რიკი პუჩს მხარს გასახდელშიც უჭერენ

რიკი პუჩს მხარს გასახდელშიც უჭერენ

TYC Sports-ის ინფორმაციით, მას შემდეგ რაც რიკი პუჩმა "იუვენტუსთან" მცირე სათამაშო დრო მიიღო და თავი კარგად წარმოაჩინა, გუნდის შიდა სამზარეულოში მას "ლევანტესთან" შეხვედრაში ელოდნენ.  

რიკი ტურინელებთან კატალონიელთა მხრიდან მატჩის საუკეთესო ფეხბურთელადაც დასახელდა და თავად რონალდ კუმანმა განაცხადა, რომ თამაშში ჩართვისას პუჩი მასზე დაკისრებულ მოვალეობას ყოველთვის მაღალ დონეზე ასრულებდა.

მიუხედავად აღნიშნული მიზეზებისა, ახალგაზრდა "ბლაუგრანელის" გარშემო ისევ გაურკვეველი ვითარებაა. ის აღდგენით და მოსამზადებელ ვარჯიშებში ნაკლებადაა ჩართული. რონალდ კუმანი ფეხბურთელის დღის წესრიგს ისევ ვერ აკონტროლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 15 დეკემბერი 2020 12:37
    0
    Jingle94,
    კლუბის წევრებს აქვთ როგორც ვიცი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 დეკემბერი 2020 09:38
    0
    მე მაგალითად ეს ბიჭი ყველას მირჩევნია იმედია მოვა მალე ხავი და გააგდებენ ამ უპატრონო მწვრთნელს
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    Jingle94
    სტუმარი [?]
    #11 14 დეკემბერი 2020 22:14
    0
    ხალხო რა მაინტერესებს, საპრეზიდენტო არჩევნებში ხმის მიცემის უფლება ვის აქვსს??
    ფანი [?]
    #10 14 დეკემბერი 2020 22:12
    0
    იმედია რიკი მოითმენს და გუნდს არ დატოვებს ძალიან მაგარი ბიჭია რაა (ჩემი მეორე ინიესტაა ❤️❤️)
    წევრი [?]
    #9 14 დეკემბერი 2020 22:01
    0
    gajmevinet am rrinikaus da atamashet es kaci bijo originali iniesta daje pedrisac jobia pedri dzan unda mara ar gamoზdis ai puchs iseti pasebi aq rogorc legenda iniestas qonda da saertod kuman atamashe es kamanda ter shtegeni desti arauxo umtiti alba deyongi pianichi puchi win grizmani mesi dembele ( fatis dabrunebamde dembele ) kou breitveiti zamena 60 wutze amdros gadava 4-4-2 ze da sheucherebeli gaxdeba mjera imedia shecvlis taktikas t arada ligamde bevr tamashs gatexavs 4321 da gagseben kumans da mova xavi 433 taktikit cotaxanic moitminet icis kumanmac tu ar shecvala taktika gatexavs barsa tamashebs da gaushveben archevnebis mere
    ფანი [?]
    #8 14 დეკემბერი 2020 21:11
    0
    ათამაშოსსს
    Culé [?]
    #7 14 დეკემბერი 2020 21:06
    1
    ეტყობა კაფანდარა და სუსტი აღნაგობის, ტექნიკური ტიპის ფეხბუღტელები არ მოსწონს
    უფრო ჯირკვი, ბოლდოგის მსგავსი ყასბები უნდა
    Culé [?]
    #6 14 დეკემბერი 2020 20:40
    2
    გაუძელი მაგ თავგასიებულს რიკი და ჩავი მოვა მალე. ეს ბიჭი უნდა იყოს მომავალი ნახევარდაცვის ძირითადი ძალა. ერთგულია გუნდის და უყვარს ბარსა აშკარად და ეს აკლია დღეს გუნდს ჩემი აზრით. კუმანი ჯიუტია და არამგონია ამას ოდესმე მიაქციოს ყურადღება, მარა იმეედია მალე მოვა ჩავი და მიხედავს ყველას.
    Culé [?]
    #5 14 დეკემბერი 2020 20:40
    0
    ეს ისეთი ჯიუტია შეიძლება მოთამაშეები ჯინაზე საკუთარი ავტორიტეტის წარმოჩენის მიზნით აღარ დააყენოს.კუმან ჩამოდი ვირიდან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #4 14 დეკემბერი 2020 20:32
    0
    მარტოიმის გამო გავუშვებდი კუმანს რო რიკისარათამაშებს, სხვა რომ არაფერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 14 დეკემბერი 2020 20:22
    3
    კუმან პუჩი მოგიღებს ბოლოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 14 დეკემბერი 2020 20:22
    2
    ხოდა დააყენე რა მოგივა ერთხელ მაინც დააყენე შე კაი კაცო
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    წევრი [?]
    #1 14 დეკემბერი 2020 20:21
    4
    თავიდანვე ვიძახდი ეს მაგარი სირთავა მწვრთნელი მოათრიესთქო რა, ტიპი ეტყობა რო მაგარი ჯიუტია, ჯინაზე არ უნდა რო 4-3-3 ცადოს 3-4 თამაში და ამ უპერსპექტიულეს პუჩს კი ალპობს, ტრინკაო თუ ამდენჯერ შემოვიდა, ამან რა დააშავა?! 😡