რონალდ არაუხომ კომენტარის გაკეთება თავად ითხოვა - Sport

რონალდ არაუხომ კომენტარის გაკეთება თავად ითხოვა - Sport

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა რონალდ არაუხომ გუშინ "ეიბართან" თამაშში (1-1) საშინელი შეცდომა დაუშვა, რომლის წყალობითაც მეტოქემ კატალონიელთა კარი აიღო. ახალგაზრდა უკანახაზელმა მატჩის შემდეგ კომენტარი გააკეთა და სრული პასუხისმგებლობა თავის თავზე აიღო.

Sport-ის რეპორტიორის, ალბერტ როგეს ცნობით, 21 წლის მოთამაშემ შეხვედრის შემდეგ სპეციალურად მოითხოვა, მისთვის პრესაში საუბრის შანსი მიეცათ, რათა ბოდიში მოეხადა.

გავრცელებული ინფორმაციით, ნეტუ, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი, კლემან ლანგლე და რონალდ არაუხო ის ფეხბურთელები არიან, რომლებმაც ლა ლიგის მიმდინარე სეზონში ყველაზე ცუდი შედცომები დაუშვეს. ხსენებულ მოთამაშეთაგან პრესაში მხოლოდ არაუხომ ისაუბრა და შეცდომა აღიარა.

რონალდ არაუხოს ანგარიშზე მიმდინარე სეზონში 10 მატჩი და 1 გოლია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #13 1 იანვარი 2021 16:32
    0
    აშკარად ეტყობა რომ განიცდის შეცდომის გამო.მომავალი ნამდვილად აქვს.❤❤❤❤
    წევრი [?]
    #12 31 დეკემბერი 2020 14:18
    1
    მოდი დავიწყებ იმით რო გუნდში ძველი თაობა საერთოდ არავინ იყო,თაობათა ცვლა უმტკივნეულოდ არ ხდება.იქნება იმედგაცრუება და გულის ტკივილიც.არაუხო ამ შეცდომის გარდა უშეცდომო იყო და დაცვის ლიდერი,მომავლის ცენტრის ლიდერია.ნუ მესმის ამ შეცდომას მოყვა ქულების დაკარგვა მარა ესეთ შეცდომებს გაცილებით გამოცდილები და პროფესიონალები უშვებენ.მე ვფიქრობ ეს ბიჭი ბარსას მომავალია♥️
    ფანი [?]
    #11 31 დეკემბერი 2020 10:44
    3
    არაუშავს , დაცვის ლიდერად ყალიბდება
    Culé [?]
    #10 31 დეკემბერი 2020 00:51
    1
    პიკე,ალბა, მესი, ფატი... ძალიან ბევრი ძირითადის ხალხი არ იყო, გუნდში სერიოზული ტაობათა ცვლა მიდის, ეს ასე იოლად არ მოხდებოდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 30 დეკემბერი 2020 23:52
    1
    როცა მთელი გუნდი ჩასვრილი დარბის, იქ ასეთი შეცდომებიც ხდება, გამოცდილება აკლია.
    წევრი [?]
    #8 30 დეკემბერი 2020 23:11
    4
    არრაუშაავს მტელ ბარსაში მაიინც ეს იყო გამორჩეული ასეე თუ გააგრძელო იმედია გახდება ძირითადის კაცი
    Culé [?]
    #7 30 დეკემბერი 2020 22:25
    2
    მომევნო სეზონში ეს და მინგესა ბევრად უფრო დასტოინები იქნებიან
    დესტიც, ისე გუშინ ეგეც ბევრს სცოდავდა
    Culé [?]
    #6 30 დეკემბერი 2020 22:12
    2
    მგონია რომ ეს შეცდომა მასზე არ იმოქმედებს.მიდი ბიჭო მოიხოდეე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 30 დეკემბერი 2020 22:11
    0
    ეს ერთი შეცდომა კიდე არაფერია, მიუხედავად იმისა რომ ჩემაიზრით ფეხბურთზე ახალშესული ბავშვიც არ უნდა უშვებდეს ესეთ შეცდომას, მითუმეტეს როცა ბოლო მცველი ხარ. მაგრამ კიდე ერთი ეესეთი შეცდომა და მერე უნდა მიიღოს ზომები გუნდმა!
    წევრი [?]
    #4 30 დეკემბერი 2020 22:10
    0
    ციტატა: Memphis Depay
    ერთი შეცდომის გამო ზედ არ გადაუვლი არანაირად, იმიტო რო თავის საქმეს იდეალურად ასრულებს და გუნდის სიყვარულით.

    და ამას რო გვერდით უპამეკანო დაუყენი ბევრად ცხოველი და გაბედული იქნება.აი ყველაფერი აქ 21 წლის მცველის კვალობაზე გამოცდილებაც თავისთავად მოვა წლებში.მთავარია ჩანს მასში პერსპექტივა.
    ჩემთვის დღეის კვალობაზე ასეთ დაცვა მინდა
    დესტი არაუხო უპამეკანო ალაბა
    ფანი [?]
    #3 30 დეკემბერი 2020 22:10
    1
    ეგ კარგია რო იაზრებს შეცდომებს და იმედია გამოასწორებს მაგასაც და კედელივით იდგება შემდეგ თამაშებში
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    #2 30 დეკემბერი 2020 21:50
    5
    ერთი შეცდომის გამო ზედ არ გადაუვლი არანაირად, იმიტო რო თავის საქმეს იდეალურად ასრულებს და გუნდის სიყვარულით.
    Culé [?]
    #1 30 დეკემბერი 2020 21:44
    7
    იცით რა მომწონს ამ ბიჭში?!
    ღირსების გრძნობა რომ აქვს, რა თქმა უნდა იმუშავებს საკუთარ თავზე და ყველაფერს გააკეთებს, რომ მსგავსი შეცდომები აღარ მოუვიდეს