დე იონგის მამა: დე ლიხტიც "ბარსელონაში" უნდა გადასულიყო

დე იონგის მამა: დე ლიხტიც "ბარსელონაში" უნდა გადასულიყო

"ბარსელონას" ნიდერლანდელი ნახევარმცველის, ფრენკი დე იონგის მამა მიიჩნევს, რომ "იუვენტუსის" ცენტრალურ მცველს, მატიას დე ლიხტს, მისი შვილის მსგავსად, "ბლაუგრანა" უნდა აერჩია.

დე იონგი და დე ლიხტი "აიაქსის" პირველ გუნდში ერთად 2016-2019 წლებში თამაშობდნენ, რის შემდეგაც ფრენკიმ - კატალონიურ კლუბს, მატიასმა კი ტურინულ გუნდს მიაშურა.

ვრცელდებოდა ცნობები, რომ 21 წლის მცველს "ბარსა" იწვევდა, თუმცა, მან გადაწყვეტილება "იუვენტუსის" სასარგებლოდ მიიღო.

დე ლიხტიც "ბარსელონაში" უნდა იყოს. თუმცა, ახლა კატალონიელებს ფული არ აქვთ.

- აცხადებს დე იონგის მამა NOS-თან ინტერვიუში.

დე იონგის მამისგან განსხვავებით, განსხვავებულად ფიქრობს თავად დე ლიხტის მამა:

ვფიქრობ, მატიასმა კარგი არჩევანი გააკეთა. უამრავ ინფორმაციას გაიგებთ იმასთან დაკავშირებით, რომ მას სხვაგან გადასვლაც შეეძლო, მაგრამ ეს ასე არ იყო.

ფრენკი დე იონგი და მატიას დე ლიხტი ერთმანეთს დღეს 23 საათსა და 55 წუთზე დაუპირისპირდებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 8 დეკემბერი 2020 22:38
    0
    ციტატა: Arthur008
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ამ თემას არ ეხება მაგრამ უჩლ-ს 1/8 ფინალების კენჭისყრა როდისაა ხომ არ იცით ან დაახლოებით მაინც

    13 ან 14 დეკემბერს დაახლოებით

    მადლობა
    ახალბედა [?]
    #11 8 დეკემბერი 2020 22:35
    2
    მესის ჰეთრიკი როგორ მომენატრაა ❤️🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #10 8 დეკემბერი 2020 22:23
    1
    ციტატა: გოგიბერიძე
    ამ თემას არ ეხება მაგრამ უჩლ-ს 1/8 ფინალების კენჭისყრა როდისაა ხომ არ იცით ან დაახლოებით მაინც

    13 ან 14 დეკემბერს დაახლოებით
    Culé [?]
    #9 8 დეკემბერი 2020 22:03
    1
    ციტატა: Albicelecte
    გოჩავ, დაღიანო smile laughing innocent
    არც ერთი იყო კატალონიელი და არც მეორე ტურინელი smile smiley barca-6

    smile laughing smile
    Culé [?]
    #8 8 დეკემბერი 2020 21:55
    1
    თავს დეოზე მოსულიყო ახლა ძირითადში იქნებოდა. მარა ისეთი აგენტი ყავს რო რავი რამდენად მოხდება აწც 🙄🙄
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #7 8 დეკემბერი 2020 21:51
    1
    ამ თემას არ ეხება მაგრამ უჩლ-ს 1/8 ფინალების კენჭისყრა როდისაა ხომ არ იცით ან დაახლოებით მაინც
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 8 დეკემბერი 2020 21:46
    1
    თავის დროზე რატო არ გადმოეთრია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 8 დეკემბერი 2020 21:41
    0
    სანამ ღოირი ეყოლება აგენტად რავიცი რამდენად მოვა აქ, ეგ ჩემისა ტრანსფერიდან სუ მცირე 20 ითხოვს თავისდა წილად იქნება გაძღეს როგორმე ეგ ღორი ეგა
    Culé [?]
    #4 8 დეკემბერი 2020 21:40
    2
    ციტატა: Giorgi99
    ჩემი აზრით რეალი მერდევფინალში უნდა გავიდეს, პირველი ბარსას მოტივაციას მიცემენ. მეორე ჩემპიონთა ლიგას ადრე რომ გამოეთიშონ, ძალები დაეზოგებათ და ლა ლიგაზე უკეთესად იასპარეზებენ. საინტერესო იქნება მერვედფინალში ვის დაუპირისპირდებიან. იქნებ ჰანდიკაპით დამარცხდნენ უკეთესი საყურებელი იქნება.

    მეც მინდა რომ გავიდნენ და მერე ვინმე ძლიერს შეხვდნენ საკაიფოდ რომ გაათახსირონ და მოკეტილები იჯდნენ სეზონის ბოლომდე. მაგრამ ბარსასაც არ ელოდება უკეთესი თითქმის დარწმუნებული ვარ.
    Culé [?]
    #3 8 დეკემბერი 2020 21:40
    5
    გოჩავ, დაღიანო smile laughing innocent
    არც ერთი იყო კატალონიელი და არც მეორე ტურინელი smile smiley barca-6
    ფანი [?]
    #2 8 დეკემბერი 2020 21:22
    1
    ჩემი აზრით რეალი მერდევფინალში უნდა გავიდეს, პირველი ბარსას მოტივაციას მიცემენ. მეორე ჩემპიონთა ლიგას ადრე რომ გამოეთიშონ, ძალები დაეზოგებათ და ლა ლიგაზე უკეთესად იასპარეზებენ. საინტერესო იქნება მერვედფინალში ვის დაუპირისპირდებიან. იქნებ ჰანდიკაპით დამარცხდნენ უკეთესი საყურებელი იქნება.
    Culé [?]
    #1 8 დეკემბერი 2020 21:19
    2
    აუ თან დე ლიხტი ახლა სულ ძირითადში იდგებოდა. ლანგლესაც უპრობლემოდ ამოაგდებდა ძირითადიდან აიაქსიდან პირდაპირ რომ მოსულიყო ჩვენთან.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"