კიკე სეტიენზე უარესი!

კიკე სეტიენზე უარესი!

ლა ლიგაში ასეთი ცუდი სტარტი "ბარსელონას" 1987 წლის შემდეგ არ ჰქონია. 10 თამაშში მხოლოდ 14 ქულა და გასავარდნ ზონასთან 3 ქულა სხვაობა...

საინტერესოა, რა შედეგი ჰქონდათ "ბარსელონას" სხვა მწვრთნელებს ლა ლიგის პირველ 10 მატჩში.

  • კიკე სეტიენი - 24 ქულა
  • ერნესტო ვალვერდე - 28
  • ლუის ენრიკე - 22
  • ტატა მარტინო - 28
  • ტიტო ვილანოვა - 28
  • პეპ გვარდიოლა - 26
  • ფრანკ რაიკარდი - 16

როგორც ჩანს, "ბარსელონაში" წარმატებული სტარტი ნიდერლანდელი მწვრთნელების პრობლემაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    სტუმარი დათო
    სტუმარი [?]
    #13 6 დეკემბერი 2020 16:10
    0
    ერთი რამ ჩანს, როცა მესი აღარ იქნება ბარსასგი ეს გუნდი გახდება ის რაც იყო ისტორიულად გრანდი მაგრამ რომელიც ლიგას იგებს ზალიან იშვიათად, მაგალითად 2006 წლამდე ბარსას ქონდა მხოლოდ ერთი ლიგა მოგებული
    ფანი [?]
    #12 6 დეკემბერი 2020 12:53
    0
    სტუმარი dato,
    აუ მგონი მართლა მოგზავნილი ხარ
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #11 6 დეკემბერი 2020 10:50
    0
    Nini,
    კიკე სეტიენი ვინაააა და კუმანი ვინ

    Writer,
    მაშინ რატო გავუშვით თუ ჯობდა გაეკიდეთ ფერმაში :დ მოგიხანთ გულეემატკივრობა მადრიდისტები ათასჯერ გჯობიათ თქვენ

    Writer,
    :დდდდდდდდდდდ კიკე სეტიენი ჯობია ხო მესიმ წაგვაგებინა და კუმანს კიკემ აჯობა 😂😂🤣🤣🤣

    ეჰჰჰ თქვე გაუნათლებელო გულშემატკივრებო მესის რო უკვე კიდია გუნდიდა მაგის ბეალია რო წავაგეთ კუმანისგან რაგინდათ თუ სიმართლეს ხვდებით მარა არამბობთ 😂🤣 რონალრო ყოფილიყო დღეს ბარსაში აბა
    გულშემატკივარი [?]
    #10 6 დეკემბერი 2020 10:04
    1
    იმედია ოთხეულში შევალთ.. კუმანს თუნნამუსი აქვს უნდა გადადგეს, ფინალის ტოლა მატჩი ქონდა კადისთან უბრალოთ უნდა მოეგოთ და ჩაისვარეს, ესენი გრანდს მოუგებენ გადამწყვეტ თამაშს? ვისაც თამაში არუნდა დასვან სკამზე.. ზაფხულზე ნეტა დაეკლოთ ფასი და 200 მლ გაეყიდათ მესი, ააწყობდნენ გუნდს, ფაქტია არ თამაშობს, ასეა როცა ძალით დატოვებ გუნდში თან გაუყიდი სუარესს რომელსაც თვალდახუჭული უგებს.. მაღალი დონის კიპერიც საპოვნელია, ობლაკს თუბმოიყვანენ მოგვარდება ეგ პრობლემაც
    გულშემატკივარი [?]
    #9 6 დეკემბერი 2020 09:38
    0
    ტიპი თამაშს უყურებდა როგორც გულშემატკივარი არაფერს შვებკდა, ან ფეხბურთელებისთვის რამე შენიშვნა მჯეცა ან რამე ექნა, იჯდა და უყურებდა მხოლოდ, ფუიიი
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    წევრი [?]
    #8 6 დეკემბერი 2020 08:46
    1
    არც კუმანი ვარგა,როგორც მწვრთნელი მწვრთნელსა ემსგავსოს...იყოს ბარსაში და ბარსასთვის არა იზრუნოს...😂😂 ნაწ.ყლში ვართ ღრმად...
    სტუმარი ioioio
    სტუმარი [?]
    #7 6 დეკემბერი 2020 06:19
    3
    რონალდ კუმან ესაა შენი ოცნება??? ასე ყოფნას არ ყოფნა გერჩივნოს. ოცნებობს ბიჭი ბარსას გაწვრთნაზე, ამის სავარაუდო მოსვლის დღიდან ვიძახდი ვერაფერს ვერ იზავს შეიძლება პირიქით უარესი ქნასთქო და აგიხდეს ყველაფერი. ვალვერდე გვაპატიე sweat
    ფანი [?]
    #6 6 დეკემბერი 2020 03:06
    2
    რავიცი თავს დამესხნენ უფროსწორად დამესხა ამ საიტის დაუპატიჟებელი სტუმარი როცა სეტიენს შევადარე კუმანი და ვთქვი კლუბის ნგრევას აგრძელებს თქო.
    რედაქტორი [?]
    #5 6 დეკემბერი 2020 02:59
    1
    ციტატა: სტუმარი dato
    ტიპებმა კიკე სეტიენს 23 ქულა ლუის ენრიკეს 22 იო 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 კიკე სეტიენს 7 ქულა აქვს აღებული ა"დმინ"

    კიკე სეტიენმა პირველ 4 თამაშში აიღო 9 ქულა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 დეკემბერი 2020 02:59
    1
    არც ხავი ივარგებს მწვრთნელად, ისიც 4-2-3-1 ით თამაშობს. ერთადერთი ვისაც ბარსას ხსნა შეუძლიაეს გვარდიოლაა.
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #3 6 დეკემბერი 2020 02:58
    0
    ტიპებმა კიკე სეტიენს 23 ქულა ლუის ენრიკეს 22 იო 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 კიკე სეტიენს 7 ქულა აქვს აღებული ა"დმინ"
    რედაქტორი [?]
    #2 6 დეკემბერი 2020 02:57
    3
    ციტატა: სტუმარი dato
    კიკე სეტიენს ქულები ვამვერდემ დაუგროვა მერე მეორე კიდე კიკე სეტიე ის შედეგებიც არ იცი ადმინ და კუმანის შედეგებს ადარებ მოდი იდი რაღაც რა დღეის მერე აქ შემოლსვლელის დედაც ჩემდა თავად))

    ვაა კიკე სეტიენმა ლუის ენრიკეს აჯობააა ადმინ :დდდ ეს რა გვითხარი :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ ანუ ლუის ენრიკე კიკე სეტიენზე უარესი ყოფილა ლოგიკურად რომ ვიმსჯელოთ ვაიი შვილოოო

    კიკე სეტიენმა ბარსელონას პირველ 10 თამაშში 24 ქულა მოაგროვა.
    ნახვამდის.
    სტუმარი dato
    სტუმარი [?]
    #1 6 დეკემბერი 2020 02:56
    2
    კიკე სეტიენს ქულები ვამვერდემ დაუგროვა მერე მეორე კიდე კიკე სეტიე ის შედეგებიც არ იცი ადმინ და კუმანის შედეგებს ადარებ მოდი იდი რაღაც რა დღეის მერე აქ შემოლსვლელის დედაც ჩემდა თავად))

    ვაა კიკე სეტიენმა ლუის ენრიკეს აჯობააა ადმინ :დდდ ეს რა გვითხარი :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ ანუ ლუის ენრიკე კიკე სეტიენზე უარესი ყოფილა ლოგიკურად რომ ვიმსჯელოთ ვაიი შვილოოო