ბარსას რიგებში კორონავირუსის ახალი შემთხვევები არ დაფიქსირდა

ბარსას რიგებში კორონავირუსის ახალი შემთხვევები არ დაფიქსირდა

როგორც იცით, "ბარსელონას" პირველ გუნდში კორონავირუსის 2 შემთხვევა დადასტურდა. "ბლაუგრანას" ოფიციალური ვებგვერდის ინფორმაციით, დადებით პასუხი სამწვრთნელო შტაბის 2 წევრის ტესტმა აჩვენა.

ამის გათვალისწინებით, დღეს პირველი გუნდის ყველა წევრს PCR ტესტირება ჩაუტარდა, პასუხები კი საღამოს უნდა ყოფილიყო.

ოფიციალური საიტი ადასტურებს, რომ "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" ბანაკში არცერთი პოზიტიური ქეისი არ ყოფილა.

შესაბამისად, ხვალ კლუბი "ბილბაოს" სრული შემადგენლობით ეწვევა.


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 6 იანვარი 2021 00:05
    0
    me da barca, PCR ტესტის ჩატარებას აზრი არ აქვს,ბევრს ისეთს ვისაც ნამდვილად ჰქონდა სიმპტომები არ დაუდასტურდა ამ ტესტის შემდეგ.მეორე მესამე ტესტის შემდეგ უჩვენა დადებითი.
    Culé [?]
    #9 5 იანვარი 2021 23:52
    0
    კიდე კაი მაგაში მაინც გაგვიმართლა
    ფანი [?]
    #8 5 იანვარი 2021 22:18
    0
    კიდევ კარგი, ზედმეტი პრობლემები არ გვჭირდება ახლა
    Culé [?]
    #7 5 იანვარი 2021 21:30
    0
    კიდევ კაი თორე ისეც ცუდ დღეში ვართ და ეგ საერთოდ არ გვაწყობდა.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 5 იანვარი 2021 21:30
    0
    ძალიან კარგი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 5 იანვარი 2021 21:26
    0
    ხვალ მეც უნდა ჩავიტარო ტესტირება.😷
    ერთ ნაცნობს დაუდასტურდა და 2 წუთიანი ურთიერთობა მქონდა პირბადით, მაგრამ მაინც მშვიდად, რომ ვიყო და ოჯახი არ ჩავაგდო საფრთხეში.
    Culé [?]
    #4 5 იანვარი 2021 19:43
    0
    კიაა ძალიან. ბილბაოსთან ეს შემადგენლობა უნდა დააყენოს აუცილებლად!

    მესი
    ტრინკაო-გრიზმანი-დემბელე
    დე იონგი-პიანიჩი
    ალბა-არაუხო-მინგეზა-დესტი
    ტერ შტეგენი
    გულშემატკივარი [?]
    #3 5 იანვარი 2021 19:28
    0
    ეს კარგი ამბავია. ისედაც ვერ ვთამაშობთ წესიერად და გვაკლია ძირითადის ფეხბურთელები. ბილბაო კი მაგარი .... გუნდია როგორც ყოველთვის ბარსასთან უდგე.ა ყველას
    ფანი [?]
    #2 5 იანვარი 2021 19:17
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    მოსაგები იგრა გვაქ ხვალ.

    მოვუგებთ ბილბაოს.მთავარია დაცვამ არ ისლეოს ისევ.

    კუმანის რა მიკვირს კიდე იცი? ჰუესკასთაან სადღაც 70 წუთის შემდეგ ბარსელონამ უკვე დაიწყო ნელ ნელა ფიქრი ანგარიშის შენარჩუნებაზე და გასაკვირიც ის არის.შე დალოცვილო გამოიყვანე ისეთი ფეხბურთელები რომლწბიც დასვენებულები არიან და გაცილებით მეტს ირბენდნენ იმატზე ვინც მოედანზე უკვე ძლივს დალასლასებდნენ.
    ერთადერთი მომეწონა ის რომ ბუსკეცი გაიყვანა თავის დროზე.იმენა პუჩს ფერნანდეშს ალპობს სკამზე.
    იქნებ მორიბას და დელაფუენტეს მისცეს შანსი. რაიცი როგორ ითამაშებენ
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 იანვარი 2021 19:03
    1
    მოსაგები იგრა გვაქ ხვალ.