"ინტერს" ეკონომიკური კრიზისი აქვს

"ინტერს" ეკონომიკური კრიზისი აქვს

ცნობილი იტალიური გაზეთის, Tuttosport-ის ინფორმაციით, "ინტერს" კორონავირუსის პანდემიამ დიდი ეკონომიკური ზარალი მიაყენა. კრიზისის თავიდან დასაღწევად, შესაძლოა, მილანურმა კლუბმა ლაუტარო მარტინესი გამოიყენოს.

როგორც იცით, არგენტინელი შემტევისადმი დიდ ყურადღებას გასული ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "ბარსელონა" იჩენდა. ვრცელდებოდა ჭორები, რომ ფეხბურთელს "ბლაუგრანა" ზაფხულში თუ არა, ზამთარში მაინც დაიმატებდა.

მიუხედავად ამისა, ზემოხსენებული წყარო დასძენს, რომ "ნერაძური" "ელ ტოროს" იანვარში გაშვებას არ აპირებს. შესაბამისად, "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" ისევ მოცდა მოუწევთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #17 3 იანვარი 2021 20:43
    0
    ეს კი არა ჰალანდი მოიყვანონ ძაან მაგარია მგელია . ეს რაა მე ვერ ვხვდები
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #16 3 იანვარი 2021 18:37
    0
    მე პირადად ჰალანდის მოყვანას ლაუტარო მირჩევნია, საჯარიმოს გარედანაც ბევრად ეფექტურია ვიდრე ჰალანდი და უფრო ტექნიკურია ჰალანდზე, სიმაღლე არც ამას აქვს ნაკლები და მესისთან მავენივრადაა შეთამაშებული
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 3 იანვარი 2021 18:17
    2
    ციტატა: Ansu_fati_22
    ამას დეპაი ასი თავით ჯობია

    მაგას დეპაიც ჯობია და დაჟე ლუკაკუც, ორი მცველი კიდია ხოლმე ზზურგზე და ისე შედის საჯარიმოში, დღეს რონალდუს დაეწია გოლებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 3 იანვარი 2021 17:56
    1
    დღეს რა აუბრიქდა ამას ჰეთ-თრიკი ტენა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 3 იანვარი 2021 17:17
    0
    პარადოქსია, მაგრამ ასეთებიც ხდება:
    ლაუტაროს თემა იხოდება, რომ კარგად გაყიდონ და ლაუტაროს 3 გოლი გააქვს smiley
    ჰეთთრიკს აკეთებს, აბა შემიძლია თუ არაო smiley
    ჩაიცვამს ლურჯ-ბროწეულისფერ მაისურს და კაცმა არ იცის რას იზამს
    ამ დროს ბარსას სჭირდება მოქმედი მარცხენა ფლანგი, აქტიური და სახიფათო
    თუმცა გრიზმანი-ლაუტაროს ბარტერის წინააღმდეგი არ ვარ, მზითევში ბრაითვაიტიც შეიძლება გააყოლო barca-6 smiley
    Culé [?]
    #12 3 იანვარი 2021 17:11
    0
    ლაუტარო მაგრად გამისწორდება ბარსელონაში ან ეს ან ჰაალანდი ამ ორიდან ერტი უეჭველი გვინდა
    წევრი [?]
    #11 3 იანვარი 2021 16:55
    2
    ამას დეპაი ასი თავით ჯობია
    --------------------
    Més que un club
    Culé [?]
    #10 3 იანვარი 2021 16:21
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Griezzy7
    რა ლაუტარო კაით რა 😂😂 ამას დეპაი ათასი თავით ჯობია. ერთი სეზონი ითამაშა ტიპმა ისიც არც ისე კარგადდა გაპიარდა ეგრევე. ამას დაჟე ბრეიტვეიტიც მირჩევნია 😂😂😂

    ჩელსი სიტიზე რას ფიქრობ?

    ფრე მგონია. ჩელსიმ არამგობია ამდენი წაგებული თამაშის მერე კიდე წააგოს და სიტიც ცუდფორმაშია ინდენი გოლივერგააქვს და ან 0-0 მგონია ან 1-1 . ბევრი გოლიც არ წამოვა ჩემი აზრით
    ფანი [?]
    #9 3 იანვარი 2021 16:17
    0
    ბარსას ხო ულხინს რა smile იმედია ზაფხულში კოუტინიოს და გრზიმანს გაასაღებენ ნორმალურ ფასში და ზედ მიაყოლებენ დემბელეს, ლანგლეს და რობერტოს. ყელშია უკვე ამდენი მძორის თრევა. არაფერში გადაყრილი მილიონები.
    Culé [?]
    #8 3 იანვარი 2021 16:15
    1
    Memphis Depay,
    ეხლა გუნდისთვის დეპაი სჯობს
    ლაუტარო უმჯობესია გრიზმანი-ბრაიტვაიტის დუეტზე, თუ ინტერი გრიზმაში გაცვლაზე დაყაბულდება, კი ბატონო
    მაგრამ 9-იანზე მასზედ დაყრდნობა გაჭირდება, ნაკრებშიც ვეძებ უკეთეს გამტანს, ბომბარდირსა და დამსჯელს, მაგრამ რთული მოსაძებნია. ნაკრებში იკადრას თემა ამოწურულია, დარჩება საკლუბო ფეხბურთში და ეგაა
    აქ კი თუკი დეპაი მოვიდა, ეს ნიშნავს, რომ ფლანგზე დეფიციტი ამოივსება და 9-იანზე ანსუმ უნდა გადაიწიოს, რაც გამოუვა კიდევაც
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 იანვარი 2021 16:06
    1
    ციტატა: Griezzy7
    რა ლაუტარო კაით რა 😂😂 ამას დეპაი ათასი თავით ჯობია. ერთი სეზონი ითამაშა ტიპმა ისიც არც ისე კარგადდა გაპიარდა ეგრევე. ამას დაჟე ბრეიტვეიტიც მირჩევნია 😂😂😂

    ჩელსი სიტიზე რას ფიქრობ?
    Culé [?]
    #6 3 იანვარი 2021 16:04
    0
    რა ლაუტარო კაით რა 😂😂 ამას დეპაი ათასი თავით ჯობია. ერთი სეზონი ითამაშა ტიპმა ისიც არც ისე კარგადდა გაპიარდა ეგრევე. ამას დაჟე ბრეიტვეიტიც მირჩევნია 😂😂😂
    ფანი [?]
    #5 3 იანვარი 2021 15:56
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: katalomia
    დეპაის თუ ვითრევთ 5 ლიმონაd ამას 3 ში უნდა გვაძლევდნენ წესით..... მორიგი "პავიდლოიანი ბულკია" ესეც. შეჭამა ახლმა მისულმა ლუკაკუმ, გახადა მეორეხარისხოვანი ნაპი ნახევარ სეზონში კაცმა. არადა ჯილკიანი მედონა რატომღაც ეს.

    მემფისი შეტევაში ძაან დიდ საქმეს გაგვიკეთევს, გოლებსაც შეყრის და ასისტებსაც გააკეთებს. ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზევე უნდა ეყიდათ მაგრად მიქარეს რო უფორვარდოდ დატოვეს გუნდი.



    კი, ასევე მე კიდე მეიმედება დეპაის, გრიზმანზე არ მქონდა ისეთი იმედი როგორიც მემფისზე მაქვს. უფრო ჯდება ბარსას სტილში ჩემი ხედვით მემფისი და უფრო ცივსისხლიანია. არც ადაპტაციის პრობლემას ველოდები რატომღაც. ნუ მოკლედ, დრო გვაცენებს, მაგრამ მჯერა და მომხრე ვარ დეპაის.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 3 იანვარი 2021 15:50
    0
    ციტატა: katalomia
    დეპაის თუ ვითრევთ 5 ლიმონაd ამას 3 ში უნდა გვაძლევდნენ წესით..... მორიგი "პავიდლოიანი ბულკია" ესეც. შეჭამა ახლმა მისულმა ლუკაკუმ, გახადა მეორეხარისხოვანი ნაპი ნახევარ სეზონში კაცმა. არადა ჯილკიანი მედონა რატომღაც ეს.

    მემფისი შეტევაში ძაან დიდ საქმეს გაგვიკეთევს, გოლებსაც შეყრის და ასისტებსაც გააკეთებს. ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზევე უნდა ეყიდათ მაგრად მიქარეს რო უფორვარდოდ დატოვეს გუნდი.
    ფანი [?]
    #3 3 იანვარი 2021 15:45
    1
    დეპაის თუ ვითრევთ 5 ლიმონაd ამას 3 ში უნდა გვაძლევდნენ წესით..... მორიგი "პავიდლოიანი ბულკია" ესეც. შეჭამა ახლმა მისულმა ლუკაკუმ, გახადა მეორეხარისხოვანი ნაპი ნახევარ სეზონში კაცმა. არადა ჯილკიანი მედონა რატომღაც ეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 3 იანვარი 2021 15:38
    2
    დიდი არაფერი იგროკი არაა, ამას დეპაიც აჯობებს ყველა ვარიანტში. დიდ იგრებში ლაუტაროს მაგარი თამაში არ მინახავს მე.
    Culé [?]
    #1 3 იანვარი 2021 15:36
    1
    მიუხედავად იმისა, რომ არგენტიბნელია, მაგის ადგილს ბარსაში ვერ ვხედავ;
    SS პოზიციაა, CF პოზიციას უფრო მეტი შედეგიანობა სჭირდება, თუმცა შეუძლია იმუშავოს მის თავზე, მაგრამ ვფქრობ, რომ უკვე გვიანია