მესი და გრიზმანი რომ გამოიღვიძებენ, "ბარსას" ვერავინ გააჩერებს - იმანოლი

მესი და გრიზმანი რომ გამოიღვიძებენ, "ბარსას" ვერავინ გააჩერებს - იმანოლი

"სოსიედადის" მწვრთნელი, იმანოლ ალგუასილი "ბარსელონასთან" დაპირისპირებამდე ჟურნალისტებთან საუბრობს.

"ჩვენ "ბარსელონას" ვუპირისპირდებით, რომელიც უძლიერესი კლუბია. "ლურჯ-ბროწეულისფერებს" უმაღლესი დონის ფეხბურთელები ჰყავთ.

დაღლილობა გასამართლებელი საბუთი არ უნდა იყოს. მატჩისათვის მზად ვართ. გასულ წელს ვაჩვენეთ, რომ "კამპ ნოუზე" მოგება შეგვიძლია".

მესი და გრიზმანი რომ გამოიღვიძებენ, "ბლაუგრანას" ვერავინ გააჩერებს. ფრანგს მხოლოდ გოლების გატანა სჭირდება, რადგან სხვა ყველაფერს შესანიშნავად აკეთებს.

ყოველთვის ერთსა და იგივე მესის ვხედავ. მას მატჩის ბედის შეცვლა მარტივად შეუძლია".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 16 დეკემბერი 2020 00:14
    0
    ლენგლეს ხვრინვის ხმამ იქნებ გამოაღვიძოთ... barca-7
    წევრი [?]
    #15 15 დეკემბერი 2020 22:44
    0
    დაცვა არ ყავს საერთოთ გინდა დაიძინონ გინდა გაიღვიძო 😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #14 15 დეკემბერი 2020 21:45
    0
    🤔🤔🤔 კაი აზრია
    ფანი [?]
    #13 15 დეკემბერი 2020 21:25
    1
    გრიზმანმა უნდა გაიღვიძოს თორე მესი კი იგებს აგერ მარტო თამაშებს ძინავს ისე :დ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 15 დეკემბერი 2020 21:24
    2
    მწვრთნელიც თუ არ მიეხმარა გამოღვიძებაში მარტო ბუძელნიკი არ შველის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #11 15 დეკემბერი 2020 20:30
    3
    გრიზმან, შენი გოლები გვჭირდება <3
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    Culé [?]
    #10 15 დეკემბერი 2020 20:23
    3
    არ მომკვდარა მხოლოდ სძინავსო, ეგ გრიზმანზეა ხომ დაწერილი?! barca-7
    ფანი [?]
    #9 15 დეკემბერი 2020 20:22
    1
    არიღვიძებს ის გრიზმანი დაა (((
    წევრი [?]
    #8 15 დეკემბერი 2020 20:00
    1
    მესიმ უნდა დაისვენოს...სიმართლე მწარეა,მაგრამ ბარსელონამ მესის გარეშე უფრო კარგი მატჩები ჩაატარა🙃🙃
    Culé [?]
    #7 15 დეკემბერი 2020 19:35
    1
    გრიზმანი ისევ მარჯვენა ვინგერზე დააყენონ.შეტევაში თუ ვერაფერი ქნა დაცვას მაინც მიეხმარება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 15 დეკემბერი 2020 18:52
    1
    გრიზმანი, კაუტინიო და ლანგლე გასაყიდია. უნდა იყიდონ ჰალანდი, გარსია,დეპაი.
    Culé [?]
    #5 15 დეკემბერი 2020 18:28
    8
    გრიზმანი ახსენა და მისი გამოფხიზლება, გრიზმანი გამოგხიზლდა და ახლა რაღაცას გავს მაგის თამაში. აღარაა სულ მოწყვეტილი გუნდისგან, მესისთან კომბინაციების გათამააეებასაც ცდილობს და ალბათ გატანასაც გააგრძელებს, მესის რაც შეეხება მე საერთოდ მგონია რომ ფორმის ბრალი არაა, თუ უნდა მშვენივრად თამაშობს და აჩვენა ეგეც ამ სეზონში.უბრალოდ აღარ უნდა გუნდი მარტომ ათრიოს და უფრო გუნდის კაცი გახდა, ძალების დასაზოგადაც ასე ურჩევნია, ვერეავინ იტყვის რომ მესის ბარსა შეძულდა პირიქით ძაან უყვარს და მაგიტომ ცდილობს თანაგუნდელები დამოუკიდებლები გახადოს. ამას სავუმატოთ თუ რა გადაიტანა ამ კაცმა მთელი წლის განმავკობაში, გადაავლეთ თვალი და მიხვდებით რომ ასეთი რთული წელი ლეოს არ ჰქონია არასდროს. მოკლედ, გრიზმანი მოუმატებს ალბათ, მესი კი ფხიზლადაა ისედაც. შეიძლება ვცდებოდე, მაგრამ ესაა ჩემი აზრი.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 15 დეკემბერი 2020 18:26
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    გრიზმანი, კოუ გასაყიდები არიან. სხვები უკვე ყველამ ვიცით, გასაწმენდია გუნდი.

    გრიზმანის დატოვება შეიძლება თუ ფორვარდს მოიყვანენ. ფორვარდის უკან ძალიან კარგია.

    კოუ საერთოდ 0 ია. თითქოს ჩინეთში იყო 5 წლით და ეხლა დაბრუნდა. გრიზის აქვს ხოლმე გამონათებები, კარგი 9 ნი თუ ვიყიდეთ როგორმე, ვინც დაცვას ყურადღებას გაუფანტავს, გრიზიც მოუმატებს გატანას. იმენა დაწყევლილია ტიპი რა მომენტებს ვერ იყენებს. კოუ 100% ით შესაცვლელია, ნახევარდავვაში პუჩმა უნდა ჩაანაცვლოს, კოუს გულით კიდე ფორვარდი უნდა ავაგდოთ როგორმე

    კოუს დავიჯერო ერთ 40 მილიონად მაინც ვერ გავყიდით?:)) და გრიზმანსაც 45-50 რო გავყიდოთ ეგაა ჰალანდია ფულია
    9 იანი თუ მოვა და მის უკან გრიზი დაყენე გამოდის რო 4-2-3-1 ვტოვებთ და მგონი შემდეგი სეზონიდან 4-3--3 ზე უნდა დაბრუნდეს გუნდი წინ ჰალანდი აქეთ ფატი მარჯვკვ მესი და უკან დეიონგი პუჩი პედრი :):):)
    ცოტა შემტევი კია მარა ფიზიკურად ძლიერ გუნდებთან და ლიგაზეც ხანდახან შეიძლება ცენტრის გაძლიერება პუჩის მოხსნით მაგალითად პიანიჩი ალენია ბუსკეთი რომელიმეთი რა
    [?]
    #3 15 დეკემბერი 2020 18:21
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    გრიზმანი, კოუ გასაყიდები არიან. სხვები უკვე ყველამ ვიცით, გასაწმენდია გუნდი.

    გრიზმანის დატოვება შეიძლება თუ ფორვარდს მოიყვანენ. ფორვარდის უკან ძალიან კარგია.

    კოუ საერთოდ 0 ია. თითქოს ჩინეთში იყო 5 წლით და ეხლა დაბრუნდა. გრიზის აქვს ხოლმე გამონათებები, კარგი 9 ნი თუ ვიყიდეთ როგორმე, ვინც დაცვას ყურადღებას გაუფანტავს, გრიზიც მოუმატებს გატანას. იმენა დაწყევლილია ტიპი რა მომენტებს ვერ იყენებს. კოუ 100% ით შესაცვლელია, ნახევარდავვაში პუჩმა უნდა ჩაანაცვლოს, კოუს გულით კიდე ფორვარდი უნდა ავაგდოთ როგორმე
    Culé [?]
    #2 15 დეკემბერი 2020 18:17
    1
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    გრიზმანი, კოუ გასაყიდები არიან. სხვები უკვე ყველამ ვიცით, გასაწმენდია გუნდი.

    გრიზმანის დატოვება შეიძლება თუ ფორვარდს მოიყვანენ. ფორვარდის უკან ძალიან კარგია.
    ფანი [?]
    #1 15 დეკემბერი 2020 18:15
    2
    გრიზმანი, კოუ გასაყიდები არიან. სხვები უკვე ყველამ ვიცით, გასაწმენდია გუნდი.