რონალდ კუმანი უსმან დემბელეს მომავალშიც დაეყრდნობა

რონალდ კუმანი უსმან დემბელეს მომავალშიც დაეყრდნობა

მაშინ, როცა ლიონელ მესიმ ტრავმის გამო "ეიბართან" შეხვედრა (1-1) გამოტოვა, ანტუან გრიზმანის ცუდი თამაში კი ახალი ამბავი არაა, ის ფეხბურთელი, ვინც გუნდს შეტევაში ულიდერა, უსმან დემბელეა. ამ უკანასკნელმა ტრავმა ახლახან მოიშუშა.

ბასკურ კლუბთან მატჩში რონალდ კუმანმა სერჟინიო დესტი, რომელიც შედარებით შეუმჩნეველი იყო, მოედნიდან გაიყვანა, მეორე ტაიმი კი სწორედ ფრანგ შემტევს დაუთმო, რომელმაც თამაში გაამწვავა და გამათანაბრებელი გოლიც გაიტანა.

გარდა ამისა, 23 წლის მოთამაშემ 2 დრიბლინგი და 3 დარტყმა (2 მათგანი კარში ზუსტად წავიდა) განახორციელა, ერთ-ერთ ეპიზოდში კი "რაბონაც" შემოგვთავაზა.

ამ ყველაფრის შემდეგ, Mundo Deportivo იუწყება, რომ იანვარში გასამართ დაპირისპირებებში უსმან დემბელე ძირითადი შემადგენლობიდნ დაიწყებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 1 იანვარი 2021 14:25
    0
    იფიქრა, იფიქრა და გაეხსნა გონება კუმანს.
    Culé [?]
    #12 1 იანვარი 2021 03:34
    0
    ასე გონებრივი შესაძლებლობებით მწვრთნელი და ფეხბურთელი (კუმანი&დემბელე) ჰგავდნენ ერთმანეთს ფეხბურთის ისტორიაში მეორე წყვილი არ არსებობს laughing laughing laughing ერთი უტვინო ეყრდნობა მეორე უტვინოს მორიგ ტრავმამდე
    Culé [?]
    #11 31 დეკემბერი 2020 20:26
    0
    ძაან უტვინოა არ შეიძლება ამაზე დაყრდნობა
    ფანი [?]
    #10 31 დეკემბერი 2020 20:13
    1
    დემბო მხეცია ტრამვები არ მიიღოს მთავარია
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    წევრი [?]
    #9 31 დეკემბერი 2020 14:35
    0
    Da chatexavs xD
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 დეკემბერი 2020 13:48
    2
    ეს რო ხრუსტალი არ იყოს, ვერცერთი მბაპეები და ჰალანდები ვერ მივიდოდნენ ამის ტალანტთან... სამომავლო ბარსაში ამას და ფატის ვისურვებდი ფლანგებზე. ხავიესტას როლს კიდე პუჩი და პედრი მოირგებდნენ. მარა ამ კუმანმა გაგვიტრაკა ბრაითვაიტებით, გრიზმანებით, კოუტინიოებით
    Culé [?]
    #7 31 დეკემბერი 2020 13:42
    0
    Heisenberg,
    მარჯვენა ფლანგზე უკეთესია რა თქმა უნდა, მაშინ მესი ცრუ 9-იანზე უნდა გადაიწიოს
    აი მარცხენა ფრთა კი რჩება ჩამოტეხილი
    წევრი [?]
    #6 31 დეკემბერი 2020 13:39
    0
    კაროჩე წელს რასაც ვუყურე ყველაზე კარგად ტურინში 4-4-2-ით ვითამაშეთ. პედრი მარცხნივ და დემბელე მარჯვნივ. მესი და გრიზმანი ფორვარდებად, პიანიჩი და ფრენკიბოი შუაში.
    ალბათ ეგ სქემა ყველაზე კაია. უფრო მჭიდროდ მოქმედებენ, ნაკლებ სივრცეს ტოვებენ მეტოქისთვის, მეტი მოკლე პასი, მესიც უფრო კომფორტულადაა. დემბელე აუცილებლად მარჯვნიდან უნდა უტევდეს, რომ 100%-ით გამოიყენოს მისი არსენალი.
    Culé [?]
    #5 31 დეკემბერი 2020 13:18
    0
    მთავარია ისევ არ დაილეწოს და კი უნდა ენდოს ბულდოგი
    მარცხენა ფლანგზე უნდა დადგეს, ორივე ფეხით ურტყამს
    ამ შემთხვევაში მესი მარჯვნივ ითამაშებს
    ან მესი ცრუ 9-იანზე და გრიზმანი-ბრაითვაიტი ტრიბუნაზე, დესტი-ალბა ფლანგებზე და პუჩი პედრის გევრდით
    Culé [?]
    #4 31 დეკემბერი 2020 12:11
    5
    აქვს მაგ ჩემისას კლასი და შეუძლია რომ მიაღწიოს რამეს, მაგრამ ჩარჩენილია ბავშვობაში და სერიოზულად ვერ უდგება საქმეს. მასეთი კაცი ყოველთვისაა საჭირო გუნდში და მარტო პასები ფონს ყოველთვის ვერ გაგვიყვანს, დემბელე უკან არ გაიხედავს არასდროს და ყოველთვის შეტევაზე ფიქრობს, მენტალიტეტიც მაგარი აქვს კიდია რას შესცოდავს, მთავარია ბურთი მეტოქის საჯარიმოსკენ წაიღოს. დღდე მგონია რომ ენფილდზე ის არ დაგვემართებოდა ეს რომ გვყოლოდა, რომ გარბის შეტევაში ეს ცხვრებიც ძალაუნებურად მიყვებიან და მაშინაც ასე იქნებოდა ვგონებ. იმედია აღარ დაიტრავმება და ჭკუასაც მოუხმობს, ყველაფერი აქვს რომ გუნდის ლიდერად იქცეს❤️
    ფანი [?]
    #3 31 დეკემბერი 2020 12:04
    2
    მთავარია აღარ დაიმტვრეს
    ფანი [?]
    #2 31 დეკემბერი 2020 12:02
    2
    ძალიან კლასნია როცა ჯანმრთელადაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 31 დეკემბერი 2020 11:40
    1
    დემბუზინიოო აღარ დაიტრამვო რაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued