ნეიმარი დისკვალიფიკაციის ზღვარზე

ნეიმარი დისკვალიფიკაციის ზღვარზე

საფეხბურთო მოედანზე სანიმუშო დისციპლინით ნეიმარი არასდროს გამოირჩეოდა. თუმცა, კატალონიელებთან პირველ შეხვედრაში მას მაქსიმალური აკურატულობა მართებს.

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპიდან ბრაზილიელს ყვითელი ბარათი გადმოჰყვა. უკანასკნელი ცნობების მიხედვით კი მას პირველ 1/8 ფინალურ დუელში თამაშის შესაძლებლობა ექნება. იმ შემთხვევაში თუ პსჟ-ს 10-იანი ყვითელ ბარათს მიიღებს, მას განმეორებითი მატჩის გამოტოვება მოუწევს.

ბრაზილიელს დისკვალიფიკაციის გამო "ელ კლასიკო" აქვს გამოტოვებული, ვნახოთ, რამდენად დიდი წარმატებით გამოიყენებს ის წარსულ გამოცდილებას.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 15 დეკემბერი 2020 09:42
    0
    დიდი ბრძოლა იქნება მაგრამ მე გრიზის იმედი მაქ, იმიტომ არა რომ ყველაზე მეტად ეგ მომწონს თუმცა რადგან ფრანგია შეიძლება ქნას რამეთქო
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Culé [?]
    #10 14 დეკემბერი 2020 23:48
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Albicelecte
    ამისთვის ყვითლის აკიდებაა პრობლემა?!
    მაგრამ ისე არ აკიდონ ყვიტელი, რომ თავად წითელი გამოსტყუონ მსაჯს
    ალბას ფლანგზე უნდა ითამაშოს
    ყვითელს აკიდევენ რა შემთხვევაში: ვინმემ უნდა მოატყუოს, ბურთი თავზე გადაუგდოს ან ფეხქვეშ გაუტაროს...
    99.9% დარწმუნებული ვარ, რომ ყლაპავს და ფეხს მიაყოლებს

    სახელმძღანელოდან: "როგორ ავაგდოთ მარიაჟა და ცანცარა ერის წარმომადგენელი ფეხბურთელი" barca-7

    ალბა არა, დესტის წინააღმდეგ მოუწევს თამაში, იმედია რობერტო არ დაბრუნდება მანამდე ან კიდე დაიმტვრევა თორე გულს აურევს რობერტოს. ისე შენ რაც თქვი ეგ ყველაზე კარგად დესტს შეუძლია. მარა სემედო ყოფილიყო უკეთესი, ხო დაცხეს მაგათმა და სემედოს 1-2 ართმევა და გაამწარებდა ნეის :D ისე ჩესნად რო ვთქვა ლივეს და ბაიერნს პსჟ მერჩივნა მარა ჩელსი დორტმუნდს - არა

    ჰო, დესტს აქვს მაგისი პოტენციალი;
    თან პატარა ბიჭია, თამამი...
    ამერიკელია და ცოტა ნაგლობაც სჩვევია
    ჰო, კიდევ პუჩის ახასიათებს ეგეთები, მაგრამ დააყენებს რო?!
    [?]
    #9 14 დეკემბერი 2020 23:11
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ამისთვის ყვითლის აკიდებაა პრობლემა?!
    მაგრამ ისე არ აკიდონ ყვიტელი, რომ თავად წითელი გამოსტყუონ მსაჯს
    ალბას ფლანგზე უნდა ითამაშოს
    ყვითელს აკიდევენ რა შემთხვევაში: ვინმემ უნდა მოატყუოს, ბურთი თავზე გადაუგდოს ან ფეხქვეშ გაუტაროს...
    99.9% დარწმუნებული ვარ, რომ ყლაპავს და ფეხს მიაყოლებს

    სახელმძღანელოდან: "როგორ ავაგდოთ მარიაჟა და ცანცარა ერის წარმომადგენელი ფეხბურთელი" barca-7

    ალბა არა, დესტის წინააღმდეგ მოუწევს თამაში, იმედია რობერტო არ დაბრუნდება მანამდე ან კიდე დაიმტვრევა თორე გულს აურევს რობერტოს. ისე შენ რაც თქვი ეგ ყველაზე კარგად დესტს შეუძლია. მარა სემედო ყოფილიყო უკეთესი, ხო დაცხეს მაგათმა და სემედოს 1-2 ართმევა და გაამწარებდა ნეის :D ისე ჩესნად რო ვთქვა ლივეს და ბაიერნს პსჟ მერჩივნა მარა ჩელსი დორტმუნდს - არა
    Culé [?]
    #8 14 დეკემბერი 2020 22:44
    1
    მაგარუ ბრძოლა წავაააა
    ფანი [?]
    #7 14 დეკემბერი 2020 22:38
    0
    ბრძოლა კი იქნება მარა მგონია მაინც გავცდებით ამათ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    ფანი [?]
    #6 14 დეკემბერი 2020 22:17
    0
    აუ ამ გველზე რატომ ხარჯავთ დროს ბარსას ფეხბურთელი ხოარააა და იმედია როცა წარსულს ჩაბარდება ამის ფეხბურთელობა ბარსას ფანები ხშირად არ გავიხსენებთ ამას...
    ფანი [?]
    #5 14 დეკემბერი 2020 21:12
    0
    ვნახოთ დიდი ბრძოლა გველოდება რა
    Culé [?]
    #4 14 დეკემბერი 2020 21:04
    0
    ამისთვის ყვითლის აკიდებაა პრობლემა?!
    მაგრამ ისე არ აკიდონ ყვიტელი, რომ თავად წითელი გამოსტყუონ მსაჯს
    ალბას ფლანგზე უნდა ითამაშოს
    ყვითელს აკიდევენ რა შემთხვევაში: ვინმემ უნდა მოატყუოს, ბურთი თავზე გადაუგდოს ან ფეხქვეშ გაუტაროს...
    99.9% დარწმუნებული ვარ, რომ ყლაპავს და ფეხს მიაყოლებს

    სახელმძღანელოდან: "როგორ ავაგდოთ მარიაჟა და ცანცარა ერის წარმომადგენელი ფეხბურთელი" barca-7
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 დეკემბერი 2020 20:54
    1
    აკიდებენ უპრობლემოდ ბარათს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 14 დეკემბერი 2020 20:44
    2
    ძაან კაი.კამპ ნოუზე ყვითელი და მერე ჩაო ნემოო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #1 14 დეკემბერი 2020 20:36
    2
    აუ მაგ დროისთვის ნეტა მაყურებლებს თუ დაუშვებენ სტადიონზე? თუ დაუშვეს მერე მართლა აჭრიან ამას ჭკუაზე