უესკა vs ბარსელონა | მატჩისწინა მიმოხილვა

უესკა vs ბარსელონა | მატჩისწინა მიმოხილვა

2020 წელი "ბარსამ" მისთვის ერთ-ერთ ყველზე იოლ მეტოქესთან არასასურველი შედეგით დაასრულა. "ეიბარის" წინააღმდეგ წარსულში კატალონიელები არათუ იმარჯვებდნენ, არამედ შინიდან მინიმუმ 3 ბურთით ისტუმრებდნენ. მიუხედავად დომინანტური სტატისტიკისა, წარუმატებელი 2020 წელი ლოგიკური ანგარიშით დასრულდა.

2021 წელს კი "ბალუგრანა" ეცდება ეფექტურად შეეგებოს და ლა ლიგის მიმდინარე გათამაშების ბოლოადგილოსანთან დაგეგმილი 3 ქულა აიღოს.

ესპანეთის უმაღლესი საკლუბო დივიზიონის ეგიდით ეს მხოლოდ მესამე დაპირისპირება იქნება, "ელ ალკორასზე" კი მეორე. გუნდებს შორის ბოლო შეხვედრაში "უესკამ" "ბარსას" ქულებიც კი დააკარგინა.

"ბარსელონას" ლეო მესი უბრუნდება. არგენტინელს "უესკას" წინააღმდეგ მხოლოდ ერთხელ აქვს ნათამაშები. ლეოს სწორედ იმ "კამპ ნოუზე" მოგებულ შეხვედრაში ასისტებითა და გოლებით დუბლი აქვს შესრულებული.

გუნდების დანაკლისი

  • ტრავმის გამო "ბარსელონას" 5 ფეხბურთელი გამოაკლდება: ანსუ ფატის, ჟერარ პიკესა და სერჟი რობერტოს ტრავმები დიდი ხანია რაც აწუხებთ, ფილიპე კოუტინიო კი "ეიბართან" შეხვედრაში დაშავდა. რაც შეეხება სამუელ უმტიტის, ფრანგ მცველს კუჭის პრობლემა აწუხებს და ამ შეხვედრაშიც იუქმებს.
  • "უესკას" ლაზარეთი უფრო მსუბუქად გამოიყურება. ლა ლიგის აუტსაიდერებს მხოლოდ სათადარიგო მეკარე, ანტონიო ვალერა, გამოაკლდება.

საინტერესო სტატისტიკა

  • "ბარსელონამ" "უესკას" წინააღმდეგ გამართული უკანასკნელი 3 შეხვედრიდან 2-ში 8 გოლი გაიტანა. ამ ორი მატჩიდან ერთი კოპა დელ რეის ეგიდით გაიმართა.
  • "უესკას" ლა ლიგაში გამართული ბოლო 7 საშინაო შეხვედრიდან მხოლოდ 1 გამარჯვება აქვს მოპოვებული. (1მ;4ფ;2წ).
  • "ბარსამ" ბოლო 4 გასვლითი შეხვედრიდან 3-ში კარი მშრალად შეინახა.

სავარაუდო XI

"ბარსელონას" XI: ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, პიანიჩი პედრი, მესი, ბრეითუეიტი.

"უესკას" XI: ფერნანდესი, ლოპესი, პულიდო, სიოვასი, გალანი, მოსკერა, რიკო, ფერეირო, ონტივეროსი, გარსია, ოკაზაკი.

მწვრთნელების კომენტარები

რონალდ კუმანი:

"ნებისმიერი მატჩი რთულია. მიუხედავად სატურნირო მდგომარეობისა, დიდი კონკურენცია გვიწევს. მოსამზადებლად დიდი ძალისხმევა გვმართებს. როგორც გუნდს, რამდენიმე ასპექტში გაუმჯობესება გვჭირდება."

მიჩელი: "

არაფერია იმაზე დიდი მოტივაცია, ვიდრე ამ დონეზე "ელ ალკორასზე" თამაში. ეს უდიდესი სიამოვნებაა. ჩვენ 100%-ით მზად ვიქნებით და ვიმედოვნებთ, რომ "ბარსას" საუკეთესო საღამო არ ექნება."

მატჩის პროგნოზი

Sportsmole: უესკა 0-2 ბარსელონა

WhoScored: უესკა 1-2 ბარსელონა

ტრანსლაცია

შეხვედრა 00:00 საათზე დაიწყება და მის პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი შემოგთავაზებთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 4 იანვარი 2021 01:42
    0
    ამ ჭ კლასის გუნდსაც თუ ვერ მოუგეს...
    ფანი [?]
    #19 3 იანვარი 2021 22:18
    0
    სილქ უნივერსალის გარდა სადმე გავა თამაში?არ მინდა ამ ორი გენიოსის მოსმენა მთელი ორი ტაიმი.ამას დამატებული მათი სისულელეების.

    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: M10 S9 D11
    3-5-2 არ დააყენოს ამ იდიოტმა

    რო ვაკვირდები მიჩემება იცის და ეს არ მომწონს...

    ერთხელ გაუვარდა გუნდს ამ სქემით კარგი თამაში და ეხლა ამას მიაკვდება და იქამდე ათამაშებს სანამ ვინმე არ შეგვარცხვენს მერე შეცვლის და ასე გაგრძელდება

    ხო მეც მაგას ვამბობ. რო მიაკვდება ბოლომდე მიჰყვება და ბოლოს სეილება ისეთს გამოჰკრას ხელი ვინმემ რომ არ ჩაისვაროს...

    ეგ დიდი ხანია აღარ მიკვირს.
    Culé [?]
    #18 3 იანვარი 2021 20:49
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: M10 S9 D11
    3-5-2 არ დააყენოს ამ იდიოტმა

    რო ვაკვირდები მიჩემება იცის და ეს არ მომწონს...

    ერთხელ გაუვარდა გუნდს ამ სქემით კარგი თამაში და ეხლა ამას მიაკვდება და იქამდე ათამაშებს სანამ ვინმე არ შეგვარცხვენს მერე შეცვლის და ასე გაგრძელდება

    ხო მეც მაგას ვამბობ. რო მიაკვდება ბოლომდე მიჰყვება და ბოლოს სეილება ისეთს გამოჰკრას ხელი ვინმემ რომ არ ჩაისვაროს...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #17 3 იანვარი 2021 13:42
    0
    Griezzy7,
    არაა ფრენკი არა, ძაან ანელებს თამაშს და ბურთის მოძრაობას
    ფანი [?]
    #16 3 იანვარი 2021 01:37
    1
    ისევ 4 2 3 1 ტაქტიკა არ აირჩიოს ხვალინდელ თამაშში.იმედია ასე არ იქნება.არ მჯერა და იმედი არ მაქვს რომ ამ ტაქტიკას მოეშვება.
    წევრი [?]
    #15 3 იანვარი 2021 01:31
    0
    ბრეიტვეიტის მაგივრად გრიზმანიაწიოს ცენტრფორვარდად...მთელი ნახევარისეზონი რაღაცეებს ჩალიჩობდადა ესეც სცადოსერთხელ🙏
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 3 იანვარი 2021 01:25
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: M10 S9 D11
    3-5-2 არ დააყენოს ამ იდიოტმა

    რო ვაკვირდები მიჩემება იცის და ეს არ მომწონს...

    ერთხელ გაუვარდა გუნდს ამ სქემით კარგი თამაში და ეხლა ამას მიაკვდება და იქამდე ათამაშებს სანამ ვინმე არ შეგვარცხვენს მერე შეცვლის და ასე გაგრძელდება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #13 3 იანვარი 2021 01:18
    0
    ბუსკეცი და ბრეიტვეიტი არ დამანახოს დათუ უნდა 10 მცველით ითამაშოს
    წევრი [?]
    #12 3 იანვარი 2021 01:16
    1
    ბრაიტვაიტი არ დაგვანახოს, როცა ეგაა მოედანზე ეგრევე არასტაბილურობის და უპოტენციალო გუნდის გრძნობა მეუფლება
    Culé [?]
    #11 3 იანვარი 2021 01:13
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    3-5-2 არ დააყენოს ამ იდიოტმა

    რო ვაკვირდები მიჩემება იცის და ეს არ მომწონს...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #10 3 იანვარი 2021 01:04
    0
    ციტატა: kushinho
    ტერ შტეგენი
    დესტი-არაუხო-ლენგლე-ალბა
    პიანიჩი-ბუსკეცი-პედრი
    მესი-გრიზმანი-დემბელე

    ფრენკი?
    წევრი [?]
    #9 3 იანვარი 2021 00:51
    0
    ტერ შტეგენი
    დესტი-არაუხო-ლენგლე-ალბა
    პიანიჩი-ბუსკეცი-პედრი
    მესი-გრიზმანი-დემბელე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 3 იანვარი 2021 00:48
    1
    3-5-2 არ დააყენოს ამ იდიოტმა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 3 იანვარი 2021 00:45
    1
    გრიზმანი
    დემბელე-პედრი-მესი
    ფრენკი-პიანიჩი
    ალბა-არაუხო-მინგეზა-დესტი
    ტერ შტეგენი
    ეს მინდა სამი მცველით არ გაამართლა. ანგარიშს 1-3 ან 1-2 იქნება. მოსაგებია ეს თამაში.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #6 3 იანვარი 2021 00:40
    3
    ეს გადატკეპნილი ფრაზები ყელში მასხავს უკვე. ხვალ მოსაგებია უეჭველი, წლის პირველი მატჩია და ეგ თუ ვერ მოიგეს დასახვრეტები იქნებიან.
    წევრი [?]
    #5 3 იანვარი 2021 00:18
    2
    იმედია 3 მცველს აღარ დააყენებს 😌 იდოტი არაა რომ 3 მცველი დაყენოს და მერე სკამზე მცველი აღარ ყავდეს ასე რკმ დიდი სლბათობით ისევ 4 2 3 1 იქნრბა ან 4 3 3
    ფანი [?]
    #4 3 იანვარი 2021 00:04
    1
    კარგი იქნება თუ დიდი ანგარიშით მოიგებენ და ცოტა ხასიათს გამოისწორებენ
    Culé [?]
    #3 2 იანვარი 2021 23:48
    0
    გრიზმანი
    დემბელე-პედრი-მესი
    ფრენკი-პიანიჩი
    ალბა-არაუხო-მინგეზა-დესტი
    ტერ შტეგენი


    3-0 ვიგებთ
    მესის დუბლი და დემბელეს გოლები!
    ფანი [?]
    #2 2 იანვარი 2021 23:10
    0
    Იმედია მოვიგებთ.სავარაუდო 11 ეულით თუ ვიმსჯელებთ პუჩი ისევ არ იქნება ხვალ.
    ფანი [?]
    #1 2 იანვარი 2021 23:07
    0
    უნდა მოვიგოთ დამაჯერებლად
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE