იანვარში გუნდი, შესაძლოა, სამმა მოთამაშემ დატოვოს

იანვარში გუნდი, შესაძლოა, სამმა მოთამაშემ დატოვოს

იანვრის სატრანსფერო ფანჯარაზე კატალონიის "ბარსელონა" რამდენიმე მოთამაშის გაშვებას აპირებს.

როგორც Marca იტყობინება, "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" წინა წელს, ჟუნიორ ფირპოში გადახდილი თანხის ამოღება სურთ - 18 მილიონი ევრო + ბონუსების სახით 12 მილიონი.

24 წლის მარჯვენა მცველით "ნაპოლი" ინტერესდება - ნეაპოლელები ფირპოს სეზონის ბოლომდე იჯარის წესით დამატებას განიხილავენ, შემდგომში გამოსყიდვის უფლებით. ასევე მისი იჯარით აყვანა "გრანადასაც" სურს.

ამავდროულად, გუნდი, შესაძლოა, კარლეს ალენიამ და რიკი პუჩმაც დატოვონ. როგორც გუშინ გავრცელდა ინფორმაცია, ალენიას გადაბირება "ხეტაფეს" სურს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #20 23 დეკემბერი 2020 10:14
    0
    ფირპო ალენია გაუშვან და პუჩი პედრი ერთად ათამაშოს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 23 დეკემბერი 2020 02:50
    0
    კოუს 12 თამაში და 20 მილიონის გადახდა მოუწევს ბარსას და რაზე შემოიყვანა? ამ 10 წუთში დაბრდღნის ხომ ვიცი.
    Culé [?]
    #18 23 დეკემბერი 2020 00:58
    1
    სავარაუდოდ, ზამთარში წავა კოუტინიო და თებერვალში მიყვება კუმანი
    ფანი [?]
    #17 23 დეკემბერი 2020 00:55
    1
    მაგ ლოგიკით , რომ სუსტია , ლუკა მოდრიჩსაც არ უნდა ეთამაშა ფეხბურთი , მაგრამ კი მოიგო ოქროს ბურთი და სამი ჩემპიონთა ლიგა . თუ მჭედლად უნდა ვამუშავოთ პუჩი , კი ბატონო სუსტია , ხოლო თუ საფეხბურთო თვისებებით ვაფასებთ , გრიზმანსაც , კოუტინიოსაც და ბუსკვერცხსაც მირჩევნია ერთად აღებულს , იმიტომ რომ სწრაფი აზროვნება აქვს და წამებში იღებს გადაწყვეტილებას . მივცეთ ერთი სრული თამაშის საშუალება და შევაფასოთ მერე , 15 წუთში ფეხბურთელის შეფასება არ გამიგია .
    ფანი [?]
    #16 23 დეკემბერი 2020 00:39
    0
    ის ხალხი ვინც იმ აზრზეა "არ ვარჯიშობს და მაგიტო შანს არ აძლევსო " არ გიფიქრიატ იმაზე რატო ათამაშა მაშინ კლასიკოში (რატო შემოიყვანა შეცვლაზე საერთოდ) ??? გეთანხმებით იმაში რო მწვრთნელი ვარჯიშზე ხედავს იგროკს და იქედან გამომდინარე აძლევს დროს მაგრამ ისიცაა რო ინტერვიუში ერთს იძახის და აკეთებს მეორეს?! თუ არა უჯერებს და არაა მაში დარწმუნებული იმ 5-10 წუთსაც არ უნდა აძლევდეს და თუ აძლევს დროს და თან ამ დროს (სხვებზე მაგრად) იყენებს, უკვე საკითხავია სხვა რამეც და ასე ბრმად არ დაიჯერება იმ ვერსიისა რო არ ვარჯიშობს პუჩი. რაც ითამაშა პუჩმა დებილი მწვრთნელიც უნდა ხვდებოდეს რო საუკეთესო ვერსია პუჩი, ფრენკი, პედრი იხატებე და ეს კიდე შეგნებულად ყოყმანობს..... რაღაც სხვა თემაა რა. ტყუიულა არ გეგმავს ფრენკის
    ჩამშლელის ზონიდან წინ აწევას
    გულშემატკივარი [?]
    #15 23 დეკემბერი 2020 00:37
    0
    რიკის ხელი დაედება და...
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    ფანი [?]
    #14 23 დეკემბერი 2020 00:36
    0
    ალენია გასაყიდია, პუᲩი ბარსას მომავალია და Უკეთესი ან ვინ Მოყავთ ან ვინ Ყავთ ?? გასაყიდი კოუტინიოა მეგონა ბავარიიდან რომ დაბრუნდა აᲗამაᲨდებოდა მაგრამ Ღირებული ვერაფერი ტორმუზია ტიპი პლიუს 12 ᲗამაᲨი და 20 მილიონი Ჰაერში წავა, სჯობს გაყიდონ 20 მილიონი დაიზოგება და პლიუს 50-60 მილიონად ხო მაინც გაიყიდება და მოიყვანონ ფორვარდი და მცველი. ბრაიტვეიტი Თუ მაინც იყოს სკამზე რას Აფუჭებს და გრიზმანის ხანდახან გამონაᲗებამ ხო Საერთოდ ტიპმა Გუნდში ადგილი ვერ იპოვა, ტრინკაოს აქვს Ნიჭი მაგრამ ამ დიდი ტაქტიკოსის Ხელში ვერ გაიხსნება ტიპმა პუᲩი რამდენიც Შემოიყვანა იდეალურად იᲗამაᲨა და სკამზე ახმობს, მგონია ვინც ცუდია იმას სპეციალურად აᲗამაᲨებს. არადა კუმანი რომ მოყავდაᲗ ვიფიქრე ბარᲗომეუს და სეტიენს კი სჯობსᲗქო და ვალენსიაზე უარესი არ დამარᲗოს გუნდს ამ სიჯიუტიᲗ, ასე ჯიუტად ბარᲗომეუსᲗვის ტრანსფერები Მოეთხოვა ამ Ჩემისას...
    ფანი [?]
    #13 23 დეკემბერი 2020 00:30
    0
    cezo45,
    სულ არ აქეთ ასაღებენ ერთხელ იქეთაც გავასაღოთ :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #12 23 დეკემბერი 2020 00:24
    1
    ხო ნაპოლის ფირპო გაუცვალოთ რუიში :დდდდ
    Culé [?]
    #11 23 დეკემბერი 2020 00:21
    5
    ეს ვერ გავიგე, რას ნიშნავს ფეხბუღტში სისუსტე? ჭიდაობაა თ კრივი?
    სისუსტეა,. როდესაც ერთ ადგილს ვერ ერევი და სირბილის თავი არ გაქვს
    სისუსტეა ის, რომ 90 წუთი ვერ დარბიხარ და ნახევარი თამაშის მერე ენაგადმოგდებული ძაღლივით ქოშინებ (მკვდარტური)
    სისუსტეა ის, რომ სასტარტო სისწრაფე არ გივარდა და დასწრებაზე ვერ ტამაშობ
    სისუსტეა ის, რომ ხანგძლივი სპრინტი ვერ გამოგდის და შორიდან ბურთზე ჩამოსწრებას ვერ ასწრებ

    არც ერთ კომპონენტში პრობლემა არ აქვს და თუ ძლიერი ვინმე გინდათ, ლაშა ტალახაძის ტრანსფერზე დაველაპარაკოთ ტუსკეტსს smiley smiley
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 23 დეკემბერი 2020 00:04
    2
    ციტატა: Dimitri359
    ციტატა: Barca for life
    პუჩის გუნდიდან გაშვება არათუ სულელურია არამედ ყველაზე დიდი დანაშაული რაც ახლა კიდე შეიძლება ამ ისედაც დასუსტებულ გუნდს გაუკეთო, მაგრამ თუკი კუმანი კიდევ ნახევრი წლით აპირებს დარჩენას მაშინ სჯობს მაგ დროის განმავლობაში გაანათხოვრონ ელემენტარული პრაქტიკა ექნება.
    იდეაში პუჩის ნაცვლად კოუტინიო რომ გაუშვან უფრო საღი გადაწყვეტილება იქნება. როცა ბრუნდებოდა ვფიქრობდი ძველ კოუტინიოს ვნახავთ და თან ვალვერდეც აღარ ეყოლება, უფრო გაიხსნება თქო მაგრამ ფაქტია ამდენი თამაშია ნორმალური არაფერი შემოუთავაზებია დაჟე რიკიმაც იმ საწყალ წუთებში იმაზე მეტი გააკეთა ვიდრე ამან ამდენ თამაშში.
    მოკლედ ახალი პრეზიდენტის მოსვლის შემდეგ ალბათ უფრო გასაგები გახდება რა როგორ შეიცვლება მაგრამ ვფიქრობ ამაზე უარესი გუნდი ვეღარ გახდება და იქნებ სწორი ნაბიჯები მაინც გადაიდგას ამ წუმპიდან ამოსასვლელად.

    სუსტია პუჩი რით ვერ შეეგუეთ, 45 კილოა და ფიზიკურ ორთაბრძოლებში ნოლია. თანამედროვე ფეხბურთის მონაცემები არ აქვს. ვარჯის თუ არ მოუმატა და ფიზიკურად არ გაიზარდე ბარსა კი არა ნუმანსია არ მისცემს სათამაშო დროს.

    და რომელი ფიზიკური ორთაბრძოლა წააგო ძაან მაინტერესებს ართმევაზეც იდეალურად თამაშობს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #9 23 დეკემბერი 2020 00:02
    1
    ციტატა: Barca for life
    პუჩის გუნდიდან გაშვება არათუ სულელურია არამედ ყველაზე დიდი დანაშაული რაც ახლა კიდე შეიძლება ამ ისედაც დასუსტებულ გუნდს გაუკეთო, მაგრამ თუკი კუმანი კიდევ ნახევრი წლით აპირებს დარჩენას მაშინ სჯობს მაგ დროის განმავლობაში გაანათხოვრონ ელემენტარული პრაქტიკა ექნება.
    იდეაში პუჩის ნაცვლად კოუტინიო რომ გაუშვან უფრო საღი გადაწყვეტილება იქნება. როცა ბრუნდებოდა ვფიქრობდი ძველ კოუტინიოს ვნახავთ და თან ვალვერდეც აღარ ეყოლება, უფრო გაიხსნება თქო მაგრამ ფაქტია ამდენი თამაშია ნორმალური არაფერი შემოუთავაზებია დაჟე რიკიმაც იმ საწყალ წუთებში იმაზე მეტი გააკეთა ვიდრე ამან ამდენ თამაშში.
    მოკლედ ახალი პრეზიდენტის მოსვლის შემდეგ ალბათ უფრო გასაგები გახდება რა როგორ შეიცვლება მაგრამ ვფიქრობ ამაზე უარესი გუნდი ვეღარ გახდება და იქნებ სწორი ნაბიჯები მაინც გადაიდგას ამ წუმპიდან ამოსასვლელად.

    სუსტია პუჩი რით ვერ შეეგუეთ, 45 კილოა და ფიზიკურ ორთაბრძოლებში ნოლია. თანამედროვე ფეხბურთის მონაცემები არ აქვს. ვარჯის თუ არ მოუმატა და ფიზიკურად არ გაიზარდე ბარსა კი არა ნუმანსია არ მისცემს სათამაშო დროს.
    Culé [?]
    #8 23 დეკემბერი 2020 00:01
    1
    რიკი საკმაოდ კრეატიული, სწრაფი და ტექნიკური ბიჭია, რომელსაც აშკარად ეტყობა მოედანზე აზროვნება
    მაგის გამო გუნდს თამაში არ ჩაუგდია და რაც იტამაშა ყველგან მშვენივრად განმოიყურებოდა, ესაა ფაქტი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 22 დეკემბერი 2020 23:57
    2
    ციტატა: სტუმარი dato
    M10 S9 D11,
    radgan simpatiuria magito mogwont? :d bicho ichagreba eg dedamicenzurebuli da vaejishebzec ver awonebs tacs mwvrtnels ra puchi gindat ver gavige d

    შენ პუჩია თამაშს გამორთულ ტელევიზორში თუ უყურებ თქვი რა იცი რო ვარჯიშებზე ვერ აწონებს თავს რახან პრესამ დაწერა მაქედან ასკვნი?
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 22 დეკემბერი 2020 23:50
    3
    უფრო სწორი ფორმულირება:
    ფირპოთი ნაპოლი ინტერესდება
    ალენიათი ხეტაფე ინტერსდება
    პუჩის გაგდებით კუმანი ინტერესდება rage rage rage
    გულშემატკივარი [?]
    #5 22 დეკემბერი 2020 23:46
    4
    პუჩის გუნდიდან გაშვება არათუ სულელური არამედ ყველაზე დიდი დანაშაულია რაც ახლა კიდე შეიძლება ამ ისედაც დასუსტებულ გუნდს გაუკეთო, მაგრამ თუკი კუმანი კიდევ ნახევრი წლით აპირებს დარჩენას მაშინ სჯობს მაგ დროის განმავლობაში გაანათხოვრონ ელემენტარული პრაქტიკა ექნება.
    იდეაში პუჩის ნაცვლად კოუტინიო რომ გაუშვან უფრო საღი გადაწყვეტილება იქნება. როცა ბრუნდებოდა ვფიქრობდი ძველ კოუტინიოს ვნახავთ და თან ვალვერდეც აღარ ეყოლება, უფრო გაიხსნება თქო მაგრამ ფაქტია ამდენი თამაშია ნორმალური არაფერი შემოუთავაზებია დაჟე რიკიმაც იმ საწყალ წუთებში იმაზე მეტი გააკეთა ვიდრე ამან ამდენ თამაშში.
    მოკლედ ახალი პრეზიდენტის მოსვლის შემდეგ ალბათ უფრო გასაგები გახდება რა როგორ შეიცვლება მაგრამ ვფიქრობ ამაზე უარესი გუნდი ვეღარ გახდება და იქნებ სწორი ნაბიჯები მაინც გადაიდგას ამ წუმპიდან ამოსასვლელად.
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #4 22 დეკემბერი 2020 23:32
    0
    M10 S9 D11,
    radgan simpatiuria magito mogwont? :d bicho ichagreba eg dedamicenzurebuli da vaejishebzec ver awonebs tacs mwvrtnels ra puchi gindat ver gavige d
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 22 დეკემბერი 2020 23:31
    1
    პუჩს ხელი არ დაედოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #2 22 დეკემბერი 2020 23:30
    1
    Griezzy7,
    gavicino? :ddd ra dziritadi?
    Culé [?]
    #1 22 დეკემბერი 2020 23:20
    1
    რიკი პუჩი როგორ უნდა გაუშვა გუნდიდან კარგი რაა 🙄🙄 არც განათხოვრება არ ვარგა ეგ ბიჭი უნდა იყოს ძირითადის ფეხბურთელიიი.