ანსუ ფატის დაბრუნების სავარაუდო თარიღი - AS

ანსუ ფატის დაბრუნების სავარაუდო თარიღი - AS

AS "ბარსელონას" ამომავალი ვარსკვლავის, ანსუ ფატის დაბრუნებასთან დაკავშირებით სიახლეებს გვთავაზობს.

მადრიდული წყაროს ცნობით, ფატის გამოჯანრთელების პროცესი დაიწყო. ივარაუდება, რომ 18 წლის შემტევი მარტის დასაწყისში, ტრავმის მიღებიდან 4 თვის შემდეგ დაბრუნდება, ეს კი იმას ნიშნავს, რომ დაახლოებით ორ-ნახევარი თვე კიდევ უნდა მოვიცადოთ.

ანსუ ფატიმ მარცხენა მუხლის მენისკი 7 ნოემბერს "ბეტისთან" გამართულ თამაშში დაიზიანა. ესპანელ ფეხბურთელს ოპერაცია 9 ნოემბერს ჩაუტარდა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 16 დეკემბერი 2020 13:17
    0
    მაგარი ბიჭი❤❤❤მომავალი ბარსას იმედი.მიდი ანსუ.აბა ძველებურად უნდა უბერო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #12 16 დეკემბერი 2020 11:39
    0
    მაგრა გვაკლია
    გულშემატკივარი [?]
    #11 16 დეკემბერი 2020 02:46
    2
    იმედია საპასუხო მატჩისთვის მზად იქნება. თორე დემბელეს იმედად ჩემი მტერი იყოს
    Culé [?]
    #10 16 დეკემბერი 2020 00:44
    1
    ანუ პსჟ-თან დიდი ალბათობით არ იქნება;
    ახალგამოჯანმრთელებული ძალიან უხეში მცველების წინააღმდეგ... არ ღირს გარისკვა
    ფანი [?]
    #9 15 დეკემბერი 2020 23:39
    1
    მიდი ფატი მალე დაგვიბრუნდი
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    წევრი [?]
    #8 15 დეკემბერი 2020 23:32
    3
    ტიპს იმენა კიდია მესის გავლენა... მისას უბერავს... მესის არ ტენის ბურᲗს და Შეტევას ამწვავებს... დასაფასებელია
    Culé [?]
    #7 15 დეკემბერი 2020 23:27
    2
    18 წლისაა და რა დიდი მნიშვნელობააქ უკვე გუნდში heart_eyes
    წევრი [?]
    #6 15 დეკემბერი 2020 23:25
    9
    ტიპი თექვსმეტი წლის იყო, ამოვიდა ძირითად გუნდში, სულ ეკიდა მესის გავლენა და ვაფშე ყველანაირი ფსიქოლოგიური წნეხი. თავის ფეხბურთს უბერავს. ამ ბიჭის ფსიქოლოგიური უნარები მისცა ფემბელეს და გრიზმანს მეტი არაფერი მინდა:D არც კი გაიფიქროთ რომ ტრამვის მერე რამე რიგზე ვერ წაუვა, არც კი გაიფიქროთ❤️
    Culé [?]
    #5 15 დეკემბერი 2020 23:22
    0
    კაია, თუ ვერაფერი დავალაგეთ მანამდე, უკვე უმოტივაციო სეზონი გვექნება და ტრამვას ბოლომდეც მოიშუშებს, ცოტას გაგვართობს კიდეც ამ სეზონშივე და შემდეგიდან ოო...
    თუ დავლაგდით კიდე ნელნელა მოგვეხმარება, ნებისმიერ პოზიციაზე ივარგებს
    Culé [?]
    #4 15 დეკემბერი 2020 23:20
    1
    დაბრუნდი მალე რაა პლს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 15 დეკემბერი 2020 23:00
    4
    ტიპი როგორი მნიშვნელოვანი მოთამაშე გახდა გუნდისთვის და რა შედეგიანია მიდი და არ შეადარო მესის კარიერას 😀🔥
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 15 დეკემბერი 2020 22:58
    4
    განმეორებით თამასშზს ხოდზე უნდა იყოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]