ერიკ გარსიას კორონავირუსი დაუდგინდა

ერიკ გარსიას კორონავირუსი დაუდგინდა

"მანჩესტერ სიტის" ესპანელ ცენტრალურ მცველს, ერიკ გარსიას, კორონავირუსი დაუდგინდა, ინფორმაციას ინგლისური კლუბი ავრცელებს.

გარსიასთან ერთად, ინფიცირებულია სამწვრთნელო შტაბის ერთ-ერთი წევრი. ფეხბურთელი, დიდ ბრიტანეთში მოქმედი პროტოკოლის შესაბამისად, თვითიზოლაციაში იმყოფება.

შეგახსენებთ, რომ გარსია, რომელიც ზაფხულში თავისუფალი აგენტი ხდება, "ბარსელონას" სატრანსფერო სამიზნეა. იგი, შესაძლოა, კატალონიურ კლუბს იანვრის სატრანსფერო ფანჯრის დროს შეუერთდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 4 იანვარი 2021 01:57
    0
    კორონას მერე ეს ბევრად მოუმატებს. smile
    ფანი [?]
    #9 3 იანვარი 2021 21:01
    0
    ახლა რაღას მოვა თუ დაუდასტურდა კორონავირუსი დროებით გადაიდება ალბათ.
    Culé [?]
    #8 3 იანვარი 2021 20:46
    0
    მოიყვანეთ რააა... ვაააა..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 იანვარი 2021 19:13
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის მოყვანას ტოდიბოს დაბეუნება მირჩევნია და მომკალით

    შალკეში ვერაფერი გააკეთა რაის ტოდიბო.

    რომელ შალკეზე ამბობ ერთი წლის წინ რომ მოიგეს ბოლოს ბუნდესლიგაში იმ შალკეზე? smile ტოდიბო კი არა მაგ შლაკეში ვინ ვარგა შენ ეგ მითხარი, ოღონდ არ დამიწყო ოზან კაბაკი სავაშ ბეი დუშქენ აღა მამა მერთი და სალიფ სანეო და ეგეთები. ეტყობათ კაბაკსაც და სანესაც როგორი მცველები არიან ყოველ თამაშში რომ ტენიან გოლებით მაგ შალკეს. smile laughing smiley ასე რომ ტოდიბოს ბრალი ნაკლებად იყო ეგ ყველაფერი, მთლიანი შალკეა საშინელება.

    შალკე რო საშინელია იმას არ ნიშნავს რო ბევრი პოზიციური შეცდომა და ისედაც ბევრი უზუსტობა გქონდეს თამაშებში ცენტრალურ მცველს რომელსაც ბარსას ასნავნოის და მომავლის გუნდის ძირითადის ამბიცია გაქ.
    შალკეს თამაშებს ვიყურებდი და ნამდვილად არ ეტყო შალკეს დაცვა ტოდიბოს ხელი

    ისე კი ისეთ ცუნ გუნდებში გამოგვირჩევჯა ფეხბურთელები თუ ნიჭი გაქვს და მაგარი ხარ ყველგან ამტკიცებ მაგას.
    Culé [?]
    #6 3 იანვარი 2021 18:54
    0
    ზამენისთვის კარგია მაგრამ ძირითადში ამის ადგილი არარის ჯერ!
    ფანი [?]
    #5 3 იანვარი 2021 18:46
    1
    ისე ფულის გადაყრას ტოდიბო დააბრუნონ ჯობია
    გულშემატკივარი [?]
    #4 3 იანვარი 2021 18:12
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის მოყვანას ტოდიბოს დაბეუნება მირჩევნია და მომკალით

    შალკეში ვერაფერი გააკეთა რაის ტოდიბო.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 იანვარი 2021 18:00
    1
    ამის მოყვანას ტოდიბოს დაბეუნება მირჩევნია და მომკალით
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 3 იანვარი 2021 17:48
    1
    კაკრაზ მორჩება და აქეთ გამოფრინდება
    ლამის მთელმა საფეხბურთო სამყარომ მოიხადა და რაღა ამას ეტაკა barca-6
    Culé [?]
    #1 3 იანვარი 2021 17:43
    0
    სიტიში ძაან ბევრს აქვს კორონა.