სამუელ ეტო'ო მესის მემკვიდრეს ასახელებს

სამუელ ეტო'ო მესის მემკვიდრეს ასახელებს

„ბარსელონას“ ლეგენდარული თავდამსხმელი, სამუელ ეტო’ო „ბარსელონაში“ ლიონელ მესის მემკვიდრეს ასახელებს:

ვფიქრობ, ანსუ მომავლის ერთ-ერთი საუკეთესო ფეხბურთელია. ფატი გასაოცარ სამუშაოს ასრულებს და კლუბიც ვალდებულია, მასზე იზრუნოს.

ვიმედოვნებ, ანსუ ის მოთამაშეა, რომელიც ლეო მესის შეცვლის და მისგან სადავეებს გადაიბარებს

.

შეგახსენებთ, კამერუნელი შემტევი და არგენტინელი მოთამაშე 2004-2009 წლებში თანაგუნდელები იყვნენ.

რაც შეეხება ფატის, წარმოშობით გვინეა-ბისაუელმა მიმდინარე სეზონში, ლურჯ-ბროწეულისფერი მაისურით, 10 მატჩი ჩაატარა, მის ანგარიშზე კი 5 გოლი და 4 ასისტია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #18 12 იანვარი 2021 21:40
    0
    მესის შემცვლელს 50 წელი ნუ დაელოდებით.
    ფანი [?]
    #17 12 იანვარი 2021 13:53
    1
    მესი მესია და კარიერის დასრულების შემდეგ არავინ მეგულება ვინც მის ადგილს დაიკავებს თანაც ათი ნომრის ღირსეული მატარებელი იქნება.ვერც კი წარმომიდგენია მისი წასვლის შემდეგ გუნდი მის გარეშე.რა თქმა უნდა მის მერე ბევრი ნიჭიერი და მაღალი დონის ფეხბურთელი ეყოლება გუნდს მაგრამ მეფის დონემდე ვერავინ მივა და მას ვერავინ ჩაანაცვლებს.
    ფანი [?]
    #16 12 იანვარი 2021 12:33
    1
    ფატის ნიჭი მართლა უსაზღვროა მაგრამ ჯერ მაინც არ ვიცით ზუსტად რამდენი შეუძლია, მესი შეუცვლელია და მარტო გოლების გამტანი მანქანა არაა, კიდევ ბევრი სხვა დიდი პლიუსი აქვს ლეოს რაც გუნდისთვის სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია.
    ფანი [?]
    #15 12 იანვარი 2021 12:20
    0
    ფატი ჰოლანდი მბაპე:დ:დ:დ აეს თუ უშველის მესის წასვლის მერე ბარსელონას წინა ხაზში
    ფანი [?]
    #14 12 იანვარი 2021 11:14
    2
    მესის ვერავინ და ვერაფერი შეცვლის მაგრამ ფატის შეუძლია მცირედითაც მაინც შეავსოს მისი ადგილი, აი მესი წასვლის შემდეგ რა იქნება მართლა არ ვიცი და რა ეშველება ამ კლუბს
    წევრი [?]
    #13 12 იანვარი 2021 11:12
    0
    ციტატა: lukaaa
    ფატი მარცხენა ფლანგზე? საერთოდ არ გაამართლებს რადგან დრიბლინგი საერთოდ არ გააჩნია მგ ბიჭს

    🤦‍♂️
    Culé [?]
    #12 12 იანვარი 2021 10:54
    1
    მესის ზუსტი ასლი არ არსებობს მაგრა ფატიც რომ უდიდესი ფეხბურთელი იწნება ეგ ფაქტია ოღონდ ტრავმებმა არ უნდა შეუშალოს ხელი. ეხლა ურთულესი ტრავმა აქ და კარგად უნდა მოიშუშოს
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 12 იანვარი 2021 10:47
    0
    ციტატა: lukaaa
    მე ბარსას მომავალი პესრი უფრო მგონია ვიდრე ფატი,ერთ ორ წელიწადში როცა მესი გუნდს დატოვებს მარჯვენა ფლანგზე ადგილი ვაკანტური იქნება რადგან დემბელეს უფრო მალე გააგდებენ ვიდრე მესი წავა,ასე რომ მარჯვენა შემტევი ეყოლებათ მოსაყვანი,პლიუს 9 იანი და რა გამოვა? ფატი მარცხენა ფლანგზე? საერთოდ არ გაამართლებს რადგან დრიბლინგი საერთოდ არ გააჩნია მგ ბიჭს,ფატის ერთადერთი ნათელი წერტილი შეტევის დასრულებაა,დარტყმა აქვს კარგი,ანუ შესრულება,როცა დადგება დრო მესის გარეშე აი მაშინ მოუწევს თავის თავზე აღება თამაშის რაც არ გამოუვა რადგან ფლანგის შემტევი მინიმუმ კაცს უნდა ატყუებდეს,ანსუ უნდა იყოს 9 იანი მაგრამ ეგეც ვერიქნება ვერანაირად თავისი ფიზიკურობიდან გამომდინარე,ანსუმ რაც გაიტანა მესის წყალობით იყო,ანსუს ადგილზე ფიზიკას მივაწვებოდი და ვეცდებოდი 9 იანი ვყოფილიყავი თორე მესის წასვლის შემდეგ სეზონში ანსუ ხეტაფეში ამოყოფს თავს,აი პედრი კი მომავალია ბარსას,ცოტა ფიზიკაც და ინიესტას დაავიწყებს ხალზს,ბურთს შენობით მხოლოდ ეგ ელაპარაკება დღეს ბარსაში მესის შემდეგ

    ინიესტას ვერავინ დაავიწყებს ფეხბურთის სამყაროს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ახალბედა [?]
    #10 12 იანვარი 2021 10:21
    2
    მე ბარსას მომავალი პესრი უფრო მგონია ვიდრე ფატი,ერთ ორ წელიწადში როცა მესი გუნდს დატოვებს მარჯვენა ფლანგზე ადგილი ვაკანტური იქნება რადგან დემბელეს უფრო მალე გააგდებენ ვიდრე მესი წავა,ასე რომ მარჯვენა შემტევი ეყოლებათ მოსაყვანი,პლიუს 9 იანი და რა გამოვა? ფატი მარცხენა ფლანგზე? საერთოდ არ გაამართლებს რადგან დრიბლინგი საერთოდ არ გააჩნია მგ ბიჭს,ფატის ერთადერთი ნათელი წერტილი შეტევის დასრულებაა,დარტყმა აქვს კარგი,ანუ შესრულება,როცა დადგება დრო მესის გარეშე აი მაშინ მოუწევს თავის თავზე აღება თამაშის რაც არ გამოუვა რადგან ფლანგის შემტევი მინიმუმ კაცს უნდა ატყუებდეს,ანსუ უნდა იყოს 9 იანი მაგრამ ეგეც ვერიქნება ვერანაირად თავისი ფიზიკურობიდან გამომდინარე,ანსუმ რაც გაიტანა მესის წყალობით იყო,ანსუს ადგილზე ფიზიკას მივაწვებოდი და ვეცდებოდი 9 იანი ვყოფილიყავი თორე მესის წასვლის შემდეგ სეზონში ანსუ ხეტაფეში ამოყოფს თავს,აი პედრი კი მომავალია ბარსას,ცოტა ფიზიკაც და ინიესტას დაავიწყებს ხალზს,ბურთს შენობით მხოლოდ ეგ ელაპარაკება დღეს ბარსაში მესის შემდეგ
    ფანი [?]
    #9 12 იანვარი 2021 09:54
    7
    რავიცი პელე მარადომას მერე ეგეთი არ დაიბადებაო და კი დაიბადა 2 თან:დ:დ
    ნუ იცით ხოლმე ეს უაზრო გამოხტომები მჯობნის მჯობნელი არასდროს გამოილევა გეგონება სამყარო სრულდება მესი რომ წავა ფეხბურთიდან.. აი გაუჩოს ნაირი მართლა არ დაიბადება აწი ტექნიკით ვამბობ სრულყოფილება მას რომ ჰქონდა ისეთი არცერთს არ ჰქონია ცეკვავდა კლასიკას აჩვენებდა მსოფლიოს.. ერთი ნეიმარი წააგავს მაგრმ ეგეც ჩინური გაუჩოა
    Culé [?]
    #8 12 იანვარი 2021 04:20
    6
    მესის ვერავინ შეცვლის აი ოდნავ მიახლოებულიც კი არარის არავინ მესისთან.
    Culé [?]
    #7 12 იანვარი 2021 03:59
    3
    აკი სანჩოო და კიდე ვიღაცა ახსენა პატარა ბიჭი, ეხლა ანსუ ხვალე მბაპეს იტყვის მას ზეგ ჰალანდიო, ესეც კაი რივალდოა გვახსენებენ რო ცოცხლები არიან
    ფანი [?]
    #6 12 იანვარი 2021 02:29
    5
    ფატი კარგი და პერსპექტიული ახალგაზრდაა,მაგრამ მესის კოჭებში ეტყობოდა რაც იქნებოდა მაგ ასაკში,რომ იყო,მაგაზე სწრაფიც და ტექნიკურიც იყო.მაგრამ ფატის კარგი მომავალი აქვს და თავის ისტორია უნდა დაწეროს.მესის შემცვლელი დღესდრეობით არ ჩანს და არამგონია ,რომ გამოჩნდეს.ერთადერთი თვითონ გუნდურობა და გუნდური კლასი თუ შეავსებს მესის არ ყოფნას
    --------------------
    Argentina
    წევრი [?]
    #5 12 იანვარი 2021 01:46
    2
    ივარჯიშა გუნდმა და მათ შორის მესიმაც. ასე რომ ხოდზეა "ლა პულგა"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 იანვარი 2021 01:38
    7
    მესის ვერავინ შეცვლის მესი მესია და მორჩა ფატიმ თავისი იგრა უნდა ითამაშოს და თავისი თამაშით შევიდეს ბარსას ისტორიაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #3 12 იანვარი 2021 01:27
    0
    კუმანი: "დემბელე უიღბლო ფეხბურთელია"

    აგერ ერთიც და გერდ მიულერის რეკორდი მოხსნილი გაქ დღეს :)))

    ციტატა: Albicelecte
    კაია ანსუ თუ ლეოს მემკვიდრე გახდება და უმაღლეს დონეს დადებს

    მაგ იმედით ვუყურებდი მის ყველა თამაშს მარა ისეთი ტრავმა მიიღო რავიცი რა ვთქვა.. თუმცა ჯერ ისევ ბავშვი როა და მაგ ასაკში ტრავმებს ბევრად მარტივად იშუშებს სხეული ეგ კი მაიმედებს მაწა ..
    Culé [?]
    #2 12 იანვარი 2021 01:21
    1
    კაია ანსუ თუ ლეოს მემკვიდრე გახდება და უმაღლეს დონეს დადებს;
    მაგრად მიყვარს ეგ ბავშვი და მაგრად მეიმედება

    აი სემი რომ კარიერის დასრულების შემდეგ ვაკანდაზე ოცნებობს, ესეც ნაღდია smiley smiley smiley
    ფანი [?]
    #1 12 იანვარი 2021 01:11
    1
    ციცინობელავ დეპრესიაში ხარ?