ვალვერდეს წასვლიდან ერთი წელი გავიდა - მასზე უკეთეს შედეგებს ვერ ვხედავთ

ვალვერდეს წასვლიდან ერთი წელი გავიდა - მასზე უკეთეს შედეგებს ვერ ვხედავთ

კატალონიური გამოცემა, Sport, "ბარსელონას" ყოფილი მთავარი მწვრთნელის, ერნესტო ვალვერდეს შედეგებს იხსენებს.

ერთი წლის წინ, 13 იანვარს, საუდის არაბეთში, ესპანეთის სუპერთასის ნახევარფინალურ ეტაპზე, მადრიდის "ატლეტიკოსთან" მარცხის შემდეგ ვალვერდე პოსტიდან გაათავისუფლეს. მან "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" ორჯერ ლა ლიგა, ერთხელ ესპანეთის თასი და ერთხელაც ესპანეთის სუპერთასი მოაგებინა. თუმცა, იყო სამარცხვინო წაგებებიც - 0:3 "რომასთან", 0:4 "ლივერპულთან"...

ვალვერდეს გათავისუფლებიდან 365 დღეც არ გასულა, რიცხვები კი მკაფიოდ მეტყველებენ: "ბარსამ" უკეთეს შედეგს ვერც კიკე სეტიენის დროს მიაღწია და ვერც ახლა, რონალდ კუმანის მწვრთნელობისას.

ვალვერდეს თავკაცობისას "ბარსელონამ" 145 მატჩი ჩაატარა, მოიგო 97, წააგო 16 და 32 შეხვედრა ფრედ დაასრულა. ის მოგების 67%-ით წავიდა. სეტიენი 64%-ით წავიდა - 16 გამარჯვება 25-იდან, ხოლო კუმანის შედეგი ასეთია - 15 გამარჯვება 24-იდან, მოგების 62.5%.

საერთო ჯამში, ვალვერდეს გარეშე მოგების პროცენტი 63-ს შეადგენს. მისი წასვლის შემდეგ კატალონიელებმა 49 მატჩიდან 31 მოიგეს.

თუ კუმანმა ხვალ, ესპანეთის სუპერთასის ნახევარფინალში, "სოსიედადი" დაამარცხა და ფინალში გავიდა, მაშინ ის სეტიენის მაჩვენებელს გაუთანაბრდება.

თავის პირველ 25 შეხვედრაში ვალვერდემ სეტიენზე და კუმანზე უკეთესი შედეგი დააფიქსირა: 18 მოგება, 5 ფრე, 2 წაგება. ეს ორი მარცხი "ბარსელონამ" სეზონის სტარტშივე, ესპანეთის სუპერთასზე, მადრიდის "რეალთან" განიცადა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 13 იანვარი 2021 18:09
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: grizmann
    არადა 2019ში ჯიბეში გვედო ფაქტობრივად ლიგა ორიჯები ვაინალდუმები რომ არა

    ორიჯები კი არა ჩმორი მენტალიტეტი რო არა, ალბას პანიკური შეტევა, ჩმოუტინიო, რობერყო, სუარესი რომელიც გასვლაზე კაცს არ გავდა და ასე შემდეგ. 1-0 ზე ყველას ფეხები აუკანკალდა. გვყოლოდა ცოტა ძლიერი გუნდი მენტალურად, ჩავი ინი პუიდან ერთი მაინც პიკში, ან ნეიმარი. ბაიერნმაც სწრაფი გოლით დაიწყო 2015 ში მარა ჩვენმა ტრიომ მიუდუბლა ეგრევე. ის გუნდი თავდაჯერებული იყო ეს კიდე მარტო მესი სხვა ყველა 0.

    მიამატე ჩაკირიც, რეალის პერსომსაჯი. ლეოს თავში ჩარტყმაზე რო რეაქცია არ მისცა მივხვდი ზაკაზი მადრიდიდან მოდიოდა და კანეცი გვქონდა იმ თამაშში. პერესი ბარსას ესპანეთის თასის ფინალზე არ უშვებს თავისთან და ლიგის ფინალზე ჩამოუშვებდა?
    ფანი [?]
    #17 13 იანვარი 2021 16:58
    0
    ბარსელონას ფანები მარტო შედეგით ვერ ვკმაყოფილდებით, შედეგთან ერთად გვჭირდება ლამაზი და სანახაობრივი თამაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 იანვარი 2021 14:53
    1
    ამის დიდი დამსახურებაა, რასაც ახლა ვიმკით და ნუ მისტირით ამას, რომელმაც ბარსას დააკარგვინა ის მთავარი, რასაც შემტევი, სანახაობრივი ფეხბურთი ქვია.
    ბილბაო იყო და არის მისი მაქსიმუმი.
    [?]
    #15 13 იანვარი 2021 13:39
    0
    ციტატა: grizmann
    არადა 2019ში ჯიბეში გვედო ფაქტობრივად ლიგა ორიჯები ვაინალდუმები რომ არა

    ორიჯები კი არა ჩმორი მენტალიტეტი რო არა, ალბას პანიკური შეტევა, ჩმოუტინიო, რობერყო, სუარესი რომელიც გასვლაზე კაცს არ გავდა და ასე შემდეგ. 1-0 ზე ყველას ფეხები აუკანკალდა. გვყოლოდა ცოტა ძლიერი გუნდი მენტალურად, ჩავი ინი პუიდან ერთი მაინც პიკში, ან ნეიმარი. ბაიერნმაც სწრაფი გოლით დაიწყო 2015 ში მარა ჩვენმა ტრიომ მიუდუბლა ეგრევე. ის გუნდი თავდაჯერებული იყო ეს კიდე მარტო მესი სხვა ყველა 0.
    ფანი [?]
    #14 13 იანვარი 2021 12:16
    0
    არადა 2019ში ჯიბეში გვედო ფაქტობრივად ლიგა ორიჯები ვაინალდუმები რომ არა
    გულშემატკივარი [?]
    #13 13 იანვარი 2021 06:22
    0
    რაღაცნაირი ტიპია ვალოდია გუნდი გადაეწვა თორემ 1 ლიგა უეჭ უნდა დაედო
    გულშემატკივარი [?]
    #12 13 იანვარი 2021 01:45
    0
    მართალია ეს კაციი,ბარსა-ატლე გადიოდა სუპერთასის ნახ,ფინალი დაა ბარსა ისე მაგრაად თამაშობდა რო დღეს სანატრელი მაქვს,მაგრად კი გამიკვირდა ვალვერდეს დროს რატომ ვერ ვამჩნევდი ასეთ ფეხბურთს თუ მართლა მაგარი იყოო,მარა საქმე ისაა რო ის ფეხბურთიც ვერ გაქაჩავდა ვალვერდეს ხელში და დროული რაღააც მოხდა კლუბში(სეტიენის მოსვლაზე არ ვსაუბრობ)...კი,თავისი ტკივილები ამ ყველაფერმა მოიტანა მარა თაობათა ცვლა და ე.წ სქუად რევოლუშენი უმტკინვეულოდ არ არსებობს heart_eyes
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    წევრი [?]
    #11 13 იანვარი 2021 01:09
    0
    ვალვერდე არ მომწონდა იმაში რომ გუნდს ათამაშებდა ხშსირად 442 ზე, გამორჩეული იყოიმაში რო მთავარი შედეგი დაედოთ, ნაკლეები გოლები გადიოდა და გაგვდიოდა ცვენც, შედეგი დადო ლალიგაზე, რაც შეეხება ჩემ[იონტა ლიგას აი იქ რომასტან რომოგვივიდა, იგივე ნაირად ლივერპულტან რაღატო მოხდა, ჭკუის სასწავლებელი ის მარცხი არ უნდა ყოფილიყო?რომასთან, შენარჩუნებაზე ათამაშებდა კლუბბს და არა იმაზე რომ ჩვეულებრივად უნდა შეეტიათ და გაეტანათ გოლები განმეორებით მატჩებში, ისევ მესის წყალობით დიადო ეგ შედეგი რათქმაუნდა სუარესიც იქვეა,სეტიენის იმედი რომოვიდა იმდრიდან არმქონდა და კუმანის იმედი მაქვს, ტანნ კუმანი ახალგაზრდა ტაობაზე აკეტებს აკცენტს რაც ზაან კაია
    Culé [?]
    #10 13 იანვარი 2021 01:08
    0
    ლალიგას იგებდა ტიპი წაუგებლად და რელას სულ სადაც შეხვდა ყველაგან გააფარჩაკა ზიდანთან ერთად :))) ლიგაზე რა ჯანდაბა ჭირდა ისე საინტერესოა
    Culé [?]
    #9 13 იანვარი 2021 01:04
    2
    დავიცადოთ ჯერ შედარებები ადრეა მემგონი. კუმანის გუნდი ახლა ჩადგა ფორმაში და მოვიდა აზრზე. ახლა იმ სტილით მაინც თამაშობს გუნდი რომელიც ვალოდიამ გააქრო. სეტიენს კუმანი მაინც ჯობია კიდევ რაც არ უნდა იყოს. ამ სეზონში თუ ტიტულებს ვერ დაყრის არც იქნება დიდად გასაკვირი, არც ისაა კიდევ ახალი ამბავი რომ ახალი გუნდის ჩამოყალიბებისას არასტაბილურად თამაში ჩვეულებრივი ამბავია. ასე რომ კუმანი საფუძველს უყრის იმ გუნდს რომელმაც მომავალში უნდა გაიბრწყინოს, უამრავი ცვლილება ხდება გუნდში და შედეგებიც მაგიტომ არაა სახარბიელო.
    Culé [?]
    #8 13 იანვარი 2021 00:52
    3
    რეალე კი აფარჩაკებს მარა რთ გინდა უჩლზე ვარდებოდა სამრცხვინოდ კიკეს ჯობდა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #7 13 იანვარი 2021 00:41
    0
    ერთადერთი რითაც ვალვერდემ გაქაჩა, ეს რეალმადრიდის სამარცხვინოდ გაფარჩაკება იყო, რასაც სისტამატურად აკეთებდა და ლა ლიგის მოგების ფონზე, წარმატაბის ილუზია ჩნდებოდა
    რომა და ლივერი 0:3,0:4 ეს ძალიან დიდი კატასტროფა იყო
    ბოლო 0:0 და უსახურად ცატარებული კლასიკო კიდევ იმის მანიშნებეკლი იყო, რომ ვალვერდე უბრალოდ, უნდა წასულიყო, თუმცა სეტიენის მოსვლამ სხვა რეალობა დაგვანახა, ის, თურამდენად იყო გუნდი გამოშიგნულ-დემორალიზებული
    ბავარისათან განცდილი ფიასკოს შემდეგ რომ ეგრევე კარისკენ მიუთითეს, ეგ დირექტორატის იძულებული ნაბიჯი იყო, შეიძლება ბართო მიეხრჩოთ სადმე ქუჩაში, ასე რომ არ მოქცეულიყო, ეგ ნიშნავდა, რომ ასეთ სირცხვილს ბარსა შეეგუებოდა
    Culé [?]
    #6 13 იანვარი 2021 00:31
    2
    აცადონ კუმანს და ნახავენ. არარის ადვილი მოხვიდე ამდენი კატასტროფა ფეხბურთელი დაგხვდეს არცარავინ მოგიყვანონ და ააშენო გუნდი მითუმეტეს ახალგაზრდებით. კლოპი რამდენი ხანი აშენებდ აგუნდს და საბოლოოდ რა მონსტრი შექმნა კი ხედავთ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 13 იანვარი 2021 00:27
    0
    სუარესი და ლეო რო გვყავდა ეგ მათი დამსახურება იყო. ლივეზე ნაკლები რესურსი არ ჰქონდა, ტიპმა კამპ ნოუზეც დახია გუნდი სადაც ლივე გვჯობნიდა და უამრავი მომენტი შეგვიქმნა. ისევ ლეომ გვიხსნა და მოგვაგებინა. ენფილდზე კიდე არც არაფერიღაა სათქმელი, პირადად გაიყვანა ფინალში და თასი ჩაახუტა გუნდს. ლეო რო არა ოთხეულში ვერ შეგვიყვანდა ეს პიტალო. სეტიენიც არანაკლები იყო, მარა ვალვერდემ ყველაზე მეტად დააზარალა გუნდი. კუმანს დრო სჭირდება, ასე უცბად გუნდი ფეხზე დააყენო ფანტასტიკის სფეროა ვინცარუნდა მოსულიყო მწვრთნელად, მითუმეტეს მოთხოვნილი ტრანსფერებიდან დესტი უყიდეს მხოლოდ + ტრამვიანობამ და უიღბლომაბაც დიდი როლი ითამაშა. ახირებები კი აქვს იგივე პუჩთან და კონრადთან მიმართებაში, მარა ეს თვისება ნებისმიერ მწვრთნელს ახასიათებს. მაქვს კუმანის იმედი, ყოველშემთხვევაში ხავის იმ გუნდს დაახვედრებს რომელიც დასახულ მიზნებს აუცილებლად მიაღწევს.
    ფანი [?]
    #4 13 იანვარი 2021 00:26
    2
    ვალიკომ და აჩკარიკამ გაანადგურა ბარსა!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #3 13 იანვარი 2021 00:12
    2
    ვალიკო არა, ბურნუთა კიდე
    გულშემატკივარი [?]
    #2 13 იანვარი 2021 00:05
    3
    ვალვერდეს "შედეგებს" მირჩევნია გუნდმა ფეხბურთი ითამაშოს და უტიტულოდ დარჩეს
    ფანი [?]