დემბელეს დადებითი სტატისტიკა

დემბელეს დადებითი სტატისტიკა

"ბარსელონას" 23 წლი ფრანგმა შემტევმა, უსმან დემბელემ, "ეიბართან" მატჩში (1-1) კატალონიელებს ქულა გადაურჩინა. მიმდინარე სეზონში დემბელემ 13 შეხვედრაში 5 გოლის გატანა მოახერხა (3 ჩემპიონთა ლიგაზე, 2 ლა ლიგაში) მის აქტივში ორი საგოლე გადაცემაცაა. 

საშუალოდ დემბელე გოლს ყოველ 124 წუთში იტანს, მასზე უკეთესი მაჩვენებელი მხოლოდ ანსუ ფატის აქვს, რომელსაც გოლი საშუალოდ ყოველ 119 წუთში გააქვს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 30 დეკემბერი 2020 22:53
    0
    ციტატა: Albicelecte
    ასე თუ ისე, ქულა გადაარჩინა და შერცხვენისგანაც იხსნა გუნდი

    უკვე მერამდენედ გადაარჩინა თან
    Culé [?]
    #9 30 დეკემბერი 2020 21:20
    1
    ასე თუ ისე, ქულა გადაარჩინა და შერცხვენისგანაც იხსნა გუნდი
    ფანი [?]
    #8 30 დეკემბერი 2020 20:56
    0
    დემბო მხეცია :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 30 დეკემბერი 2020 19:44
    2
    ძაან კლასნია დემბო ლიჟბი აღარ დაიმტვრეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 30 დეკემბერი 2020 19:08
    3
    დემბელე დარჩეს და გრიზმანი და კაუტინიო გაიყიდოს
    Culé [?]
    #5 30 დეკემბერი 2020 18:36
    2
    დემბელე ძან კლასნია ორი აზრი არაა უბრალოდ ხშირად იღებს ტრავმებს და ეგაა მინუსი ამის.. რაც შეეხება უდისციპლინობას ეგ მწვრთნელების ბრალია ლუის ენრიკე ან გვარდიოლა უნდა იყოს ტრენერი და გაუბედოს აბა დაგვიანებაა :))
    Culé [?]
    #4 30 დეკემბერი 2020 18:04
    2
    კუმანი მარტო იმის გამო უნდა გააგდო რომ იტყუება რაღაცეებს!

    რიკი პუჩი საკმარისად ვერვარჯიშობსო და მაგიტო არვაყენებო და დემბელე ვარჯიშებზე აგვიანებს და იმას აყენებს მაინც? სადარი ლოგიკა??????

    ეს დემბელე ძაან უინტელექტო და დებილი ფეხბურთელია! არ იმსახურებს ბარსელონას მაისურის ტარებას როგორც (ფირპო.ლენგლე.ალენია.მატეუსი.კოუტინიო და ბრეიტვეიტი)
    რედაქტორი [?]
    #3 30 დეკემბერი 2020 17:53
    2
    ციტატა: AGU3RO
    ამას არაფერს ვერჩი მე პირადად.

    ლოლ , მარტო ისიც კმარა რომ უდისციპლინოა, ტრავმიანობაზე არაფერს ვამბობ
    არასტაბილურია 100% ნახევარ სეზონს გაიუქმებს, მერე დაბრუნდება 1-2 გოლს შეაგდებს და აქ ხალხი იძახის ახალგაზრდა პერსპექტიულიაო..
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    No Country for Old Men ❤️
    ფანი [?]
    #2 30 დეკემბერი 2020 17:51
    1
    ახალგაზრდააა ჯერ გუშინ ვუყურებდი თამაშს და ნამდვილად უდიდესი პოტენციალი აქვს მთავარია ფიზიკურად გაძლიერდეს.
    ფატი და ეს ფლანგებიდან აიღებენ გუნდს მთავარია ეს ჰოლანდიური ვაფლი წავიდეს გუნდიდან!
    კრუიფი არ იყო ჰოლანდიელი? რამეში მაინც მიბაძოს მაგრმა არა ვანგაალის გზა გააგრძელოს ურჩევნია
    ფანი [?]
    #1 30 დეკემბერი 2020 17:41
    2
    ამას არაფერს ვერჩი მე პირადად.