ბარსელონა-ლევანტე 1-0

ბარსელონა-ლევანტე 1-0

  ბარსელონა (4-2-3-1) ლევანტე (4-2-2)
ტერ შტეგენი, დესტი, არაუხო, ლანგლე, ალბა, დე ბუსკეტსი, დე იონგი, კოუტინიო, მესი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი აბარისკეტა, კოკე, პოსტიგო, ვესო, კლერკი, დე ფრუტოსი, ვუკჩევიჩი, მალსა, მელერო, ალკონი, როხერი
ნეტუ, პენია, ალენია, პიანიჩი, პუჩი, პედრი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, უმტიტი, ფირპო, მინგესა, დე ლა ფუენტე კარდენასი, ოხედა, დუარტე, ტონიო, სონი, ლეონი, მირამონი, მორალესი, რადოია, როჩინა, რობერი
რონალდ კუმანი პაკო ლოპესი
1-0 მესი 76
ბუსკეტსი - პედრი 58
კოუტინიო - ტრინკაუ 70
გრიზმანი - უმტიტი 89
კოკე - მირამონი 68
როხერი - მორალესი 68
ვუკჩევიჩი - რადოია 68
მელერო - ლეონი 82
დე ფრუტოსი - სონი 82
დე იონგი 49, ბრეითუეიტი 87 ვუკჩევიჩი 42
კამპ ნოუ
რიკარდო დე ბურგოს ბენგოეჩეა
პიკე, დემბელე, ს. რობერტო, ფატი ბარდი, კამპანია, დუკურე
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
63.2% ბურთის ფლობა 36.8%
24 დარტყმა 6
13 ზუსტი დარტყმა 3
660 პასი 383
90.2% პასის სიზუსტე 80.2%
2 გაფრთხილება 1
4 თამაშგარე 0
12 კუთხური 4
46 მოგებული ორთაბრძოლა 34

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 332 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ახალბედა [?]
    #332 14 დეკემბერი 2020 13:19
    0
    კაროჩე მესის გარეშე გუნდი ნულის ტოლფასია არაფერი არ არის
    Culé [?]
    #331 14 დეკემბერი 2020 12:23
    0
    კიდევ კარგი მოიგეს.ატლესთან შემცირდა 3ქულით სხვაობა.ეგ გუნდი კიდე ბევრჯერ დაკარგავს ქულებს და ჩვენ.ჩვენიმხრივ ყველა თამაში მოსაგები.გვაწ ახალწლამდე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #330 14 დეკემბერი 2020 03:30
    0
    FC Bayern Munich,
    კი მაგრამ ბაიერნის შეტევა ისეთია რო აბალანსებს დაცვას მაინც რაღაცნაირად. მეც მაგაზე ვგიჟდები იმენა რო შემადგენლობა არ გვყავს ცუდი დაცვას არც მე ვგულისხმობ :დ უსაზიზღრესი დაცვა გვყავს :დ მარა ეგ უჭირთ რაა რო სწორი დასკვნები გააკეთონ და საკუთარ თავებში ძალა იპოვონ თორე რატო უნდა უსწრებდნენ ბარსას ლა ლიგაში ეს რეალი და ატლეტიკო ამდენი ქულით
    წევრი [?]
    #329 14 დეკემბერი 2020 02:32
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Ani benzo
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Ani benzo
    ციტატა: CHEPE
    ამ მეკარეებს ბარსასთან ეღვიძება ყველას😂😂😂😂
    ბრაითვეიტი რა ჯანზეა არადა რა გოლს იტანადა😏
    იქ ლენგლეს 100% საგოლე მომენტი..
    და რატო გამოვიდა ცუდი თამაში უბრალოდ მეტი 100% საგოლე მომენტები უნდა შექმნან ყველამ თითქმის და მარტო მესის 10 ჯერ დარტყმა არ მოუწევს..

    პსჟ ლიონმა მოჭიმა კიდე😁😁 მაგ გუნდის როგორ უნდა გეშინოდეს.. საშიში მხოლოდ ნეიმარია და გაგცევებზე მბაპეა

    Cota xanshi eibari uwevt da iq vixilav namdvil mesis da barcas, gilocav am triumfis dasawyiss

    შენ ხო ტვინი გაღუნე კიდე ნამეტანი...
    ცოტა ქანცი ეიბალი ალის იიი...
    სხვანაირი ხელწერა არ გაგაჩნია ადამიანს??
    ატლესთან ითამაშა რეალმა წესიერად და ბილბაოსთან ჩაისვრის მერე პენალა გაჩუქებთ მსაჯი და ეგიქნება შენი ტრიუმფი:დ:დ:დდდ

    Rato gelav damshviddi, wels barcas chempioni 😂

    ისევ იგივე ხელწერა:დ:დ:დ ზღვას სადმე ჩემში ხედაავ როო:დ:დ თუ შრიალი გესმის ნიჟარაში:დ:დდ

    Kai ra dros zgva da romantikaa barcam moigo mesim gaitana , faqtia rom moumates, cota ki shevshindi dges
    წევრი [?]
    #328 14 დეკემბერი 2020 02:22
    0
    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Ani benzo
    ციტატა: CHEPE
    ამ მეკარეებს ბარსასთან ეღვიძება ყველას😂😂😂😂
    ბრაითვეიტი რა ჯანზეა არადა რა გოლს იტანადა😏
    იქ ლენგლეს 100% საგოლე მომენტი..
    და რატო გამოვიდა ცუდი თამაში უბრალოდ მეტი 100% საგოლე მომენტები უნდა შექმნან ყველამ თითქმის და მარტო მესის 10 ჯერ დარტყმა არ მოუწევს..

    პსჟ ლიონმა მოჭიმა კიდე😁😁 მაგ გუნდის როგორ უნდა გეშინოდეს.. საშიში მხოლოდ ნეიმარია და გაგცევებზე მბაპეა

    Cota xanshi eibari uwevt da iq vixilav namdvil mesis da barcas, gilocav am triumfis dasawyiss

    შენ ხო ტვინი გაღუნე კიდე ნამეტანი...
    ცოტა ქანცი ეიბალი ალის იიი...
    სხვანაირი ხელწერა არ გაგაჩნია ადამიანს??
    ატლესთან ითამაშა რეალმა წესიერად და ბილბაოსთან ჩაისვრის მერე პენალა გაჩუქებთ მსაჯი და ეგიქნება შენი ტრიუმფი:დ:დ:დდდ

    Rato gelav damshviddi, wels barcas chempioni 😂
    ფანი [?]
    #327 14 დეკემბერი 2020 02:17
    0
    აუ აუ ამწამს ვნახე ნეის ტრამვა სერიოზული ჩანს ძაან ცუდად ჩაყვა ფეხი
    წევრი [?]
    #326 14 დეკემბერი 2020 02:17
    0
    ხავი ლეგენდა,
    ეჰჰ მაგის გახსენება არ მინდა მაგ დროს რო ვარი ყოფილიყო დარწმუნებული ვარ ორივეჯელ ბავარია აჯობებდა, ჯერ ვიდალი რატო გააგდეს, მერე მარსელო ხელბურთს თამაშობდა, კაზემირო კლავდა კამანდას, რონალდოს მეტრიანი თამაშგარეებიდან გაქონდა გოლები, პლიუს ვიღაც კიტრები კიდე საჩუქრებს უკთებდნენ, ხან ულრაიხი ხან კიდე რაფინია. ტრამვებზე აღარ ვამბობ, მოკლედ რისი თქმა მინდა ეგ რეალი რეალურად არ იყო ეგეთი ძლიერი რო 3-ჯელ ლიგა ეკუთნოდა რა. ბაიერნი გაწირეს 100% ჯერ კაშაიმ, მერე ჩაქირმა, ბოლოს ივენტუსიც 0-3 ბერნაბეუზე 😖😖
    გულშემატკივარი [?]
    #325 14 დეკემბერი 2020 02:15
    2
    აქ რა შუაშია მაგრამ ნეიმარი ალეწეს ტიპებმა :/
    წევრი [?]
    #324 14 დეკემბერი 2020 02:14
    0
    ნეიმარი მიიმტვრა...
    ფანი [?]
    #323 14 დეკემბერი 2020 02:12
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ეჰ მარაზმი რომ არა ბავარიას ეხლა გაცილებით მეტი ლიგა ექნებოდა მოგებული.3 წელიწადში ორჯერ შეხვდა ბავროა რეალს და ორივეჯერ მსაჯების უხეში შეცდომებით წააგეთ.

    მაგას პლიუს ტრამვები, ბოლოს რო შეხვდა ნახევარი გუნდი აკლდათ და ულრაიხმაც ივაჟკაცა მშვენივრად გაუადვილა რეალს საქმე.
    წევრი [?]
    #322 14 დეკემბერი 2020 02:12
    1
    ნეიმარი საკაცით გაიტანეს პესეჟეს დაგვატაკეთ ბიჭოოოოო.
    ფანი [?]
    #321 14 დეკემბერი 2020 02:11
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Aron ralston
    კუმანის ფანკლუბი ხმას არ იღებდა დღეს არა მე ბოდიშით ვერ იღებდა ხმას
    ეს სად არის ლიგაზე 8-2 მეტი არ წავაგოთ მეშინია უკვე ისეთი დებილიზაციაა გუნდში დაწყებული

    ნებისმიერი სერიოზული გუნდი გადაგვსხნის შუაზე ! ლიგა კი არა ლევანტეს გოლს ძლივს უტან

    რას წარმოვიდგენდი ასეთ ბარსელონას თუ შევხედავდი მართლა შუაზე გადახსნიან ამ გუნდს იანვარში გასაშვებია 100% კუმანი თუ დატოვეს კარგს არაფელს იზამს იმის მეშიანია ლა ლიგის 4 _ ეულს მიღმა არ დარჩეს გუნდი
    Culé [?]
    #320 14 დეკემბერი 2020 02:07
    1
    ციტატა: Aron ralston
    კუმანის ფანკლუბი ხმას არ იღებდა დღეს არა მე ბოდიშით ვერ იღებდა ხმას
    ეს სად არის ლიგაზე 8-2 მეტი არ წავაგოთ მეშინია უკვე ისეთი დებილიზაციაა გუნდში დაწყებული

    ნებისმიერი სერიოზული გუნდი გადაგვსხნის შუაზე ! ლიგა კი არა ლევანტეს გოლს ძლივს უტან
    წევრი [?]
    #319 14 დეკემბერი 2020 02:06
    0
    Nobody,
    აუ ისეთი საზიზღარი დაცვა ყავს ბაიერნს რო რავი, ნებისმიერი გამართული გუნდი ისარგებლებს მაგით, უბრალოდ ხო ხედავ ყველა მსოფლიო გრანდს კრიზისი აქვს, ზოგს მცირე, ხოგს დიდი, ბარსელონამ უნდა იპოვოს ძალები და ჩაერთოს ისევ ყველა ტიტულისთვის ბრძოლაში, ჯერ არაფერი დაუკარგავთ, სწორი დასკვნები თუ გაკეთდება შეუძლებელი არაფერია. შემადგენლობა მშვენიერია, (დაცვას არ ვგულისხმობ ) 😁
    წევრი [?]
    #318 14 დეკემბერი 2020 02:05
    0
    ციტატა: CHEPE
    ამ მეკარეებს ბარსასთან ეღვიძება ყველას😂😂😂😂
    ბრაითვეიტი რა ჯანზეა არადა რა გოლს იტანადა😏
    იქ ლენგლეს 100% საგოლე მომენტი..
    და რატო გამოვიდა ცუდი თამაში უბრალოდ მეტი 100% საგოლე მომენტები უნდა შექმნან ყველამ თითქმის და მარტო მესის 10 ჯერ დარტყმა არ მოუწევს..

    პსჟ ლიონმა მოჭიმა კიდე😁😁 მაგ გუნდის როგორ უნდა გეშინოდეს.. საშიში მხოლოდ ნეიმარია და გაგცევებზე მბაპეა

    Cota xanshi eibari uwevt da iq vixilav namdvil mesis da barcas, gilocav am triumfis dasawyiss
    ფანი [?]
    #317 14 დეკემბერი 2020 02:05
    1
    კუმანის ფანკლუბი ხმას არ იღებდა დღეს არა მე ბოდიშით ვერ იღებდა ხმას
    ეს სად არის ლიგაზე 8-2 მეტი არ წავაგოთ მეშინია უკვე ისეთი დებილიზაციაა გუნდში დაწყებული
    ფანი [?]
    #316 14 დეკემბერი 2020 02:04
    0
    რაცარუნდა თქვათ რომ დემბელე უინტელექტია ჩემი თამადობით მაინც საჭიროა მისი სპრინტი გაქცევები და თუნდაც ეს ფაფხურიც გვაკლია სწრაფი ფეხბურთელები ფლანგებზე
    ფანი [?]
    #315 14 დეკემბერი 2020 02:02
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    უბრალოდ ვერ ვხვდები კუმანის სიდებილეებს.გამოყავს უმტიტი რომელ წუთზე?90ზე? გახურებაც ვერ მოასწრო კინაღამ პენალტი აიკიდა.უმტიტი კი არა პიანიჩი უნდა შემოეყვანა მაგ ჯიუტ ჯიხვს.
    კარგი ეს მოვიგეთ მაგრამ დალშე რა?სოსიედადს ასეთი თამაშით მოვუგებთ?
    კოუტინიო სასტარტოს არ უნდა გააკაროს საერთოდ.

    კოუტინიო, ბუსკეცი სკამზე. პედრი, ტრინკაო, პიანიჩი ძირითადში, უმტიტიც. არაუხო, დე იონგი, დესტი და ბრეითუეითი მომეწონა დღეს. არის არადა რესურსი, უკეთესად შეიძლება თამაში თავისუფლად.
    ფანი [?]
    #314 14 დეკემბერი 2020 02:01
    0
    მე_8 ადგილზე ვართ მეობრებო 17 ქულით გილოცავთ !! smile smile ეს თუ მოსალოცია
    რეალს სოსიედადს და ატლეტიკო მადრიდს ჩამოვრჩებით 9 ქულით
    წევრი [?]