UEFA-მ განახლებული საკლუბო რეიტინგი გამოაქვეყნა

UEFA-მ განახლებული საკლუბო რეიტინგი გამოაქვეყნა

UEFA-ს განახლებულ რეიტინგში კატალონიელები მე-2 პოზიციას იკავებენ.

"ბარსელონას" 116 000 ქულა აქვს მინიჭებული და პირველ ადგილზე მყოფ "ბაიერნს" 4000-ით ჩამორჩება.

2019/20 წლების სეზონთან შედარებით, მადრიდის "რეალი" 2 ადგილით დაქვეითდა და IV-ზე გადაინაცვლა.

საკლუბო რეიტინგი ბოლო 5 სეზონში ევროპულ ასპარეზზე ნაჩვენები შედეგით განისაზღვრება.

ათეული შემდეგნაირად გამოიყურება:

  1. "ბაიერნი" - 120 000
  2. "ბარსელონა" - 116 000
  3. "იუვენტუსი" - 111 000
  4. "რეალი" - 110 000
  5. "ატლეტიკო" - 108 000
  6. "მანჩესტერ სიტი" - 103 000
  7. პსჟ - 99 000
  8. "მანჩესტერ იუნაიტედი" - 97 000
  9. "სევილია" - 90 000
  10. "ლივერპული" - 89 000

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #12 5 დეკემბერი 2020 21:29
    0
    ამას გეთვალათ ესა მესათი და ალბათ უკეთესი გამოვიდოდა.
    --------------------
    Always basca
    ფანი [?]
    #11 5 დეკემბერი 2020 19:09
    1
    ციტატა: სტუმარი Leri
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: სტუმარი Leri
    ბოლო 5 სეზონით განისაზღვრებაო და ბარსელონაზე და ბაიერნზე რამე რომარვთქვათ( რაღაცა მაინც გააკეთეს მაგენმა) იუვენტუსს რეალზე წინ რაუნდა 🤣🤣🤣 მოგიტ*ანთ შეფასების სისტემა. მაგ ბოლო 5 წელში 3ჯერ რეალმა მოიგი ბოლოსდაბოლოს თქვენ შიგხოარგაქვთ

    ლივერპული მეათეზე და პსჟ/იუნაიტედი მეშვიდე მერვეზე ვაი თქვენს პატრონს

    იმიტომ რომ რეალს ბოლო 5წელში 3 ლიგა აქვს მაგიტომ არიან მე4ზე და იუვენტუსის მაღლა რომლებიც ჯგუფიდან სულ მე2 ადგილით გადიან ხოლო ლივერპული ბოლო 3 სეზონია რაც ფლეიოფში გადის და 1ზე უნდა იყოს? რომ არიცი გაჩუმდი

    პირველი: რა ილაპარაკე ვერაფერი ვერ გავიგე, ან ვინ თქვა ლივერპული პირველზე უნდა იყოსო, 5 წელში სამი ლიგა აქვს და მაგიტომაა მეოთხეზეო, იტოკში ვერაფერი ვერ გავიგე და მეორე: შენ ვერადროს ვერ მიკარნახებ რაგავაკეთო, გაგაჩუმებ სამუდამოდ ვინც ხარ და რაც ხარ. ზრდილობა ისწავლე, ნუ გგონია მასეთი ლაპარაკით რამეს მიაღწევ. ამას უყურე ერთი გავჩუმდე თურმე. აქ ზოგიერთებს ბევრი რაღაცა მოგიხდებოდათ ბევრი რაღაცის სასწავლად. აკონტროლეთ სიტყვები 2 წლის ბავშვები კიარ ხართ მაგის დედავატირე. თუ რამის თქმა გინდა მითხარი კაცურად და ზრდილობიანად ვიმსჯელოთ რა ლაპარაკია რომ არიცი გაჩუმდი. დაატორმუზე სადაც ხარ და ზრდილობა გამოიმუშავე თუ გინდა ვაბშე გელაპარაკოს ხალხმა.

    რა იყო შეურაწყოფა ჩემგან რო არ იცი გაჩუმდი თქო ეგ? და ის არ იყო შეურაწყოფა აქ რომ შემოდი და რომ იგინები ეგ არაა აქ მყოფთათვის შეურაწყოფა? და მოდი ჩემი ნაწერის მოკლე შეინაარს გეტყვი რადგან წაკითხუკის გააზრება არ შეგიძლია რეალი იმიტომ არის მეოთხე ადგილას რომ 3 ფინალი მოიგო მაგრამ ბოლო 2 წელი 1/8 ფინალს ვერ გაცდა და ზევითაც განგიმარტე თუ რატომ არის ლივერპული 10 ადგილას
    სტუმარი Leri
    სტუმარი [?]
    #10 5 დეკემბერი 2020 16:49
    0
    ციტატა: MESSI 2017
    ციტატა: სტუმარი Leri
    ბოლო 5 სეზონით განისაზღვრებაო და ბარსელონაზე და ბაიერნზე რამე რომარვთქვათ( რაღაცა მაინც გააკეთეს მაგენმა) იუვენტუსს რეალზე წინ რაუნდა 🤣🤣🤣 მოგიტ*ანთ შეფასების სისტემა. მაგ ბოლო 5 წელში 3ჯერ რეალმა მოიგი ბოლოსდაბოლოს თქვენ შიგხოარგაქვთ

    ლივერპული მეათეზე და პსჟ/იუნაიტედი მეშვიდე მერვეზე ვაი თქვენს პატრონს

    იმიტომ რომ რეალს ბოლო 5წელში 3 ლიგა აქვს მაგიტომ არიან მე4ზე და იუვენტუსის მაღლა რომლებიც ჯგუფიდან სულ მე2 ადგილით გადიან ხოლო ლივერპული ბოლო 3 სეზონია რაც ფლეიოფში გადის და 1ზე უნდა იყოს? რომ არიცი გაჩუმდი

    პირველი: რა ილაპარაკე ვერაფერი ვერ გავიგე, ან ვინ თქვა ლივერპული პირველზე უნდა იყოსო, 5 წელში სამი ლიგა აქვს და მაგიტომაა მეოთხეზეო, იტოკში ვერაფერი ვერ გავიგე და მეორე: შენ ვერადროს ვერ მიკარნახებ რაგავაკეთო, გაგაჩუმებ სამუდამოდ ვინც ხარ და რაც ხარ. ზრდილობა ისწავლე, ნუ გგონია მასეთი ლაპარაკით რამეს მიაღწევ. ამას უყურე ერთი გავჩუმდე თურმე. აქ ზოგიერთებს ბევრი რაღაცა მოგიხდებოდათ ბევრი რაღაცის სასწავლად. აკონტროლეთ სიტყვები 2 წლის ბავშვები კიარ ხართ მაგის დედავატირე. თუ რამის თქმა გინდა მითხარი კაცურად და ზრდილობიანად ვიმსჯელოთ რა ლაპარაკია რომ არიცი გაჩუმდი. დაატორმუზე სადაც ხარ და ზრდილობა გამოიმუშავე თუ გინდა ვაბშე გელაპარაკოს ხალხმა.
    ფანი [?]
    #9 5 დეკემბერი 2020 14:49
    1
    ციტატა: სტუმარი Leri
    ბოლო 5 სეზონით განისაზღვრებაო და ბარსელონაზე და ბაიერნზე რამე რომარვთქვათ( რაღაცა მაინც გააკეთეს მაგენმა) იუვენტუსს რეალზე წინ რაუნდა 🤣🤣🤣 მოგიტ*ანთ შეფასების სისტემა. მაგ ბოლო 5 წელში 3ჯერ რეალმა მოიგი ბოლოსდაბოლოს თქვენ შიგხოარგაქვთ

    ლივერპული მეათეზე და პსჟ/იუნაიტედი მეშვიდე მერვეზე ვაი თქვენს პატრონს

    იმიტომ რომ რეალს ბოლო 5წელში 3 ლიგა აქვს მაგიტომ არიან მე4ზე და იუვენტუსის მაღლა რომლებიც ჯგუფიდან სულ მე2 ადგილით გადიან ხოლო ლივერპული ბოლო 3 სეზონია რაც ფლეიოფში გადის და 1ზე უნდა იყოს? რომ არიცი გაჩუმდი
    სტუმარი Leri
    სტუმარი [?]
    #8 5 დეკემბერი 2020 11:06
    2
    ბოლო 5 სეზონით განისაზღვრებაო და ბარსელონაზე და ბაიერნზე რამე რომარვთქვათ( რაღაცა მაინც გააკეთეს მაგენმა) იუვენტუსს რეალზე წინ რაუნდა 🤣🤣🤣 მოგიტ*ანთ შეფასების სისტემა. მაგ ბოლო 5 წელში 3ჯერ რეალმა მოიგი ბოლოსდაბოლოს თქვენ შიგხოარგაქვთ

    ლივერპული მეათეზე და პსჟ/იუნაიტედი მეშვიდე მერვეზე ვაი თქვენს პატრონს
    ფანი [?]
    #7 5 დეკემბერი 2020 01:08
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    Giorgi99,
    მალ მალე ნახლდება რა, ბარსამ 1/4 ფინალები ითამაშა მინიმუმ, ნახევარფინალიც, ბაიერნმა მოიგო და მაგიტოა პირველზე, მანამდე 1/8 ფინალში გავარდა, რეალს იმ მოგებების მერე 1/8 ფინალი აქვს მაქსიმუმი, ლივემ კიდე ფინალი, მოგება და მერე 1/8 ფინალი მანამდე საერთოდ არაფერი. ჯამში ყველაზე სტაბილური ბარსა გამოდის იმ პონტში რო მინიმუმ 1/4 ფინალს თამაშობს 2009 წლიდან. რეალი კიდე ამ დროის განმავლობაში 3 ჯერ გავარდა 1/8 ფინალიდან. გააჩნია როდიდან და რისი მიხედვით ითვლიან, აქ თითოეული თამაშის მოგებაც ითვლება როგორც ვიცი. თორე ჯამში რეალი წინ უნდა იყოს კი მარა ლივე ნაღდად არა. ბაიერნიც საკამათოა.

    ბარსა 1/8 ფინალიდან არ გავარდნილა თუ ბატსაზე ამბობდი❤ ბარსასბოლო სეზონებში სტაბილურად გადის 1/4 ფინალებში და ბოლო 5 სეზონშიც ჯგუფიდანაც პირველი ადგილით გადის
    [?]
    #6 5 დეკემბერი 2020 00:33
    2
    Giorgi99,
    მალ მალე ნახლდება რა, ბარსამ 1/4 ფინალები ითამაშა მინიმუმ, ნახევარფინალიც, ბაიერნმა მოიგო და მაგიტოა პირველზე, მანამდე 1/8 ფინალში გავარდა, რეალს იმ მოგებების მერე 1/8 ფინალი აქვს მაქსიმუმი, ლივემ კიდე ფინალი, მოგება და მერე 1/8 ფინალი მანამდე საერთოდ არაფერი. ჯამში ყველაზე სტაბილური ბარსა გამოდის იმ პონტში რო მინიმუმ 1/4 ფინალს თამაშობს 2009 წლიდან. რეალი კიდე ამ დროის განმავლობაში 3 ჯერ გავარდა 1/8 ფინალიდან. გააჩნია როდიდან და რისი მიხედვით ითვლიან, აქ თითოეული თამაშის მოგებაც ითვლება როგორც ვიცი. თორე ჯამში რეალი წინ უნდა იყოს კი მარა ლივე ნაღდად არა. ბაიერნიც საკამათოა.
    წევრი [?]
    #5 5 დეკემბერი 2020 00:33
    2
    ციტატა: Aron ralston
    ციტატა: El pistolero 9
    ბოლო 5სეზონში რასაც ჩვენ ლიგაზე ვაკეთებთ 10ეულშიც არ უნდა ვიყოთ😁😁😁

    მეც გამიკვირდა ბარსელონას მეორე ადგილზე ყოფნა

    წელს იგებენ ასიანი იცოდეთ
    გულშემატკივარი [?]
    #4 5 დეკემბერი 2020 00:24
    4
    ბაიერნი , ლივერპული , რეალი ეს უნდა იყოს სამეული
    წევრი [?]
    #3 5 დეკემბერი 2020 00:08
    6
    Ra uazro shedgeniliaa manchesters raunda ateulshi an barsas meoreze an psgs meshvideze
    ფანი [?]
    #2 4 დეკემბერი 2020 22:58
    2
    ციტატა: El pistolero 9
    ბოლო 5სეზონში რასაც ჩვენ ლიგაზე ვაკეთებთ 10ეულშიც არ უნდა ვიყოთ😁😁😁

    მეც გამიკვირდა ბარსელონას მეორე ადგილზე ყოფნა
    ფანი [?]
    #1 4 დეკემბერი 2020 22:22
    11
    ბოლო 5სეზონში რასაც ჩვენ ლიგაზე ვაკეთებთ 10ეულშიც არ უნდა ვიყოთ😁😁😁
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.