ჟერარ პიკე: ერთ დღესაც "ბარსას" პრეზიდენტობა? ეს ყოველთვის ჩემი ოცნება იყო

ჟერარ პიკე: ერთ დღესაც "ბარსას" პრეზიდენტობა? ეს ყოველთვის ჩემი ოცნება იყო

"ბარსელონას" ცენტრალურმა მცველმა, ჟერარ პიკემ, რომელიც ამ მომენტისთვის გუნდს ტრავმის გამო ვერ ეხმარება, რამდენიმე საკითხზე ისაუბრა.

"ერთ დღესაც "ბარსას" პრეზიდენტად ყოფნა? მე ძალიან, ძალიან კულე ვარ და ვისურვებდი, რომ კლუბს ჩემი სიყვარულით დავეხმარო და მქონდეს შესაძლებლობა ეს საუკეთესო გზით გავაკეთო, როგორც პრეზიდენტმა.

ამას ერთ დღესაც გავაკეთებ, ნამდვილად, თუ დავინახავ, რომ ჩემი კლუბისთვის წვლილის შეტანა შემიძლია, მაგრამ თუ არა, საკუთარ თავს არ წარვადგენ. ამ ეტაპისთვის ეს ოცნებაა, რომელიც ყოველთვის მქონდა, მაგრამ არ ვიცი, რეალიზდება თუ არა ის. ამას ვნახავთ.

სუარესის წასვლა? ჩვენ ბევრი რამ გავიზიარეთ, ის იყო თანაგუნდელი, რომელთან ერთადაც ვმოგზაურობდი, ყოველ დილით ვვარჯიშობდი, სასტუმროები, თამაშები..

დარჩება თუ არა მესი? ეს ლეოს უნდა ვკითხოთ, ეს მისი პირადი გადაწყვეტილებაა... ვნახავთ, რა მოხდება. მჯერა, რომ ის "ბარსას" მაისურის ტარებას კვლავ გააგრძელებს, იმედი ყოველთვის არსებობს. ვიმედოვნებთ, რომ ისინი მას დიდი ხნით დარჩენაში დაარწმუნებენ."

- ციტირებს პიკეს AS.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 23 დეკემბერი 2020 11:56
    0
    წარმატებები.ცუდი პრეზიდენტი არ იქნება ჩემი აზრით.
    ფანი [?]
    #13 23 დეკემბერი 2020 10:18
    0
    იმედია იმედია :) <3
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 23 დეკემბერი 2020 03:48
    0
    ლეოს უყვარს ბარსა და თუ ხელს შეუწყობენ და ბარსას ორღობის გუნდად არ აქცევენ დარჩება.
    Culé [?]
    #11 22 დეკემბერი 2020 23:16
    2
    ძალიან მაგარი პრეზიდენტი იქნება პიკე
    Culé [?]
    #10 22 დეკემბერი 2020 22:43
    2
    კარგი არაა ზოგადად სიძულვილი, მაგრამ ამ კაცს რომ რეალი სძულს, ამ ამბავშვი მაინც მესმის მაგისი
    ზოგადად ვინმე და რამე რომ გძულს, მაგრამ ამისი რაში მესმის;
    რეალ მადრიდი პიკეს თვალში არის ბოროტება,რომელთან ტოლერანტობა არ შეიძლება
    ისე,როგორც პუტინის რუსეთთან, ჩრდილო კორეასთან და თალიბანთან
    laughing smiley barca-7
    ფანი [?]
    #9 22 დეკემბერი 2020 22:39
    3
    პიკეე მევასება მაგრად იმიტომ რომ ბარსა სულით და გულით უყვარს ❤💙 პრეზიდენტად რო მოვა ააშენებს გუნდს !!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 22 დეკემბერი 2020 21:48
    0
    ჯობია დაამთავრო კარიერა ფეხბურთელად აღარ ვარგიხარ და რაც მალე დაიწყებ მზადებას პრეზიდენტობისთვის მით უფრო მალე გახდები პრეზიდენტი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 22 დეკემბერი 2020 21:34
    5
    მომავალ არჩევნებზე გვჭირდები❤ ზუსტად ის პერიოდი იქნება როდესაც გუნდის ის ნაწილი რომელმაც ისტორია დაწერა წასული იქნება და ყველაზედიდ გარდატეხვაში გვჭირდება პიკე❤ძაან ჟილკა როჟაა რომელიც გულით ატარებს ბარსას ღირებულებებს❤
    Culé [?]
    #6 22 დეკემბერი 2020 21:33
    4
    აი პიკეზე დანამადვილებით ვიტყვი რომ პრეზიდენტის პოსტზე ვენდობი. თუ ვინმეს კარგი უნდა გუნდისთვის ეს პიკეა. ფეხბურთელობაზე კიაქვს ხელი აღებული, მაგრამ ამაზე დიდი კულე მართლა არავინ არაა. გაამართლებს ეს კაცი პრეზიდენტად უეჭველი.

    ციტატა: Memphis Depay
    მოედანზე პიკე ყველაფერს დებს და იბრძვის, კაცურად თამაშობს და არა ბინძური იმ ვითომ საუკეთესო პიტალოსგან განსხვავებით. ეხა არავინ გამომიხტეს. როგორც მცველი უმაღლესი დონეა, მაგრამ კაცი არაა პირველ რიგში რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ცხოვრებაში. კაცობაზე მაღლა არაფერი დგას. ჯერ კაცი უნდა იყო მერე სხვა ყველაფერი.

    რამოსმა თუ უნდა ყველა ტოპ შემტევი გააჩეროს ერთდროულად( ან ვინ უნდა გააჩეროს ისეთებს ყავთ ნათრევი) მაინც არ იქნება ჩემთვის ვინმე სხვაზე წინ დასაყენებელი ტიპი. მაგას არც ნამუსი აქვს არც კაცობა. მადრიდისტებისთვის კი ბატონო პირველი კაცია უეჭველი, იმიტომ რომ გუნდისთვის ყველაფერს გააკეთებს რაც შეუძლია, მაგრამ ზოგადად ფეხბურთში რაც არ უნდა მაგარი სტატისტიკა გქონდეს იმით მოგიგონებენ თუ როგორ გამოდიოდი მოედანზე. ასე რომ 100000%იანი ხარ ძმაო.
    ფანი [?]
    #5 22 დეკემბერი 2020 21:21
    1
    მიდი პიკე მიდი :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #4 22 დეკემბერი 2020 21:14
    2
    ციტატა: Messi_Goat 10❤
    ციტატა: Memphis Depay
    მოედანზე პიკე ყველაფერს დებს და იბრძვის, კაცურად თამაშობს და არა ბინძური იმ ვითომ საუკეთესო პიტალოსგან განსხვავებით. ეხა არავინ გამომიხტეს. როგორც მცველი უმაღლესი დონეა, მაგრამ კაცი არაა პირველ რიგში რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ცხოვრებაში. კაცობაზე მაღლა არაფერი დგას. ჯერ კაცი უნდა იყო მერე სხვა ყველაფერი.

    კაცობის რა დაუწუნე?

    სალაჰს ხელი რო მოამტვრიო ძიუდოს ილეთით, კუადრადოს მომენტზე რო არაკაცურად იგორავა, პუიოლს რო ხელი დაარტყა, ყველა მოწინააღმდეგის რო უხეშად ეთამაშა და ნაბო.ულად საკმარისია?
    Culé [?]
    #3 22 დეკემბერი 2020 21:04
    4
    ერთ დღესაც პრეზიდენტი გავხდები და ბერნაბეუზე კარის ბადეების ამოჭრის ტრადიციას დავამკვიდრებო smiley
    ფანი [?]
    #2 22 დეკემბერი 2020 21:03
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    მოედანზე პიკე ყველაფერს დებს და იბრძვის, კაცურად თამაშობს და არა ბინძური იმ ვითომ საუკეთესო პიტალოსგან განსხვავებით. ეხა არავინ გამომიხტეს. როგორც მცველი უმაღლესი დონეა, მაგრამ კაცი არაა პირველ რიგში რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ცხოვრებაში. კაცობაზე მაღლა არაფერი დგას. ჯერ კაცი უნდა იყო მერე სხვა ყველაფერი.

    კაცობის რა დაუწუნე?
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #1 22 დეკემბერი 2020 20:59
    3
    მოედანზე პიკე ყველაფერს დებს და იბრძვის, კაცურად თამაშობს და არა ბინძური იმ ვითომ საუკეთესო პიტალოსგან განსხვავებით. ეხა არავინ გამომიხტეს. როგორც მცველი უმაღლესი დონეა, მაგრამ კაცი არაა პირველ რიგში რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია ცხოვრებაში. კაცობაზე მაღლა არაფერი დგას. ჯერ კაცი უნდა იყო მერე სხვა ყველაფერი.