"ბარსელონა" ზამთარში კოუტინიოს გაყიდვას გეგმავს

"ბარსელონა" ზამთარში კოუტინიოს გაყიდვას გეგმავს

კატალონიური გამოცემა Diario ARA-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" დროებით ხელმძღვანელს, კარლეს ტუსკეტსს, ზამთრის სატრანსფერო ფანჯარაზე ფილიპე კოუტინიოს გუნდიდან გაშვება სურს, რისი მთავარი მიზეზიც კლუბის მძიმე ფინანსური მდგომარეობაა. ამასთან დაკავშირებით ტუსკეტსმა სპორტულ დირექტორ რამონ პლანესს მიმართა. 

კოუტინიო იმ ფეხბურთელთა რიგებში შედის, რომლებსაც "ბარსელონაში" ყველაზე მაღალი ანაზღაურება აქვთ, ასე რომ, მისი წასვლის შემთხვევაში სახელფასო ბიუჯეტი მნიშვნელოვნად შემცირდება. ამასთან ერთად, კლუბში მიიჩნევენ, რომ ფილიპეს პოზიციაზე საკმარისი რესურსი მის გარეშეც მოიძებნება. 

ბრაზილიელმა შემტევმა "ბაიერნიდან" (სადაც იჯარის წესით ერთი სეზონი გაატარა) დაბრუნების შემდეგ სეზონი კარგად დაიწყო, თუმცა ფორმის შენარჩუნება ვერ მოახერხა და ძირითად შემადგენლობაში ადგილი დაკარგა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 19 დეკემბერი 2020 01:34
    0
    145 მილიონიანი ფეხბურთელი რომელიც გუნდის ტვირთად იქცა ! ნეტა გაიყიდოს საერთოდ ამ რთულ პერიოდში ვინ იყიდის თორემ კოუტინიოს წასვლა გუნდისთვისაც და თითონ კოუტინიოსთვისაც უკეთესია
    Culé [?]
    #30 18 დეკემბერი 2020 21:21
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Gaucho24,
    დემბელე-გრიზმანს თუ ნეიმარში გაცვლიან, მშვენიერი იქნება, თუ შეიხი "ნაზლო" არ შეჯდა ვირზე
    არადა ნეიმარს დიდი დრო აღარ აქვს დარჩენილი პსჟ-ში არა?
    თან 2 ფრანგის მიყვანაც საქმეა, მაინც ფრანგული გუნდია
    შეიხს ფული ვითომ არ ადარდებს, მაგრამ მთლად მასეც არ მგონია, ზარალზე რომ მიდიოდეს, მაშინ მილიარდები არ ექნებოდა
    (ვიცით ეგ ქართული რეალობიდან smiley )

    ვნახოთ რა იქნება იქნებ დემბელე გრიზმანი ერჩივნოს და ნეიმარის ტრავმიანობით დაღლილმა გადაწყვიტოს გაცვლა.. მაგრამ მესის ოსჟში გადასვლის შანსი არსებობს და პირიქით არ მოხდეს
    ფანი [?]
    #29 18 დეკემბერი 2020 21:08
    0
    აუ რატო ვერ შედის ფორმაშიი
    Culé [?]
    #28 18 დეკემბერი 2020 20:22
    0
    აღირსეთ როგორმე ეს კაი საქმე
    --------------------

    ForçaBarça
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 18 დეკემბერი 2020 20:07
    0
    Gaucho24,
    დემბელე-გრიზმანს თუ ნეიმარში გაცვლიან, მშვენიერი იქნება, თუ შეიხი "ნაზლო" არ შეჯდა ვირზე
    არადა ნეიმარს დიდი დრო აღარ აქვს დარჩენილი პსჟ-ში არა?
    თან 2 ფრანგის მიყვანაც საქმეა, მაინც ფრანგული გუნდია
    შეიხს ფული ვითომ არ ადარდებს, მაგრამ მთლად მასეც არ მგონია, ზარალზე რომ მიდიოდეს, მაშინ მილიარდები არ ექნებოდა
    (ვიცით ეგ ქართული რეალობიდან smiley )
    Culé [?]
    #26 18 დეკემბერი 2020 19:53
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Gaucho24,
    ჰო, დაივიწყებდა გულშემატკივარი, რომ ათამაშებულიყო, მაგრამ როდესაც საკუთარი თავის აჩრდილია, უკვე აღარ პატიობენ
    კოუც, ტრინკაოც, დემბელეც, გრიზმანიც, ბრაითვაიტიც, ლენგლეც წასასვლელები არიან
    პიკე და ბუსი სკამზე, პიანიჩთან ერთად
    ლეო უნდა ათამაშო ახალგაზრდების გარემოცვაში, რაც არ უნდა იყოს, მარგი ქმედების კოეფიციენტი მეფეს მაინც დიდი აქვს
    მე უფრო ვემხრობი რომ აქცენტი საკუთარ აღზრდილ ფეხბუღთელებზე გაკეთდეს
    ამიტომ მივესალმები არაუხო-მინგესას წყვილს და გარსიას დაბრუნებას
    პედრი-პუჩის დუეტს და სკამზე ალენიას შენარჩუნებას
    ფატი-დე ლა ფუენტეს და კიდევ აკადემიიდან ნიჭიერი ხალხი დაწინაურებას
    და ბუსი-ალბა-პიკეს შენარჩუნებას ვეტერნებიდან თუნდაც სკამისათვის
    ლეო კიდევ ბარსას გაზრდილია, მას ვერასდროს შეცვლის მოყვანილი ფეხბურთელი, თამასა ძალიან მაღლა ასწია თვითონვე

    ახალგაზრდებზე აქცენტი კარგია მაგრამ ოქროს შუალედი უნდა იყოს , გამოცდილება და ახალგაზრდული შემართება ენერგია ერთად უნდა იყოს.. ლენგლე , კოუტინიო , დემბელე , ბრაითვეიტი , კი გასაშვებები არიან.. ტრინკაოზე ვერ დაგეთანხმები , ჯერ ახალგაზრდაა შანსს იმსახურებს , ჯერ ადაპტაციაც არ გაუვლია.. გრიზმანიც ვფიქრობ გასაშვებია რადგან 4-3-3 ში ვერ ჩაჯდება .. გუნდი გასაწმენდია , არა მხოლოდ შემადგენლობიდან არამედ მთლიანად გასაწმენდია , ახალმა პრეზიდენტმა , და იმედი მაქვს ლაპორტა იქნება , ახალი შემართება და მოტივაცია უნდა შემოიტანოს გუნდში.. სწორი ტრანსფერებია საჭირო და სწორი ტაქტიკა.. 4-2-3-1 ძალიან ძლიერი ტაქტიკაა თითქმის იგივეა რაც 4-3-3 მაგრამ ძირითადი დატვირთა ვინგერებზე მოდის და უფრო ჩაკეტილია ცენტრი ვიდრე თავისუფალი და ეგ ბარსას სტილის არაა.. დაცვაში უპამეკანოა მოსაყვანი აუცილებლად , ჯიგარს ბურთი იდეალურად ამოაქვს საიმედოც არის და დრიბლინგიც და პასიც ძალიან კარგი აქვს.. არაუხო უპამეკანო უნდა იყოს ძირითადი , პიკე და გარსია სკამზე , უმტიტი ლენგლე გასაშვებები არიან და მინგესა ან ბარსა ბ და ხანდახან ბარსა ან იჯარით.. მე მომხრე ვარ რომ ნიჭიერი ბიჭები იჯარით არ მიდიოდნენ.. ნახევარდაცვაში დე იონგი პედრი პუჩი უნდა იდგნენ , მიუხედავად იმისა რომ პედრიც და პუჩიც ორივე მოძრავი ნახევარმცველები არიან და საჭიროა ერთი ცოტა მუშა ნახევარმცველი და არა ორივე შემტევი მაინც მგონია რომ რომელიმეს ეს ფუნქციაც ექნება და გაავითარებს.. შანსს მივცემდი.. სკამზე ბუსი პიანიჩი ალენია რობერტო , და აი წინ შეტევაში , შეუძლიათ დემბელე გრიზმანი ნეიმარში გაცვალონ ზაფხულში , დააბრუნონ ნეი თავის გუნდში , კოუტინიო უმტიტი ლენგლე ფირპო ბრაითვეიტი , აქიდან ერთი ფორვარდია მოსაყვანი თუ ლაუტაროს მოიყვანენ იდეალური იქნება , და უპამეკანო და გარსია და ტალიაფიკოც საჭიროა... ცოტა ძვირი სიამოვნება გამოდის მაგრამ არა შეუძლებელი მითუმეტეს თუ ლაპორტა მოვიდა რისკზეც წავა სესხსაც აიღებს და ფეხბურთელებსაც სარფიანად გაყიდის.. არ ვიცი ვნახოთ სიმართლე გითხრა ეს საოცნებო გუნდია მეთქი ვერ გეტყვი მაგრამ ყველაზე ახლოს რეალობასთან ყველაზე კარგი გუნდი ეს მგონია..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 18 დეკემბერი 2020 19:40
    0
    Gaucho24,
    ჰო, დაივიწყებდა გულშემატკივარი, რომ ათამაშებულიყო, მაგრამ როდესაც საკუთარი თავის აჩრდილია, უკვე აღარ პატიობენ
    კოუც, ტრინკაოც, დემბელეც, გრიზმანიც, ბრაითვაიტიც, ლენგლეც წასასვლელები არიან
    პიკე და ბუსი სკამზე, პიანიჩთან ერთად
    ლეო უნდა ათამაშო ახალგაზრდების გარემოცვაში, რაც არ უნდა იყოს, მარგი ქმედების კოეფიციენტი მეფეს მაინც დიდი აქვს
    მე უფრო ვემხრობი რომ აქცენტი საკუთარ აღზრდილ ფეხბუღთელებზე გაკეთდეს
    ამიტომ მივესალმები არაუხო-მინგესას წყვილს და გარსიას დაბრუნებას
    პედრი-პუჩის დუეტს და სკამზე ალენიას შენარჩუნებას
    ფატი-დე ლა ფუენტეს და კიდევ აკადემიიდან ნიჭიერი ხალხი დაწინაურებას
    და ბუსი-ალბა-პიკეს შენარჩუნებას ვეტერნებიდან თუნდაც სკამისათვის
    ლეო კიდევ ბარსას გაზრდილია, მას ვერასდროს შეცვლის მოყვანილი ფეხბურთელი, თამასა ძალიან მაღლა ასწია თვითონვე
    Culé [?]
    #24 18 დეკემბერი 2020 19:19
    0
    ციტატა: Albicelecte
    Gaucho24,
    მესმის, რომ ბრაზილიელი ფეხბუღთელი გინდა გუნდში,
    თუმცა რაღაც არსებობს, ბაიერნს რომ 1 ტაიმში 4:0 უგებდა პეპი, რატომ ერთი იმდენი არ დაუმატა მე-2 ში?!
    კლინსმანი არ შეარცხვინა ხომ?
    ქმედება იწვევს უკუქმედებას და ბარსელონას გულშემატკივარი ვერასდროს შეიყვარებს იმას, ვინც მის შერცხვენაში არცთუ უმნიშვნელო წვლილი დაიდო barca-6
    თორემ კანონებით რომ მივუდგეთ, იურიდიულად ჰქონდა ამის სრული უფლება, იმის უფლებაც, რომ სახალხოდ გამოეხატა აღტაცება და სიხარული barca-6
    თურმე მესი დგას მაგ პოზიციაზე და ეს როგორც მახსოვს, მოიყვანეს ცენტრალურ შუა ხაზელად, რომ ინის წასვლის შემდეგ შექმნილი დანაკლისი შეევსო. ბოდიშებს ვერ მოუხდის კაპიტანი და იმის გამო გუნდს ვერ დატოვებს, რომ 10 ნომრიანი მაისური ჩააცვან და მის კარგ ხასიათზე მოსვლას დაელოდონ
    ვინგერებზე გეტანხმები, ანსუ დაიმტვრა და დემბელე პერიოდულად მწყობრში არაა, მარჯვენა ფლანგი კი ლეოს აბარია
    თუმცა არც მაშინაა საუკეთესო, როცა ვინგერები მოედანზე არიან

    ანუ ინის შემცვლელად მოყვანა სრული სისულელეა , ინიესტას მარტო ინიესტა ჩაანაცვლებს.. ვინც არ უნდა მოიყვანონ ისეთი ვერ იქნება როგორც ინიესტა.. ხასიათი ძალიან ბევრზე მეტყველებს ფეხბურთში და ბარსელონას ბოლო პერიოდში ხასიათის და მენტალიტეტის პრობლემა აქვს და უფრო ვრცლადაც შემიძლია ავხსნა... მეორე ის ფაქტი რომ ბრაზილიელი მინდა გუნდში , ამ ეტაპზე ერთი ბრაზილიელი მინდა მხოლოდ ბარსაში და თებერვალში შეგვხვდება ჩვენ ის ბრაზილიელი.. კოუტინიოზე მეც თანახმა ვარ რომ გაყიდონ რადგან უკვე წარსულის კოუტინიო ვეღარ დაბრუნდება , ყოველ შემთხვევაში ბარსაში , ამის მოსვლის გულშემატკივარი ვიყავი და მინდოდა ბაიერნიდანაც დაბრუნებულიყო , მაგრამ აშკარად დაკარგულია , არ იცის სად უნდა ითამაშოს ,ხასიათი დაკარგული აქვს და კი გეთანხმებით რომ ჯობს წავიდეს ისეთ გუნდში სადაც ლიდერი იქნება , მაგრამ ის რომ მოედანზე არაპროდუქტიულია , მხოლოდ მისი ბრალი არაა.. მისი ბოლო რამდენიმე წელი რაც რეგრესი დაეწყო პირველ რიგში ბარსას და ვალვერდეს ბრალია და მერე კოუტინიოსი , თორე დღევანდელ ბარსელონაში არც მესი წყვეტს ვარსკვლავებს უამრავი შეცდომა და გაფუჭებული პასი აქვს , არ დარბის , ესაა ზუსტად ხასიათი და მენტალიტეტი რომელიც გუნდმა დაკარგა , დღეს ბარსაში საუკეთესო პედრია , მე თანახმა ვარ კოუტინიოს მაგივრად გუნდში პუჩი იყოს და ითამაშოს , დე იონგი პედრი პუჩის ტრიომ , მაგრამ ის რომ კოუტინიო მოვიშოროთ მაგან ბაიერნიდან 2 გოლი გაგვიტანა სისულელეა , კი მესმის გულშემატკივრების გაღიზიანება მაგრამ ჩემთვის ყოველშემთხვევაში ეგ იმის მიზეზი არაა რომ გუნდიდან გავაგდოთ კოუტინიო ..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 18 დეკემბერი 2020 19:14
    0
    გაყიდონ.მითუმეტეს მის ადგილზე რამხელა რესურსია.რო ავიღოთ ამას ახლა პედრიც ჯობია და პუჩიც.თან 4-2-3-1ში გრიზმანია ფორვარდის უკან მითუმეტეს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 18 დეკემბერი 2020 19:10
    0
    Gaucho24,
    მესმის, რომ ბრაზილიელი ფეხბუღთელი გინდა გუნდში,
    თუმცა რაღაც არსებობს, ბაიერნს რომ 1 ტაიმში 4:0 უგებდა პეპი, რატომ ერთი იმდენი არ დაუმატა მე-2 ში?!
    კლინსმანი არ შეარცხვინა ხომ?
    ქმედება იწვევს უკუქმედებას და ბარსელონას გულშემატკივარი ვერასდროს შეიყვარებს იმას, ვინც მის შერცხვენაში არცთუ უმნიშვნელო წვლილი დაიდო barca-6
    თორემ კანონებით რომ მივუდგეთ, იურიდიულად ჰქონდა ამის სრული უფლება, იმის უფლებაც, რომ სახალხოდ გამოეხატა აღტაცება და სიხარული barca-6
    თურმე მესი დგას მაგ პოზიციაზე და ეს როგორც მახსოვს, მოიყვანეს ცენტრალურ შუა ხაზელად, რომ ინის წასვლის შემდეგ შექმნილი დანაკლისი შეევსო. ბოდიშებს ვერ მოუხდის კაპიტანი და იმის გამო გუნდს ვერ დატოვებს, რომ 10 ნომრიანი მაისური ჩააცვან და მის კარგ ხასიათზე მოსვლას დაელოდონ
    ვინგერებზე გეტანხმები, ანსუ დაიმტვრა და დემბელე პერიოდულად მწყობრში არაა, მარჯვენა ფლანგი კი ლეოს აბარია
    თუმცა არც მაშინაა საუკეთესო, როცა ვინგერები მოედანზე არიან
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #21 18 დეკემბერი 2020 18:57
    0
    Gaucho24,
    6:2 s igebda da magrad uxaroda shemdeg daaviwkda rom bayernma daado da ukan iko mosabrunebeli d dzaan undoda darchema ik da aaxvios aqedan zamtarshi ar gvkidia vabshe vinaa koutinio?
    Culé [?]
    #20 18 დეკემბერი 2020 18:55
    1
    მოიცა მოიცა.. ბაიერნში რომ იყო ბარსას 2 გოლი გაუტანა , ამის მინუსი რატოა? არ უნდა გაეტანა?? თუ მე ბარსაში ვბრუნდები არ მათამაშოთ ან თუ მათამაშებთ ცუდად ვითამაშებო უნდა ეთქვა? :დდდ ამის მინუსი ისაა რომ თავის დროზე არ ატეხა ერთი ამბავი როცა არასწორ პოზიციაზე ალპობდნენ და სივრცეს და თავისუფლებას არ აძლევდნენ , როცა ნდობა არ ქონდა , გუნდის ყველაზე ძვირადღირებული შენაძენი ადგნენ და იჯარით გაუშვეს , დაბრუნებაც არ უნდოდათ , კუმანმა მოითხოვა და ისიც იმიტომ რომ გუნდში კრიზისია და ფეხბურთელები არ გვყავს , და ამას რომელი ნორმლაური ფეხბურთელი გაუძლებდა , ფსიქოლოგიურად გატეხილია , ახლა თითქოს ათამაშდა მაგრამ მაინც არ არის თავის პოზიციაზე , შემქმნელი უნდა იყოს და ცრუ ვინგერის პოზიციაზე ათამაშებენ , გამთამაშებელი უნდა იყოს და მესი დგას მაგ პოზიციაზე , ან პასი ვის გაუკეთოს რომელი სწრაფი და გამქცევი ვინგერი გვყავს გუნდში ? რომელი ფორვარდი იხსნება იმდენად სწორად და ავსებს ზონებს რომ გამჭოლ პასს დახვდეს? არცერთი .. მხოლოდ ამის ბრალი არ არის.. რეალურად შეხედეთ ყველაფერს..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 18 დეკემბერი 2020 18:40
    0
    ციტატა: გვარდიოლა-სავიოლა
    ზამთარში სისულელეა ამის გაყიდვა, მხოლოდ პედრის იმედაგ ვერ დავრჩებით. კუმანი უნდა ენდოს და მეტი თავისუფლება მისცეს ასევე დარტყმაც დაავალოს..თუარ მოიხოდა ზაფხულში გაყიდონ. დემბელეს უმკურნალონ და გაუფრთხილდნენ ზაფხულში ეგ უნიჭო ზანგუც უნდა გაიყიდოს და თან მიყვეს უმტიტიც


    ჰო, პედრის იმედად ვერა და მაგ უმარილო ბრაზილიელის ადგილას რიკი სულ თავისუფლად ჩაჯდება;
    ასე მგონია მე
    აი ის მომენტი იყო ბოლო წვეთი, ბურთზე რომ ედო ფეხი, წინ და უკან რომ აგორებდა, ვერც დაარტყა, ვერც პასი გააკეთა, ვერდ დრიბლინგი და ვერც ცრუ მოძრაობა
    იდგა ეგრე ლენგლესავით
    ეგრე გაგრძელდა კაი 30 წამი ?!?!?!?!
    ვინ გაცლის ნახევარ წუთს, თავი 60-იანი წლების მორუმბის სტადიონზე ხომ არ გგონია შვილო?!?!?!?! სადღაც საო პაულუში თუ პალმეირასში?!
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #18 18 დეკემბერი 2020 18:26
    0
    გვარდიოლა-სავიოლა,
    kaiiiiiiii kvelam vendetmara ki vnaxet amis dedac erti gakidon
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 18 დეკემბერი 2020 18:25
    5
    ამის გამო მთელი ლივერპული გადავიმტერეთ, უზარმაზარი თანხა გადავიხადეთ, დიდი ხელფასი დაუნიშნეს და რა მივიღეთ? მივიღეთ გვამი, რომელმაც ბაიერნთან თავი გაიგიჟა და წაქცეულ ბარსას წიხლი დააჭირა, რომ ბოლომდე გაებანძებინა. ეს გაუკეთა იმ გუნდს, სადაც 2 თამაშის მერე უნდა დაბრუნებულიყო. ამის მტირალა დედაც...
    გვარდიოლა-სავიოლა
    სტუმარი [?]
    #16 18 დეკემბერი 2020 18:22
    0
    ზამთარში სისულელეა ამის გაყიდვა, მხოლოდ პედრის იმედაგ ვერ დავრჩებით. კუმანი უნდა ენდოს და მეტი თავისუფლება მისცეს ასევე დარტყმაც დაავალოს..თუარ მოიხოდა ზაფხულში გაყიდონ. დემბელეს უმკურნალონ და გაუფრთხილდნენ ზაფხულში ეგ უნიჭო ზანგუც უნდა გაიყიდოს და თან მიყვეს უმტიტიც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 18 დეკემბერი 2020 18:21
    3
    თუკი იმის გამო ვერ თამაშობს, რომ გუნდში მესია, მაშინ ეგეთმა ცენზურა არაპროფესიონალმა დროულად უნდა დატოვოს ბარსა!
    6:2-ზე რომ დუბლებს ასრულებდა მაგითი რის დამტკიცება უნდოდა? ბრაზილიური საფირმო ბოღმა ამოანთხია?
    30-40 თუ ვინმე გადაიხდის, ფანჯრის გახსნისთანავე უნდა შეუფუთონ და გაატანონ
    Culé [?]
    #14 18 დეკემბერი 2020 18:01
    3
    მაქსიმუმ ეს გაიყიდოს 30-40 ისიც ან იყიდის ვინმე ან არა იჯარით წაიყვანს ვიღაცაა ეს რატო უნდა იყიდო ძვირად არაფრის მაქნისიაა მოწყენილი ფეხბურთელიაა
    BARCELONA FOREVER
    სტუმარი [?]
    #13 18 დეკემბერი 2020 17:51
    1
    გაყიდონ და ჰალანდი მოიყვანონ
    ANSU FATI 10
    სტუმარი [?]
    #12 18 დეკემბერი 2020 17:31
    0
    ამაში ჰაჰაჰა 60-70 მილიონი მოგვცენ.