"ბარსას" ფანებმა არაუხოს გოლი თვის საუკეთესოდ დაასახელეს

"ბარსას" ფანებმა არაუხოს გოლი თვის საუკეთესოდ დაასახელეს

"ვალენსიასთან" რონალდ არაუხოს მიერ გატანილი გოლი "ბარსას" ფანებმა თვის საუკეთესოდ დაასახელეს.

ურუგვაელმა ცენტრალურმა მცველმა აღნიშნულ შეხვედრაში თავი ეფექტური ბურთით გამოიჩინა, თუმცა, კატალონიელებმა სამი ქულა მაინც ვერ მოიპოვეს.

[media=https://www.youtube.com/watch?v=ipSEelG-Gsw]

ჟერარ პიკეს ტრავმის პირობებში არაუხოს სათამაშო დრო ხშირად ეძლევა და მიუხედავად "ეიბართან" დაშვებული მძიმე შეცდომისა, რონალდ კუმანისაგან ნდობას არ კარგავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 8 იანვარი 2021 10:46
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ძაან მაგარი გოლი იყო

    ციტატა: BEQA BARCA
    არაუხომ მთავარია სწორად განაგრძოს განვითარება და პიკე რო წავა პრობლემა აღარ გვექნება ცენტრში მარა ლენგლეა არასტაბილური ძაან და მაგის მაგივრად გარსია მოიყვანონ.

    გარსია ხო რას ამბობ მეორე მალდინია უპამენაკო გვჭირდება და არა გარსიასნაირი დირკები

    უპამეკანოს ხსენებაც არაა. გარსია კი უფრო ტეალური ვარიანტია მგონი.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #11 8 იანვარი 2021 10:06
    1
    ნელნელა ყალიბდება ძირითადის მცველად, ზუსტად ისეთი აღნაგობა აქვს როგორიც მცველს შეეფერება, პოტენციალიც და ნიჭიც საკმაოდ აქვს იმისთვის რომ გახდეს ერერთი საუკეთესო
    Culé [?]
    #10 8 იანვარი 2021 02:50
    5
    ასეთი მცველი ბარსელონას დიდი ხანია არ ყოლია.. უფრო მეტ სათამაშო დროს იმსახურებს და საერთოდ ვთვლი რომ უკვე ძირითადის მცველი ეგ უნდა იყოს ბარსელონაში, ფიზიკურად ძლიერია მოედნის ხედვაც კარგი აქვს და მეტ სათამაშო დროსთან ერთად გამოცდილებასაც გაიმყარებს რაც ნაკლებ შეცდომებს დააშვებინებს პოზიციურად.. ეს ბიჭიი დიდი მცველი დადგება
    Culé [?]
    #9 8 იანვარი 2021 00:40
    1
    1.ინიაკი პენია - მეკარე
    2.არნაუ ტენასი - მეკარე
    3.ბალდე - მარცხენა მცველი
    4.მინგეზა - ცენტრალური მცველი
    5.არაუხო - ცენტრალური მცველი
    6.კომასი - ცენტრალური მცველი
    7.რამოსი - ცენტრალური მცველი
    8.მორიბა - ცენტრალური ნახევამრცველი
    9.მონჩუ - ცენტრალური ნახევარმცველი
    10.დე იონგი - ცენტრალური ნახევარმცველი
    11.პუჩი - ცენტრალური ნახევამრცველი
    12.კოლიადო - შემტევ ნახევარმცველი
    13.პედრი - შემტევ ნახევარმცველი
    14.ფატი - მარცხენა ვინგერი
    15.დე ლა ფუენტე - მარცხენა ვინგერი
    16.დემბელე - მარჯვენა / მარცხენა ვინგერი
    17.ტრინკაო - მარჯვენა / მარცხენა ვინგერი

    აქედან ყველაზე დიდი 23 წლისაა stuck_out_tongue_winking_eye kissing_heart heart_eyes
    Culé [?]
    #8 8 იანვარი 2021 00:40
    3
    გოლი მართლაც ძალიან ლამაზია, ურუგვაულ სტილში, ჯეკას ჩვეოდა ცხონებულს ეგეთები barca-6
    Culé [?]
    #7 8 იანვარი 2021 00:17
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: ROUCH
    ეს დღეები არ მეცალა ახალ წელს რო თქვი დავანებოთ კახელ კაცს რა გამოულევს საქმეს, ხოდა გვიან წავიკითხე სტატიები და იქ აღარ დავაკომენტარე მინდოდა ჩემი აზრი სხვასაც ენახა, მოკლედ რისი თქმა მინდა ბევრგან ვნახე პუჩზე ასანთის ღერი წარაკუ და ასე შემდეგ. პედრი ხო დედიმისისამ ადებაიორ აკიმფევაა. პროსტა კუმანმა შეიყო და შიგ მოიმტვრია ვსო მორჩა ბაზარი

    პედრის და პუჩს შორის ძალიან დიდი სხვაობაა მაგას ვერავინ ხვდება...
    ელემენტარული მესის როგორ უგებს ზურგს უკან იცის უკვე რა სიტუაცია იქნება და მერე კიდე ისეთ პასებს აძრობს შორიდან გეგონება ჩაბი ალონსოაო ტიპი.. და ასე შემდეგ 17 წლის იყო ეხლა გახდა 18 ის მხოლოდ..
    პუჩი 21 წლისაა რატომ აქამდე არ გამოიყენეს?? ხომ ამბობთ რომ პედრი და პუჩის აღნაგობა რა დიდი განსხვავებააო ერთმანეთისგან..
    საქმე არეხება ამოჩემებას ან რამეს მაგრამ იმაში მართლები ხართ ყველა რომ 3:1 ზე და 2:0 ზე 15 წუთი მაინც უნდა მისცეს დრო პედრი რომ არ გადაიწვას..
    ანუ რისი თქმა მინდა ვერაჩვენებს იმას რომ ძირითადში მოხვდეს თორე 21 წლამდე მაგ ბიჭს ბარსელონას ძირითადში ექნებოდა შანსი მიღებული
    ფატი 17 წლის
    პედეი 17 წლის და პოტენციური ბიჭი პუჩი 21 წლის რომელსაც არავინ აძლევს შანს ეე ჩემო ძმაო ეგრე ადვილი რომ იყოს ძირითადში მოხვედრა ყველა კლუბი ახალგაზრდეს ამოტენიდა ძირითადში..
    მე პირადად ეხლა ასე მიმაჩნია მზად არარის რომ ძირითადში იყოს და რომ გაიძახით პედრი დეიონგი პუჩის ტრიო უნდა იყოსო წალეკავს ამ ცენტრს ნორმალური შემტევი კლუბი რეალზს ხო საერთოდ არ მაქვს საუბარი იმიტომ რომ 3 ღლაპი ერთად არანაირად არიძლევა იმის გარანტიას რომ ცენტრს დაიჭერს

    სადღაც მართალია, 21 წლისაა უკვე და აქამდე უნდა მიეცათ შანსი. სეტიენი ათამაშებდა ასეთუისე და გამოსდიოდა რაღაც. ახლა სულ უთამაშებელს რომ ტოვებს კუმანი მთლად გაფუჭდება, თორემ სამი ახალგაზრდა ნახევარმცველით მართლა ვერ გაუძლებს გუნდი ვერავის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 8 იანვარი 2021 00:10
    1
    ძაან მაგარი გოლი იყო

    ციტატა: BEQA BARCA
    არაუხომ მთავარია სწორად განაგრძოს განვითარება და პიკე რო წავა პრობლემა აღარ გვექნება ცენტრში მარა ლენგლეა არასტაბილური ძაან და მაგის მაგივრად გარსია მოიყვანონ.

    გარსია ხო რას ამბობ მეორე მალდინია უპამენაკო გვჭირდება და არა გარსიასნაირი დირკები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 8 იანვარი 2021 00:09
    1
    ნიჭი ნაღდად აქვს და განვითარდება ეს უეჭველი, გოლებსაც გაიტანს როგორც პიკეს გაჰქონდა ერთ დროს. რატომ მინდა პუიოლი გუნდში, პირველ რიგში ამის გამო, რომ იმუშაოს მცველებთან და განსაკუთრებით ამასთან, ჩამოუყალიბოს მტკიცე ხასიათი, რაც შეცდომები ექნება იმასაც კარგად გამოასწორებინებს ასე ვფიქრობ.
    Culé [?]
    #4 7 იანვარი 2021 23:31
    6
    ეს დღეები არ მეცალა ახალ წელს რო თქვი დავანებოთ კახელ კაცს რა გამოულევს საქმეს, ხოდა გვიან წავიკითხე სტატიები და იქ აღარ დავაკომენტარე მინდოდა ჩემი აზრი სხვასაც ენახა, მოკლედ რისი თქმა მინდა ბევრგან ვნახე პუჩზე ასანთის ღერი წარაკუ და ასე შემდეგ. პედრი ხო დედიმისისამ ადებაიორ აკიმფევაა. პროსტა კუმანმა შეიყო და შიგ მოიმტვრია ვსო მორჩა ბაზარი
    სტაჟიორი [?]
    #3 7 იანვარი 2021 23:27
    0
    ნამდვილად კარგი გოლის გატანა შეძლო. დიდი მომავალი აქვს
    Culé [?]
    #2 7 იანვარი 2021 23:27
    1
    კაი ბიჭია ძალინა. გამიხარდა რომ არ დაიბნა იმ შეცდომის მერე! სწორ გზაზე დგას
    Culé [?]
    #1 7 იანვარი 2021 23:25
    0
    არაუხომ მთავარია სწორად განაგრძოს განვითარება და პიკე რო წავა პრობლემა აღარ გვექნება ცენტრში მარა ლენგლეა არასტაბილური ძაან და მაგის მაგივრად გარსია მოიყვანონ.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"