ბარსელონა-იუვენტუსი 0-3

ბარსელონა-იუვენტუსი 0-3

  ბარსელონა (4-2-3-1) იუვენტუსი (3-4-1-2)
ტერ შტეგენი, დესტი, არაუხო, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, ტრინკაუ, მესი, პედრი, გრიზმანი ბუფონი, დანილო, ბონუჩი, დე ლიხტი, კუადრადო,  მაკკენი, არტური, სანდრო, რემსი, მორატა, რონალდუ
ნეტუ, პენია, ალენია, ბრეითუეიტი, ბუსკეტსი, კოუტინიო, კოუტინიო, დე ლა ფუენტე, ფერნანდესი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, უმტიტი შჩესნი, პინსოლიო, ბენტანკური, ბერნარდესკი, კიეზ,ა და გრანა, დრაგუსტინი, დიბალა, ფრაბოტა, კულუსევსკი, პორანოვა, რაბიო
რონალდ კუმანი ანდრეა პირლო
0-1 რონალდუ 13 (პენ), 0-2 მაკკენი 20, 0-3 რონალდუ 52 (პენ)
ტრინკაუ - ბრეითუეიტი 46
ლანგლე - უმტიტი 55
ალბა - ფირპო 55
პედრი - პუჩი 66
არაუხო - მინგესა 82
არტური - ბენტანკური 70
რემზი - რაბიო 72
კუადრადო - ბერნარდესკი 85
მორატა - დიბალა 86
რონალდუ - კიეზა 90+1
ალბა 27, ლანგლე 30, უმტიტი 60, ფირპო 78 რემზი 28, მორატა 54, დანილო 69
კამპ ნოუ
ტობიას შტილერი (გერმანია)
პიკე, დემბელე, ს. რობერტო, ფატი კიელინი, დემირალი
სილქ სპორტ 3, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
58.8% ბურთის ფლობა 41.2%
20 დარტყმა 8
7 ზუსტი დარტყმა 4
705 პასი 484
91.2% პასის სიზუსტე 83.7%
4 გაფრთხილება 3
3 თამაშგარე 1
5 კუთხური 1
47 მოგებული ორთაბრძოლა 48

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 434 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #434 9 დეკემბერი 2020 18:29
    0
    ANSU FATI 10,
    ჰო ბაზარი არაა მახსოვს ტიპმა იმენა ლუკაკუ ამოკეტა ფეხი არ გაანძრევინა, არც სხვებს საჯარიმოსთან და მაგიტო გამისწორდა მაგის ტრანსფერი პროსტა ბარსაში რა ყლლე ეტაკა ბლიად
    წევრი [?]
    #433 9 დეკემბერი 2020 10:49
    0
    რომელი მეგა რომელი მეგა:დემბელე105 მილიონი.კოუტინიო 160თუ რაღაც გრიზმანი120 მილიონი გავაგრძელო? აბა შენ მეგა ტრანსფერს რაღას ეძახი
    ციტატა: dola777
    მე პირადად კუმანი ძან მომწონს და ეგეთი მწვრთნელი ჩვენ არ გვკოლია კაი ხანია. მეცხვარეებს და ფარჩაკებს რო გადავაკოლეთ გუნდი მაგიტო ვართ ამ დღეში. კუმანს სჭირდება ის მეგა ტრანსფერები რაც წინა წლებში ხორციელდებოდა 25 მილიონი როვერ გამოყეს ტრანსფერებიდან. დაცვა თუ არ გაძლიერდა მერვედფინალს ვერგავცდებით და თუ ზამთარში მოვძლიერდით და გუნდი ფორმაში შევიდა, შეთამაშდნენ მესიც გამოფხიზლდა, მე მაინც ვიმედოვნებ რო ჩემპიონთა ლიგის თასის აწევა გვეღირსება smile
    გულშემატკივარი [?]
    #432 9 დეკემბერი 2020 10:43
    2
    მეიმედებოდა კუმანის მაგრამ... უკვე აღარც ვიცი დასაჯერებელია თუ არა
    --------------------
    ꧁༺Øñ𝖊LᎥfe༻꧂

    ꧁༺Øñ𝖊Łøv𝖊༻.꧂

    ꧁༺ Øñ𝖊ŦͭEͤÅͣMͫ༻꧂ F C b a r c e l o n a
    წევრი [?]
    #431 9 დეკემბერი 2020 10:36
    1
    მაგ დედამოტნული ლენგლეს გამო გავიდა შარშან წინ სევილი ა1/4 ფინალში ტიპმა დედამოიტნა რამაგრად თამაშობდა.
    ციტატა: Nobody
    რავი რა რა უნდა თქვა თამაშზე, ჩემი აზრით ვაჯობეთ დღეს იუვეს კიდეც თამაშით, არაფერი გაუკეთებია იუვეს ისეთი რო 0:3 მოეგო, პროსტა გაუმართლად ძაან და ეს ლენგლეც ხო იმენა სამი ასოა, არადა სევილიაში არ იყო ცუდი და უმტიტის ტრამვის მერე მეიმედებოდა მარა იმენა უნიჭო ვიღაცაა, პოზიციურად 0 ტვინი 0 კლასი 0 ცალფეხა უმტიტი რო ჯობია გამოჩნდა, არაუხოო კიდე რავი აი უეჭველი ძირითადის მცველი უნდა იყოს და გვერდით პიკე მაინც გამოცდილია და თუ გვერდით კარგი მცველი ყავს კარგად უწყობს, უმტიტი და მინგესა შეცვლაზე ლენგლე სახლში, და როტაციებში თავისუფლად გამოიყენებენ უმტო მინგესას. აი დაცვის შეცდომების გამო წავაგეთ დღეს თამაში, იმენა მიართვეს გოლები პირველის გარდა, ამ ალბასაც რა ჭირს ვერ გავიგე ენფილდის მერე შოკშია ისევ მემგონი, დესტი საღოლ ძაან მაგარი ბიჭია და მალე გაიარა ადაპტაცია და კიდე უფრო ათამაშდება, პედრის გადაღლა ეტყობა და ტრინკაოც მეიმედება მაინც პირველი სეზონია და იქნებ მოუმატოს, დემბო რავიცი გამიხარდა არ იტრავმებათქო და უკვე ლაზარეთშია :დდ კოუ უნდა შევიდეს ფორმაში რაც შეიძლება მალე და ამ გრიზმანს რა ეშველება არ ვიცი ფატი რო დაბრუნდება ცხრიანად ჯობია დააყენოს ან მესიმ აიწიოს ისევ ზოგჯერ მაღლა. ალაბა თუ დავითრიეთ გაასწორებს ძაან. პუჩი კიდე რავიი აი დღეს რო შემოვიდა მუხტი შემოიტანა ეგრევე თამაშში ჯობია ახალგაზრდებზე გააკეთოს აქცენტი მშვენიერი ახალგაზრდები არიან ეგეც ფერნანდეშიც ფუენტეც და მოკლედ სწორი გადაწყვეტილების მიღების დროა და რაც მთავარია ცხრიანია საჭირო, აი სუა ვერ ითამაშებდაა თუ რა ამ ფორმაციაში, მშვენივრად ითამაშებდა ისეთი კლასი აქვს რომ არ გაუჭირდებოდა. უფრო მეტი კრეატივიც შეტევაში და ეგაა მარტო მესი ყოველთვის ვერ იზამს ვერაფერს როცა გუნდი არ ეხმარება ან ვერ ეხმარება.
    წევრი [?]
    #430 9 დეკემბერი 2020 02:50
    0
    რავი რა რა უნდა თქვა თამაშზე, ჩემი აზრით ვაჯობეთ დღეს იუვეს კიდეც თამაშით, არაფერი გაუკეთებია იუვეს ისეთი რო 0:3 მოეგო, პროსტა გაუმართლად ძაან და ეს ლენგლეც ხო იმენა სამი ასოა, არადა სევილიაში არ იყო ცუდი და უმტიტის ტრამვის მერე მეიმედებოდა მარა იმენა უნიჭო ვიღაცაა, პოზიციურად 0 ტვინი 0 კლასი 0 ცალფეხა უმტიტი რო ჯობია გამოჩნდა, არაუხოო კიდე რავი აი უეჭველი ძირითადის მცველი უნდა იყოს და გვერდით პიკე მაინც გამოცდილია და თუ გვერდით კარგი მცველი ყავს კარგად უწყობს, უმტიტი და მინგესა შეცვლაზე ლენგლე სახლში, და როტაციებში თავისუფლად გამოიყენებენ უმტო მინგესას. აი დაცვის შეცდომების გამო წავაგეთ დღეს თამაში, იმენა მიართვეს გოლები პირველის გარდა, ამ ალბასაც რა ჭირს ვერ გავიგე ენფილდის მერე შოკშია ისევ მემგონი, დესტი საღოლ ძაან მაგარი ბიჭია და მალე გაიარა ადაპტაცია და კიდე უფრო ათამაშდება, პედრის გადაღლა ეტყობა და ტრინკაოც მეიმედება მაინც პირველი სეზონია და იქნებ მოუმატოს, დემბო რავიცი გამიხარდა არ იტრავმებათქო და უკვე ლაზარეთშია :დდ კოუ უნდა შევიდეს ფორმაში რაც შეიძლება მალე და ამ გრიზმანს რა ეშველება არ ვიცი ფატი რო დაბრუნდება ცხრიანად ჯობია დააყენოს ან მესიმ აიწიოს ისევ ზოგჯერ მაღლა. ალაბა თუ დავითრიეთ გაასწორებს ძაან. პუჩი კიდე რავიი აი დღეს რო შემოვიდა მუხტი შემოიტანა ეგრევე თამაშში ჯობია ახალგაზრდებზე გააკეთოს აქცენტი მშვენიერი ახალგაზრდები არიან ეგეც ფერნანდეშიც ფუენტეც და მოკლედ სწორი გადაწყვეტილების მიღების დროა და რაც მთავარია ცხრიანია საჭირო, აი სუა ვერ ითამაშებდაა თუ რა ამ ფორმაციაში, მშვენივრად ითამაშებდა ისეთი კლასი აქვს რომ არ გაუჭირდებოდა. უფრო მეტი კრეატივიც შეტევაში და ეგაა მარტო მესი ყოველთვის ვერ იზამს ვერაფერს როცა გუნდი არ ეხმარება ან ვერ ეხმარება.
    წევრი [?]
    #429 9 დეკემბერი 2020 02:30
    0
    ციტატა: Peregrine Falcon
    dola777,
    მე ერთი რეალის და მეორე ბასას ვერ წარმოვიდგენ რო ჩემპიონთა ლიგა აწიონ.. ბავარია თუ შეხვდაა ბარსას მერე ნახე შეენ .ტერშტეგენის გგაციება წინანდელივით 8:2 განმეორების შანსიაქვთ.. ასე თუ ითამაშეეს..

    Ani benzo,
    ბენზოს ფანი ხაარ 😃 ვნახოთ ვნახოთ ხბალვინ წავა მაწონზე და ბუბლიკზე

    Realis fani var da vinc realis warmatebebshi raime wvlili sheqvs yvela miyvars ra tqma unda benzoc ert erti matgania romelmac wina wels la liga dado da sauketesoc gaxda , chempionta ligebi rom agar gavixsenot
    წევრი [?]
    #428 9 დეკემბერი 2020 02:25
    0
    dola777,
    მე ერთი რეალის და მეორე ბასას ვერ წარმოვიდგენ რო ჩემპიონთა ლიგა აწიონ.. ბავარია თუ შეხვდაა ბარსას მერე ნახე შეენ .ტერშტეგენის გგაციება წინანდელივით 8:2 განმეორების შანსიაქვთ.. ასე თუ ითამაშეეს..

    Ani benzo,
    ბენზოს ფანი ხაარ 😃 ვნახოთ ვნახოთ ხბალვინ წავა მაწონზე და ბუბლიკზე
    Culé [?]
    #427 9 დეკემბერი 2020 02:20
    0
    როიძახდით პიანიჩი მოიყვანეთო პიანიჩიც ვერ შეგვეწყო და არც პიანიჩს გავამართლებდი ვერ შეგვეწყო ნაღდად არტური კიდევ უკანახაზე იხევდა და კარგად თამაშობდა უფრო შეტევასაც ეხმარებოდა და დაცვასაც Აშკარად პიანიჩშიც არის პრობლემა
    Culé [?]
    #426 9 დეკემბერი 2020 02:20
    0
    ყვითლების ამბავიც იყო მცველებზე, ლენგლე და ალბა ყვითლებზე იჯდნენ და 1/8 რო არ გამოეტოვებინათ შეცვალა ალბათ, მაინც ვეღარ შემოაბრუნებდა იცოდა

    მარა ძაან კი გამისწორდა რო შეცვალა, ნეტა მაგას მესიც მიეყოლებინა და დე იონგიც
    წევრი [?]
    #425 9 დეკემბერი 2020 02:20
    0
    Xval intermantu moigo reals frec yofnis magram reali rom gadauvlis gladbaxs amashi darwmunebuli var, rac gaqvt dadet kushic araa cudi
    წევრი [?]
    #424 9 დეკემბერი 2020 02:19
    0
    მე პირადად კუმანი ძან მომწონს და ეგეთი მწვრთნელი ჩვენ არ გვკოლია კაი ხანია. მეცხვარეებს და ფარჩაკებს რო გადავაკოლეთ გუნდი მაგიტო ვართ ამ დღეში. კუმანს სჭირდება ის მეგა ტრანსფერები რაც წინა წლებში ხორციელდებოდა 25 მილიონი როვერ გამოყეს ტრანსფერებიდან. დაცვა თუ არ გაძლიერდა მერვედფინალს ვერგავცდებით და თუ ზამთარში მოვძლიერდით და გუნდი ფორმაში შევიდა, შეთამაშდნენ მესიც გამოფხიზლდა, მე მაინც ვიმედოვნებ რო ჩემპიონთა ლიგის თასის აწევა გვეღირსება smile
    წევრი [?]
    #423 9 დეკემბერი 2020 02:18
    2
    Shavshika,
    მგონი ბარსას წაგებით რეალმა უფრო გამოიკეთა ხასიათი და მოიგებ... 😔 დასაკარგი არაქ მაინც და შეუტევს ..
    ფანი [?]
    #422 9 დეკემბერი 2020 02:17
    0
    ციტატა: dola777
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: dola777
    ციტატა: katalomia
    ეს 0-3 ზე 3 მცველის შემოყვანა არ მახსოვს ფეხბურთში.

    აი დავიჯერო მართლა ვერ ხვდებით რატო შემოიყვანა? რამდენმა დაწერა უკვე. სამივე გოლი როგორ გავუშვით რაიმე ისეთი მომენტები ქონდა იუვენტუსს რო გოლს ვიმსახურებდით? ბავშვური შეცდომები და ამაზრზენი იყო დაცვის ყურება და გამცოვალა მთლიანად და დარწმუნებულივარ ლანგლე ძირითადში ვეღარ მოხვდება. კუმანს თუ დააკვირდით ძან გაბრაზებული იყო და ბევრ დასკვნებს გამოიტანს ამ თამაშიდან დარწმუნებულივარ


    Gasagebia ro bavshvuri shecdomebi da qajobis gamo ro cvlus magram 0-3ze? Roca 15 wuti rcheba da 2 goli gvinda pirvel adgilze gadasasvlelad da tan kamp nouze??? Tore gamosacvleli kiarada sastavs ro ar unda miakaros eg ki vici.

    4-ით და 5-ით ნოლი რო წაგვეგო წარმოგიდგენია მაინც გუნდისთვის რა დარტყმა იქნებოდა კიდევ ერთხელ და მერეც იგივეს იტყოდი? მეც მესმის რო არალოგიკურია მარა არცისაა ლოგიკური გუნდმა ერთხელ შექმნა ლამის რეალური მომენტი მგონი არც და 3 გოლი რო გაგვიტანეს უადვილესად. კაი რა რააზრიაქ გუნდის შეტევას თუ ყოველი საპირისპირო შეტევის მერე გოლი მივიღეთ ამაზრზენია უკვე ვითამაშოთ მაშინ კადისისავით რისთვის იკლავენ შეტევაში თავს დიდი ანგარიშებით მაინც არწავაგებთ


    ფერგიუსონივით (გიგზი და ბექემი რო დაქოთა) დაქოთოს უნდა ეგ ლანგლე და დალშე ვინცა დასაქოთი და ეგ იქნება
    წევრი [?]
    #421 9 დეკემბერი 2020 02:17
    2
    Kide imaze mecineba ronize rom ambobdnen awyobil iuvrshi gadavidao, awyobilshi ki ara dashlilshi gadavida , ramdenime wlis ukandeli iuve ert erti sauketeso iyo ligis finalebs rom tamashobda magram exla erti chveulebrivi italiuri gindia romelsac mxolod roni yavs da misit suntqavs, mis gareshe ki ra dgeshic iyo turinshi barcastan ki gemaxsovrebat
    Culé [?]
    #420 9 დეკემბერი 2020 02:16
    0
    MALUMA, გეთაბხმები მეკარეშიც პრობლემა კიარის მაგრამ მეკარეს ვერ დაბრალებ ეგრევე შემოტევები გვქონდა და მეკარეს ბრალი კი არ არის ლენგლე და მეკარე ან ვერ უგებენ ან ვერ ეწყობიან ასევე არაუხოც ახლად დაყენებული მერე მარჯვენა და მარცხენა განაპირა მცვველებიც ვერ თამაშობენ კარგად ალბაც მოდი ავიღოთ 2014/2015 წლის თამაში ნეიმარი როცა იყო ტერშტეგენი პასებს აკეთებდა მცვველებზე და იუვენტუსტანაც ფინალი გავიხსენოთ მაშინ კიდრ ლუის ენრიკემ გააკეთა ყველაფერი და კიდევ პედრი და ტრინკაო რომ იყო ვერ ითამაშეს კოუტინიო იმიტომ არ დააყენა რო ვერ დადგებოდა იმიტო რომ განაპირა შემტევი არაგყვავს ნეიმარის სახით და კუმანმაც გამოიტანა დასკვნა რო მცველები რომ გამოიყვანა როგორი შეთამაშება იქნებოდა დაცვაში
    ახალბედა [?]
    #419 9 დეკემბერი 2020 02:15
    2
    ვიცოდი რომ წააგებ და მაგრამ 0-3 მაინც არ მოველოდი ნუ აღარც მიკვირს ამ გუნდისგან არაფერი, მწვრთნელის მართლა არაფერი ბრალია ფეხბურთელებს სძინავთ დაცვა მკვდარია, ფული უნდა დახარჯონ და მაღალი დონის ფეხბურთელები უნდა იყიდონ დაცვა უნდა შეცვალინ, თორე მესიც რომ წავა მილანზე უარეს მდგომარეობაში ჩავარდება ბარსა :)
    ფანი [?]
    #418 9 დეკემბერი 2020 02:15
    1
    MALUMA,
    რამის მაქნისი რო ყოფილიყო გლადბახი ინტერს მოუგებდა ან ვაბშე უკეთესი რეალს მოუგებდა 2-0 რო ამოაქაჩინა ამიტო ხვალ არ მგონია რო რამე ქნას ანდა რა სლედ გვინდა რეალი ესენი რას თამაშობენ ვერ გამიგია რამდენი ხანია 😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    წევრი [?]
    #417 9 დეკემბერი 2020 02:14
    1
    და ბოდიში უწმაწური სიტყვების გამო აღელვწბული ვარ უზომოთ,ეს კუმანი ვაფშწ სხვა პლანეტაა გეფიცებიი.
    წევრი [?]
    #416 9 დეკემბერი 2020 02:12
    0
    ციტატა: katalomia
    ციტატა: dola777
    ციტატა: katalomia
    ეს 0-3 ზე 3 მცველის შემოყვანა არ მახსოვს ფეხბურთში.

    აი დავიჯერო მართლა ვერ ხვდებით რატო შემოიყვანა? რამდენმა დაწერა უკვე. სამივე გოლი როგორ გავუშვით რაიმე ისეთი მომენტები ქონდა იუვენტუსს რო გოლს ვიმსახურებდით? ბავშვური შეცდომები და ამაზრზენი იყო დაცვის ყურება და გამცოვალა მთლიანად და დარწმუნებულივარ ლანგლე ძირითადში ვეღარ მოხვდება. კუმანს თუ დააკვირდით ძან გაბრაზებული იყო და ბევრ დასკვნებს გამოიტანს ამ თამაშიდან დარწმუნებულივარ


    Gasagebia ro bavshvuri shecdomebi da qajobis gamo ro cvlus magram 0-3ze? Roca 15 wuti rcheba da 2 goli gvinda pirvel adgilze gadasasvlelad da tan kamp nouze??? Tore gamosacvleli kiarada sastavs ro ar unda miakaros eg ki vici.

    4-ით და 5-ით ნოლი რო წაგვეგო წარმოგიდგენია მაინც გუნდისთვის რა დარტყმა იქნებოდა კიდევ ერთხელ და მერეც იგივეს იტყოდი? მეც მესმის რო არალოგიკურია მარა არცისაა ლოგიკური გუნდმა ერთხელ შექმნა ლამის რეალური მომენტი მგონი არც და 3 გოლი რო გაგვიტანეს უადვილესად. კაი რა რააზრიაქ გუნდის შეტევას თუ ყოველი საპირისპირო შეტევის მერე გოლი მივიღეთ ამაზრზენია უკვე ვითამაშოთ მაშინ კადისისავით რისთვის იკლავენ შეტევაში თავს დიდი ანგარიშებით მაინც არწავაგებთ
    წევრი [?]
    #415 9 დეკემბერი 2020 02:12
    6
    B.A.r.c.A,
    შენ მაცივარში უყურე ფეხბურთს უეჭველი არაა?? რატო გიყვართ ამ მესიზე ყველაფრის გადაბრალება რა გააფუჭა მესიმ დღეს,აი ჩა..
    ს რაც შეეხება ლენგლემ იმხელაზე ჩა ...ა სუნი მომივიდა,მესი მარტო თამაშობდა და ერთი კაცი ვერაფერს ვერ იზამს,და დღეს ვინც იმას იტყვის რო რონალდომ მესიზე კარგათ ითამაშა მო....ნ თვალები, თურმე მესიმ ჩა...ა გუმდმა 7ჯერ დაარტყა და აქდან ყველა თითქმია მესიმ დაარტყა, გადახედეთ სტატისტიკას ტყუილათ რო ლაპარაკობთ და მახავთ ვინ რა გააკეთა,და რა გგონიათ დღეს იუვენტუსმა თამაში გააკეთააა?ამას ვინც ამბობს გარტყმაში არაა ამ სპორტის და ვაფშე არ უყუროს თამაშს, პირველი დაცვა და მსაჯი მის დედას რო შ....ი საიდან მოიფიქრა ის პენალი,ერთი სიტყვით იუვეს არ მოუგია ბარსამ წააგო ეს თამაში უფრო სწორეთ ლენგლემ, და კიდე მის დედას შ....ი ვინც მაგას კიდე ათამაშებს ამ გუნდის მაისურით ჭ კლასია გეფიცები, და ვინც ფიქრობს რო მესიმ ჩა...ა დღეს მომწეროს და ავუხსნი რო ფეხბურთი არ ესმის.