რონალდ კუმანი ცდება - რიკი პუჩი გუშინდელ შეხვედრაში

რონალდ კუმანი ცდება - რიკი პუჩი გუშინდელ შეხვედრაში

გუშინ რიკი პუჩმა დაამტკიცა, რომ რონალდ კუმანი მასთან დაკავშირებით ცდება.

ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა ახალგაზრდა ნახევარმცველს სეზონის დასაწყისში განუცხადა, რომ მის სათამაშო სქემაში არ ჯდება და იჯარით სხვაგან თამაში ურჩია.

გუშინ, "ფერენცვაროშთან", რიკი პუჩმა შემტევ ნახევარმცველად ითამაშა და საკმაოდ წარმატებითაც. კარგი სტატისტიკის გარდა 21 წლის ფეხბურთელმა რამდენიმე ეფექტური ეპიზოდიც შემოგვთავაზა და დემბელეს 3-0-ზე თავის დაშტერება რომ არ ჩვეოდეს, პუჩი მოედანს 2 თუ არა, 1 ასისტით მაინც დატოვებდა.

რიკი პუჩის სტატისტიკა გუშინდელ თამაშში:

  • 1 დარტყმა
  • 3 key პასი (ყველაზე მეტი გუნდში)
  • ბურთზე 46 შეხება
  • 38 პასი
  • პასის სიზუსტე - 89.5%
  • 2 გრძელი პასი
  • გრძელი პასის სიზუსტე - 100%
  • 1 გამჭოლი პასი (ზუსტი)
  • 1 მოგერიება
  • 1 დრიბლინგი

რა თქმა უნდა, კარგად ვხვდებით, რომ უფრო ძლიერ გუნდებთან შემტევი ნახევარმცველის პოზიციაზე პუჩს ვარსკვალვებთან კონკურენცია გაუჭირდება, მაგრამ გუშინდელმა თამაშმა დაგვიმტკიცა, რომ ზოგჯერ შანსს ისიც იმსახურებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    რედაქტორი [?]
    #9 4 დეკემბერი 2020 10:26
    0
    Dimitri359,
    https://i.inews.co.uk/content/uploads/2019/05/dembele-3.jpg
    წევრი [?]
    #8 4 დეკემბერი 2020 02:48
    0
    რა თავის დაშტერება 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ მაგარი მწერლები გვყავს
    ფანი [?]
    #7 4 დეკემბერი 2020 00:25
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    მეტი სათამაშო დრო ეკუთვნის ამ ბიჭს იმ უნიჭო ალენიაზე მეტი

    უნიჭო ალენიაა? და პუჩი ნიჭიერია? ალენია არის ზე ტალანტი, პუჩი ჩინური ზე ტალანტი. კაცმა გოლის გატანის ალღო არ ქონდეს შემტევ ნახ მცველს რავიცი არვიცი არ მახსენდება, ალენიას გოლის გატანა იცის არადა უფრო ცენტრალური ნახ მცველია ანუ ინის პოზიცია და პუჩი უფრო კოუტინიოს ან პედრის პოზიციაა.
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    #6 3 დეკემბერი 2020 22:22
    1
    ციტატა: vitorborbafereira
    ზანგია

    🧟‍♀️🤡
    ფანი [?]
    #5 3 დეკემბერი 2020 21:37
    3
    ძალიან იკლასნა და ნამდვილად იმსახურებს შანსს. ძალიან ნიჭიერი ბიჭია, ბურთს მაგრად ფლობს და კარგი დრიბლინგი და პასი აქვს.პედრიზე არაფრით ნაკლები არ არის ეს ბიჭი
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    წევრი [?]
    #4 3 დეკემბერი 2020 20:36
    0
    უფრო ვრწმუნდები რომ დეპაი აღარ გვინდა საერთოდ . პედრის ფალგები ხო შეუძლია და ეგაა ეს შემტევ ნახევარმცველად არაჩვეულებრივია დეპაის კიდე ტყუილად დაუკარგავთ ფორმას და ფულს რომ თავი დაანებოს ცოდვაა.
    Culé [?]
    #3 3 დეკემბერი 2020 20:30
    2
    დემბელეს რა მაგარი პასი მიცა😯😯
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 3 დეკემბერი 2020 18:59
    5
    მეტი სათამაშო დრო ეკუთვნის ამ ბიჭს იმ უნიჭო ალენიაზე მეტი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]