კევინ კემპბელი: "ბარსაში" გადასვლა ბელერინისთვის, შესაძლოა, კარგი ბიზნესი იყოს

კევინ კემპბელი: "ბარსაში" გადასვლა ბელერინისთვის, შესაძლოა, კარგი ბიზნესი იყოს

"არსენალის" ყოფილმა ფეხბურთელმა, კევინ კემპბელმა "მეთოფეთა" მარჯვენა მცველის, ექტორ ბელერინის "ბარსელონაში" შესაძლო ტრანსფერზე კომენტარი გააკეთა.

"არსებობს კითხვა, რომელიც ბელერინს უნდა დაუსვათ და ბევრი ქომაგი ეკითხება მას. გაყიდის მას "არსენალი"? დადის ჭორები "ბარსას" მხრიდან ინტერესის შესახებ. ეს მისი მშობლიური კლუბია, კლუბი, რომელიც მას უყვარს და შესაძლოა, ეს კარგი ბიზნესი იყოს."

- ციტირებს კემპბელს Football Insider.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #10 29 დეკემბერი 2020 18:47
    0
    დესტი და სათადარიგოზე ემერსონი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #9 29 დეკემბერი 2020 11:55
    0
    დიდი ვერაფერია მოუკლო ყველაფერშუ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 29 დეკემბერი 2020 00:06
    0
    ვისაც კი რეგრესი დაეწყება, ხელს კამპ ნოუსკენ რატომ იშვერენ, არიქა წაიყვანონო?! rage
    ფანი [?]
    #7 28 დეკემბერი 2020 23:52
    0
    მაგის ბარსელონური კარიერა მაშინ დაიმსხვრა არსენალში რომ გადავიდა და ეხლა ვისღა უნდა მითუმეტეს ტრანვის შემდეგ დიდი ვეღარაფერია რასაც არსენალიც ატყობს ..
    Culé [?]
    #6 28 დეკემბერი 2020 23:29
    1
    ბელერინი არა ეშლი იანგი რა 😂 გვყავს დესტი და ძალინ კარგია არგვინდა მარჯვნივ არავინ. თუ ზამენისთვის უნდათ ბარსა ბ დან დააწინაურონ ვინმე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 28 დეკემბერი 2020 22:54
    1
    დესტი არა ააყენებს სკამიდან მაგ გაჯს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 28 დეკემბერი 2020 22:37
    1
    ბარსელონას ხელბურთელებმა პსჟ გაძუკნეს 37:32 და ჩემპიონთა ლიგის ფინალში გავიდნენ.
    იმედია ფეხბურთშიც იგივე მოხდება და ხალიფას დააკავებენ კატალონიურ ...
    ფანი [?]
    #3 28 დეკემბერი 2020 22:29
    2
    ე ბიჭო ვფიქრობ ვინ გვაკლია იმისათვის რომ ყველა ტიტული მოვიგოთ თურმე ბელერინი:დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 28 დეკემბერი 2020 22:21
    0
    კევინ კემპბელი? ეგეთი ფეხბურთელი გახსოვთ?!
    კემპბელი, თანაც არსენალში მახსოვს სოლ კემპბელი, სრული სახელი სოლ სულზია ჯერემია კემპბელი barca-6

    ბერნაბეუს წინ გამოკრული ბანერი იგივე იყო, ხარს რომ მატადორი წითელს აუფრიალებს!
    ანუ მატადორი ბრუნდება მადრიდული ხარის დასაკლავად;
    ფანი [?]
    #1 28 დეკემბერი 2020 22:17
    0
    ლაპორტამ ძველ დროს გიბრუნებთო, ანუ კოშმარები იქნებაა მგონის ერთი გუნდის 😂😂😂😂