სერხიო ბუსკეტსმა კარლეს პუიოლს გადაასწრო

სერხიო ბუსკეტსმა კარლეს პუიოლს გადაასწრო

"ბარსელონას" ოფიციალური საიტის ინფორმაციით, კატალონიელთა საყრდენმა ნახევარმცველმა, სერხიო ბუსკეტსმა "რეალ სოსიედადთან" შეხვედრაში (2-1), "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მაისური 594-ედ მოირგო.

წყაროს ცნობით, ხსენებული შედეგით, 32 წლის ფეხბურთელმა ლეგენდარულ კარლეს პუიოლს გადაასწრო და ამ კომპონენტში კლუბის ყველა დროის საუკეთესოსებს შორის მეოთხე ადგილზე იმყოფება - კატალონიელს მხოლოდ ჩავი ერნანდესი (767), ლეო მესი (747) და ანდრეს ინიესტა (674) უსწრებენ.

"ეს განსაკუთრებული მომენტია. მთელი ცხოვრებაა "ბარსაში" ვარ, ეს საუკეთესო კლუბია მსოფლიოში. ბედნიერი ვარ, რომ ჩემს სახელს პუიოლის, ინიესტას, მესისა და ჩავის გვერდით ვხედავ.

ეს ფაქტი ადასტურებს, რომ წლების განმავლობაში აქ ყოფნამ და გულმოდგინედ ვარჯიშმა შედეგი გამოიღო. ეს ისტორიაში ჩაიწერება, რითაც უბედნიერესი ვარ", - განაცხადა "ბლაუგრანას" ხუთიანმა.

შეგახსენებთ, სერხიო ბუსკეტსი "ბარსელონაში" (პირველ გუნდში) 2008 წლიდან ასპარეზობს. 13 სეზონის განმავლობაში "ლა მასიელმა" კლუბთან ერთად ყველა შესაძლო ტიტული, მათ შორის 3 ჩემპიონთა ლიგა და 9 ლა ლიგა, მოიგო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 18 დეკემბერი 2020 10:21
    0
    ლეგენდაა ბუსკეცი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 18 დეკემბერი 2020 00:32
    1
    ბარემ 6 თამაშის მერე გამოგეფინა ეს მაისური, 600 უკეთესად გამოიყურება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 17 დეკემბერი 2020 23:28
    1
    ბუსკე დიდი პატივისცემის მიუხედავად დროა სკამზე გადაჯდე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    სტუმარი ნიკა
    სტუმარი [?]
    #8 17 დეკემბერი 2020 23:12
    1
    ხავი ლეგენდა,
    შეცდონებს გამოვდოლებიც უშვებენ და ჯობია ახალგაზრდების შეცდონებს ვუყუროტ ვიდრე ბებრების კუილი რო გასდით პრ..დან
    ფანი [?]
    #7 17 დეკემბერი 2020 21:56
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ძალიან უტვინურად მოიქცნენ ერთ ერთი მაინც უნდა დაეტოვებინათ.ან რაკიტიჩი და ან ვიდალი.წარმოგიდგენია რამხელა ძალა გამოეცალა ვუნდს? ამას დაუმატე სუარესი და გამოდის გუნდი მალალეტკებით არის სავსე..
    გუშინ სასტარტო რომ დავინახე თმები ყალყზე დამიდგა.ამდენ გამოუცდელ ფეხბურთელი გყავს ძირითადში და კიდე მინგესას აყენებს?
    ნუ რაც არ უნდა მაგრები იყვნენ დესტი პედრი არაუხო თუნდაც დე იონგი მაინც არსებობზ იმის
    შანსი რომ სადღაც.რომელიმე უხეშ შეცდომას დაუშვებს. ეგრე არ არის რა 18 წლის ბიჭმა უშეცდომოთ ითამაშოს მუდამ. ამ ყველაფრის ფონზე რომ შენ მინგეზა გამპგყავს მაგარი ტურუცი უნდა იყო.ნუ შეიძლება ითქვას რომ ლანლგლეს.ისევ მინგეზა სჯობსო,მაგრამ მაინც გამოცდილია ლანგლე.
    მე საერთოდ.მიკვირს უმტოს რატომ.არ ენდობა?

    შტეგენი
    დესტი არაუხო უმტიტი ალბა
    ვეინალდუმი დე იონი
    მესი პედრი ფატი
    დეპაი

    ამ შემადგენლობაზე რას იტყვი?
    ფანი [?]
    #6 17 დეკემბერი 2020 21:55
    3
    კი ნელია უკვე მარა კლასი არ იკარგება რა ბუსი მაგარია მაინც
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #5 17 დეკემბერი 2020 21:42
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    მოკლედ ვეინალდუმი ღუ არა მაშინ ვინმე ისეთი ვინც ნადირივით ირბენს და მტვერსასრუტივით შეისრუტავს თანაგუნდელების შეცდომებს

    მასეთი კანტეა, მარა ვინ მოგვცემს? ვიდალის სახით გვყავდა საერთოდაც მასეთი იგროკი, მარა გაუშვეს პიტალოებმა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 17 დეკემბერი 2020 21:36
    0
    ისე, ბუსი პიანიჩზე ორი წლიტაც კი არაა უფროსი
    თუკი ბუსი დაბერდა, იმას არ ნიშნავს, რომ პიანიჩი წიწკვი ბიჭია!

    აქ მისასალმებელი ისაა, რომ კარიერას მშობლიურ გუნდში ატარებს და ლეგენდაა, თანდათან სკამს უნდა გაუშინაურდეს, მაგრამ სადაც საჭირო იქნება, იქ დადგება
    ზუსტად ამიტომ, ყველა ჭკვიან მწვრთნელს ყავს გუნდში ადგილობრივი ძალიან გამოცდილი ვეტერნები, რომლებიც არასდროს დააღალატებენ...
    მეც ასე წარმომიგენია ბუსი მომდევნო 4-5 სეზონი, მერე თუგინდ ვისელ კობეში ან ალ ასლში წასულა
    ფანი [?]
    #3 17 დეკემბერი 2020 21:26
    0
    ციტატა: Griezzy7
    აღარარის ესკაცი ძირითადის რაა. პაინიჩი უბდა Aტამშოს ხოლმე ლალიგაშიც

    როგორც ბუსი გავიდა და ცენტრი მოიშალა. შეილება არასტაბილურია, მარა რასაც ვხედავ პიანიჩი გამოსადეგი დღესაცაა ბარსასთვის.
    Culé [?]
    #2 17 დეკემბერი 2020 21:21
    2
    აღარარის ესკაცი ძირითადის რაა. პაინიჩი უბდა Aტამშოს ხოლმე ლალიგაშიც
    ფანი [?]
    #1 17 დეკემბერი 2020 21:19
    3
    კლასნია მაინც, პიანიჩი შორსაა ბარსას სტილისგან ძალიან. სისულელე გააკეთეს ძაან, ვეინალდუმი უნდა ეყიდათ მის მაგიერ.