ტერ შტეგენმა ბარსას რიგებში 250 მატჩი ჩაატარა

ტერ შტეგენმა ბარსას რიგებში 250 მატჩი ჩაატარა

მოგეხსენებათ, გუშინ, "ბილბაოსთან" მოგებულ შეხვედრაში, "ბარსელონას" ფეხბურთელმა, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენმა კატალონიელთა რიგებში 250-ე მატჩი ჩაატარა.

ზემოხსენებული მაჩვენებლით გერმანელი მოთამაშე "ბარსას" მეკარეებს შორის გამართულ შეხვედრებში მე-5 ადგილზე იმყოფება.

სრული სია შემდეგნაირად გამოიყურება:

1. ვალდესი - 535

2. სუბისარეტა - 410

3. რამალეტსი - 387

4. სადორნი - 332

5. ტერ შტეგენი - 250

6. არტოლა - 249

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 7 იანვარი 2021 18:01
    0
    დაცვის შეცდომა კი იყო ინიაკი როგაექცათ მაგრამ უნდა აეღო შტეგენს ეგ ბურთი
    სტაჟიორი [?]
    #10 7 იანვარი 2021 16:16
    0
    იმედია გვიერთგულებს და სამეულში მაინც მოხვდება barca-5
    ფანი [?]
    #9 7 იანვარი 2021 16:01
    1
    როგორ მეცოდება ეს მეკარე ასეთი დაცვის ხელში, ამას კარგი დაცვა რო ჰყავდეს მეკარის ჯილდოებზე თავისუფლად გაიწევს მაგრამ მარტო დგას კარზსიც და დაცვაშიც და ცოდოა
    Culé [?]
    #8 7 იანვარი 2021 14:54
    0
    შტეგო ჩვენს ისტორიაში ყველა ვარიანტში ნომერ პირველი მეკარეა და იმედია დიდხანს გვიერთგულებს❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 იანვარი 2021 14:19
    1
    ვინც ამას აბრალებს გუშინდელ გოლებს ბალეტს უყურეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 7 იანვარი 2021 13:28
    0
    იმედია ვალდესსაც გადაასწრებს
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    Culé [?]
    #5 7 იანვარი 2021 13:27
    0
    ტერ შტეგენს ეკუთვნის კაპიტნობა, აუცილებლად დაამტკიცებს რომ ნომერ პირველია.
    Culé [?]
    #4 7 იანვარი 2021 13:23
    0
    შტეგენი საუკეთესოა. ოღონდ ნოიერის მერე. დაამტკიცოს უნდა რომ ნომერ პირველია. კაპიტანი მინდა გახდეს.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #3 7 იანვარი 2021 13:09
    0
    კონდრადისთვის უნდა მიეცა შანსი, ფატი ბრუნდება იქ პუჩი და მორიბა გვყავს. გრიზმანი და ბრეითი აღარ ვნახო ძირითადში. დემბელე და ანსუ საკაიფოდ გაუგებენ.
    Culé [?]
    #2 7 იანვარი 2021 13:06
    2
    წელს საუკეთესო ფორმაში ვერ არის შტეგენი. ტრავმის მერე ოდნავ მოკლებული აქვს. არადა მარტო ამის ხარჯზე რამდენი თამაში მოგვიგია. დროა გრზიმანმა და დანარჩენმა სასტავმა გაარყიოს ერთი ადგილი თორე მარტო მესი ვერ მოიგებს ყველა შეხვედრას. გუნდური თამაში მაინც არ იციან სულ რომ 10 გოლი გაიტანონ. სულ ერთი და იგივე კომბინაციები რომლებსაც არაფერი ეტყობათ დამუშავებულის. გამწვავებაზე სულ 2 კაცი მიდის მესი და დემბელე. არადა კაცის მოტყუება დე იონგსაც შეუძლია და გრიზმანმაც უნდა სცადოს, ბოლო-ბოლო შემტევია.
    ფანი [?]
    #1 7 იანვარი 2021 13:05
    1
    მემფისი და ჟორჟინიო უნდა ეყიდათ ამ პიტალოებს, კუმანმა იმიტო მოითხოვა რო იცოდა მის სტილს ვინ მოერგებოდა. პიანიჩი იმენა შეიტენეს, შორსაა ეგ კაცი ბარსასგან.