ოფიციალური ინფორმაცია რონალდ არაუხოს ტრავმის შესახებ

ოფიციალური ინფორმაცია რონალდ არაუხოს ტრავმის შესახებ

"ბარსელონას" ურუგვაელმა ცენტრალურმა მცველმა, რონალდ არაუხომ, "გრანადასთან" გასამართ მატჩამდე, დისკომფორტი იგრძნო და შეხვედრაში მონაწილეობა ვერ შეძლო.

კატალონიური კლუბის ოფიციალური ვებგვერდის მიერ გავრცელებული ცნობის თანახმად, დღეს, დილით, ჩატარებულმა ტესტებმა, ფეხბურთელის მარჯვენა ფეხის ბარძაყის უკანა კუნთებში დაზიანება აღმოაჩინა. სარეაბილიტაციო კურსის ხანგრძლივობა ტრავმის განვითარებაზე იქნება დამოკიდებული.

21 წლის მცველის ესპანეთის სუპერთასზე, "სოსიედადის" წინააღმდეგ, თამაში საეჭვოა.

მან, ოქტომბერში, "იუვენტუსთან" შეხვედრაში, დაზიანება ამავე არეში მიიღო, რომლის გამოც, 7 მატჩი გამოტოვა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 10 იანვარი 2021 21:49
    0
    ვისაც ფეხბურთი გითამაშიათ მიხვდებით რომ ბარძაყის უკანა კუნთში ტრავმა ისეთი სერიოზული არ არის როგორც მუხლი/მენისკი მყესები და ასე შემდეგ ასე რომ მალე დაბრუნდება წესით (ფიზიო და იმის ჯანი)
    Culé [?]
    #13 10 იანვარი 2021 21:30
    0
    ამ მხრივ იდეალურად გამოიყურება გრიზმანი, როდის მიიღო მან ბოლოს ტრავმა არ მახსოვს.
    ფანი [?]
    #12 10 იანვარი 2021 18:50
    1
    აუ ესეც ტრამვებმა არ გააწამოს, ყველაე მეტად მაგის მეშინია, არადა რამაგარი მცველია, ჯერ მარტო ფიზიკურად ძალიან ძლიერია
    [?]
    #11 10 იანვარი 2021 18:27
    0
    ციტატა: C.PC5
    შარშან შემტევები გვყავდა ასეთ დღეში და წელს მცველები ილეწებიან. ცუდია ძალიან რომ ვერ იქნება სოსიედადთან. ძაან დიდი ეჭვი მაქვს უკვე რომ მინგესა-ლენგლეს დუეტს ვიხილავთ სოსიედადთან, რაც არ მინდა😭

    აი მაგის მეშინია მეც, ყველაზე ცუდი დუეტია. არაუხო კიდე წმენდს ლენგლეს "შედევრებს" მარა მინგესა აქეთ ქმნის და ვინ უნდა გაწმინდოს. უმტიტიც რავი, ღირს გარისკვად? გუშინ კარგი იყო მარა შენელებული მეჩვენა, არაა ჯერ სანდო. მარა ლენგლეს მაინც მირჩევნია. ეხ პიკე რო მოგენატრება კაცს :D და რობერტო, დესტის შემხედვარე ბოლო თამაშებში
    ფანი [?]
    #10 10 იანვარი 2021 18:02
    0
    შარშან შემტევები გვყავდა ასეთ დღეში და წელს მცველები ილეწებიან. ცუდია ძალიან რომ ვერ იქნება სოსიედადთან. ძაან დიდი ეჭვი მაქვს უკვე რომ მინგესა-ლენგლეს დუეტს ვიხილავთ სოსიედადთან, რაც არ მინდა😭
    Culé [?]
    #9 10 იანვარი 2021 17:55
    1
    წყევლააქ ბარსელონას რაა.. ყველა მცველი ტრამვიანობისკენ არის მიდრეკილი
    Culé [?]
    #8 10 იანვარი 2021 17:54
    0
    მალე გამოჯანმრთელებულიყოს ეს და უმტო .ინდა ერთად
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #7 10 იანვარი 2021 16:59
    2
    უმტიტი ხო, მაგრამ ლეგლეს ნდობა შეიძლება?
    ფანი [?]
    #6 10 იანვარი 2021 16:33
    2
    არაუშავს ლანგლე დ უმტიტი დდგებინ სოსიედადთან.
    მთავარი მუხლი და მყესები არ დაუზიანდეს თორე კუნთებს მოუვლიან
    გულშემატკივარი [?]
    #5 10 იანვარი 2021 16:16
    0
    ჟორდე ალბას შემცვლელად ტირნი იქნებოდა კარგი არსენალში თუ ვინმეს თამაში მომწონს საკას და სმიტროვთან ერთად სწორედ ტირნია არსენალმა ჩელსისთან მის გამო მოიგო ალბიონთან კი სუპერ გოლი გაიტანა გუშინ კაჭკაჭებთანაც მაგარი საგოლე გაფაცემა გააკეთა სწტაფი ჭკვიანი კრეატიული და ტექნიკური მცველია ვფიქრობ რომ ალბას უმტკივნეულოდ შეცვლის, მაგრამ ისე ალბას ჯერ კიდევ შეუძლია თამაში 2-3 წელი მაღალ დონეზე.
    რაც შეეხება არაუხოს მაგარი მცველია იმედია ჩ.ლიგაზე ჯამთელად იქნება
    ფანი [?]
    #4 10 იანვარი 2021 16:16
    6
    იმავე არეში ტრამვა ცუდია ძალიან იმედია დემბელე არ დაემართება სულ ერთ ადგილზე რო იღებდა ტრამვას....მალე მოიშუშებს და დაგვიბრუნდება ნელ-ნელა ძირითადის ფეხბურთელად ყალიბდება❤️
    ფანი [?]
    #3 10 იანვარი 2021 16:11
    1
    რა დროს ტრავმა იყო 😔😔😔 ცუდია ძალიან ასე რომ მოხდა 😔.
    ფანი [?]
    #2 10 იანვარი 2021 16:10
    1
    ესეც კაი ტრავმიანი ჩანს. იმედია მომავალში გამოისწორებს ამ ნაკლს. ლანგლეს კიდე როგორ უმართლებს ჯერ პიკე დაიმტვრა, ახლა არაუხო და უმტიტის სულ ტრავმა აქვს. არადა კუმანსაც ეზიზღება უკვე და როცა საშუალება აქვს არ ათამაშებს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 10 იანვარი 2021 16:09
    4
    ფუ ამის რაა იმედია მაქსიმუმ ერთი თამაშის გამოტოვება მოუწიოს სოსიედადს ამის გარეშეც გავცდებით მთავარია კლასიკოზე იყოს ხოდზე (თუ გაცდა რეალი ბილბაოს)
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued