ბარსელონა-სოსიედადი 2-1

ბარსელონა-სოსიედადი 2-1

  ბარსელონა (4-2-3-1) სოსიედადი (4-3-3)
ტერ შტეგენი, დესტი, არაუხო, მინგესა, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, მესი, გრიზმანი, პედრი, ბრეითუეიტი რემირო, გოროსაბელი, სუბელდია, ნორმანდი, მონრეალი, გევარა, სუბიმენდი, მერინო, იანუზაი, ვილიან ჟოზე, პორტუ
ნეტუ, პენია, ალენია, კოუტინიო, დე ლა ფუენტე, ფერნანდესი, ლანგლე, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი აიესა, მუგურუსა, გონსალესი, ისაკი, ხონი, ლოპესი, მარერო, მერკელანსი, მუნიოსი, ნავარო, სანანი, სალდუა
რონალდ კუმანი იმანოლ ალგუასილი
0-1 ვილიან ჟოზე 27, 1-1 ალბა 31, 2-1 დე იონგი 43
გრიზმანი - ტრინკაუ 66
ბუსკეტსი - ალენია 67
პედრი - პიანიჩი 74
მინგესა - ლანგლე 79
იანუზაი - ბარენეჩეა 56
გევარა - ნავარო 56
პორტუ - ისაკი 64
ნორმანდი - სანანი 85
ბუსკეტსი 41, ტრინკაუ 88, კუმანი 89, ალენია 90+3 იანუზაი 20, ბარენეჩეა 58, ნორმანდი 81
კამპ ნოუ
ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
პიკე, დემბელე, ს. რობერტო, ფატი ელუსტონდო, გურიდი, ილიარამენდი, მოია, ოიარსაბალი, სანგალი, სილვა, სოლა
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
53.8% ბურთის ფლობა 46.2%
14 დარტყმა 12
4 ზუსტი დარტყმა 5
505 პასი 428
84% პასის სიზუსტე 82.2%
3 გაფრთხილება 3
4 თამაშგარე 4
2 კუთხური 3
62 მოგებული ორთაბრძოლა 61

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 306 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #306 17 დეკემბერი 2020 16:26
    0
    ხავის მწრთვნელობას დავუჭერდი მხარს სხვას ვერავის მოვისაზრებ.კარგი ვარიანტია და ლაპორტა თუ მოვიდა იმედია კუმანს ხავით ჩაანაცვლებს და მეორე რასაც გააკეთებს კარგს მესის დარჩენაზე დათანხმება იქნება.წესით ასე უნდა მოიქცეს.
    ფანი [?]
    #305 17 დეკემბერი 2020 03:33
    0
    Nini,

    ენდომება აბა რა იქნება მეოთხე წელია უკან უკან მიდის გუნდი ამდენიხანი როგორ გაჩერდა ის მიკვირს მე ნეიმარის წასვლის მერე ყარეს ფულები გაუაზრებლად არადა ბევრად სწორად შეიძლებოდა მაგ თანხების მიმართვა და განაწილება მარა ნუ ეგ კიდე ცალკე საკითხია რა
    Culé [?]
    #304 17 დეკემბერი 2020 03:30
    0
    Ak47,
    მეც მაგის იმედი მაქვს.რაც შეეხება მესის მგონი უნდა წასვლა თუ არ წავა ეგ ექვსეული კარგი ვარიანტია.
    ფანი [?]
    #303 17 დეკემბერი 2020 03:26
    0
    Nini,

    იმედია მოვა ლაპორტა და ზამთარშივე მიიღებს რადიკალურ ზომებს და იქნებ მესიც დატოვოს რა

    ფატი ჰოლანდი მესი
    პედრი დეიონგი პუჩი
    ამ ექვსეულს დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი და დარწმუნებულივარ ბევრს გაამწარებდნენ🙂
    Culé [?]
    #302 17 დეკემბერი 2020 03:22
    1
    Ak47,
    ეს კაცი თვითონ ერთი დიდი აბსურდია არათუ მისი ტაქტიკა.აქაურობა კი კუმანის ფანკლუბი.
    ფანი [?]
    #301 17 დეკემბერი 2020 03:16
    0
    Nini,


    არვიცი აი ძაან ნერვები მეშლება თან ყველაზე მეტად იმაზე ვგიჟდები ამ ტაქტიკას ვინგერის გარეშე რო თამაშობს სრული აბსურდია იმენა😃
    Culé [?]
    #300 17 დეკემბერი 2020 03:14
    0
    Ak47,
    ჯვარი აქვს ამ ტაქტიკაზე დაწერილი თუ რა ხდება ვერ გავიგე.
    ფანი [?]
    #299 17 დეკემბერი 2020 03:08
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Ak47
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Nini
    NEYBarca,
    ნაცადია და რა.შედეგი?

    3 თვით არ უნდა იმსჯელო, ასეთ სიტუაციაში კლოპის მაგალითი მომყავს , რო პირველ წელს ოთხეულშიც ვერ შევიდა , მეექვსეზე გავიდა თუ მეშვიდეზე არ მახსოვს და ამ კაცსაც უნდა მისცენ მინიმუმ ორი სეზონი რო შეკრას გუნდი , ახლა რა უნდა მოთხოვო ამ ინვალიდი დაცვის და შემტევების ფონზე ნახევარი მეტრიდან რო ახლიებენ კარს ...


    ამ ცალტვინა კუმანს კლოპს როგორ ადარებ ???😂😂😂 კლოპს რო ის შემადგენლობა ყოლოდა რაც ეხლა ბარსას ყავს პირველივე წელს პრემიერლიგას დადებდა და ვაფშწ არ დაჭირდებოდა მანე და სალაჰები ტიპმა ვინებისგან გამოჩარხა ფეხბურთელები დაჟე ჰენდერსონიც კი კაცს დაამსგავსა და როგორ ადარებ ამ ორს კაი რა :)))) კლოპი რო მოვიდა მაგ შემადგენლობით პრემიერლიგაში 4ეულსი შესვლა პრაქტიკულად შეუძლებელი იყო ერთი ტოპ მოთამაშე ყავდა ალბათ ისიც კოუტინიო და მორჩა კლოპო მარტო მესისგან იმხელა სარგებელს ნახავდა ამ გუნდს არაფერი არ დაჭირდებოდა მცველის გარდა :) ტიპმა მეორე ტაიმში გუნდი მეორე ნომეად გამოიყვანა აშკარად ხედავდა რო ჰა ჰა და გაგვიტანდნენ და ერთი ტაქტიკური ცვლილება არ გააკეთა კაი რა რა არ უნდა შევაფასოთ რა უნდა ვაცადოთ 2 წელი თუ ამას ვაცადეთ წინა სამი წლის სირცხვილებს კიდე ორი მიემატება და ევროპა ლიგის გუნდიც გავხდებით🙂

    რას მეუბნები , 3 თვე დასჭირდა კლოპს რო შენი ჩამოთვლილი ფეხბურთელები ვარსკვალვებად ჩამოეყალიბებინა ?:დ ახალა არ მითხრა გრიზმანს კლოპი რო მოუყვანო გოლების შეყრას დაიწყებსო :დდდ კაი რა...



    ანუ სწორი დასკვნის გამოტანა ესეთი რთულია? გრიზმანი გასაგდებია მაგაზე საუბარი არ არის საერთოდ და კლოპი ამდენიხნაი იმიტო მოუნდა რო რო შეადარო მოსვლიდან დღემდე ერთადერთი ფეხბურთელი რომელიც ისევ ყავს გუნდში არის ჰენდერსონი დანარჩენი ყველა ნელნელა იყიდა. აქ საუბარი არის იმაზე რო გუნდს რო ყავს კარგი მწვრთნელი პირველი თამაშში ეტყობა მწვრთნელის ხელწერა და ნელნელა ლაგდება და ფორმას კრეფს ჩვენ კიდე არაფერი დალაგების არ გვეტყობა! დღეს რა პირველი ტაიმი იყო ნორმალური კარგი მარა მაგის მიზეზი ის არის რო სოსიედადი ამოწეული გვეთამაშებოდა და სივრცეები გვრჩებოდა თორწ ატლეტიკოს ნაირ გუნდთან ისევ ის სიტუაცია იქნებოდა არანაირი ფანტაზია და არანაირი კომბინაცია! კარგი ვთქვათ მარტო ფეხბურთელების ბრალია ყველაფერი და კუმანი იდეალურია შეგიძლია დამისახელო ერთი ცვლილება ან ერთი ტაქტიკური გადანაცველბა რომელიც ამ ქლიბმა გააკეთა ან თამაშის დროს ან თამაშიდან თამაშამდე და გამოგვადგა? ან იამზე რას მეტყვი რწალთან რო ვაგებდით 6 ფორვარდი რო შემოყარა გეგონება ფიფას თამაშობდა აი ეგ იყო იმენა ისეთი ცვლილებები საქართველოს 5ე დივიზიონშიც არ იკადრებდნენ ეგეთ სისულელეს:)))) ფაქტი არის ერთი რო კუმანი რაც მოვიდა უკვე საკმაოდ დროა გასული იმის სათქმელად აქვს თუ არა რაიმე პერსპექტივა მის გუნდს იმიტორო ფაქტიურად ნახევარი სეზონია რაც გუნდშია ცოტა ნაკლები და არაფერი არ ეტყობა გუნდს არც მწვრთნელის არც ფორმაში შესვლის და არც რაიმე წინსვლის.

    ციტატა: Nini
    Ak47,
    რავიცი მე კი ძაან მიტევს სამი თვეა მოსულია და რას სთხოვო.თუ ასეთი მაღალი დონის მწრთვნელია რაღაცას მაინც შეცვლიდა თუ ბევრს ვერაფერს სამ თვეში.



    მე პირადად სისულელე მგონია კუმანის მაღალი დონის მწვრთნელობა და სხვა არაფერი და ეს ხალხი რატო იცავს არც ეგ არ მესმის მოვიდა ჯერ და ფორვარდი არმინდაო გააგდო კლუბის ლეგენდა და ეხლა ვიღაცა ბრეითვეითით უწევა თამაში მერე ამოიჩემა 4-2-3-1 ტაქტიკა და არა და არ ცვლის პახოდუ ამ ბუსი დეიონგს შეუკიკინა ერთად არადა პიანიჩი ჯობია აშკარადა რო იდგეს თუ ორი ნახევარმცველით ვართ და რავიცი პუჩს რასაც უშვება ეგ ცალკე მაგიჟებს და კონრადსაც რო ესე ჩაგრავს არც ეგ არ მომწონს იმიტორო რავიცი ტრინკაოს და გრიზმანის ნაირად ესეც იფაფხურებდა როგორც მინიმუმ🤷🏻‍♂️
    Culé [?]
    #298 17 დეკემბერი 2020 02:57
    1
    Ak47,
    რავიცი მე კი ძაან მიტევს სამი თვეა მოსულია და რას სთხოვო.თუ ასეთი მაღალი დონის მწრთვნელია რაღაცას მაინც შეცვლიდა თუ ბევრს ვერაფერს სამ თვეში.
    ფანი [?]
    #297 17 დეკემბერი 2020 02:56
    0
    ციტატა: Ak47
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Nini
    NEYBarca,
    ნაცადია და რა.შედეგი?

    3 თვით არ უნდა იმსჯელო, ასეთ სიტუაციაში კლოპის მაგალითი მომყავს , რო პირველ წელს ოთხეულშიც ვერ შევიდა , მეექვსეზე გავიდა თუ მეშვიდეზე არ მახსოვს და ამ კაცსაც უნდა მისცენ მინიმუმ ორი სეზონი რო შეკრას გუნდი , ახლა რა უნდა მოთხოვო ამ ინვალიდი დაცვის და შემტევების ფონზე ნახევარი მეტრიდან რო ახლიებენ კარს ...


    ამ ცალტვინა კუმანს კლოპს როგორ ადარებ ???😂😂😂 კლოპს რო ის შემადგენლობა ყოლოდა რაც ეხლა ბარსას ყავს პირველივე წელს პრემიერლიგას დადებდა და ვაფშწ არ დაჭირდებოდა მანე და სალაჰები ტიპმა ვინებისგან გამოჩარხა ფეხბურთელები დაჟე ჰენდერსონიც კი კაცს დაამსგავსა და როგორ ადარებ ამ ორს კაი რა :)))) კლოპი რო მოვიდა მაგ შემადგენლობით პრემიერლიგაში 4ეულსი შესვლა პრაქტიკულად შეუძლებელი იყო ერთი ტოპ მოთამაშე ყავდა ალბათ ისიც კოუტინიო და მორჩა კლოპო მარტო მესისგან იმხელა სარგებელს ნახავდა ამ გუნდს არაფერი არ დაჭირდებოდა მცველის გარდა :) ტიპმა მეორე ტაიმში გუნდი მეორე ნომეად გამოიყვანა აშკარად ხედავდა რო ჰა ჰა და გაგვიტანდნენ და ერთი ტაქტიკური ცვლილება არ გააკეთა კაი რა რა არ უნდა შევაფასოთ რა უნდა ვაცადოთ 2 წელი თუ ამას ვაცადეთ წინა სამი წლის სირცხვილებს კიდე ორი მიემატება და ევროპა ლიგის გუნდიც გავხდებით🙂

    რას მეუბნები , 3 თვე დასჭირდა კლოპს რო შენი ჩამოთვლილი ფეხბურთელები ვარსკვალვებად ჩამოეყალიბებინა ?:დ ახალა არ მითხრა გრიზმანს კლოპი რო მოუყვანო გოლების შეყრას დაიწყებსო :დდდ კაი რა...
    ფანი [?]
    #296 17 დეკემბერი 2020 02:51
    1
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: Nini
    NEYBarca,
    ნაცადია და რა.შედეგი?

    3 თვით არ უნდა იმსჯელო, ასეთ სიტუაციაში კლოპის მაგალითი მომყავს , რო პირველ წელს ოთხეულშიც ვერ შევიდა , მეექვსეზე გავიდა თუ მეშვიდეზე არ მახსოვს და ამ კაცსაც უნდა მისცენ მინიმუმ ორი სეზონი რო შეკრას გუნდი , ახლა რა უნდა მოთხოვო ამ ინვალიდი დაცვის და შემტევების ფონზე ნახევარი მეტრიდან რო ახლიებენ კარს ...


    ამ ცალტვინა კუმანს კლოპს როგორ ადარებ ???😂😂😂 კლოპს რო ის შემადგენლობა ყოლოდა რაც ეხლა ბარსას ყავს პირველივე წელს პრემიერლიგას დადებდა და ვაფშწ არ დაჭირდებოდა მანე და სალაჰები ტიპმა ვინებისგან გამოჩარხა ფეხბურთელები დაჟე ჰენდერსონიც კი კაცს დაამსგავსა და როგორ ადარებ ამ ორს კაი რა :)))) კლოპი რო მოვიდა მაგ შემადგენლობით პრემიერლიგაში 4ეულსი შესვლა პრაქტიკულად შეუძლებელი იყო ერთი ტოპ მოთამაშე ყავდა ალბათ ისიც კოუტინიო და მორჩა კლოპო მარტო მესისგან იმხელა სარგებელს ნახავდა ამ გუნდს არაფერი არ დაჭირდებოდა მცველის გარდა :) ტიპმა მეორე ტაიმში გუნდი მეორე ნომეად გამოიყვანა აშკარად ხედავდა რო ჰა ჰა და გაგვიტანდნენ და ერთი ტაქტიკური ცვლილება არ გააკეთა კაი რა რა არ უნდა შევაფასოთ რა უნდა ვაცადოთ 2 წელი თუ ამას ვაცადეთ წინა სამი წლის სირცხვილებს კიდე ორი მიემატება და ევროპა ლიგის გუნდიც გავხდებით🙂
    ფანი [?]
    #295 17 დეკემბერი 2020 02:51
    0
    ციტატა: Nini
    [b]NEYBarca გასაგებია სამი თვე ცოტა დროა,მაგრამ ძველი ბარსელონას ფონზე რაც ეხლა ხდება.მე მაინც არ მაქვს იმედი რომ რაღაც შეიცვლება და ვთვლი რომ მწრვთნელის როლია წამყვანი ამ საქმეში.ნუ თუ შეცვლის და მეც ეს მინდა და სხვა გულშემატკივრებსაც.

    ძველ ბარსელონას კუმანი კიარა ხუთი გვარდიოლა ვერ დააბრუნებს... მაშინ ფეხბურთნელები არ უნდა ბერდებოდნენ და 33 წლის მესი ისევ 28-29-ის უნდა იყოს , ინი და ნეიმარი უნდა გვყავდეს და ასე შემდეგ. იმის თქმა მინდა რო ახალი ფეხბურთელებით წარმატების მიხწევას დრო და მოთმინება უნდა.
    Culé [?]
    #294 17 დეკემბერი 2020 02:46
    0
    [b]NEYBarca გასაგებია სამი თვე ცოტა დროა,მაგრამ ძველი ბარსელონას ფონზე რაც ეხლა ხდება.მე მაინც არ მაქვს იმედი რომ რაღაც შეიცვლება და ვთვლი რომ მწრვთნელის როლია წამყვანი ამ საქმეში.ნუ თუ შეცვლის და მეც ეს მინდა და სხვა გულშემატკივრებსაც.
    ფანი [?]
    #293 17 დეკემბერი 2020 02:41
    0
    ციტატა: Nini
    NEYBarca,
    ნაცადია და რა.შედეგი?

    3 თვით არ უნდა იმსჯელო, ასეთ სიტუაციაში კლოპის მაგალითი მომყავს , რო პირველ წელს ოთხეულშიც ვერ შევიდა , მეექვსეზე გავიდა თუ მეშვიდეზე არ მახსოვს და ამ კაცსაც უნდა მისცენ მინიმუმ ორი სეზონი რო შეკრას გუნდი , ახლა რა უნდა მოთხოვო ამ ინვალიდი დაცვის და შემტევების ფონზე ნახევარი მეტრიდან რო ახლიებენ კარს ...
    Culé [?]
    #292 17 დეკემბერი 2020 02:40
    0
    NEYBarca,
    ნაცადია და რა.შედეგი?

    Aron ralston,
    არ მაქვს პასუხი ვინ უნდა მოვიდეს მაგრამ იმასაც ვხვდებით ყველა რომ კუმანის მოსვლით შედეგს ვერ ვხედავთ.
    ფანი [?]
    #291 17 დეკემბერი 2020 02:38
    0
    კუმანის ახლა მოხნას არ აქ აზრი. სეზონს როგორ დავამთავრებთ და მაგის მიხედვით.
    ფანი [?]
    #290 17 დეკემბერი 2020 02:34
    0
    მოდი რა კუმანის და*მას და პროფესორობას შეეშვით და აცადეთ კაცს მუშაობა...

    ციტატა: Nini
    Aron ralston,
    ჰოდა მეც მაგ აზრზე ვარ ზუსტად,გაშვებაა ერთადერთი გამოსავალი თუმცა ხელმძღვანელობა თუ გაუშვებს საკითხავია.

    ხოდა რო გაუშვა დამისახელე მწვრთნელი, რომელიც ამ უმეტესწილად გახუნებულ და ახალბედა ფეხბურთნელებისგან შემდგარი გუნდით რაიმე წარმატებას მიაღწევს სამ თვეში ...
    Culé [?]
    #289 17 დეკემბერი 2020 02:29
    0
    Aron ralston,
    ჰოდა მეც მაგ აზრზე ვარ ზუსტად,გაშვებაა ერთადერთი გამოსავალი თუმცა ხელმძღვანელობა თუ გაუშვებს საკითხავია.
    Culé [?]
    #288 17 დეკემბერი 2020 02:26
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ტრინკაოს მაგიერ ლა ფუენტეს უნდა მიცეს შანსი, ეგეც და პიანიჩიც არ მომწონს. ვაფშე პიანიჩის მაგიერ ვეინალდუმი ჯობდა ეყიდათ აშკარად თან, იქეთ კიდე ტრინკაოს მაგიერ დეპაი. ეს ბრეითუიეთი ვერ ქაჩავს ბარსას დონეს რაცარუნდა მონდომებული იყოს.

    მგონი მარტო მე და შენ გვინდა კონრადის თამაშის ნახვა დდ ძაან ბევრს ვწერთ მაგაზე.

    წინა თამაშში სულ მაგას ვწერდი კაცო ! და რა მერე შემოიყვანა ? არაფერი :((((((((((((((((((((((( ....უვინგეროდ ვთამაშობთ ! ცენტრში ბურთს ვერ ვიჭერთ ! პრესინგზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია ! და სადღაც აქ წავიკითხე თურმე ძირითადი 11 -ულს რომ ჩამოაყალიბებს მერე როტაციებსაც აღარ გააკეთებს ! და მერე წერენ რატომ აგინებთო laughing laughing laughing

    ამ ტაქტიკით უვინგეროდ რანაირად უნდა ითამაშო ჩემამდე არმიდის. ახალ რამეს იგონებს ბულდოგა. როტაციებს აღარ გააკეთებს და ნახავს რაც მოუვა თვითონაც და გუნდსაც ჭ კლასის მწვრთნელია კუმანი ნუ ჯერჯერობით რასაც ვხედავთ ეგრეა

    აგაშენა ღმერთმა 100% ! ზუსტად მაგიტომ ვლაპარაკობ წარმოდგენაც არ მინდა ნებისმიერი სერიოზული გუნდი და სერიოზული მწვრთნელი რომ შეხვდება რას უზავს აი წარმოდგენაც არ მინდა :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
    ფანი [?]
    #287 17 დეკემბერი 2020 02:23
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ტრინკაოს მაგიერ ლა ფუენტეს უნდა მიცეს შანსი, ეგეც და პიანიჩიც არ მომწონს. ვაფშე პიანიჩის მაგიერ ვეინალდუმი ჯობდა ეყიდათ აშკარად თან, იქეთ კიდე ტრინკაოს მაგიერ დეპაი. ეს ბრეითუიეთი ვერ ქაჩავს ბარსას დონეს რაცარუნდა მონდომებული იყოს.

    მგონი მარტო მე და შენ გვინდა კონრადის თამაშის ნახვა დდ ძაან ბევრს ვწერთ მაგაზე.

    წინა თამაშში სულ მაგას ვწერდი კაცო ! და რა მერე შემოიყვანა ? არაფერი :((((((((((((((((((((((( ....უვინგეროდ ვთამაშობთ ! ცენტრში ბურთს ვერ ვიჭერთ ! პრესინგზე ხომ ლაპარაკიც ზედმეტია ! და სადღაც აქ წავიკითხე თურმე ძირითადი 11 -ულს რომ ჩამოაყალიბებს მერე როტაციებსაც აღარ გააკეთებს ! და მერე წერენ რატომ აგინებთო laughing laughing laughing

    ამ ტაქტიკით უვინგეროდ რანაირად უნდა ითამაშო ჩემამდე არმიდის. ახალ რამეს იგონებს ბულდოგა. როტაციებს აღარ გააკეთებს და ნახავს რაც მოუვა თვითონაც და გუნდსაც ჭ კლასის მწვრთნელია კუმანი ნუ ჯერჯერობით რასაც ვხედავთ ეგრეა