ერთი დღე "ბარსას" ისტორიაში - 10 იანვარი

ერთი დღე "ბარსას" ისტორიაში - 10 იანვარი

წარმოგიდგენთ რუბრიკას "ერთი დღე "ბარსელონას" ისტორიაში. ამჯერად შემოგთავაზებთ "ბარსელონასთან "დაკავშირებულ მოვლენებს, რომლებიც 10 იანვარს მოხდა.

თამაშები

10 იანვარს "ბარსელონამ" 14 ოფიციალური თამაში ჩაატარა, საიდანაც კატალონიელებმა 9 მოიგეს, 3 ფრედ დაასრულეს და 2 წააგეს.

1914 წელი

"კამპო დე ო'დონელზე" გამართულ შეხვედრაში "ბარსელონამ" "რეალი" 2-0 დაამარცხა. გოლები ალკანტარამ და ალაკმა გაიტანეს.

1932 წელი

"ბარსელონამ" "ალავესი" ლა ლიგაში 6-0 გაანადგურა. რამონმა ჰეთ თრიქი შეასრულა, თითო გოლი კი საგიმ, არნაუმ და აროჩამ გაიტანეს.

1943 წელი

სეზონის მე-2 "კლასიკოს" პირველი ტაიმის შემდეგ "ბარსელონან" 4-2 იგებდა, მაგრამ შეხვედრა 5-5 დასრულდა. კატალონიელთა მხრიდან გოლები მარიანო მარტინმა (2), ჟოზეპ ესკოლამ და ვალე მასმა (2) გაიტანეს.

1951 წელი

დაიბადა "ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი რაფაელ სუვირია. "ბლაუგრანას" მაისურით 1977-1982 წლებში მან ლა ლიგაში 119 თამაში ჩაატარა და 11 გოლი გაიტანა. 1978 და 1981 წლებში სუვირიამ ესპანეთის თასი მოიგო.

1954 წელი

"ბარსელონამ" "სოსიედადი" 6-0 გაანადგურა. გოლები ტეხადამ (3), ბასორამ (2) და მანჩონმა გაიტანეს.

1991 წელი

დაიბადა "ბარსელონას" ხელბურთის გუნდისა და ესპანეთის ნაკრების მეკარე გონსალო პერეს დე ვარგასი.

2010 წელი

"ტენერიფესთან" სტუმრად მოგებულ (5-0) შეხვედრაში ლიონელ მესიმ ჰეთ თრიქი გაიფორმა. თითო გოლი პუიოლმა და ლუნამ (საკუთარ კარში) გაიტანეს.

2011 წელი

ლიონელ მესიმ "ოქროს ბურთი" მეორედ მოიგო. მეორე ადგილზე ანდრეს ინიესტა გავიდა, ხოლო მესამეზე - ჩავი ერნანდესი.

2013 წელი

დავიდ ვილიამ კარიერაში 250-ე და 251-ე გოლები გაიტანა, "ბარსელონამ" კი ესპანეთის თასზე "კორდობა" 5-0 დაამარცხა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 10 იანვარი 2021 14:49
    0
    ციტატა: Nini
    ზიდანი თუ პატივისცემას არ იმსახურებს და აღარ ვიცი მაშინ.

    რასაც ზიდანი მოედანზე აკეთებდა დასაფასებელი კი არა მოსაკლავია. რამოსი მაგასთან შედარებით ანგელოზია. გასაგებია ახალგაზრდები ხართ და იუთუბზე მხოლოდ კარგ თამაშებს დებენ. მაგრამ უნდა გენახათ როგორ ჩხუბობდა, წაქცეულს როგორ ურტყავდა წიხლს, როგორ უჭერდა ყელში, მახსოვს დაჟე ჩავის რომელიც მხრებამდეც ძლივს წვდებოდა და ბოლოს მაგის "თაური" მსოფლიოს 2006 წლის ფინალში სადაც მატერაცი გააგორა. ეს შემთხვევა საფრანგეთის ნაკრებს ჩემპიონატის წაგებად დაუჯდა, მაგას კი კარიერის დასასრულად.
    https://www.youtube.com/watch?v=k5NOk0S3SdI

    ციტატა: Memphis Depay
    ოხ, აი ის სირულად დაკარგული ქულები რო არა ვიბრძოლებდით ჩემპიონობისთვის. ზიდანს რაც შეეხება, ჩემი თხოვნაა პატივისცემა გამოიჩინოთ მის მიმართ. ვასკესებით და ასენსიოებით რანაირად მოუგებდა ოსასუნას 😂

    grinning grinning

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    გუშინ სილკის კომენტატორებმა რომ თქვეს ბილბაოს 30 წელი არაფერი მოუგიაო,ვალვერდეს ბილბაომ სუპერ თასი რომ მოგვიგო 30 წელი გავიდა მას შემდეგ დავიჯერო? sleeping

    სამაგიეროდ, რეალის ყველა ტიტული ემახსოვრებათ მაგათ.
    ფანი [?]
    #10 10 იანვარი 2021 14:35
    0
    ძალიან საიტერესო ფაქტები რომლებიც აქამდე არც კი მსმენოდა
    Culé [?]
    #9 10 იანვარი 2021 14:16
    0
    ზიდანი😅😅
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #8 10 იანვარი 2021 13:23
    0
    ზიდანს მეტი დაფასება მეგობრებო 💜✌
    Culé [?]
    #7 10 იანვარი 2021 13:05
    1
    ზიდანი თუ პატივისცემას არ იმსახურებს და აღარ ვიცი მაშინ.
    ფანი [?]
    #6 10 იანვარი 2021 12:09
    2
    ოხ, აი ის სირულად დაკარგული ქულები რო არა ვიბრძოლებდით ჩემპიონობისთვის. ზიდანს რაც შეეხება, ჩემი თხოვნაა პატივისცემა გამოიჩინოთ მის მიმართ. ვასკესებით და ასენსიოებით რანაირად მოუგებდა ოსასუნას 😂
    ფანი [?]
    #5 10 იანვარი 2021 11:21
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    მადრიდის რეალის ფრანგი მთავარი მწვრთნელი ზინედინ ზიდანი უკმაყოფილო დარჩა დიდთოვლობის ფონზე ესპანეთის ჩემპიონატის მე-18 ტურში ოსასუნასთან მატჩის ჩატარების გადაწყვეტილების გამო.

    როგორც იცით, შეხვედრა უგოლოდ დასრულდა - აქამდე, სამეფო კლუბმა ლა ლიგაში ბურთის გატანა ბოლოს 17 ოქტომბერს ვერ მოახერხა, როცა კადისთან 0:1 დამარცხდა.

    ''რაც შეგვეძლო ყველაფერი გავაკეთეთ ასეთ მინდორზე, მაგრამ ეს ფეხბურთი არ ყოფილა. მატჩი უნდა გაუქმებულიყო, მაგრამ ეს უკვე წარსულია. ასეთ პირობებში თამაში უბრალოდ შეუძლებელია'', - ციტირებს ზიდანს Marca.

    მაგათი წუწუმა დედებს ვტენე. რა მნიშვნელობა აქვს ოსასუნამაც ხომ მაგ სტადიონზე ითამაშა ორივე გუნდი თანაბარ პირობებში იყო.
    ზიდანი ჩემ თვალში არის არარაობა იმენა.როჟა ზის და პერესის საჩუქრებს იღებს წლების მანძილზე.აბა გადავიდეს სხვა გუნდში და მოიგოს თუნდაც შიდა ჩემპიონატი?მაგრამ პერესი არ ეყოლება იქ და სადაც მაგას მაგის კვერცხები რომ რაიმე მნიშვნელოვანი ტიტული დადოს სხვა გუნდთან ერთად.

    გვარდიოლას დაცინიან ბავარიაში ლიგა ვერ დადოვო.როჟა სადაც მივიდა ყველგან სერიოზული კვალი დატოვა.ბარსელონაში მოღვაწეობის დროს ესპანეთის ნაკრები გრიმიტობდა ბავარიაში მოღვაწეობის დროს გერმანია გახდა მსოფლიო ჩემპიონი სიტიში გადავიდა და მისდღემჩი რომ არ გასულა ინგლისი 1-2 ფინალში გავიდა.
    ყევლა გუნდში ფეხბურთელებს სწორი ფეხბურთის თამაში ასწავლა.
    სადაც დაიჭირა გვარდიოლამ ზიდანი იქ გადაკუზა და იხმარა ვაგზლის პუტანკასავით.

    გადავიდეს ზიდანი ბავარიაში და მოიგოს ბუნდეს ლიგა თუ მაგარია.გადავიდეს სიტიში და მოიგოს პრემიერ ლიგა თუ მაგარია.მაგრამ 100% დარწმუნებული ვარ ვერც ერთ გუნდში ეგ არაფრის მომგები არაა.იმიტომაც თქვა რეალი შეიძლება ჩემს კარიერაში ერთადერთი გუნდი იყოს რომელიც გამიწვრთნიაო.აზრზე ხართ როჟა რა ქვეშაფსიაა?
    ყველა ჩრდიოლოეთ ქვეყანაში მასეთ პირობებში თამაშობენ და არავინ წუწუნებს. აბა მაშინ შოტლანდიელებმა ირლანდიელებმა ნორვეგიელებმა ძვწდებმა ფინებმა რუსებმა და ასე შემდეგ რაღა უნდა თქვან?ან რამდენი ჩემპიონთა ლიგის მატჩი ჩატარებულა მოსკოვში და კიევში ყინვაში და სუსხში და გადადებულა?
    მაგრამ ესპანეთში მიჩვეულები რომ არიან პერესის ბლატებს უკვე ყველაფერზე წუწუნებენ თუ თამაშს ვერ მოიგებენ.
    ფუ ბლიად ზიდანი მაგრამ იბანძებს თავს უკვე.დავიჯერო არ უტყდება როცა ისმენს მუდამ ამ ფრაზებს რეალს მსაჯები ეხმარებიან.
    უნამუსო ღორი ყოფილა.

    ის ღმერთი მაღლიდან იყურება.შეიძლება გველობები და ვირთხული საქციელები ვინმეს მოატყუონ მაგრამ ღმერთს ვერ მოღყუებენ.ის ყველაფერს ხედავს.
    ფანი [?]
    #4 10 იანვარი 2021 11:20
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    ასეთ პირობებში თამაში უბრალოდ შეუძლებელია'

    ზიდანი არ წიუწუნებს ზოგიერთწბივით ,ის კაცური კაცია დდდდ

    მაგას არ იტყოდა უგონებენ,
    Culé [?]
    #3 10 იანვარი 2021 11:11
    1
    წელიწადში 365 დღეა და აქედან ნახევარზე მეტი დღის განმავლობაში გვაქვს რეალი გაფარჩაკებული😎😆🙌

    წელიწადში 365 დღეა და აქედან ნახევარზე მეტი დღის განმავლობაში გვაქვს რეალი გაფარჩაკებული😎😆🙌
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    ფანი [?]
    #2 10 იანვარი 2021 10:48
    1
    მადრიდის რეალის ფრანგი მთავარი მწვრთნელი ზინედინ ზიდანი უკმაყოფილო დარჩა დიდთოვლობის ფონზე ესპანეთის ჩემპიონატის მე-18 ტურში ოსასუნასთან მატჩის ჩატარების გადაწყვეტილების გამო.

    როგორც იცით, შეხვედრა უგოლოდ დასრულდა - აქამდე, სამეფო კლუბმა ლა ლიგაში ბურთის გატანა ბოლოს 17 ოქტომბერს ვერ მოახერხა, როცა კადისთან 0:1 დამარცხდა.

    ''რაც შეგვეძლო ყველაფერი გავაკეთეთ ასეთ მინდორზე, მაგრამ ეს ფეხბურთი არ ყოფილა. მატჩი უნდა გაუქმებულიყო, მაგრამ ეს უკვე წარსულია. ასეთ პირობებში თამაში უბრალოდ შეუძლებელია'', - ციტირებს ზიდანს Marca.
    ფანი [?]
    #1 10 იანვარი 2021 10:14
    4
    გუშინ სილკის კომენტატორებმა რომ თქვეს ბილბაოს 30 წელი არაფერი მოუგიაო,ვალვერდეს ბილბაომ სუპერ თასი რომ მოგვიგო 30 წელი გავიდა მას შემდეგ დავიჯერო? sleeping