WhoScored: ლა ლიგის კვირის გუნდში სამი "ბარსელონელი" მოხვდა

WhoScored: ლა ლიგის კვირის გუნდში სამი "ბარსელონელი" მოხვდა

WhoScored.com ლა ლიგის კვირის საუკეთესო გუნდს ასახელებს.

თერთმეტეული იმ ფეხბურთელებისგან არის დაკომპლექტებული, რომელთაც, სათამაშო ტურის განმავლობაში, ყველაზე მაღალი შეფასებები მიიღეს.

"ბარსელონადან" გუნდში 3 ფეხბურთელი მოხვდა: მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, ანტუან გრიზმანი და ლეო მესი.


"ბარსამ" "გრანადასთან" სტუმრად გამართულ მატჩში, დამაჯერებლად, ანგარიშით 4-0, იმარჯვა. ამ შეხვედრაში დუბლები გრიზმანმა და მესიმ შეასრულეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 12 იანვარი 2021 19:45
    0
    დე იონგიც უნდა ყოფილიყო ამ თერთმეტეულში რა კაზემირო რეალიდან საერთოდ რატო მოხვდა ვინმე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #15 12 იანვარი 2021 18:06
    1
    ფრენკიმ ერთ ერთი უმაგრესი თამაში ჩაატარა და კაზემირომ რატო მიიღო მაგაზე მაღალი შეფასება ვერ ვხვდები.

    ეს ემერსონი კიდე დავიბრუნოთ და დესტთან კონკურენციაში შევაგდოთ, 6 მილიონი დაგვიჯდება სულ არადა 25 მაინც ღირს. თუ არადა გავყიდოთ მერე. რობერტომ კიდე აიწიოს ნახევარდაცვაში და ეს პიანიჩი აღარ ვტანჯოთ. კიდე ეს კუნდე მაგარი მცველია, იმენა ბარსას ტიპის, სწრაფი სხარტი, კარგი პასით. არაუხოსთვის იდეალური მეწყვილე იქნებოდა. ეგ რო გვაყიდინა ააღარც დე ლიხტი გვინდა აღარც უპამეკანო, იმათ ადაპტაციას ელოდე. ლენგლე დავუბრუნოთ და ეგ მოგვცენ. გარსია არაუხო კუნდე და მინგესა, 10 წლიანი დაცვაა. პიკეც წავა ნელ ნელა, ან იყოს ჯერ მეოთხე მცველად, მინგესას კიდე გავაიჯარებთ. დალშე უმტიტიც გაიყიდოს და ლენგლეც.
    Culé [?]
    #14 12 იანვარი 2021 17:40
    1
    გრიზმანი რამდენი ხანი ვეღარ ხვდებოდა მაგ თერთმეტეულში და იმედია აწი ხშირად იქნება❤️
    ფანი [?]
    #13 12 იანვარი 2021 17:39
    0
    დეიონგი რომ ვერ მოხვდა გულდასაწყვეტია, ძალიან მაგრად მოუმატა და ძალიან მაგარი მატჩები ჩაატარა
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #12 12 იანვარი 2021 17:16
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: OLD
    სოსიედადი ბარსა დღეს საღამოს არი თუ ხვალე ვერ გავიგე ტო

    ხვალ მეგობარო 💜

    გაიხარე ყურადღებისთვის მეგობარო 🤙
    Culé [?]
    #11 12 იანვარი 2021 17:14
    0
    ციტატა: OLD
    სოსიედადი ბარსა დღეს საღამოს არი თუ ხვალე ვერ გავიგე ტო

    ხვალ მეგობარო 💜
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #10 12 იანვარი 2021 16:36
    0
    აუ არ გკიდიათ ეს ამბავი ვაფშე რას არჩევთ ტო კაზემიროს არ გავკარი ვაფშე და ფედე ვალვერდეც ზედ არ დავადუღე
    Culé [?]
    #9 12 იანვარი 2021 16:21
    1
    ნუ ისევ და ისევ მესის ათი არ დაუწერეს,ტერ შტეგენი შვიდს ვერ აცდა გრიზმანსაც ათი ეკუთვნოდა.კაზემიროს რეალ მადრიდიდან 7.9 და ტერ შტეგენს 7.8?🤔
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #8 12 იანვარი 2021 16:11
    1
    სოსიედადი ბარსა დღეს საღამოს არი თუ ხვალე ვერ გავიგე ტო
    გულშემატკივარი [?]
    #7 12 იანვარი 2021 16:09
    2
    ციტატა: zarqu
    დე იონგი აქ რომ არ არის გული მწყდება ...

    რა კაზემირო smile

    ისე მესისაც ექნებოდა 10.0 უბრალოდ ბილბაოს შეხვედრას არ თვლიან იმიტომ რომ მე-2 ტურის თამაში იყო.
    წევრი [?]
    #6 12 იანვარი 2021 16:03
    3
    დე იონგი აქ რომ არ არის გული მწყდება ...
    ფანი [?]
    #5 12 იანვარი 2021 16:00
    0
    მალუმა ამ დროს არ ჩანს ხოლმე smile
    ფანი [?]
    #4 12 იანვარი 2021 15:48
    3
    როგორც იქნა დააფასეს შტეგენიც
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    Culé [?]
    #3 12 იანვარი 2021 15:41
    0
    3მერსონს 10.0?? დალშე სწორია.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 12 იანვარი 2021 15:28
    3
    პედრიც იმსახურებდა ჩემი აზრით
    --------------------
    NJR ❤
    Culé [?]