პსჟ-ს პრეზიდენტმა მესის შესაძლო ტრანსფერზე კომენტარი გააკეთა

პსჟ-ს პრეზიდენტმა მესის შესაძლო ტრანსფერზე კომენტარი გააკეთა

"პარი სენ-ჟერმენის" პრეზიდენტმა, ნასერ ალ-ხელაიფიმ, "ბაშაქშეჰირთან" გუშინდელი მატჩის (5-1) შემდეგ ლიონელ მესის პარიზულ კლუბში შესაძლო ტრანსფერზე კომენტარი გააკეთა.

"თქვენ იცით, რომ ჩვენ სხვა კლუბებს ვაფასებთ და გვსურს, რომ სხვა კლუბებმაც დაგვაფასონ.

ჩემთვის მესი "ბარსელონას" მოთამაშეა. ჩვენ "ბარსელონას" პატივს ვცემთ. დღეს ამის შესახებ საუბარი არ შეგვიძლია."

- უპასუხა ალ-ხელაიფიმ RMC Sport-ს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #15 13 დეკემბერი 2020 01:40
    0
    ამათ მესის გადაყვანა თუ მართლა უნდათ... რავი... ბარემ მთვარეზე ხალათით და ჩუსტებით ისეირნონ...
    ფანი [?]
    #14 11 დეკემბერი 2020 14:03
    3
    არ მჯერა და წარმოუდგენლას მიმაჩნიაა რომ მესი პსჟ-ში წავიდეს😂სასაცილოა😂
    Culé [?]
    #13 11 დეკემბერი 2020 11:01
    2
    "პსჟ"-ში მესის გადასვლა კიდევ ერთხელ ფრანგული კლუბის მიერ პირადი "დუელის" მოგება იქნება. რაც მოისურვეს, ყველაფერი მიიღეს.
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    ახალბედა [?]
    #12 11 დეკემბერი 2020 01:46
    4
    ციტატა: Albicelecte
    Aotearoa,
    ანტონელა კი ქალია, მაგრამ ანტონელაა, ვანდა ხომ არაა?!
    განა ყველა არგენტინელი არგენტინელია?! barca-6

    ანუ ქალებს ხო პარიზი რაღაც განსაკუთრებულად უყვართ თან ყველა ქალს და მაგ ფაქტორმაც არ იქონიოს გავლენა მესის ტრანსფერზე :დდდდდდდდდ არ გვინდა ბაყაყზე ლოკოკინაზე და კრუასანებზე გადასული მესი laughing ჭამოს ისევ ესპანური ცხარე ტორტილია და კიბორჩხალები :დდდდდდდდ
    Culé [?]
    #11 11 დეკემბერი 2020 01:42
    4
    Aotearoa,
    ანტონელა კი ქალია, მაგრამ ანტონელაა, ვანდა ხომ არაა?!
    განა ყველა არგენტინელი არგენტინელია?! barca-6
    ახალბედა [?]
    #10 11 დეკემბერი 2020 01:35
    5
    ოხ ბაყაყიჭამია ფღანგებს მართლა ბევრი ფული აქვთ და შეიძლება დაკერონ მესი, პლიუს ანტონელა ქალია და თუ თქვა ლევან პარიზში ცხოვრება მინდაო აი მერე დაგვენძრა მართლაც სრულიად კულეებს. smile grinning დდდდდდდდდდდდდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 11 დეკემბერი 2020 01:08
    3
    დაიგინე აბა, თუ აფასებ ბარსას.
    Culé [?]
    #8 11 დეკემბერი 2020 00:14
    2
    სა,
    დიიიიიდი მაყუთის გამო smile
    სა
    სტუმარი [?]
    #7 11 დეკემბერი 2020 00:05
    3
    თავმოყვარე კაცმა PSG რატო უნდა ითამაშო 😁😁😁
    ფანი [?]
    #6 10 დეკემბერი 2020 23:43
    2
    პატის ვცემო ბიჭო რას არ გაიგებ😀 იმდენი შენი როგორც პატივს სცემ
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    Culé [?]
    #5 10 დეკემბერი 2020 23:08
    1
    ზღაპარი მგონია მესის პსჟ-ში გადასვლა :( მაგრამ ამ ბოლო დროს ბევრი ზღაპარი ვნახე ფეხბურთშიც ასე რომ...
    ახალბედა [?]
    #4 10 დეკემბერი 2020 22:43
    1
    რასა გავს :დ
    წევრი [?]
    #3 10 დეკემბერი 2020 22:33
    2
    ჩემი აზრით მესის იმენა ჩემპიონთა ლიგის მოგება უნდა და სულ კიდია რომელ ლიგაში გადავა და რა დონის.
    ციტატა: fcbmaniacofalltime
    რა პატივს ცემ შე არასწორო ყველამ იცის რო გულში სულ აგინებ მესის კიდე თავმოყვარეობა თU აქ აქ არ გადავა ჯერ იმიტო რო პესეჟეა მერე იმიტო რო რა უნდა ჭ კლასის ლიგაში
    სტუმარი გიორგი
    სტუმარი გიორგი
    სტუმარი [?]
    #2 10 დეკემბერი 2020 22:20
    4
    პატივს ვცემო :დდ
    Culé [?]