3 მიზეზი, რომელთა გამოც მესი რონალდუს რეკორდზე არ უნდა წუხდეს

3 მიზეზი, რომელთა გამოც მესი რონალდუს რეკორდზე არ უნდა წუხდეს

კრიშტიანუ რონალდუ 759 გოლით დაეწია იოზეფ ბიკანს, რითიც რეკორდი გაიმეორა გოლების რაოდენობაში.

TOP 5 ფეხბურთელი გოლების რაოდენობის მიხედვით:

  • კრიშტიანუ რონალდუ - 759
  • იოზეფ ბიკანი - 759
  • პელე - 757
  • ლიონელ მესი - 719
  • ფერენც პუშკაში - 705

წარმოგიდგენთ მიზეზებს, რომელთა გამოც ლეო მესი კრიშტიანუ რონალდუს რეკორდზე არ უნდა წუხდეს:

  • ლეო მესი უმცროსია კრიშტიანუ რონალდუზე - ლეო მესი 33 წლისაა, კრიშტიანუ რონალდუ კი მალე 36 წლის გახდება, ამიტომ მრავალი მიზეზი არსებობს იმის დასაჯერებლად, რომ არგენტინელი გოლების რაოდენობაში დაეწევა როგორც ბიკანს, ისე რონალდუს და ამ მხრივ გახდება რეკორდსმენი.
  • მესის ეფექტურობა რონალდუზე მაღალია - მესის 894 შეხვედრაში 719 გოლი აქვს გატანილი (101 წუთი თითო გოლზე), ხოლო რონალდუს 1037 შეხვედრაში 759 გოლი (111 წუთი თითო გოლზე).
  • მესი უფრო სრულყოფილი მოთამაშეა, ვიდრე რონალდო - მიუხედავად იმისა, რომ რონალდუს მესიზე 143-ით მეტი შეხვედრა აქვს ჩატარებული, ასისტების რაოდენობით მაინც მნიშვნელოვნად ჩამორჩება მესის. ამჟამად მესის ანგარიშზე 302 ასისტია, ხოლო რონალდუს 222 ასისტი აქვს გაკეთებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #22 12 იანვარი 2021 16:51
    0
    და კიდე ის მიზეზიც რო მესი ერთადერთია რომელსაც 1000 გოლო აქვვს (გოლს+ასისტი)
    Culé [?]
    #21 12 იანვარი 2021 14:48
    0
    "ლეო მესი უმცროსია კრიშტიანუ რონალდუზე - ლეო მესი 33 წლისაა, კრიშტიანუ რონალდუ კი მალე 36 წლის გახდება, ამიტომ მრავალი მიზეზი არსებობს იმის დასაჯერებლად, რომ არგენტინელი გოლების რაოდენობაში დაეწევა როგორც ბიკანს, ისე რონალდუს და ამ მხრივ გახდება რეკორდსმენი".
    უბედურება იმაშია, რომ ბუნება პასპორტებში არ იყურება და ჩვენც ყველა ვხედავთ როგორი ენერგიით ვარჯიშობს თუ თამაშობს რონალდუ. თქმა იმისა რომ რონალდუ 3 წლით უფროსია(ფაქტიურად კი 2,5 წლით) სულ არ ნიშნავს იმას რომ რონალდუ მალე დაანებებს თავს ფეხხბურთს. აგერ იბრა 40 ხდება და ისე თამაშობს როგორც 30 წლისა და არც რონალდუ აკლებს ფიზიკაში. მე პირადად მეეჭვება ლეომ 35-37 წლისამ თუნდაც დღევანდელ დონეზე ითამაშოს, თუმცა გული მიკვდება რო წარმოვიდგენ ლეოს გარეშე რაღას უნდა ვუყურო. ასე, რომ როგორც ლეო გაიტანს 3-4 წელი ისე რონალდუც, მითუმეტეს ყველამ ვიცით მაგის ჟილკა და ალბათ მოედანზე მოკვდება ვიდრე ლეოზე ადრე წავა ფეხბურთიდან.
    ფანი [?]
    #20 12 იანვარი 2021 13:39
    1
    ციტატა: Albicelecte
    საერთოდ, ვფიქრობ, რომ რონალდუ რას იზამს, მაგაზე სულ არ უნდა სწუხდეს!
    მაგრამ რონალდუ სწუხს, სწუხს და მუდამ მწუხარებაში იქნება მესისა სიკეთესა ზედა smiley smiley smiley

    smile smile smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 12 იანვარი 2021 02:23
    1
    ციტატა: Nini
    იმედია რონალდუს არ დავიწყებია მესის ოქროს ბურთების და ბუცების რაოდენობა და არც ის რისთვის მიიღო ეს ჯილდოები.თანაც რონალდუ მესიზე ადრე დაასრულებს კარიერას მესის კიდევ ექნება დრო რონალდუს რეკორდის მოსახსნელად.

    ეგ ისეთი შაკალია სანამ მესი არ მორჩება კარიერას სულ რო ვეღარ მოძრაობდეს მანამდე არ მორჩება კარიერას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #18 12 იანვარი 2021 02:20
    1
    ცოტა გუნდია მოსახოდი :დ და დაიწყებს მესი გატანას ისევ... მინიმუმ 40 გოლს შეაგდებს ისევ სეზონში .... ბართუშა რო არა ეხლა გაცილებით მეტი ექნებოდა გატანილი
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #17 12 იანვარი 2021 01:54
    0
    იმედია რონალდუს არ დავიწყებია მესის ოქროს ბურთების და ბუცების რაოდენობა და არც ის რისთვის მიიღო ეს ჯილდოები.თანაც რონალდუ მესიზე ადრე დაასრულებს კარიერას მესის კიდევ ექნება დრო რონალდუს რეკორდის მოსახსნელად.
    Culé [?]
    #16 12 იანვარი 2021 01:45
    1
    იმის შიშით, რომ მესიმ არ აახიოს რეკორდი, სანამ მესი ითამაშებს, არც ეს წავა ფეხბურთიდან, თუნდაც ყავარჯნებით ითამაშოს.
    Culé [?]
    #15 12 იანვარი 2021 00:13
    2
    საერთოდ, ვფიქრობ, რომ რონალდუ რას იზამს, მაგაზე სულ არ უნდა სწუხდეს!
    მაგრამ რონალდუ სწუხს, სწუხს და მუდამ მწუხარებაში იქნება მესისა სიკეთესა ზედა smiley smiley smiley
    ფანი [?]
    #14 11 იანვარი 2021 23:20
    1
    დაეწევა კიდევაც და გაასწრებს❤️
    ფანი [?]
    #13 11 იანვარი 2021 23:19
    0
    ფაქტია ორივე არ ჩერდება და რაც უფორ დიდხანს ვიხილავთ კიდევ ამ რბოლას უკეთესი იქნება, მესი რო ერთი თავით მაღლა დგას რონალდოზე ფეხბურთის გულშემატკივრებმა ვიცით, იმედია მალე დაეწევა და გაუსწრებს კიდეც,
    წევრი [?]
    #12 11 იანვარი 2021 23:13
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დაეწევა თუარა ეგ წინასწარ არავინ იცის, მაგას დრო გვიჩვენებს, ამ ეტაპზე კი როგორც სპორტსმენი რონალდო მესიზე მაღლა დგას. ჩემპიონთა ლიგაზე ყველა რეკორდი რონის ეკუთვნის და დამსახურებულადაც აღიარეს საუკჯნის იგროკად, ნამდვილად მისაბაძი და სამაგალითო პროფესიონალია, მიუხედავად ამისა მე ლეოს სტილი უფრო მომწონს, წარმატებები მესის

    რო არა პერესი არც ამდენი ლიგები ექნებოდა და არც ოქროს ბურთები, რაის მესიზე მაღლა დგას. ჯერ ერთი სტატისტიკა ერთია, მოედანზე რასაც ლეო შვრება ის პიტალდუ ასი წელი ვერ იზავს.

    ობიექტურობას ნუ კარგავთ, სკმართლის აღიარებიგ ქართველობას არ წაგართმევენ :დ ყველა რეკორდი მაგ პიტალდუს ეკუგვნის ყველაზე პრესტიჟულ ტურნირზე, ოფიციალურ გოლებში პელეს გადაასწრო, ნაკრებების ისტორიაში სადაცაა ყველაზე მეტი გოლის ავტორი გახდება, ევროპა მოიგო და აქაური პროფესორები რონალდოზე ამბობთ პიტალდოვო :დ თქვენ ამბობთ ამას მთელდღეს ბარსამანიაზე რომ ატარებთ ? :დ წადი ბიძია იმის ნახევარი იშრომე და მერე დაუძახე პიტალდო

    ეს ორი ექაუნთით წერა ახალი მოდაა?

    კაირაა დდდ რომარა პერესი ეს 3 ლიგაც არექნბოდა 😂😂ქამბექების მეფეო და ტიპმა პენალტები იტანადა და საჯარიმოში ითხოვდა ბურთს ეგრე მიეცი მესისაც და კო გაიტანს დდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 11 იანვარი 2021 23:04
    0
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დაეწევა თუარა ეგ წინასწარ არავინ იცის, მაგას დრო გვიჩვენებს, ამ ეტაპზე კი როგორც სპორტსმენი რონალდო მესიზე მაღლა დგას. ჩემპიონთა ლიგაზე ყველა რეკორდი რონის ეკუთვნის და დამსახურებულადაც აღიარეს საუკჯნის იგროკად, ნამდვილად მისაბაძი და სამაგალითო პროფესიონალია, მიუხედავად ამისა მე ლეოს სტილი უფრო მომწონს, წარმატებები მესის

    რო არა პერესი არც ამდენი ლიგები ექნებოდა და არც ოქროს ბურთები, რაის მესიზე მაღლა დგას. ჯერ ერთი სტატისტიკა ერთია, მოედანზე რასაც ლეო შვრება ის პიტალდუ ასი წელი ვერ იზავს.

    ობიექტურობას ნუ კარგავთ, სკმართლის აღიარებიგ ქართველობას არ წაგართმევენ :დ ყველა რეკორდი მაგ პიტალდუს ეკუგვნის ყველაზე პრესტიჟულ ტურნირზე, ოფიციალურ გოლებში პელეს გადაასწრო, ნაკრებების ისტორიაში სადაცაა ყველაზე მეტი გოლის ავტორი გახდება, ევროპა მოიგო და აქაური პროფესორები რონალდოზე ამბობთ პიტალდოვო :დ თქვენ ამბობთ ამას მთელდღეს ბარსამანიაზე რომ ატარებთ ? :დ წადი ბიძია იმის ნახევარი იშრომე და მერე დაუძახე პიტალდო

    ეს ორი ექაუნთით წერა ახალი მოდაა?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #10 11 იანვარი 2021 22:52
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დაეწევა თუარა ეგ წინასწარ არავინ იცის, მაგას დრო გვიჩვენებს, ამ ეტაპზე კი როგორც სპორტსმენი რონალდო მესიზე მაღლა დგას. ჩემპიონთა ლიგაზე ყველა რეკორდი რონის ეკუთვნის და დამსახურებულადაც აღიარეს საუკჯნის იგროკად, ნამდვილად მისაბაძი და სამაგალითო პროფესიონალია, მიუხედავად ამისა მე ლეოს სტილი უფრო მომწონს, წარმატებები მესის

    რო არა პერესი არც ამდენი ლიგები ექნებოდა და არც ოქროს ბურთები, რაის მესიზე მაღლა დგას. ჯერ ერთი სტატისტიკა ერთია, მოედანზე რასაც ლეო შვრება ის პიტალდუ ასი წელი ვერ იზავს.

    ობიექტურობას ნუ კარგავთ, სკმართლის აღიარებიგ ქართველობას არ წაგართმევენ :დ ყველა რეკორდი მაგ პიტალდუს ეკუგვნის ყველაზე პრესტიჟულ ტურნირზე, ოფიციალურ გოლებში პელეს გადაასწრო, ნაკრებების ისტორიაში სადაცაა ყველაზე მეტი გოლის ავტორი გახდება, ევროპა მოიგო და აქაური პროფესორები რონალდოზე ამბობთ პიტალდოვო :დ თქვენ ამბობთ ამას მთელდღეს ბარსამანიაზე რომ ატარებთ ? :დ წადი ბიძია იმის ნახევარი იშრომე და მერე დაუძახე პიტალდო
    Culé [?]
    #9 11 იანვარი 2021 22:24
    0
    ციტატა: Clever liar
    კი ბატონო რონალდუ მისაბაძი სპორცმენიცაა, სამაგალითოც, საუკუნის ერთერთი საუკეთესოც, მაგრამ მესიზე მაღლა რატო დგას, ეგვიპტური ალ აჰლის პრესმდივნის ცოლის საყვარლის ბიძაშვილის მაზლმა რო ასე დაწერა? :D

    😂😂😂😂😂💜💜💜💜💜💜
    ფანი [?]
    #8 11 იანვარი 2021 22:11
    4
    ციტატა: Clever liar
    კი ბატონო რონალდუ მისაბაძი სპორცმენიცაა, სამაგალითოც, საუკუნის ერთერთი საუკეთესოც, მაგრამ მესიზე მაღლა რატო დგას, ეგვიპტური ალ აჰლის პრესმდივნის ცოლის საყვარლის ბიძაშვილის მაზლმა რო ასე დაწერა? :D

    😃😃😃😃
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 იანვარი 2021 22:05
    0
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დაეწევა თუარა ეგ წინასწარ არავინ იცის, მაგას დრო გვიჩვენებს, ამ ეტაპზე კი როგორც სპორტსმენი რონალდო მესიზე მაღლა დგას. ჩემპიონთა ლიგაზე ყველა რეკორდი რონის ეკუთვნის და დამსახურებულადაც აღიარეს საუკჯნის იგროკად, ნამდვილად მისაბაძი და სამაგალითო პროფესიონალია, მიუხედავად ამისა მე ლეოს სტილი უფრო მომწონს, წარმატებები მესის

    უკან გაირჭოს მაგის აგენტის საძმაკაცოსგან მინიჭებული საუკუნის იგროკის წოდება ოფიციალურად არც ფიფას უღიარებია ეს სიქიმორო და რც უეფას ასე რომ საიდანაც არ უნდა ატრიალო ეგ შენი საყვარელი პენალდო მესის დაასკდეს აბრიქინებულზე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 11 იანვარი 2021 22:05
    6
    კი ბატონო რონალდუ მისაბაძი სპორცმენიცაა, სამაგალითოც, საუკუნის ერთერთი საუკეთესოც, მაგრამ მესიზე მაღლა რატო დგას, ეგვიპტური ალ აჰლის პრესმდივნის ცოლის საყვარლის ბიძაშვილის მაზლმა რო ასე დაწერა? :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 11 იანვარი 2021 22:00
    1
    ბიკანს 805 გოლი აქვს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #4 11 იანვარი 2021 21:43
    1
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    დაეწევა თუარა ეგ წინასწარ არავინ იცის, მაგას დრო გვიჩვენებს, ამ ეტაპზე კი როგორც სპორტსმენი რონალდო მესიზე მაღლა დგას. ჩემპიონთა ლიგაზე ყველა რეკორდი რონის ეკუთვნის და დამსახურებულადაც აღიარეს საუკჯნის იგროკად, ნამდვილად მისაბაძი და სამაგალითო პროფესიონალია, მიუხედავად ამისა მე ლეოს სტილი უფრო მომწონს, წარმატებები მესის

    რო არა პერესი არც ამდენი ლიგები ექნებოდა და არც ოქროს ბურთები, რაის მესიზე მაღლა დგას. ჯერ ერთი სტატისტიკა ერთია, მოედანზე რასაც ლეო შვრება ის პიტალდუ ასი წელი ვერ იზავს.
    Culé [?]
    #3 11 იანვარი 2021 21:42
    1
    დაეწევა აბა რას იზამს მარა ფოემაში უნდა ჩადგეს რონალდო 25 წლის რომ იყო იმფორმაშია ტიპი😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"