პირველი გუნდის ფეხბურთელებს PCR ტესტირება ჩაუტარდათ

პირველი გუნდის ფეხბურთელებს PCR ტესტირება ჩაუტარდათ

როგორც იცით, "ბარსელონას" პირველ გუნდში კორონავირუსის 2 შემთხვევა დადასტურდა. "ბლაუგრანას" ოფიციალური ვებგვერდის ინფორმაციით, დადებით პასუხი სამწვრთნელო შტაბის 2 წევრის ტესტმა აჩვენა.

შესაბამისად, დღეს ძირითადი გუნდის ყველა წევრს PCR ტესტირება ჩაუტარდა. როგორც ესპანური მედია იუწყება, პასუხები საღამოს გახდება ცნობილი.

შეგახსენებთ, რომ "ბარსა" ხვალ, წესით, "ბილბაოს" "სან მამესზე" უნდა დაუპირისპირდეს. შეხვედრა თბილისის დროით, 23:55 საათზე გაიმართება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #17 5 იანვარი 2021 22:12
    0
    ფეხბურთელები გადარჩნონ მთავარია
    Culé [?]
    #16 5 იანვარი 2021 18:17
    0
    პედრის და მესის არ ჭირდეთ რამე თორე ჩამოგაკითხავთ ბიჭოოო!!!
    Culé [?]
    #15 5 იანვარი 2021 18:13
    0
    ესენი უპრობლემოდ გადაიტანენ მაინც კორონას.
    Culé [?]
    #14 5 იანვარი 2021 16:11
    1
    იმედია არ დაუდგინდებათ კორონა თორე ისედაც ცუდ დღეში ვართ ფეხბურთელების დაკლება არ გვაწყობს.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #13 5 იანვარი 2021 16:01
    0
    Memphis Depay,
    მაგ ფაქტს ვინღა აქცევს ყურადღებას ახლა კორონა ვირუსია მსოფლიო ყურადღების ცენტრში და ამ ვირუსით დაღუპული ადამიანების სტატისტიკის გამოთვლით არიან დაკავებულები.

    SERGINO DEST,
    მაგის ბედი ვინ მოგვცა ჯიბრზე არ დაემართება არცერთს.მაგრამ მე პირადად ალენიას პიანიჩს და ბუსკეტსს იმ გუნდის სამ ზარალს ვერც შევადარებ და არ მემეტებიან მაგისთვის.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 5 იანვარი 2021 15:54
    0
    ციტატა: Nini
    კორონა ვირუსი როგორც ასეთი უმეტეს შემთხვევაში არ იწვევს სიკვდილს თუ რამე დაავადება არ ერთვის თან ან იმუნიტეტი თუ არ არის დაბალი.

    შიმშილი რამდენ ადამიანს კლავს და უსახლკარობა ეგ ვთქვათ მსოფლიოში, პასუხი კი ისაა რო კორონაზე მეტს.
    ფანი [?]
    #11 5 იანვარი 2021 15:50
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია ფეხბურთელებს არ აქვთ

    ციტატა: Nini
    იმედია არცერთს არ დაუდასტურდება.

    Memphis Depay,
    ეგეც მართალია როდემდე უნდა გაგრძელდეს,თანაც როგორც გავიგე ეგ ტესტები ასი პროცენტით სანდო არ არის.

    არ არის ხალხო აფიორა არა მამაჩემს და ბაბუაჩემს ძალიან რთულ ფორმებში ქონდა და ბებია კიდე მაგით გარდამეცვალა

    ღმერთმა ნათელში ამყოფოს ბებია, მარა ასაკიან ხალხს ადვილად ერევა იმუნიტეტის ამბავში. ახალგაზრდებს და ჯანმრთელო ადამიანებს არ კლავს. არ უნდა გაგირთულდეს უბრალოდ.

    კორონა ვირუსი როგორც ასეთი უმეტეს შემთხვევაში არ იწვევს სიკვდილს თუ რამე დაავადება არ ერთვის თან ან იმუნიტეტი თუ არ არის დაბალი.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 5 იანვარი 2021 15:30
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია ფეხბურთელებს არ აქვთ

    ციტატა: Nini
    იმედია არცერთს არ დაუდასტურდება.

    Memphis Depay,
    ეგეც მართალია როდემდე უნდა გაგრძელდეს,თანაც როგორც გავიგე ეგ ტესტები ასი პროცენტით სანდო არ არის.

    არ არის ხალხო აფიორა არა მამაჩემს და ბაბუაჩემს ძალიან რთულ ფორმებში ქონდა და ბებია კიდე მაგით გარდამეცვალა

    ღმერთმა ნათელში ამყოფოს ბებია, მარა ასაკიან ხალხს ადვილად ერევა იმუნიტეტის ამბავში. ახალგაზრდებს და ჯანმრთელო ადამიანებს არ კლავს. არ უნდა გაგირთულდეს უბრალოდ.
    წევრი [?]
    #9 5 იანვარი 2021 15:29
    0
    იმედია ბუსკეტს, პიანჩს, ალენიას ლენგლეს, ბრეიტვეიტს და გრიზმანს დაუდასტურდებათ და შესაბამისად რიკის დააყენებს ძირითადში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 5 იანვარი 2021 15:27
    0
    იმედია ფეხბურთელებს არ აქვთ

    ციტატა: Nini
    იმედია არცერთს არ დაუდასტურდება.

    Memphis Depay,
    ეგეც მართალია როდემდე უნდა გაგრძელდეს,თანაც როგორც გავიგე ეგ ტესტები ასი პროცენტით სანდო არ არის.

    არ არის ხალხო აფიორა არა მამაჩემს და ბაბუაჩემს ძალიან რთულ ფორმებში ქონდა და ბებია კიდე მაგით გარდამეცვალა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 5 იანვარი 2021 15:15
    1
    🚨INCREDIBLE! According to El Chiringuito, Sergio Ramos have told to Florentino Perez: "The offer you made to me, I will not accept it... At PSG, they told me they will make a team with me and Messi.”⠀

    This is what Sergio Ramos reportedly said to Florentino Perez during contract negotiations. 😲
    ფანი [?]
    #6 5 იანვარი 2021 14:56
    0
    Albicelecte,
    ეგ ვიცი რომ თავის ოპერაციისას ხდება და მაგ ტიპის ოპერაციას მოყვება მაგრამ ჩვენ კუმანზე ვსაუბრობთ.
    Culé [?]
    #5 5 იანვარი 2021 14:54
    0
    ციტატა: Nini
    Albicelecte,
    მაგ ოპერაციამ ხო არ გამოიწვია ნეტა დადებილება.

    არ ვიცი, გონებრივ შესაძლებლობებზე რომ ემოქმედა, მაშინ თავზე უნდა ჩაეტარებინათ ოპერაცია, თუმცა აშკარაა, რომ სულ არ ადარდებს გუნდი რას ითამაშებს და რა შედეგს დადებს
    გასაგებია, რომ ჯანმრთელობას უფრთხილდება, მაგრამ მაშინ არ უნდა გაერისკა და ბარსას მწვრთნელობაზე არ უნდა დათანხმებულიყო barca-6
    ფანი [?]
    #4 5 იანვარი 2021 14:40
    1
    Albicelecte,
    მაგ ოპერაციამ ხო არ გამოიწვია ნეტა დადებილება.
    Culé [?]
    #3 5 იანვარი 2021 14:30
    0
    კუმანი არის ღირსი, მაგრამ გულის ოპერაცია აქვს გადატანილი დებილს და რისკ-ჯგუფია, დასაბრედად არ მემეტება barca-6
    ფანი [?]
    #2 5 იანვარი 2021 14:29
    0
    იმედია არცერთს არ დაუდასტურდება.

    Memphis Depay,
    ეგეც მართალია როდემდე უნდა გაგრძელდეს,თანაც როგორც გავიგე ეგ ტესტები ასი პროცენტით სანდო არ არის.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 5 იანვარი 2021 14:25
    1
    კორონა აფიორათი დავიღალე, სუფთა აფერისტობაა და ხალხის დაპანიკება მეტი არაფერი. აფერისტი დედას ვთ.არე მე.