ვალვერდემ ბილბაოს გაწვრთნაზე უარი თქვა

ვალვერდემ ბილბაოს გაწვრთნაზე უარი თქვა

ცნობილი კატალონიური გაზეთის, Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" ყოფილ თავკაცს, ერნესტო ვალვერდეს "ბილბაოს" ხელმძღვანელობამ მწვრთნელის პოსტი შესთავაზა. როგორც წყარო იუწყება, ერნესტომ შეთავაზება არ მიიღო.

გაისკა გარიტანო, რომელიც ბასკური კლუბის დამრიგებელი 2018 წლიდან იყო, პოსტიდან "ელჩესთან" 1-0 მოგებული მატჩის შემდეგ გაათავისუფლეს. 

ვალვერდეს უარის შემდეგ, "ატლეტიკმა" მთავარ მწვრთნელად მარსელინო გარსია დანიშნა. შესაბამისად, ბასკები ლა ლიგის მე-18 ტურის შეხვედრას ახალი დამრიგებლის ხელმძღვანელობით ჩაატარებენ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 23 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #23 7 იანვარი 2021 18:58
    0
    ჩემი აზრით ეს ეხლანდელი ფეხბურთელებით მეტ შედეგს დადებდა..
    Culé [?]
    #22 6 იანვარი 2021 21:25
    0
    ეს ვალოდია სეტოს მირჩევნია და მგონი ასეა ამას მაინც მინიმუმ გაეგება რა არის ფეხბურთი სეტომ კი იცის ძროხების გაწვრთნა და არა ფეხბურთელების.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #21 6 იანვარი 2021 20:48
    0
    ბარსაში არ ამართლებდა ამის ტაქტიკა რადგან ძაან სვარკა იყო მარააა უძლიერესი ტაქტიკოსია უდავოდ... რომ არ გაეშვათ ერთ ლალიგას კიდევ დადებდა <3 სვარკათქო ვახსენე და რავი მიმაჩნია რომ კუმანის ბარსა ვალვერდეს ბარსაზე ბევრად უარესია ვის რა მოლოდინები გაქვს კუმანისგან ეგ კიდევ ცალკე თემაა :))))))))))
    ფანი [?]
    #20 6 იანვარი 2021 20:32
    0
    ციტატა: davidus2020
    ამას ვინც მწვრთნელი დაარქვა? ფეოლადან მახსენდება ცნობილი ფრაზა: შენ მოკალი ფეხბურთი! უბრალოდ პრინციპში ამას რას ვერჩით,აჩკარიკა იყო დასაბრედი

    +1
    ამ სახედარმა გაააფრჩაკა მენტალურად გუნდი, ამან აქცია ბარსას წინააღმდეგ ჟიმჟიმით თუ მეორე ნომრად მოთამაშე ყველა მეტოქე ფავორიტი, ამან დაგვიფერფლა ბურთის ფლობა და კონტროლი, ამან მოგვისპო ლიგაზე საუკეთესო გუნდის სტატუსი, ამან გაუქრო ბარსას 21ე საუკუნის მონსტრის იმიჯი და ეს არის მწვრთნელი? ამის მოთრევის დღე საათი და წუთი .... .....
    ფანი [?]
    #19 6 იანვარი 2021 20:19
    0
    ამას ვინც მწვრთნელი დაარქვა? ფეოლადან მახსენდება ცნობილი ფრაზა: შენ მოკალი ფეხბურთი! უბრალოდ პრინციპში ამას რას ვერჩით,აჩკარიკა იყო დასაბრედი
    ფანი [?]
    #18 6 იანვარი 2021 20:13
    1
    21_ე საუკუნეში რო გუნდს რომა დაუქამბექებს ის მწვრთნელი კიარა ნათალი ფალოსია პირდაპირი მნიშვნელობით.. ამის ბეტონკარკასა საფეხბურთო ხედვა დავწვი.. როჟა ისე წაესპერმა ბარსადან, ვერც გაერკვა რა სათამაშო ფილოსოფიის გუნდში იყო დანიშნული
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 6 იანვარი 2021 19:52
    1
    რაღაც პონტში გამიხარდა უარი რო თქვა წარმოიდგინეთ რო დაბრუნებულიყო ბილბაოში და გაეყარა ბარსასთვის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #16 6 იანვარი 2021 19:15
    0
    უუუუჰ აბა რააა!ესეთ დაბალი დონის გუნდში მეცოდება ვალოდია :) <3
    ფანი [?]
    #15 6 იანვარი 2021 18:33
    0
    იპოვიანისეთ გუნდს სადაც ექნება სეული ნდობა და შედეგზე იმუშავებს, ბარსელონას მარტო შედეგი ლამაზი თამაში გარეშე არ უნდა და არც ფანებს არ გვინდა ასეთი უსახური თამაშიტ მოგებული ტიტულები მაგრამ ფაქტია ეგეც გვენატრება
    Culé [?]
    #14 6 იანვარი 2021 18:22
    2
    ეს ისეთ გუნდში რომიიყვანო სადაც თავისი ხედვა გაამართლებს ძაან მაგარ შედეგს დადებს პროსტა ბარსას არუხდებოდა ის სტილი რასაც ათამაშებდა
    წევრი [?]
    #13 6 იანვარი 2021 18:19
    3
    ეს ძაან თესლ გუნდში გაიჩითება მალე, შედეგზე ორიენტირებული კაცია და სადაც არ უნდა მიიყვანო არაფერს გააფუჭებას ნუ თუ არ გააკეთებს.
    Culé [?]
    #12 6 იანვარი 2021 17:37
    1
    ჰქონდა ალბათ მიზეზი.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 6 იანვარი 2021 17:30
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    და ეს მესი ვალვერდეს გარდა აღარავის ყავდა?

    მის გუნდს ათრევდა რასაც ქვია, ლიგა მოგვაგებინა ლამის მარა ჩაუ.ა შიგ ვალვერდემ.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 6 იანვარი 2021 17:25
    1
    ციტატა: CHEPE
    ვალვერდეს რომ ჰქონდეს ძლიერი ხასიათი და უშიშარი ყოფილიყო როგორც ტენ ჰააგი, იულიან ნაგელსმნი და ჯან პიერ გასპერინია აი დღესაც იქნებოა ბარსაში მრავალი ტიტლებით და დაჟე ზედიზედ 3 ლალიგას ხომ დადებდა როცა წავიდა 52 ქულით პირველზე ვიყავით და სეტიენმა გაუშვა რეალი წინ

    არადა მესი რო არა ერთ ლა ლიგას ვერ დადებდა.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 6 იანვარი 2021 17:15
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    რავი სუარესსაც და რაკიტიჩსაც მძორს უძახდნენ და აგინებდნენ როცა გვყავდა და ახლა გახდნენ კლასნები. და გრიზმანს ბარსას უცოდინარი მწვრთნელები ვერ იყენებენ თორე დეშამი და სიმეონე კარგად იყენებდნენ. ასეთ სვარკა ატლეტიკოშო ყოველ სეზონშო 30 35 გოლამდე გაჰქონდა გრიზმანს და ლა ლიგაში ზედიზედ ორჯერ 22 გოლი გაიტანა სიმეონეს საშინლად დაცვითი ატლეტიკოთი. გრიზმანს თავისი მიდგომა და ფილოსოსფია უნდა. მახსოვს როცა გრიზმანი ატლეტიკოში იყო და სუარესი რაკიტიჩი ბარსაში რამდენი წერდა გრიზიში გავუცვალოთ ატლეტიკოს ეს ორი მძორიო. დაგენიძლაბვები სურესი რო ბარსაში იყოს ისევ ის მძორი იქნება და არც ახლაა დიდად მაგარი ატლეტიკოში. მნშივნელოვან თამაშში ჯერ არ გაუტანია მანდ და უესკა, ეიბარს და ალავესს აქაც უტანდა.

    ბრეითუეითს ახლაც ჯიბეში ჯიბეში ჩაისვავს. საქმეც მაგაშია რო ზუსტად უაზრო გუნდებთანაც დავკარგეთ ქულა მაქ სუა რო ყოფილიყო გაიტანა ბევრში. მაგ 10 კაციან ალავესს ვერ მოუგეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 6 იანვარი 2021 17:09
    1
    ციტატა: C.PC5
    რატო არსად დაიწყო მუშაობა ბარსადან წასვლის მერე? ამ კაცს თავის ნებაზე თუ ააწყობინებენ გუნდს, ოღონდ რათქმაუნდა მაღალი დონის ფეხბურთელებზე უნდა ჰქონდეს წვდომა, ჩემი აზრით მიაღწევს დიდ მიწნებს. კაი ტაქტიკოსია და ზოგადად კაი პიროვნებაა, აბა ისე ტყუილად არ დაიცავდა გუნდის ყველა კაპიტანი ამას.

    ცუდი ადამიანი არაა, მწვრთნელს რაც შეეხება საშუალო დონის გუნდისთვის ზედგამოჭრილია. მარა ბარსა ეს მწვერვალია, აქ სამუშაოს სხვა დონეა საჭირო. რომასთან და ლივერთან რაც ჩაიდინა მაგის მერე ამის მაგარ მწვრთნელობაზე საუბარი ზედმეტია. რესურსი ჰქონდა კიდე საკმარისი, ლივერზე უკეთესი გუნდიც გვყავდა და რომაზეც.
    წევრი [?]
    #7 6 იანვარი 2021 17:09
    0
    ვალოძია კაცი შენ ყოფილხარ და ქუდიც გხურებია.
    შენში ხედავდნენ პრობლემას აქაური პრაფესორები, მაგრამ მესისაც და სუარესაც რომ ერთ ადგილას ეკოდეთ გუნდი - მარტო შენ იცოდი ვალიკო ძიავ
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #6 6 იანვარი 2021 17:06
    0
    რატო არსად დაიწყო მუშაობა ბარსადან წასვლის მერე? ამ კაცს თავის ნებაზე თუ ააწყობინებენ გუნდს, ოღონდ რათქმაუნდა მაღალი დონის ფეხბურთელებზე უნდა ჰქონდეს წვდომა, ჩემი აზრით მიაღწევს დიდ მიწნებს. კაი ტაქტიკოსია და ზოგადად კაი პიროვნებაა, აბა ისე ტყუილად არ დაიცავდა გუნდის ყველა კაპიტანი ამას.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 6 იანვარი 2021 17:04
    2
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    არც მე ვამბობ მაგარი მწვრთნელიათქო მაგრამ მარტო მისი ბრალი არ იყო გამოჩნდადა კუმანს და სეტიენს მაინც ჯობდა. მაგის დროს ელემნტარული ლა ლიგას და კლასიკო მაინც ვიგებდით და მაგის წასვლის მერე ვერც ერთი მოვიგეთ და ვერც მეორე და ბაიერნთანაც კლასნად შევრცხვით ლიგაზე.

    კუმანს არ გაუმართლა, მაგ დროს მესი ზე მოტივირებული იყო, მაგას დაუმატე სუარესის სახით ძლიერი გამტანი გვყავდა. პლიუს ივანის და რაკეტას სახით გამოცდილი ნახევარმცველები. ცუდ დროს მოუწია კუმანს მოსვლა, სასურველი ტრანსფერებიც არ დაუდეს. დარწმუნებული ვარ მესი რო ხოდზე იყოს და სუა გვყავდეს ჩემპიონობისთვის ვიბრძოლებდით, ბრეითუეთის და გრიზმანის იმედზეა გუნდი და უმიტივაციო მესისი დიდი სხვაობაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 იანვარი 2021 16:56
    0
    სუარესი და მესი ყავდა გუნდში და ჩაქირების და ორიჯის ლივერპულმა გააგდო, აი ყველაფერს თავი დავანებოთ აქ ჩანს ვალვერდე რა მწვრთნელიცაა.