უესკა-ბარსელონა 0-1

უესკა-ბარსელონა 0-1

  უესკა (4-3-3) ბარსელონა (4-2-3-1)
ფერნანდესი, პულიდო, ინსუა, სიოვასი, გალანი, პარადა, რიკო, სეოანე, გომესი, მირ ვისენტე, პარა ტერ შტეგენი, დესტი, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, მესი, პედრი, დემბელე, ბრეითუეიტი
ფერნანდესი, დუმბია, ესკრიჩე, ეუხენი, ფერეირო, ლოპესი, ლუიზინიო, ნვაკალი, ოკაზაკი, ხუან კარლოსი ნეტუ, პენია, ალენია, დე ლა ფუენტე, ფერნანდესი, ფირპო, გრიზმანი, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
მიჩელი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 27
რიკო - დუმბია 65
პულიდო - ხუან კარლოსი 72
სეოანე - ფერეირო 72
დესტი - მინგესა 75
ბუსკეტსი - პიანიჩი 75
ბრეითუეიტი - გრიზმანი 81
ონტივეროსი 84 მიჩელი 88
ელ ალკორასი
გილერმო კუადრა ფერნანდესი
მაფეო, სანდრო, ვალერა, ბორხა პიკე, კოუტინიო, ს. რობერტო, ფატი, უმტიტი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
30.6% ბურთის ფლობა 69.4%
4 დარტყმა 20
4 ზუსტი დარტყმა 7
345 პასი 793
81.7% პასის სიზუსტე 91.4%
1 გაფრთხილება 0
1 თამაშგარე 3
2 კუთხური 6
43 მოგებული ორთაბრძოლა 44

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 239 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #239 4 იანვარი 2021 19:50
    0
    ზოგი ისეთები არიან ამ საიტზე ფეხბურთის აზრზე რომ არ არიან და გონიათ ყველაფერი იციან.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #238 4 იანვარი 2021 02:51
    0
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.

    პირადად მე ამათ არ ვიცნობ რომ მტრობდნენ,ფეხბურთში რომ ვერკვევი ამით თუ ვაშავებ რამეს არვიცი.გამბედაობა არცერთს არ აკლია და პირდაპირ მითხრან რომ არ მოწონთ ის ფაქტი რომ ამ საიტზე დავრეგისტრირდი.



    რა გიკვირს, 99 პროცენტი ვერ ერკვევა ამ საიტზე ფეხბურთში და მარტო სექსიზმი გამოსდით

    მე მარტო ის მიკვირს ფეხბურთის ცოდნას რატომ იჩემებს ზოგიერთი.
    წევრი [?]
    #237 4 იანვარი 2021 02:42
    0
    ციტატა: Nini
    რიკი პუჩი,
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.

    პირადად მე ამათ არ ვიცნობ რომ მტრობდნენ,ფეხბურთში რომ ვერკვევი ამით თუ ვაშავებ რამეს არვიცი.გამბედაობა არცერთს არ აკლია და პირდაპირ მითხრან რომ არ მოწონთ ის ფაქტი რომ ამ საიტზე დავრეგისტრირდი.



    რა გიკვირს, 99 პროცენტი ვერ ერკვევა ამ საიტზე ფეხბურთში და მარტო სექსიზმი გამოსდით

    არც მიკვირს ვამჩნევ მაგას.მაგრამ ეს მათი პრობლემაა და არ აძლევთ უფლებას თავს დაესხან ადამიანს.


    ყველა თავისი ცოდვებით განისჯება. მიუტევე
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #236 4 იანვარი 2021 02:38
    0
    რიკი პუჩი,
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.

    პირადად მე ამათ არ ვიცნობ რომ მტრობდნენ,ფეხბურთში რომ ვერკვევი ამით თუ ვაშავებ რამეს არვიცი.გამბედაობა არცერთს არ აკლია და პირდაპირ მითხრან რომ არ მოწონთ ის ფაქტი რომ ამ საიტზე დავრეგისტრირდი.



    რა გიკვირს, 99 პროცენტი ვერ ერკვევა ამ საიტზე ფეხბურთში და მარტო სექსიზმი გამოსდით

    არც მიკვირს ვამჩნევ მაგას.მაგრამ ეს მათი პრობლემაა და არ აძლევთ უფლებას თავს დაესხან ადამიანს.
    წევრი [?]
    #235 4 იანვარი 2021 02:35
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.

    პირადად მე ამათ არ ვიცნობ რომ მტრობდნენ,ფეხბურთში რომ ვერკვევი ამით თუ ვაშავებ რამეს არვიცი.გამბედაობა არცერთს არ აკლია და პირდაპირ მითხრან რომ არ მოწონთ ის ფაქტი რომ ამ საიტზე დავრეგისტრირდი.



    რა გიკვირს, 99 პროცენტი ვერ ერკვევა ამ საიტზე ფეხბურთში და მარტო სექსიზმი გამოსდით
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #234 4 იანვარი 2021 02:33
    0
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.

    პირადად მე ამათ არ ვიცნობ რომ მტრობდნენ,ფეხბურთში რომ ვერკვევი ამით თუ ვაშავებ რამეს არვიცი.გამბედაობა არცერთს არ აკლია და პირდაპირ მითხრან რომ არ მოწონთ ის ფაქტი რომ ამ საიტზე დავრეგისტრირდი.
    წევრი [?]
    #233 4 იანვარი 2021 02:28
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.


    გამაგრდი. ამ კომენტარების მერე უფრო მეტი აგრესია ექნებათ შენს მიმართ.
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #232 4 იანვარი 2021 02:27
    0
    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    ჰოდა მტრობა ისეთი ვიცი ჯობს დამოკიდებულება თავისით შეიცვალონ.

    ციტატა: რიკი პუჩი
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი

    მე გეტყვი გოგოს მათი აზრით ფეხბურთის არაფერი გაეგება მე რომ მაგ კატეგორიას არ ვეკუთვნი ეგ არ ევასებათ და მოსწონთ.
    წევრი [?]
    #231 4 იანვარი 2021 02:20
    0
    ციტატა: Nini
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება.



    მეც შევამჩნიე, არის შენდამი მტრული დამოკიდებულება და რა მიზეზით, ვერც მე მივხვდი
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #230 4 იანვარი 2021 02:16
    0
    Თამაშზზე უკვე გამოვთქვი აზრი და ჯერჯერობით არავინ შემომდავებია.ეხლა შეკითხვას დავსვამ რატომ ხდება ჩემი ნათქვამი ზოგიერთებისთვის შემოდავების და შემოტევის საგანი?თუ ფიქრობენ და იმედი აქვთ რომ ამ საიტზე შემოსვლაზე უარს მათქმევინებენ ან მომბეზრდება შემოსვლა გავახარებ და ვეტყვი რომ ეს არ მოხდება დიდი მცდელობის მიუხედავად.
    წევრი [?]
    #229 4 იანვარი 2021 02:10
    1
    ძალიან რთული მატჩი იყო და დამსახურებულად მოიგეს ბიჭებმა. დაიღალნენ და ამიტომ არის მცირე შეცდომები.
    --------------------
    ლაპორტ გვიშველე
    VAR'მა წაგვაგებინა
    ვალიკო ჰამოდი
    სარაბია ჰყეფდა - მესი მიდიოდა
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    ფერმაში მივდივარ
    #აჭკარიკout
    Culé [?]
    #228 4 იანვარი 2021 02:07
    3
    და რა კუმანი აგიტყდათ კიდევ, დემბელეზე უინტელექტოა ტიპი. ამდენი ხანი კიდევ მწვრთნელი თუ გგონიათ მალადეც თქვენ. ვალვერდესაც დავუარე კიდევ, მაგან დაიწყო ამ გინდის მოსპობა, ბილბაოდ გადააკეთა თანდათან, სეტიენს საერთოდ მაღალ წველადობიანი ფერმა უნდოდა მგონი და ეს კუმანი კიდევ რას აკეთებს ერთი კრუიფმა იცის ცაში და სუ დედას აგინებს ალბათ იქედან რა გემწრთვნელებოდა შე უპატრონოო
    ფანი [?]
    #227 4 იანვარი 2021 02:06
    4
    მარადონა მარტო ათრევდა გუნდსო ნეაპოლიშიც და ნაკრებშიცო. ის გუნდს მაინც ათრევდა და ეს საცოდავი თუჯის უნიტაზს დაათრევს რამდენი ხანია აქეთაც და იქეთაც :D
    ფანი [?]
    #226 4 იანვარი 2021 02:04
    3
    დღეს მესი რო არ ყოფილიყო ფრეს ითამშებდა ბარსელონა
    გულშემატკივარი [?]
    #225 4 იანვარი 2021 02:03
    2
    ველოდები დღეს როცა არ ვინანებ ბარსას თამაშზე ლოდინს და სიამოვნებას მივიღებ თამაშით და შედეგებით
    გულშემატკივარი [?]
    #224 4 იანვარი 2021 02:03
    2
    ეხხ ვალვერდეს დროს კონკურენტ უნარიანი გუნდი მაინც იკო ბარსა ტუ ტამასშს არ ჩავთვლიტ
    Culé [?]
    #223 4 იანვარი 2021 02:02
    0
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ისე ცრუ მორწმუნე ვარ smile რაღაცა არის თარსი და ვერ გავიგე

    რა თქვი და ავაფეთქოთ ვინც არ უნდა იყოს და რაც არ უნდა იყოს😂😂
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #222 4 იანვარი 2021 02:01
    1
    დემბუზი ერთადერთი ფეხბურთელია ისტორიაში რომლის დებილიზმსაც და მეჯიქიზმსაც ყოველთვის ერთნაირი პოზიტივით ვხვდები :D
    წევრი [?]
    #221 4 იანვარი 2021 02:01
    0
    მინდა რომ წავიდეს მესი. ძაააან მინდა რო წავიდეს აი ძაან,ითამაშოს სიტიში ან პსჟში და გაიტანოს უამრავი გოლი,მოსპოს ყველანაირი კითხვა თუ ვინაა საუკეთესო ყველა დროის, კიდევ ბევრჯერ შერცხვება ამ ბარსელონაში, მაგრამ მისი გუნდისადმი სიყვარუკი იმდენად დიდიაა..
    გულშემატკივარი [?]
    #220 4 იანვარი 2021 01:59
    0
    ისე ცრუ მორწმუნე ვარ smile რაღაცა არის თარსი და ვერ გავიგე