"ბარსელონამ" 2020 წელს ლა ლიგაში 68 ქულა მოიპოვა, რაც მესამე საუკეთესო შედეგია

"ბარსელონამ" 2020 წელს ლა ლიგაში 68 ქულა მოიპოვა, რაც მესამე საუკეთესო შედეგია

კომპანია WhoScored ლა ლიგის იმ გუნდებს ასახელებს, რომლებმაც 2020 წელს ჩემპიონატში ყველაზე მეტი ქულა დააგროვეს (2019/2020 და 2020/2021 სეზონის წრეებით) 

  • "რეალი" - 83 ქულა
  • "ატლეტიკო" - 73 ქულა
  • "ბარსელონა" - 68 ქულა
  • "სევილია" - 62 ქულა
  • "ვილიარეალი" - 61 ქულა

რონალდ კუმანის "ბარსელონას" 2020/2021 სეზონის სტარტი უკვე შეგვიძლია ვთქვათ, რომ კატასტროფული ჰქონდა. კატალონიელებმა 15 შეხვედრაში მხოლოდ 25 ქულა დააგროვეს (7 მოგება, 4 ფრე და 4 მარცხი)

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 2 იანვარი 2021 22:03
    0
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Nini
    Griezzy7,
    გათვალისწინებული მყავდა ამ სიაში მაგრამ ოპერაციის მერე ვინღა წაიყვანს 😄

    გრიზმანი დამიტოვე მიყვარსმე :დ

    კაი 😀😀

    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Nini
    Griezzy7,
    გათვალისწინებული მყავდა ამ სიაში მაგრამ ოპერაციის მერე ვინღა წაიყვანს 😄

    გრიზმანი დამიტოვე მიყვარსმე :დ

    ოღონდ ჯერ მომდევნო თამაშებს დავაკვირდები და დავფიქრდები მერე 😄
    Culé [?]
    #11 2 იანვარი 2021 21:49
    1
    ციტატა: Nini
    Griezzy7,
    გათვალისწინებული მყავდა ამ სიაში მაგრამ ოპერაციის მერე ვინღა წაიყვანს 😄

    გრიზმანი დამიტოვე მიყვარსმე :დ
    Culé [?]
    #10 2 იანვარი 2021 21:46
    1
    Griezzy7,
    გათვალისწინებული მყავდა ამ სიაში მაგრამ ოპერაციის მერე ვინღა წაიყვანს 😄
    Culé [?]
    #9 2 იანვარი 2021 21:40
    0
    ციტატა: Nini
    დემბელე კი არა ეს უცხოპლანეტელი გრიზმანი უნდა წავიდეს პენალტების აცილების ოსტატ ბრეითუეიტთან ერთად და მიყვეს ამ სამეულს გენიალური იდეების მქონე მწრთვნელიც.

    კოუტინიო არა? 😂😂😂
    Culé [?]
    #8 2 იანვარი 2021 21:12
    0
    წელს იმდენი ქულა დავკარგეთ კიდ3 კაი სამეულსი მაინც შევედით😅
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #7 2 იანვარი 2021 20:33
    0
    ისეთი საშინელ ფორმაშია ბარსელონა კიდე კარგი შედეგია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 იანვარი 2021 20:33
    0
    ძალიან არასტაბილური გუნდი ვართ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 2 იანვარი 2021 20:24
    0
    მოვა მალე ლაპორტა და დაალაგებს ყველაფერს
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #4 2 იანვარი 2021 20:18
    0
    დემბელე კი არა ეს უცხოპლანეტელი გრიზმანი უნდა წავიდეს პენალტების აცილების ოსტატ ბრეითუეიტთან ერთად და მიყვეს ამ სამეულს გენიალური იდეების მქონე მწრთვნელიც.
    რედაქტორი [?]
    #3 2 იანვარი 2021 20:13
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    შეტევაში ისე გვაქ საქმე დემბელეს გაშვება არ გვაწყობს არანაირად, სხვა თუ არაფერი ბრეითს და გრიზმანს აჯობებს მაინც.

    ბრეითუეითის გუნდში ყოლა ამდენი ხნით სირცხვილია.. ბარსელონაა ვესტ ბრომვიჩი კი არა.. რაც შეეხება დემბელეს.. მის ზოგიერთ თაყვანისმცემლებს ზოგჯერ "ხროვასაც" ვეძახი.. "პერსპექტიული", "გუნდის მომავალიო" სასაცილოდ არ მყოფნის.. რაღა პერსპექტიული 24 ისაა თითქმის.. ჯერერთი უდისციპლინოა! არასტაბილური , სუ ტრავმები .. უსარგებლო.
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d
    ფანი [?]
    #2 2 იანვარი 2021 20:05
    0
    ციტატა: ჯერემი რენერი
    ლაპორტას მოსვლა და კუმანის გაშვება სასწრაფოდ! დემბელეს ზედ მიყოლება და ერთი დიდი ტრანსფერი.. ნუ მესის შენარჩუნებას ისედაც მოაგვარებს დიდი ჟოანი)

    შეტევაში ისე გვაქ საქმე დემბელეს გაშვება არ გვაწყობს არანაირად, სხვა თუ არაფერი ბრეითს და გრიზმანს აჯობებს მაინც.
    რედაქტორი [?]
    #1 2 იანვარი 2021 20:04
    0
    ლაპორტას მოსვლა და კუმანის გაშვება სასწრაფოდ! დემბელეს ზედ მიყოლება და ერთი დიდი ტრანსფერი.. ნუ მესის შენარჩუნებას ისედაც მოაგვარებს დიდი ჟოანი)
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️

    R e t i r e d