ოფიციალურად: დავიდ სილვა "ბარსელონასთან" არ იქნება

ოფიციალურად: დავიდ სილვა "ბარსელონასთან" არ იქნება

ლა ლიგის სატურნირო ცხრილის ამჟამინდელი ლიდერი "სოსიედადი" ხვალ "ბარსელონას" ერთ-ერთი წამყვანი ფეხბურთელის, დავიდ სილვას გარეშე შეხვდება.

სან სებასტიანელების მთავარმა მწვრთნელმა იმანოლ ალგუასილმა ცოტა ხნის წინ "ბლაუგრანასთან" მატჩის განაცხადი დაასახელა, რომელშიც 34 წლის ნახევარმცველი ვერ მოხვდა.

გავრცელებული ინფორმაციით, მიზეზი, რომლის გამოც სილვა ხვალინდელ თამაშს გამოტოვებს, კუნთის ტრავმაა.

"სოსიედადის" განაცხადი ასეთია:

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 16 დეკემბერი 2020 22:39
    0
    ეს არც კი მახსოვდა.
    Culé [?]
    #10 16 დეკემბერი 2020 13:05
    0
    კამპ ნოუზე ამათთან არასდროს გაგვჭირვებია.თან ერთ-ერთი ლიდერი არ ყავთ.წესით 3ქულა უნდა ავიღოთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #9 16 დეკემბერი 2020 11:16
    0
    შანსებს ზრდის ჩვენსას
    Culé [?]
    #8 16 დეკემბერი 2020 11:06
    0
    "სოსიედადთან", წესით, "ბარსას" უნდა გაუჭირდეს. იმასაც ვერ ხვდები, გუნდი რა ფეხბურთს თამაშობს, წესიერი დასკვნა რომ გააკეთო. სილვამ დაისვენოს, გუნდს შემდეგ თამაშებში უკეთ გამოადგება :)
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ფანი [?]
    #7 15 დეკემბერი 2020 22:35
    0
    ეს ოიარსაბალი მაგარი მოხოდილია. დიდი პროგრესი აჩვენა ამ ბიჭმა
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 დეკემბერი 2020 22:33
    0
    მაგარი გუნდია სოსიედადი ძაან ხლიერი შეტევით.ძალიან გავიჭირდება დაცვაში განსაკუთრებით.
    თან ეს ოიერზაბალი რაღა ეხლა დაბრუნდა 3-4 თამაში გამოტოვა ტრავმა ქონდა.
    მოკლედ ვნახოთ აუცელბლად მოსაგები თამაშია თუ რსმეზე გვაქ ვაბშე პრეტრნზია!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 15 დეკემბერი 2020 21:30
    0
    ოიარზაბალს უნდა გადაასწროს ხვალ მესიმ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 15 დეკემბერი 2020 21:29
    0
    სილვა კი არა არშველით არავინ მიდი კუმან :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #3 15 დეკემბერი 2020 21:27
    1
    ეგეთი გამოცდილი ვარსკვლავები ასეთ შეხვედრებში იგიჟებენ თავს ხოლმე
    დაისვენე დავით, ასე ჯობია...
    მაინც მგონია, რომ 2-3 მარცხი კარგია, რომ კუმანი გაუშვა კაცმა;
    მაგრამ მერე ვინ უნდა მოუშვა?
    გულშემატკივარი [?]
    #2 15 დეკემბერი 2020 21:22
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ხო შეიძლებაა კუმანმა ერთხელ ესეთი შემადგენლობით ითამაშოსს რამოხდეებააა

    ბრეიტვეიტი
    გრიზი-------მესი
    პუჩი-----პიანიჩი
    დე იონგი
    ალბა---უმტიტი---არაუხო---დესტი
    ტერ შტეგენი

    მესის და ბრეითუეიტს გაუცვალოს ადგილები და ბრეითუეიტის ნაცვლად კოუტინიო და ჩემი აზრით ეგ არის ძირითადი შემადგენლობა შემდეგი 3 თამაშის.
    Culé [?]
    #1 15 დეკემბერი 2020 21:13
    0
    ხო შეიძლებაა კუმანმა ერთხელ ესეთი შემადგენლობით ითამაშოსს რამოხდეებააა

    ბრეიტვეიტი
    გრიზი-------მესი
    პუჩი-----პიანიჩი
    დე იონგი
    ალბა---უმტიტი---არაუხო---დესტი
    ტერ შტეგენი