ვალიადოლიდი-ბარსელონა 0-3

ვალიადოლიდი-ბარსელონა 0-3

  ვალიადოლიდი (4-4-2) ბარსელონა (3-1-4-2)
მასიპი, ერვიასი, ფერნანდესი, სანჩესი, ნაჩო, ჟოტა, მიჩელი, ალკარასი, პლანო, ვაისმანი, მარკოს ანდრე ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დე იონგი, დესტი, პიანიჩი, პედრი, ალბა, მესი, ბრეითუეიტი
ხიმენესი, ელ იამიქი, გარსია, გონსალესი, გვარდიოლა, მესა, ორელიანა, პერესი, კიკე, რუბიო, ფედე, ტონი ნეტუ, პენია, ალენია, ბუსკეტსი, კოუტინიო, ფირპო, გრიზმანი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი
სერხიო გონსალესი რონალდ კუმანი
0-1 ლანგლე 21, 0-2 ბრეითუეიტი 35, 0-3 მესი 65
მარკოს ანდრე - ტონი 46
პლანო - ელ იამიქი 57
მიჩელი - მესა 57
ჟოტა - ორელიანა 57
სანჩესი - გვარდიოლა 79
არაუხო - უმტიტი 71
დე იონგი - ბუსკეტსი 71
ალბა - ფირპო 71
პედრი - კოუტინიო 81
ფერნანდესი 77 ალბა 62, დე იონგი 68
ხოსე სორილია
მარიო მელერო ლოპესი
ხანკო, ოლივასი პიკე, დემბელე, ს. რობერტო, ფატი
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
39% ბურთის ფლობა 61%
12 დარტყმა 21
3 ზუსტი დარტყმა 10
423 პასი 678
84.2% პასის სიზუსტე 90.4%
1 გაფრთხილება 2
4 თამაშგარე 0
4 კუთხური 5
41 მოგებული ორთაბრძოლა 38

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 245 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #245 23 დეკემბერი 2020 16:49
    0
    თამაშისთვის არ მიყურებია 3 ქულა ვალიადოლიდთან და უკვე ბედნიერები ვართ ?! ვაახ laughing laughing laughing შემადგენლობას გადავხედე და მე მგონი ეს (კუმანი) 1982 წლის ბეარზოტის იტალიას აწვება წყობა რომაული ლეგიონი კარე laughing ( 6 ! მცველით თამაშობდა : ბარეზი (მარჯვნივ) კაბრინი (მარცხნივ) ცენტრში : ჯუზეპე ბერგომი , გაეტანო შირეა, ფულვიო კოლოვატი და ცენტრში კიდევ ამ სამი კაცის წინ ჯენტილე ) " საღოლ " კუმან ! ეგეთს რინუს მიხელსი და კრუიფიც კი ვერ მოიფიქრებდნენ ერთად laughing laughing laughing
    წევრი [?]
    #244 23 დეკემბერი 2020 10:20
    0
    სრული მატჩის ჩანაწერი სად ვნახო ბიჭებო?
    ფანი [?]
    #243 23 დეკემბერი 2020 10:15
    0
    კაი 3 ქულა იყო :) <3
    messi765
    სტუმარი [?]
    #242 23 დეკემბერი 2020 03:13
    0
    ძაან მაგარია,
    კიდეკაი ჭ კლასის გუნდებთან მაინც გაჯეჯილდება ხოლმე გუნდი :დდდ
    წევრი [?]
    #241 23 დეკემბერი 2020 03:03
    3
    მესი და პედრი, პედრი და მესი, მესი და პედრი დააუსრულებლაად.. დარწმუნებული ვარ მესი ძალიან ბევრს ელაპარაკება ვარჯიშებზე და თამაშის დროსაც ჩანს რო უწონებს პასებს... ძააალიან მაგარი დუეტია...
    ფანი [?]
    #240 23 დეკემბერი 2020 02:56
    8
    სასაცილოა დეიონგის გასვლამ რამდენად მოკლა ცენტრი და აქ ექსპერტები სკამზე სვავენ რომ კითხო :დ

    არაუხო არის ტოპ კლასის მცველი და ზედიზედ რამდენი თამაშია ამტკიცებს ამას, პიკეც რომ დაბრუნდება არაუხო სკამზე მაინც არ უნდა დაჯდეს, დანაშაული იქნება, იძახის კუმანი ვინც თავს გამოიჩენს ვათამაშებო და აჰაა გამოჩენილია და აბა მაგან და მაგის ვაჟკაცობამ იცის ახლა ბიჭს როგორ არ დაჩაგრავს

    მესი დაბრუნდა, ნუ რთულია ვალადოლიდით განსაზღვრო მაგრამ ფაქტია დღეს ბევრად მონდომებული იყო და მაგარი არ გაუმართლა ერთი გოლით რომ მორჩა

    პედრი იყო მატჩის საუკეთესო, შეიძლება მომავალში ანსუმ ოქროს ბურთები ყაროს მაგრამ ეს ბიჭი მაინც სხვა მოვლენაა, რა ხედვა, რა პასი, რა მოძრაობა, ცოტა თამაშის წაკითხვა უჭირს
    მაგრამ ერთიორი წელი და ეგეც მოვა, მაგას გამოცდილება ჭირდება. ინიესტაა ეს ბიჭი, ყველაფერი აქვს, ბურთი მიეცი და დატკბი მაგიის ყურებით
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გულშემატკივარი [?]
    #239 23 დეკემბერი 2020 02:55
    4
    მესის რომ გაეტანა იქ ბოლოს გაასწორებდა ისე მარა კაია რაც არი არი. გილოცავთ 3 ქულას.
    სტუმარი ლევან
    სტუმარი [?]
    #238 23 დეკემბერი 2020 02:54
    0
    კიმანი იხდის თავისი ჯიბიდამ 😀goutsaevi,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #237 23 დეკემბერი 2020 02:53
    6
    მშვენიერი თამაში იყო კმაყოფილი ვარ იმედია ასე გააგრძელებენ და ბოლო-ბოლო მოიხოდებიან პედრი უნდა გამოვყო სასწაულია ეს ბიჭი და როგორ არ უწყვილებს პუჩს ეს თავგასიებული ორი კრეატიული ნახევარ მცველი ბოლოს როდის ყავდა მოედანზე ბარსას აღარც კი მახსოვს ნუ მესიმ დღეს ისეთი რეკორდი დადო რო ვერავინ მოხსნის დ საკმაოდ მონდომებულიც იყო და იმედია ესეც მოიხოდება საბოლოოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #236 23 დეკემბერი 2020 02:53
    3
    მთლიანობაში კარგი მატჩი,
    ნორმალური დაცვით

    აი კოუტინიოს შემოყვანა და ლივერისათვის 20 ლიმონის გადათვლისთვის მზადების არსს ვერ ჩავწვდი!
    წევრი [?]
    #235 23 დეკემბერი 2020 02:52
    0
    უმტიტი ვაფშე გასულია :დ
    Culé [?]
    #234 23 დეკემბერი 2020 02:51
    2
    BARCELONA FOREVER,
    როდის იყო პავლიაშვილი ან ბაციკაძე რამე აზრიანს ამბობდნენ.
    Culé [?]
    #233 23 დეკემბერი 2020 02:51
    3
    ძაან სუსტ გუნდს ვეთამაშეთ იმედია ამ თამაშით არანაირ დასკვნას არ გამოიტანენ. და კოუტინიოს შემოყვანის აზრზს ვერ ვხვდები მაშინ როცა 11 თამაში დარჩენილი და ლივერპულისთვის 20 მილიონიანი ბონუსი გვექნება გადასახდელი barca-6
    ფანი [?]
    #232 23 დეკემბერი 2020 02:50
    2
    ეჰჰჰ რამდენი შანსი ნიავდება ისე ესეთი რო პსჟშთან შეგექმნას ეგეც საკითხვაია შეგექმნება თუ არა და რო ვერ გამოიყენებ საგინებელიხარ 2მაგად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #231 23 დეკემბერი 2020 02:50
    0
    ციტატა: OLD
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: OLD
    ბაციკაძის მეწყვილე ვინყავს მეორე??

    თუ არ ვცდები პავლიკა, ხმით მაგას ვამზგავსებ

    ერთი ეგ და მეორე კალატო, ი მაგრა არ მევასებიან დალშე ბაციკაძე მაგარი კაცია თმებს თუ შეიჭრის ოდნავ კიდევ უკეთესი ჰა ჰა ჰა😀

    შეჭრილი თმა ვაფშე არ უხდება ისევ ესე იყოს
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #230 23 დეკემბერი 2020 02:50
    1
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: OLD
    ბაციკაძის მეწყვილე ვინყავს მეორე??

    თუ არ ვცდები პავლიკა, ხმით მაგას ვამზგავსებ

    ერთი ეგ და მეორე კალატო, ი მაგრა არ მევასებიან დალშე ბაციკაძე მაგარი კაცია თმებს თუ შეიჭრის ოდნავ კიდევ უკეთესი ჰა ჰა ჰა😀

    მორჩა კინო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #229 23 დეკემბერი 2020 02:48
    0
    ციტატა: kubla2000
    კოუტინიოს კაცის მოტყუება რამ დაავიწყდა ამ საცოდავს

    შესვენებაზე ჩამოარტყავდა
    გულშემატკივარი [?]
    #228 23 დეკემბერი 2020 02:48
    2
    კოუტინიოს კაცის მოტყუება რამ დაავიწყდა ამ საცოდავს

    ბრეიტაც კაი ხეაა ისე :დდდდ
    ფანი [?]