ორი უმთავრესი პრობლემა გვაქვს - ტერ შტეგენი

ორი უმთავრესი პრობლემა გვაქვს - ტერ შტეგენი

"იუვენტუსთან" ანგარიშით 0-3 მარცხის შემდეგ კატალონიის "ბარსელონას" მეკარე, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი ჟურნალისტებთან საბრობს:

მტკივნეული შედეგი დაფიქსირდა. განვითარება გვჭირდება, მაგრამ ძალიან ცუდადაც არ გამოვიყურებოდით. ორი უმთავრესი პრობლემა გვაქვს: ინდივიდუალური შეცდომები და დაცვაში თამაში.

უპარტიებელი შეცდომები დავუშვით, რითაც "იუვენტუსმა" ისარგებლა.

ახლა ისღა დაგვრჩენია, რომ მეტად მოვინდომოთ და მომავალ მატჩებში რთულ მეტოქეებს დავუპირისპირდეთ.

მეორე ტაიმში უკეთესად ვიასპარეზეთ. ახლა ფოკუსირებული ლა ლიგაზე ვართ. აუცილებელია, რომ ყველა შესაძლო ქულა მოვაგროვოთ და მოვლენების განვითარებას დაველოდოთ. სახლში რამდენიმე თამაში გვიწევს და 1 ქულაც კი არ უნდა დავკარგოთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 9 დეკემბერი 2020 14:08
    0
    Barca for life,
    მოხსნა თუ უნდოდათ აქამდე მოხსნიდნენ როცა ხედავენ რომ შედეგს ვერ დებს.ეს სეტიენის დაწყებულს ბოლომდე დაასრულებს და დაშლის გუნდს.ასე დამთავრდება.
    ფანი [?]
    #15 9 დეკემბერი 2020 03:09
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ისე ამ პედრით მაგრად შეიყო კუმანმა.გუნდს ვინგერი ჭირდება ფლანგზე და ეს პედრის აყენებს რომელიც აშკარად ვერ ქაჩავს მაგ პოზიციაზე კუმანი კიდე ჯიუტად აყენებს მაინც.

    არც ყავს გუნდს რეალურად მაგ ფლანგზე მოთამაშე ფეხბურთელი დემბელეა და სულ ტრამვები აქ და დალშე კოუ ფლანგზე რაც იყო კივნახეთ და სხვა ვარიანტი არცაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 9 დეკემბერი 2020 02:53
    4
    გრიზმანს პატარა გამონათება ქონდა,, მაგრამ ისევ ჩაი..ა.
    უმტიტი 5 თვეში 3 თამაშს ატარებს.
    დემბელე შუშისგანაა აწყობილი.
    ლენგლე ჩამოსხმა ყ..ა.
    ანუ გაასხმევინეთ ოთხივე ფრანგს, მერე მიაყოლეთ კოუტინიო, პიკე, ალბა, ფირპო, ბუსკეთსი. ზოგიერთები უნდა გადაჯდეს სკამზე. ფაქტიურად გუნდი თავიდანაა ასაწყობი.
    ფანი [?]
    #13 9 დეკემბერი 2020 02:28
    5
    ვიცი მე ეხლა რაც მოხდება, ვიღაც ბაჯაღლოებს მოუგებენ 4 ან 5-0ს და მერე ისევ დაიწყებთ თქვენ ბარსელონას ქება დიდებას ლ, მთავარია ძლიერებთან რას ვიზავთ ტორე ელჩეებტან უესკებთან და ეტისებთან ვიცირ რომ ჯარგები ვართ
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    გულშემატკივარი [?]
    #12 9 დეკემბერი 2020 02:26
    3
    ისე რა მაინტერესებს, ანუ შემდეგი ლა ლიგის თამაშიც თუ წააგო გუნდმა ვითომ კუმანს არ მოხსნიან?
    კი შეიძლება გუნდმა მომენტებში თამაშის ხარისხი გამოასწორა მაგრამ შედეგი მაგის საპირისპიროა, ლა ლიგა საზიზღრობა, უჩლ - მეორე ადგილი (არც კი მახსოვს ბოლოს მეორეზე როდის გავიდნენ)
    არ არის ეს კაცი ამ გუნდის მომხოდავი რა.. აგერ ელემენტარული პუჩს ამჯობინებს პედრის და ლენგლეს ათამაშებს ძირითადში, ამის მერე რა უნდა ელაპარაკო საერთოდ, ტაქტიკაზე და სხვა რაღაცებზე ხო არაფერს ვამბობ, ერთი ისაა რო გუნდი უფრო შემტევი გახადა, მაგრამ დაცვა არ გვყავს ნორმალური და ამ შეტევებშიც ისე იკარგება ბურთი რომ მერე გვიკვირს ამდენ გოლს როგორ გვიტანენ.
    მოკლედ რა...
    ფანი [?]
    #11 9 დეკემბერი 2020 02:25
    2
    ბარემ ისაც მიეწერა ამ სათაურის დამწერს რო ჰალა მადრიდო და ეგაა😂 My Webpage ტიპს მთელი თამაში პენალტების დარტყმის მეტი არაფერი გაუკეთებია და გამოუყვანეს კარიერის თამაში🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😂😂😂
    ფანი [?]
    #10 9 დეკემბერი 2020 02:23
    0
    მალუმა გასაგებია შენიაზრი მაგრამ დღეს რაშიიყო შტეგენი დამნაშავე? მსაჯმა რო არასამართლიანი პენალი როდადო თუ ყვერგლემ @ვერბურთი როიტამაშა?
    წევრი [?]
    #9 9 დეკემბერი 2020 02:21
    2
    ეს მატჩის შემდეგ კომენტარები მაგიჟებს ჩვენ ვიციG რა გვაქვს გამოსასწორებელი და ამ ასპექტებზე ვმუშაობთ 🤣🤣 რამდენი ხანია ასე ლაპარაკობრნ და ბოლოში შედეგი? კარგი რა სირცხვილია გუნდი გასაწმენდია სასწრაფოდ, ბარსა დაღუპა არსწორმა ნემეჯმენტმა და პიარისთვის გაკეთებულმა ტრანსფერებმა, არც ერთი ფეხბურთელი არუყიდიათ პრობლემატური პოზიციის გასაძლიერებლად უბრალოდ ადგნენ და გადაყარეს მილიონები, სირცხვილია ასეთ ისტორიას ასე უგულოდ და უნამუსოდ რო ექცევიან, ტაქტიკურად განხილვას აზრი არ აქვს , ვისაც თამაში არუნდა ან ეზარება უნდა წავიდეს გუნდზე წინ არხერთი ფეხბურთელი არ დგას, ადრე თუ გვიან ყველა მიდის ამთავრებს კარიერას მაგრამ გუნდი რჩება და მისი მომავალია პირველია , მესის წასვლის დროც მოვიდა, და თან გაიყოლოს ალბა და ბუსკეცი, გრიზმანიც და კოუც და მერე ვილაპარაკოთ დანარჩენზე, საშვუალო დონის გუნდი გავხდით ძაან დიდი სირცხვილია
    ფანი [?]
    #8 9 დეკემბერი 2020 02:20
    0
    მართალია შტეგო დღეს ბარსა დომინანტი იყო მოედანზე დაცვის შეცდომები უაზროდ აკიდებული პენალტები და გაიხარა პენალდომ მეტი რა უნდა ვსიო ჩემპიონია😂
    ახალბედა [?]
    #7 9 დეკემბერი 2020 02:19
    2
    მცველები სათითაოდ უნდა გააგდოს ბარსამ ასეთი დებილი დაცვა ფენერბახჩესაც კი არ ჰყავს ძალიან უაზრო გუნდია
    ფანი [?]
    #6 9 დეკემბერი 2020 02:18
    3
    კუმანი კიდე სანამ თავის უაზრო ახირებებს და ამ ჩაჯინებებს არ მოეშვება არაფერი არ გამოვა
    შეიყო იმენა ტიპმა თავისი უაზრო ტაქტიკით დავიჯერო ვერ ხვდება რო არ ამართლებს ეს სქემა?
    ფანი [?]
    #5 9 დეკემბერი 2020 02:17
    2
    მცველები მ....ით თქვე ყ....ბო ხო არ იტყვის პირდაპირ !!! მანჩესტერს უფრო ყ.. დაცვა ყავს თუ ჩვენ ?
    ფანი [?]
    #4 9 დეკემბერი 2020 02:17
    0
    MALUMA გაეცი პასუხი😂😂
    ფანი [?]
    #3 9 დეკემბერი 2020 02:16
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    4 ცვლილებას რო აკეთებ და აქედან სამი მცველი შემოგყავს და ამ დროს რო აგებ 😁

    3-0ს 😂😂😂
    ფანი [?]
    #2 9 დეკემბერი 2020 02:15
    1
    4 ცვლილებას რო აკეთებ და აქედან სამი მცველი შემოგყავს და ამ დროს რო აგებ 😁
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 დეკემბერი 2020 02:15
    1
    ჭ კლუბი ვიჩითებით cold_sweat