MD: "პარი სენ-ჟერმენი" ემერსონის შეძენით დაინტერესდა

MD: "პარი სენ-ჟერმენი" ემერსონის შეძენით დაინტერესდა

"ბეტისისა" და "ბარსელონას" ბრაზილიელმა მარჯვენა მცველმა, ემერსონ როიალმა, შესაძლოა, კარიერა პსჟ-ის რიგებში გააგრძელოს.

Mundo Deportivo-ს ცნობით, პარიზელებს დაცვის მარჯვენა ფლანგის გაძლიერება სურთ. მაურისიო პოჩეტინოს გუნდი ემერსონის შეძენას განიხილავს.

ტრანსფერის იანვარში განხორციელებისთვის, აუცილებელი იქნება "ბარსელონას" თანხმობა, რომელიც, ანდალუსიურ კლუბთან ერთად, ფეხბურთელზე უფლებების 50%-ს ფლობს. სატრანსფერო თანხის ნახევარიც, შესაბამისად, "ბარსას" ეკუთვნის.

მსგავსად წინა სეზონისა, წელსაც, ემერსონი "ბეტისის" ძირითადი შემადგენლობის წევრია. "ბარსელონასა" და "ბეტისს" შორის დადებული გარიგების თანახმად, ფეხბურთელი 2021 წლის ივნისში "ბარსას" სრულფასოვანი წევრი უნდა გახდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #21 8 იანვარი 2021 18:14
    0
    გააატანეთ 😂😂😂
    ფანი [?]
    #20 8 იანვარი 2021 16:46
    1
    წაიყვანეთ იმედია დეპაის ფულს მაინც ამოვიღებთ ამ ტრანსფერში
    Culé [?]
    #19 8 იანვარი 2021 16:32
    1
    არ მევასება მე.თან მარჯვნივ პრობლემები კაი ხანს აღარ გვექნება ამიტომ სადაც უნდა იქ წავიდეს.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 8 იანვარი 2021 16:25
    1
    გაატანეთ ამის ჯლაგუნა სუყველაფერი გაატანეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #17 8 იანვარი 2021 16:10
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ფერჯის მანიუ კი იყო მაგარი კოული იროკის დროს მარა ზიდანის რეალს ბევრი გუნდი მოჭიმავდა, ფერჯისიც, ვენგერის ის ოქროს თაობა, ანრი ბერკამბეპით და კიდე ბევრი. ზოგადად რეალი მანჩესტერით საზრდოობდა, ნისლტელროი, რონალდო, ბექემი, ეპოქალური ფეხბურთელები ახია და ტიტულები იგო მაგათი სასტავით. და როცა ბოლოს მანჩესტერი რეალი შეხვდნენ ერთმანეთს, მანჩესტერმა ორივე თამაშში აჯობა, მარა ნანი გააგდეს უაზროდდა გადამწყვეტ თამაშში მანჩე 10 კაცით დატოვეს. ამის მიუხედავად მაინც გახია მომენტებით მანჩემ. ფერჯის ბოლო წელი იყო თუ არ ვცდები. ანუ ის მოხდა რაც სულ ხდებოდა, მსაჯები. ასე რომ ზიდანის რეალს,რომელსაც მსჯაების თემა პიკში ქონდა აყვანილი ჯამში ვერავინ მოუგებდა. როცა 12 კაცით გამოდიხარ და შეგიძლია მეტოქე გუნდი როცა გინდა მაშინ დატოვო 10 კაცით დიდი უპირატესობაა, თამაშგარე შენთვის არ არსებობს და წესების დარღვევა. მოკლედ პერესის ეპოქა ძალიან შავი იყო ფეხბურთისთვის, მადრიდისტებისთვის იყო მარტო ვარდისფერი და ჩესნი. გუნდმა ზედიზედ 3 ლიგა დადო და ყველა დროის საუკეთესო გუნდების 10 ულშიც არ შედის. არაუშავს, მოკვდება ეგ კაცი მალე, მართლა მიქელასაც ხო არ მოისყიდის. და თუ ვინმე მეორე ეგეთი არ მოვიდა, დაბრუნდება თავის ადგილზე რეალი. იყიდის მბაპპეებს და ჰოლანდებს მარა მსაჯების გარეშე რონალდო კაკა ბენზემების და 300 მილიონის ხარჯვებით ვერაფერს გახდა (დღევანდელ 700 უდრიდა ეგ ფული) როცა ბარსა თავის რელსებზე და დონეზე იდგა. ზიდანს კიდე ამ წლის ბოლოს გააგდებენ.

    წარმოიდგინე 2011 წლის ბარსა რა დღეში ჩააგდება ზიდანის რეალს 😂 იმენა ცოცხლად შეჭამდა.
    [?]
    #16 8 იანვარი 2021 16:01
    0
    ფერჯის მანიუ კი იყო მაგარი კოული იროკის დროს მარა ზიდანის რეალს ბევრი გუნდი მოჭიმავდა, ფერჯისიც, ვენგერის ის ოქროს თაობა, ანრი ბერკამბეპით და კიდე ბევრი. ზოგადად რეალი მანჩესტერით საზრდოობდა, ნისლტელროი, რონალდო, ბექემი, ეპოქალური ფეხბურთელები ახია და ტიტულები იგო მაგათი სასტავით. და როცა ბოლოს მანჩესტერი რეალი შეხვდნენ ერთმანეთს, მანჩესტერმა ორივე თამაშში აჯობა, მარა ნანი გააგდეს უაზროდდა გადამწყვეტ თამაშში მანჩე 10 კაცით დატოვეს. ამის მიუხედავად მაინც გახია მომენტებით მანჩემ. ფერჯის ბოლო წელი იყო თუ არ ვცდები. ანუ ის მოხდა რაც სულ ხდებოდა, მსაჯები. ასე რომ ზიდანის რეალს,რომელსაც მსჯაების თემა პიკში ქონდა აყვანილი ჯამში ვერავინ მოუგებდა. როცა 12 კაცით გამოდიხარ და შეგიძლია მეტოქე გუნდი როცა გინდა მაშინ დატოვო 10 კაცით დიდი უპირატესობაა, თამაშგარე შენთვის არ არსებობს და წესების დარღვევა. მოკლედ პერესის ეპოქა ძალიან შავი იყო ფეხბურთისთვის, მადრიდისტებისთვის იყო მარტო ვარდისფერი და ჩესნი. გუნდმა ზედიზედ 3 ლიგა დადო და ყველა დროის საუკეთესო გუნდების 10 ულშიც არ შედის. არაუშავს, მოკვდება ეგ კაცი მალე, მართლა მიქელასაც ხო არ მოისყიდის. და თუ ვინმე მეორე ეგეთი არ მოვიდა, დაბრუნდება თავის ადგილზე რეალი. იყიდის მბაპპეებს და ჰოლანდებს მარა მსაჯების გარეშე რონალდო კაკა ბენზემების და 300 მილიონის ხარჯვებით ვერაფერს გახდა (დღევანდელ 700 უდრიდა ეგ ფული) როცა ბარსა თავის რელსებზე და დონეზე იდგა. ზიდანს კიდე ამ წლის ბოლოს გააგდებენ.
    ფანი [?]
    #15 8 იანვარი 2021 15:07
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    გააჩნია რომელი ეოპის მანიუზე მეუბნები ფერგიუსონი 20 წელი ედგა სათავეში მანჩეს

    2008-2011 წლების გკითხე.

    ვერ გეტყვი ორივე ძლიერი გუნდი იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #14 8 იანვარი 2021 14:56
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    გააჩნია რომელი ეოპის მანიუზე მეუბნები ფერგიუსონი 20 წელი ედგა სათავეში მანჩეს

    2008-2011 წლების გკითხე.
    ფანი [?]
    #13 8 იანვარი 2021 14:53
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ხო კიდე ბარსელონასთან რა გააკეთა რონალდომ?
    ლანგლეზე რომ აჩუქეს პენალტი ეგ გააკეთა?
    მაგ პენალტს 100 მსაჯიდან 99 არ დანიშნავდა და რატომაც დანიშნა მაგ ერთმა მაგასაც არ ჭირდება დიდი აზროვება.
    როჟას 2 პენაკტი დაარტყმევინეს გაიტანა და დანარჩენი რა გაამეთა თამაში ისეთი რომ ფეხბურთის გულშემატკივარი ასიამოვნა?

    რო უყურებ ხოლმე და რო დაგორაობს მინდება პერესს ჩავასხა. მაგან აქცია რონალდო საუკეთესოს და ზიდანი, ფეხბურთს ლამი მოსცხო. უძაღლო ქვეყანაში კატები ააყეფეს. ერთ საკითხზე მაინტერესებს შენი აზრი, ფერგის მანიუ ზიდანის რეალს ვერ მოჭიმავდა შენი აზრით?

    გააჩნია რომელი ეოპის მანიუზე მეუბნები ფერგიუსონი 20 წელი ედგა სათავეში მანჩეს d
    ნუ ეხლა მსაჯებთან ერთად ვერავინ მოუგებდა იმ რეალს.მაგრამ მსაჯების გარეშე მგონი მოუგებდა.
    მე მაინც მგონია რომ ყველაზე ძლიერი ფერგის მანჩე დუაით იორკის და ენდი კოულის დროს იყო.აი ბავარიას რომ მოუგეს დამატებითში.
    არადა დაჟე მაგ ფინალშიც კი ბავარია ერთი თავით მაღლა იდგა მანიეზე.უბრალოდ კატასტროფულად არ გაუმართლათ ნემცებს
    გულშემატკივარი [?]
    #12 8 იანვარი 2021 14:34
    0
    🤝 კუმანსა და ლეოს შორის ძალიან კარგი ურთიერთობაა. მათ ერთმანეთის ნდობა და ურთიერთპატივისცემა აქვთ, რაც ნაყოფის გამოღებას მოედანზეც იწყებს.

    📰 Sport
    გულშემატკივარი [?]
    #11 8 იანვარი 2021 14:30
    1
    Memphis Depay,
    ხო იუვესთან ბევრი ძირითადის მოთამაშე აკლდათ.მარტო იბრა რომ თქვა ეგეც ძალაა.გრიზმანს და ბრეითას ერთად ჯობია 39 წლის კაცი
    ფანი [?]
    #10 8 იანვარი 2021 14:19
    0
    პსჟ ს არცერთი ფეხბურთელი არუნდა გაატანო ისეთი ნაბოზრები არიან აი ესენი რო მეზიზღებიან რავი რა იმედია ისევ გავანადგურებთ მაგ ქათმებს
    გულშემატკივარი [?]
    #9 8 იანვარი 2021 14:09
    0
    ციტატა: saba17
    ისე მილანზე რას ფიქრობთ მოიგებს იტალიის ჩემპიონატს.მე პირადად ძალიან მინდა,რომ მოიგოს. სულ იუვე იგებდა ეყოთ დროა სხვაც გამოჩნდეს ვინმე.საინტერესო იქნება მილანის ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნება და იმედია ამას გულშემატკივართან ერთად ვნახავთ

    ტრამვირებულები დაუბრუნდნენ და ფეხებს ვერ მოჭამს ვერავინ, შეუძლიათ მოგება.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 8 იანვარი 2021 14:07
    0
    ისე მილანზე რას ფიქრობთ მოიგებს იტალიის ჩემპიონატს.მე პირადად ძალიან მინდა,რომ მოიგოს. სულ იუვე იგებდა ეყოთ დროა სხვაც გამოჩნდეს ვინმე.საინტერესო იქნება მილანის ჩემპიონთა ლიგაზე დაბრუნება და იმედია ამას გულშემატკივართან ერთად ვნახავთ
    გულშემატკივარი [?]
    #7 8 იანვარი 2021 14:03
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ხო კიდე ბარსელონასთან რა გააკეთა რონალდომ?
    ლანგლეზე რომ აჩუქეს პენალტი ეგ გააკეთა?
    მაგ პენალტს 100 მსაჯიდან 99 არ დანიშნავდა და რატომაც დანიშნა მაგ ერთმა მაგასაც არ ჭირდება დიდი აზროვება.
    როჟას 2 პენაკტი დაარტყმევინეს გაიტანა და დანარჩენი რა გაამეთა თამაში ისეთი რომ ფეხბურთის გულშემატკივარი ასიამოვნა?

    რო უყურებ ხოლმე და რო დაგორაობს მინდება პერესს ჩავასხა. მაგან აქცია რონალდო საუკეთესოს და ზიდანი, ფეხბურთს ლამი მოსცხო. უძაღლო ქვეყანაში კატები ააყეფეს. ერთ საკითხზე მაინტერესებს შენი აზრი, ფერგის მანიუ ზიდანის რეალს ვერ მოჭიმავდა შენი აზრით?
    ფანი [?]
    #6 8 იანვარი 2021 13:57
    0
    ხო კიდე ბარსელონასთან რა გააკეთა რონალდომ?
    ლანგლეზე რომ აჩუქეს პენალტი ეგ გააკეთა?
    მაგ პენალტს 100 მსაჯიდან 99 არ დანიშნავდა და რატომაც დანიშნა მაგ ერთმა მაგასაც არ ჭირდება დიდი აზროვება.
    როჟას 2 პენაკტი დაარტყმევინეს გაიტანა და დანარჩენი რა გაამეთა თამაში ისეთი რომ ფეხბურთის გულშემატკივარი ასიამოვნა?
    ფანი [?]
    #5 8 იანვარი 2021 13:55
    0
    კიდე რამდენი &ლ"ობა ექნება გაკეთებული ბართუმეოს ვინიცის, ახალი ხელმძღვანელობა რომ დაინიშნება ამოტივტივდება უფრო ბართუმეუს "ვაჟკაცობანი" smile
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    ფანი [?]
    #4 8 იანვარი 2021 13:53
    2
    მოედანზე იყო საერთოდ ის? გაიმართა უმნიშვნელოვანესი თამაში, რომელშიც პორტუგალიელის საქმე კიეზამ გააკეთა.

    ფაქტია, არის მომენტები, როდესაც კრიშტიანუ ტურინში ინერტულად გამოიყურება", - განაცხადა ყოფილმა იტალიელმა ტაქტიკოსმა.

    რა მიაკუკა კაპელომ დაცრაც მთავარია დამსახურებულად.პრინციპში რა გვიკვირს რონალდო უკვე წლებია მასეთ ფეხბურთელად ჩამოყალიბდა.არ ჩანს თამაშის დროს მერე საჯარიმოში ჩაუწოდებენ და პას მიცემენ ან პენალტს დაარტყმევინებენ და ოჰო რონალდო მეფეა რონალდო 21 საუკუნის საუკეთესოა smile ლოლანდო ფენომენია.
    იბრაგიმოვიჩს ვენაცვალე ყველაზე მაგარი სიმართლე მაგან გააძრო.მესის კონკურენტი რონლდო კი არა პერესიაო.აი 1000000% სიმართლე თქვა როჟამ.პერესის დამსახურებით ტენეს რონალდოს და საერთოდ რეალს ტიტულები.თორე პერესი რომ არა მესის ეპოქაში რონალდო ჩემს დიშლას მოიგებდა.
    Culé [?]
    #3 8 იანვარი 2021 13:50
    1
    ასეთ მზე კონტრაქტს მარტო ბართომეუ თუ მოიფიქრებდა, რაის 50% ?! თუ შენია შენ უნდა გყავდეს გუნდში, მაგრ რომ წარმოადგენდეს რამეს აქამდე მოიყვანდნენ აქ.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 8 იანვარი 2021 13:19
    0
    მაგარი უტვინო იგროკია.