მაგრამ ხანდახან უბრუნდებოდა დედამიწას 😃

    მთავარია რომ დედამიწაზე დარჩეს სულ.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #376 14 იანვარი 2021 03:05
    2
    ციტატა: OLD
    ისე ეს გრიზმანი ქალიშვილი ხო არარი შემთხვევით შენ წარმოიდგინე სუპერ თასის ნახევარ ფინალში პენალტი გამაზა და ლიგის ფინალში ხო წარმოიდგინე რას იზამს 🤣

    ლიგის ფინალში ძირითად დროში გამაზული აქვს და თერთმეტმეტრიანების სერიაში გატანილი,სამომავლოდ პირიქით უნდა მოხდეს :)
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    ფანი [?]
    #375 14 იანვარი 2021 03:03
    3
    შტეგენის ქმედებებმა გადაწონა ყვეკაფერი ამიტომ მას გადასცეს საუკეთესობა მაგის შემდეგ 100% არაუხო აი დეიონგს პენალტი არუნდა გაეფუჭებინა დდდდდდდდდ... და დემბელეზე ბევრი იწერება აქ და ვიტყვი რა ჩემ სათქმელს ბარემ ვაღუარებ რომ ტვინი არაქვს და უბრალოდ თავისი ქმედებებით ცდილობს მოწინააღმდეგის დაჯაბნას ტვინით არფიქრობს როქონდეს უმაგრესი იგროკი იქნება მარა რასაც ახლა აკეთებ ჩემი აზრით გუნდში აუცილებელია შეილება ბევრი ტექნიკური წუნი აქვს მაგარმ სხვა გამწვავებაზე თამაშის თავის თავზე აღებაზე და კარში დარტყმაზე არ ფიქრობს არ შემრაცხოთ დემბელეს პერსო ფანად გთხოვთ დდდდდდ
    გულშემატკივარი [?]
    #374 14 იანვარი 2021 03:02
    3
    ხომ ვამბობდი ბარსა მოიგებს ამ თამაშს-თქო,ზოგმა კი მაინც ინერვიულა :))
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #373 14 იანვარი 2021 03:02
    3
    ისე ეს გრიზმანი ქალიშვილი ხო არარი შემთხვევით შენ წარმოიდგინე სუპერ თასის ნახევარ ფინალში პენალტი გამაზა და ლიგის ფინალში ხო წარმოიდგინე რას იზამს 🤣
    Culé [?]
    #372 14 იანვარი 2021 03:01
    1
    მომავალი ბარსას: არაუხო პედრი პუჩი დე იონგი ნუ მინგეზაც. ტრინკაუ არ მომწონს სეზონის თავში ვითომ რაღაც მარა არაფერი დიდი.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #371 14 იანვარი 2021 03:00
    0
    ციტატა: ferreira10
    ქლეავერის კომენტარი მაინტერესებს გრიზმანის გაგზავნილ ახალ თანამგზავრზე:))))

    ანტუანეტა მაგარი კეკლუცი გოგოა, თან ილონ მასკს ეჯიბრება თანამგზავრების გაშვებაში!
    ფანი [?]
    #370 14 იანვარი 2021 02:59
    0
    BEQA BARCA,
    გრიზმანიც სადღაც სხვა პლანეტაზე იყო დღეს მაგრამ ხანდახან უბრუნდებოდა დედამიწას 😃
    წევრი [?]
    #369 14 იანვარი 2021 02:59
    0
    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: NEYBarca
    ველა შტეგენზე ამახვილებს ყურადღებას , მაგრამ მე არაუხოს გამოვყოფდი. ტიპი იმენა კედელი იყო:დ

    100%

    კიიი გეთანხმები ყველა შტგოს აქცევს ყურადღებას მაგრამ რავი არაუხოო სასწაულია ყველა @ხმარა ვინც მივიდა მასთანდდდ სხვათაშორის ლენგლე დღეს კარგიიყო არმაგინებია თავი😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #368 14 იანვარი 2021 02:59
    0
    არაუხო დიდი მცველი რო დადგება ეგ ბევრჯერ ავღნიშნე, კაი თაობა მოსდის ბარსას, საკუთარ სათქმელს აუცილებლად იტყვიან.
    Culé [?]
    #367 14 იანვარი 2021 02:58
    1
    ციტატა: ferreira10
    ქლეავერის კომენტარი მაინტერესებს გრიზმანის გაგზავნილ ახალ თანამგზავრზე:))))

    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) +1