კადისი-ბარსელონა 2-1

კადისი-ბარსელონა 2-1

  კადისი (4-4-2) ბარსელონა (4-3-3)
ლედესმა, კარსელენი, ფალი, მაურო, ესპინო, პერეა, ჯონსონი, ბოდიგერი, ისკიერდო, ალექსი, ხიმენესი ტერ შტეგენი, დესტი, მინგესა, ლანგლე, ალბა, დე იონგი, ბუსკეტსი, მესი, კოუტინიო, გრიზმანი, ბრეითუეიტი
ხილი, ადეკანიე, აკაპო, ალკალა, ალეხო, ფერნანდესი, გარიდო, ლოსანო, მალბასიჩი, ნანო, ნეგრედო, პომბო ნეტუ, პენია, არაუხო, ფირპო, ტრინკაუ, პედრი, პიანიჩი, პუჩი, ალენია, დემბელე
ალვარო სერვერა რონალდ კუმანი
1-0 ხიმენესი 8, 1-1 ალკალა 57 (ს.კ.), 2-1 ნეგრედო 63
მაურო - ალკალა 31
ხიმენესი - ნეგრედო 63
პერეა - ადეკანიე 80
ისკიერდო - ალეხო 81
ჯონსონი - ფერნანდესი 81
მინგესა - პედრი 46
კოუტინიო - დემბელე 46
დესტი - ტრინკაუ 78
ბუსკეტსი - პიანიჩი 78
  ლანგლე 61, ალბა 87
რამონ დე კარნასა
სესარ სოტო გრადო
კალა, ხოსე მარი, სანჩესი ფატი, პიკე, ს. რობერტო, უმტიტი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
18% ბურთის ფლობა 82%
7 დარტყმა 21
3 ზუსტი დარტყმა 8
185 პასი 863
60.5 პასის სიზუსტე 88.4%
0 გაფრთხილება 2
1 თამაშგარე 1
5 კუთხური 13
39 მოგებული ორთაბრძოლა 54

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 313 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    სტუმარი ტარიელი
    სტუმარი ტარიელი
    სტუმარი [?]
    #313 6 დეკემბერი 2020 13:48
    0
    პრობლემა მარტო ტრენერში არაა, პრობლემაზ დიდი ფეხბურთელებში და მათი საქმისადმი მიდგომაში როცა ხედავ აშკარად რომ გუნდი დაძუნძულებს მოედანზე არანაირი სისწრაფე არააქვთ რაღაზეა საუბარი
    ფანი [?]
    #312 6 დეკემბერი 2020 13:15
    0
    SERGINO DEST,
    კი თუ მოიყვანენ ლაპორტას და მეორე ბართომეუს თუ არ მოათრევენ.
    წევრი [?]
    #311 6 დეკემბერი 2020 13:10
    0
    ერთხელ ვთქვი და გავიმეორებ ისევ... ლა ლიგას მაინც ვერაფერს მოვიგებთ და ჯობია ახალგაზრდები ათამაშოს ძირითადში. უფრო მოტივირებულები იქნებიან, ირბენენ, არაფერი დაეზარებათ. ეხლა პუჩი დაკარგავს ბურთს 50ჯერ თუ ლეო, ის მნიშვნელობა აქვს , რომ პუჩი ახალგაზრდაა და ამ შეცდომებზე ისწავლის, ლეო ვეღარ.

    მოკლედ, ასაკიანები უნდა წავიდნენ ამ ზაფხულს. მესი, ბუსკეტსი, პიკე ტვირთია გუნდისთვის. კოუტინიო გაყიდონ, ბრაიტვეიტი არაა ბარსას დონის, ლენგლეს დონის მცველის ყოლა სირცხვილია. გრიზი ლეოს და კოუს გარეშე უფრო სასარგებლოა, 1 წლით დარჩეს კიდევ. ფირპო მოსაშორებელია. იმედია ლაპორტა ძირეულ ცცლილებებს განახორციელებს, რატომღაც ძალიან მჯერა მისი
    ფანი [?]
    #310 6 დეკემბერი 2020 13:07
    0
    მინგესა რომ გაიყვანა სწორად მოიქცა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    სტუმარი ბარსა
    სტუმარი [?]
    #309 6 დეკემბერი 2020 12:43
    1
    82% ბურთის ფლობა აქვს ბარსას და წააგო უბრალოთ გუნს ეშინია სწრაფი შეტევების გაკეთება შორიდან დარტყმა
    მაინც და მაინც კართან უნდა მივიდნენ პასაობით რა ასეთი დაქლივაებული გუნდი არ არსებობს ალბათ
    წევრი [?]
    #308 6 დეკემბერი 2020 11:54
    0
    პასის კულტურა სულ დაავიწყდათ ამ ჩემისებს ამდენი წუნი პასებში რა უბედურებაა მესი,! მოდი წადი შეგვეშვუ ძმაო რა ან ითამაშე იბიომატ.ლენგლე ბაჯაღლო ყ*ე ხარ,მისგესაზე არაფერს ვამბობ ამ თამაშში პირდაპირი მბიშვნელობით შეცვალა პიკე. წინა თამაშებს არ ვუკარგავ.ბიჯო ამ ლენგლეს მოუხერხონ რამე გაასხას ტვინი მოიტყნა უკვე რა
    ფანი [?]
    #307 6 დეკემბერი 2020 02:23
    0
    ციტატა: Leri
    ბურთის ფლობა 12-82
    დარტყმა 7-21
    პასი 185-863
    ანგარიში 2-1
    82-12ზე ბურთის ფლობით მე პირადად არ მახსოვს გუნდს წაეგოს ამხელა უპირატესობით. წყობაშია პრობლემა 4-3-3 მგონია მე საუკსთესო

    ზუსტად მაგას ვიძახით ყველა გუნდს რომელსაც გამჯდარიაქვს წყობა სისხლში ცვლი და ათამაშებ 2 საყრდენით რომლებიც წესივრად ვერიჭერენ ბურთს
    წევრი [?]
    #306 6 დეკემბერი 2020 02:22
    3
    კაროჩე ალბა და ლენგლე ენფილდზე არიან ჩარჩენილები და აზრზე ვერ მოვიდენ ჯერ ჩემიაზრით ალბა უნდა წავიდეს და მიყვეს ლენგლეც ალაბა უფსაოდ და დე ლიხტი ან უპა უნდა ვითრიოთ უᲔჭველი მოკლედ რა დიდი პატივისცემის მიუხედავად ლეომ ასე თუ გააგრძელა ზამთარასივე უნდა გაუშვან და მოხმარდეს ფული ტრანსფერებს კარიერის განმავლობაში ამდენი დაკარგვა ბურთის და არასწორი პასები არ ქონია არასდროს დღეს როქონდა❤🙄
    ფანი [?]
    #305 6 დეკემბერი 2020 02:20
    0
    ციტატა: Leri
    ბურთის ფლობა 12-82
    დარტყმა 7-21
    პასი 185-863
    ანგარიში 2-1
    82-12ზე ბურთის ფლობით მე პირადად არ მახსოვს გუნდს წაეგოს ამხელა უპირატესობით. წყობაშია პრობლემა 4-3-3 მგონია მე საუკსთესო

    ეეეე გამიტყდა 83 იაო რეკორდიო ეს მაინც მოეხსნათ სი*ებს
    წევრი [?]
    #304 6 დეკემბერი 2020 02:17
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ლა ლიგა დაკარგულია 11 ქულაა თუ გქხადა ატლემ სხვაობა წარმოუდგენელი რამ უნდა მოხდეს რომ ლა ლიგა მოვიგოთ.
    ალბათ გადამწყვეტი თამაში იქნება რეალი ვს ატლეტიკო.თუ რეალმა ვერ მოიგო 80%ატლეტიკოა ჩემპიონი.

    წინა წელს ჩვენ ვიყავით 100% ით ჩემპიონები და
    წევრი [?]
    #303 6 დეკემბერი 2020 02:15
    2
    ბარსელონა არგენტინას დაემსგავსა: შიდა პრობლემები, უმწვრთნელობა(კუმანის საწინააღმდეგო არაფერი მაქვს, უბრალოდ არ არის ბარსას დონის მწვრთნელი), შემადგენლობის პრობლემა და მესიც შესაბამისად თამაშობს(საუკეთესოა, მაგრამ შედეგზე ვერ ახდენს გავლენას)
    Zviadicelidze
    სტუმარი [?]
    #302 6 დეკემბერი 2020 02:14
    0
    კადისზეეე სლე გინდის დედას შევუარე მეეე, ასეთი ფეხბურთის დედაც მოვხააან რასააც კადისი და მისნაირი სლე გუნდები თამაშობდნეენ... ბარსამ მეტი რაქნაას გაიხააა ნაკერავზეე? კიბატონო დაცვაა მოშლილია და ლენგლეს დედა მოსაკითხიიი... მაგრააამ საყურებლადაც და სათამაშოთააც გულის ამრევიაა, კადისის ნაირიიი ჩაკეტილო გუნდის ყურებ.
    ფანი [?]
    #301 6 დეკემბერი 2020 02:12
    2
    ლალიგას დავემშვიდობეთ 😏
    ჩემპიონთა ლიგის მომგებები ხო ესენი არ არიან ერთი კოპას თუ მოიგებენ ეგეც მეეჭვება
    ჩემი ნერვები შეიწირეა ბოლო 5 წელია ხო გამიშრეს სისხლი
    გულშემატკივარი [?]
    #300 6 დეკემბერი 2020 02:12
    0
    ერთი რამ ძაან მიკვირს. გადაადგილება და პოზიციების გაცვლა არ აქვს გუნდს რაც კატასტროფაა თამაშის მიმდინარეობისას. ერთადერთი ფლანგი სადაც სიმწვავე იყო მარჯვენა ფლანგი იყო და სიმწავავე როცა გჭირდება გადმოწიე დემბელე მარკვნის ისედაც მაგის საყვარელი პოზოციაა და წალეკავენ ეგ და დესტი ფლანგს ცენტრშიც სივრცე გაჩნდება ამათ დაზღვევაზე როცა გადავლენ. აქედან ადვილი ჩანსო იმასროფიქრობთ დავიჯერო კუმაბი ჩემზე მეტად არ აკვირდება თამაშს? უბრალოდ სანამ პოზიციების ცვლა არ მოხდება თამაშის მიმდინარეობისას და ცენტრში ბურთის დაჭერა რა უნდა ქნას კლუბმა რომლის ფილოსოფიაც ეგაა.
    ახალბედა [?]
    #299 6 დეკემბერი 2020 02:11
    4
    სეტიენს და კუმანს, ორივეს ერთად აღებულს, 10-ჯერ ჯობდა ვალვერდე, მიუხედავად იმისა, რომ სვარკას ათამაშებდა გუნდს (ამათზე უარეს სვარკას არა, მარა მაინც). კუმანი რა პრინციპით უნდა აერჩიათ ვერვხვდები. სად რა შედეგი აქვს დადებული ბარსას მწვრთნელად რო მოგყავს? მარტო ვალენსია რადღეში ჩააგდო. ვალენსიადან, და არამარტო, გაგდებული მწვრთნელი ბარსაში როგორ უნდა დანიშნო? ან სეტიენის შემთხვევაში, ბეტისიდან სვტვენით გამოპანღურებული?
    მარა, ყველაფრის მიუხედავად, მარტო მწვთნელს ვერაფერს დავაბრალებთ. ამ ფეხბურთელებს 3-0, 4-0 და 8-2 რო შერჩათ და ამ შედეგების მერე გუნდის 80% მაინც დარჩა და აგრძელებს მილიონების მიღებას სიარულში, არაფრის მოლოდინი არუნდა ჰქონდეს არავის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #298 6 დეკემბერი 2020 02:11
    0
    ციტატა: • ხავიესტა •
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი მესი რო გაკერიათ პირზე დანარცენები ხო ფრინავენ რაა მაგ ფერენცუაროშთან და განახევრებულ დინამო კიევთან მოგებამ არ დაგაბრმავოთ ჩემს ფეხებს გაიტანდა ამ ერთ გოლსაც დღეს ბარსა მესი რომ არა ამოვიდა უკვე ყელში მესის უაზრო კრიტიკის მოსმენა

    დაცვა რო საყ#ევეთია გასაგებია მარა დღეს რამდენჯერ დაკარგა ბურთი მესიმ ეგეც ხო ფაქტია. მე ბარსას ქომაგივარ და არა მესის როცა გასაკრიტიკებელია უნდა გააკრიტიკო. რამდენი პასიც გააკეთა 70% მაგ პასებისა ცუდი იყო. ელემენტარულ სიტუაციაშიმაქვს საუბარი თორე როცა მეტოქის ზურგს უკან აკეთებ პასს ხარაშო

    სხვა შემტევებმა რა ქნეს? მარტო მესის პასები ჩანდა?

    მესი რო ფორმაში არაა ცხადია,მარა მის არაზუსტ პასებს სხვა ახსნა აქვს, კერძოდ ბარსამნიის ფავორიტ გრიზმანს არააქვს ის გადაადგილბის და სივრცეების გახსნის უნარი რაც ქონდა სუარეს. რაშედეგიცაა არის მწვრთნელის ბრალი, ტიპმაგაუშვა ერტ ერთი საუკეთესო ცხრიანი და არავინ მოიყვანა. ტიპმა დედა უტირა რიკი პუჩს და ამჯობინებს პედრის, რომელიც ბოლო მატჩებში საშინელებაა, პს ეს გუნდი დასანგრევია საშინელებაააარაქვს ამ ბარსას მომავალი, ვერ ვერავის იყიდია, კრიზისია სერიოზული

    +++++++++
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #297 6 დეკემბერი 2020 02:11
    0
    კაროჩე მესი იმის 50-60 პროცენტი დარჩა რაც იყო შევეგუოთ..პრაიმის მესის ესე 30 % ალბათ)

    ბარსელონა სანამ კარში დარტყმას არ ისწავლიან სხვები მესის გარდა იქამდე არაფერი არ გამოვა,ფლანგის მცველები მითუმეტეს ეს რა იყო ალბა დესტი ტრიბუნაზდ რო ურტყამდნენნ....ან დე იონგი რა არი ან გრიზმანი კარში ვერ დაარტყეს ტიპებმა ან პიანიჩნა რა გოლი ვერ შეაგდო მოკლედ აერ ვიცი რააა რამდენი ვერ შეაგდეს!!ლედესმას დედის ყველა ორგანო მო.....ეხა ჩაატარა წლის მატჩი მაინცდამაინც.
    არაფა ცუდი თამაში არ ქონდა გუნდს ტაქტიკურად და სისწრაფეც იყო პროსტა იმენა ვერ ურტყამდნენ
    ეს მესის ჯარიმაზე კიდე რა ისწავლეს ამ ნაბიჭ...ვრებმა ზამენიანად რო დგებიან კარში 20 ფეხბურთელი
    არაუშავს ვისკა ბარსა მოიხოდებიან ბიჭები.წელს ლალიგა ატლესია იქნებ ლიგაზე ვიაროთ ნახევარ ფინალიც რო ვითამაშოთ ეარმატებული იქნება ფულიც ისიც ასეც..
    შემდეგი წლის იმედით ვარ ძალიან...
    გულშემატკივარი [?]
    #296 6 დეკემბერი 2020 02:11
    2
    მოკლედ:
    1. კუილა(კუმანი) არის ლენჩი,რასაც მოყვანის წუთიდან ვიძახი.
    2. პრეზიდენტის არჩევამდე (იმედია ლაპორტა) არანარ კომენტარს აღარ ვაკეთებ.
    ფანი [?]
    #295 6 დეკემბერი 2020 02:10
    2
    ამას ვალიკო დარჩენილიყო ჯობდა ლა ლიგას მაინც იგებდა გუნდი 🤣🤣🤣😂
    გულშემატკივარი [?]
    #294 6 დეკემბერი 2020 02:10
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი მესი რო გაკერიათ პირზე დანარცენები ხო ფრინავენ რაა მაგ ფერენცუაროშთან და განახევრებულ დინამო კიევთან მოგებამ არ დაგაბრმავოთ ჩემს ფეხებს გაიტანდა ამ ერთ გოლსაც დღეს ბარსა მესი რომ არა ამოვიდა უკვე ყელში მესის უაზრო კრიტიკის მოსმენა

    დაცვა რო საყ#ევეთია გასაგებია მარა დღეს რამდენჯერ დაკარგა ბურთი მესიმ ეგეც ხო ფაქტია. მე ბარსას ქომაგივარ და არა მესის როცა გასაკრიტიკებელია უნდა გააკრიტიკო. რამდენი პასიც გააკეთა 70% მაგ პასებისა ცუდი იყო. ელემენტარულ სიტუაციაშიმაქვს საუბარი თორე როცა მეტოქის ზურგს უკან აკეთებ პასს ხარაშო

    სხვა შემტევებმა რა ქნეს? მარტო მესის პასები ჩანდა?

    მესი რო ფორმაში არაა ცხადია,მარა მის არაზუსტ პასებს სხვა ახსნა აქვს, კერძოდ ბარსამნიის ფავორიტ გრიზმანს არააქვს ის გადაადგილბის და სივრცეების გახსნის უნარი რაც ქონდა სუარეს. რაშედეგიცაა არის მწვრთნელის ბრალი, ტიპმაგაუშვა ერტ ერთი საუკეთესო ცხრიანი და არავინ მოიყვანა. ტიპმა დედა უტირა რიკი პუჩს და ამჯობინებს პედრის, რომელიც ბოლო მატჩებში საშინელებაა, პს ეს გუნდი დასანგრევია საშინელებაააარაქვს ამ ბარსას მომავალი, ვერ ვერავის იყიდია, კრიზისია სერიოზული