მესი და სუარესი “ინტერ მაიამიში” გადასვლას აპირებენ

მესი და სუარესი “ინტერ მაიამიში” გადასვლას აპირებენ

"ბარსელონას" შემტევი, ლიონელ მესი და "ატლეტიკოს" ფორვარდი, ლუის სუარესი, შესაძლოა მომავალში მლს-ში ვიხილოთ, იტყობინება Catalunya Radio. 

Catalunya Radio-ს ჟურნალისტის, ხავი კამპოსის ინფორმაციით, ზემოთხსენებული ფეხბურთელები "ინტერ მაიამიში" გადასვლას აპირებენ, რომლის მფლობელიც დევიდ ბექჰემი გახლავთ. თუმცა კამპოსის ცნობით, ეს 2022 წლამდე არ მოხდება. 

აღსანიშნავია, რომ ბოლო ინტერვიუში მესიმ ღიად ისაუბრა ამერიკის შეერთებულ შტატებში თამაშის სურვილზე, ლუის სუარესის კონტრაქტი მადრიდულ კლუბთან კი სწორედ 2022 წლამდეა ძალაში. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 29 დეკემბერი 2020 20:11
    0
    ინტერ მაიამი არა წყალტუბოს სამგურალი კიდე სად ტრაკიდან მოაქვთ ამ ჟურნალისტებს ეს :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #7 29 დეკემბერი 2020 17:42
    0
    აქ მთავარი არის არა ჩავის მოსვლა, არამედ გუნდის მოხოდვა
    მე ჩავიმდე კარელს პუიოლს ვენდობოდი, თუ აქვს მაგის სურვილი, ან ლორან ბლანს
    ფანი [?]
    #6 29 დეკემბერი 2020 14:39
    0
    კაია
    გულშემატკივარი [?]
    #5 29 დეკემბერი 2020 13:40
    0
    ციტატა: C.PC5
    მემგონი მსოფლიო ჩემპიონატის მერე წავა მესი. ძაან საწყენია მარა სულ რამდენიმე წელი დაგვრჩა მესის საყურებლად. ყველა ფაქტი იმაზე მიუთითებს რომ მესი და ჩავი ვერ იქნებიან ერთად ოსტატი და შეგირდი. 2022 უფრო იქნება გარდამავალი წელი ჩვენთვის ვიდრე წლევანდელი, ჩავიც მოვა მაგ წელს და ძველი ბირთვიც აღარ იქნება უკვე😞

    თუ ეგ ეგრე მოხდება მერწუმუნე 2022 წლისთვის მესი ძველი ბირთვის ბოლო წევრი იქნება და მაგ დროისთვის ახალი და ძლიერი ბირთვი იქნება.
    Culé [?]
    #4 29 დეკემბერი 2020 13:32
    0
    კიდევ ერთი რიჟა ბაზარი, 4-5 წლით ადრე რატომ წერთ?!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 29 დეკემბერი 2020 13:14
    0
    ინტერ მაიამი არა ლეღვი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]