გილერმო ამორი პსჟ-სთან თამაშზე: ჩვენ ჩვენი სიტყვის თქმას ვაპირებთ

გილერმო ამორი პსჟ-სთან თამაშზე: ჩვენ ჩვენი სიტყვის თქმას ვაპირებთ

ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ ჩემპიონთა ლიგის 1/8 ფინალში "ბარსელონა" "პარი სენ-ჟერმენს" დაუპირისპირდება.

წილისყრის დასრულების შემდეგ კომენტარი "ბარსელონას" ინსტიტუციონალური ურთიერთობების დირექტორმა, გილერმო ამორმა გააკეთა.

პსჟ-ს კარგად ვიცნობთ. მეტოქეს რამდენიმე შესანიშნავი ფეხბურთელი ჰყავს. პარიზელები ჩემპიონთა ლიგისთვის იბრძვიან და გასულ სეზონში მათ მოგებამდე ძალიან ცოტა დააკლდათ. მათი სურვილია ამჯერად უკეთესი შედეგი აჩვენონ, მაგრამ ჩვენი სიტყვის თქმას ჩვენც ვაპირებთ.

- ციტირებს გილერმო ამორის სიტყვებს uefa.com.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 დეკემბერი 2020 19:04
    0
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    მანიუმ ასხა ზედ ორივე მატჩში, მანიუზე ძლიერები არ ვართ დავიჯერო ამ ეტაპზეც კი?

    ორი თვეა ჯერ წინ დარწმუნებული ვარ ორივე გუნდი სხვა დონეზე შეხვდება ამ მატჩს
    Culé [?]
    #8 14 დეკემბერი 2020 18:52
    0
    ზამთარში ერთი კარგი ძირითადის ცენტრალური მცველი თუ მოიყვანეს. დემბელე თუ გამოჯანმრთელდა და კუმანმა თუ რიკის ნდობა გამოუცხადააა და ათამაშააა მაშინ შეიძლება მოგებაა
    Culé [?]
    #7 14 დეკემბერი 2020 18:24
    1
    გუნდმა მთავარია მენტალობა შეიძინოს და ჯეროდეს რო მოვიგებთ.ამის მერე მარტო მოედანზე გასვლა.იქნება საჭირო
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #6 14 დეკემბერი 2020 17:47
    0
    არ იტყვითდა თქვენი აჯობებს უნდა იხმაროთ ფრანგები
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Zviadicelidze
    სტუმარი [?]
    #5 14 დეკემბერი 2020 17:12
    0
    მოკლეეთ.. ტყილაად თავს ნუ ვიმშვიდებთ გულშემატკივრებო<3, გამორიცხულიაა პარიზს ვერ გავცდებიით ნუ თუ რათქმაუნდა ასე ვითამაშეთ:)
    მაგრაამ იმედიაა გამოვასწორებთ რაღაც_რაღაცეებს და ცოტააა მეც იმედიანად ვუყურებ. თყმცა ამ თამაშით ვერ გავცდებიით პარიზს.
    ... ახლა კუმამზე მინდაა ერთი ორი სიტყვით შ3მოვიფარგლო, რადგაან აქ კუმანზე არაფერი არ დამიწერია...
    მოკლეეთ კუმანის იმედიი ჯერ ჯერობით მააქ, იქიდან გამომდინარე რო არმავიწყდება რაა გუნდი ჩაიბარაა ანუ (დაშლილი გუნდი) ყველა მწვრთნელს სჭირდებაა დრო, რომ გუნდში სიტუაცია დაალაგოოს... ჯერჯერობით ოფტიმიზმით ვიყურებ კუმანის მუშაობაას ბარსაში (ყველაფრის მიუხედავაათ)
    გაკრიტიკებით კი გავაკრიტიკოთ შემდგომი სეზონიის დასაწყისში ..
    პ.ს -იქამდე დიდი დროაა და გავიგებთ რისი საჯდომი ექნება კუპატაას❤
    გმადლობთ ყურადღებისთვის! ნახვამდის❤
    ფანი [?]
    #4 14 დეკემბერი 2020 16:38
    1
    მოვუგებთ , დარწმუნებულივარ
    ფანი [?]
    #3 14 დეკემბერი 2020 16:28
    1
    მანიუმ ასხა ზედ ორივე მატჩში, მანიუზე ძლიერები არ ვართ დავიჯერო ამ ეტაპზეც კი?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 14 დეკემბერი 2020 16:27
    3
    იმედია მართლაც ვიტყვით ჩვენს სათქმელს მოედანზე და დავანახებთ მსოფლიოს რო ბარსა ისევ ძველებურად დიდი და საშიში ძალაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]