ვიმედოვნებ, ერთად კვლავ ვითამაშებთ - ნეიმარი მესიზე

ვიმედოვნებ, ერთად კვლავ ვითამაშებთ - ნეიმარი მესიზე

კატალონიის "ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი, ნეიმარი კლუბში დაბრუნების შესახებ განცხადებას აკეთებს:

"რაც ყველაზე მეტად მსურს - ლეო მესის გვერდით კვლავ თამაშია. ვიმედოვნებ, ერთად თამაშის შესაძლებლობა ისევ მოგვეცემა", - ციტირებს ბრაზილიელის სიტყვებს ESPN.

შეგახსენებთ, ჟუნიორი "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში 2013-2017 წლებში ასპარეზობდა და გუნდთან ერთად ყველა შესაძლო ტიტული მოიგო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #20 3 დეკემბერი 2020 19:58
    2
    ციტატა: Ronaldinho..
    რა გუნდი და რა ტრიო დაშალა ამ გამოყ..ლეებულმა ამან,მინიმუმ 2 ლიგას კიდე მოიგებსნენ სად წავიდა არ მჯერა.ამის მერეა უკან უკან რო წავიდა გუნდი.ფულის მონა არ ვიცი მარა მაგრა კი მინდა ამის ნახვა კიდე ბარსაში,მარა ფატი მენანება ამიტო არვიცითუ გაანაწილებენ როგორმე მოსულა:)))

    დემბელე მესი ნეიმარი და ფორვარდათ ანსუ.დემბელეს სიტუაცია მახარებს.ყველასთვის კარგი იქნება რო დაჭკვიანდეს.მთავარია ტრამვებმა არ გააწამოა ისევ და გამოგვადგება სიაწრაფე აქ მტრისას
    Culé [?]
    #19 3 დეკემბერი 2020 17:49
    0
    რა ტრიო დაშალე შე კრეტინო rage ყველაფერი გქონდა ბარსელონაში თან ორი ყველაზე მაგარი პარტნიორი გვერდზე ! თვალეთ ეხლა ეგ ფული წინ და უკან შენ და მამაშენმა და უყურეთ ხალიფაფას უკანალში
    გულშემატკივარი [?]
    #18 3 დეკემბერი 2020 16:05
    1
    რა გუნდი და რა ტრიო დაშალა ამ გამოყ..ლეებულმა ამან,მინიმუმ 2 ლიგას კიდე მოიგებსნენ სად წავიდა არ მჯერა.ამის მერეა უკან უკან რო წავიდა გუნდი.ფულის მონა არ ვიცი მარა მაგრა კი მინდა ამის ნახვა კიდე ბარსაში,მარა ფატი მენანება ამიტო არვიცითუ გაანაწილებენ როგორმე მოსულა:)))
    გულშემატკივარი [?]
    #17 3 დეკემბერი 2020 15:49
    1
    ჭორია!!! რა ნეიმარი!!! და მეორე, მესი არსად არ აპირებს წასვლას!!!
    Culé [?]
    #16 3 დეკემბერი 2020 14:32
    1
    ციტატა: სტუმარი ნოე
    ნეიმარი არვიცი დაიკო მარა თუგინდა ჩვენ ვითამაშოთ უბნის სტაიდონზე ჩემთან დაიკო

    შენ კალაძე ხო არა ხარ? blush
    წევრი [?]
    #15 3 დეკემბერი 2020 14:12
    0
    ვფიქრობ ხალიფა დიდ მაყუთს გაუმაზავდა ნეიმარს მესის დაკერვაში :@
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 3 დეკემბერი 2020 13:47
    1
    თუ გინდოდა მესისთან თამაში რას მიდიოდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #13 3 დეკემბერი 2020 12:40
    1
    მესი მანდ არ წამოვა და აქ შენ არავის ჭირდები ფულის მონა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 3 დეკემბერი 2020 12:24
    4
    ოღონდ პსჟ-ში არ გადავიდეს მესი ოღონდ მანდ არაა რაა მეზიზღება თავიდან ბოლომდე ეგ ფუნდი. ფულით აწყობილი და შენარჩუნებული საზიზღრობაა
    Culé [?]
    #11 3 დეკემბერი 2020 12:11
    4
    ეს თუ მესის პსჟ ში გადასვლის ნამიოკია.... თუ ლეო წავა ოღონდ მანდ არ გადავიდეს. რეალის მერე ყველაზე მეტად ეგ ფარჩაკი კლუბი არ მევასება.
    სტუმარი ნოე
    სტუმარი [?]
    #10 3 დეკემბერი 2020 11:36
    1
    ნეიმარი არვიცი დაიკო მარა თუგინდა ჩვენ ვითამაშოთ უბნის სტაიდონზე ჩემთან დაიკო
    სტუმარი გიორგი
    სტუმარი [?]
    #9 3 დეკემბერი 2020 11:33
    3
    რაში გადაყარა ნეიმარმა საუკეთესო წლები? :( ფულის მონა რა ...
    ფანი [?]
    #8 3 დეკემბერი 2020 11:20
    1
    გრიზმნი უმტიტი ფირპო და ფული შესთავაზონ და მოვა ნეიმარი. ასევე კოუტინიო რობერტო გაყიდონ და
    ჰალანდი იყიდონ შემდეგი სეზონიდან ესეთი შემადგენლონა რო გვყვავდეს ნებისმიერს დავადუღებთ.
    შტეგენი
    დესტი არაუხო უპამეკანო ალაბა
    პიანიჩი დეიონგი
    მესი დეპაი ნეიმარი
    ჰალანდი
    ნებისმიერს დავადუღებთ ამ სასტავით
    სკამი: ნეტუ ემერსონი ლენგლე მინგესა პიკე ალბა ბუსკეცი პუჩი ალენია პედრი დემბელე ტრინკაო დელაფუენტე.
    ფანი [?]
    #7 3 დეკემბერი 2020 11:04
    2
    პროსტა ტიპს თავის თავი ესე არ უყვარდეს რავი ჯერ მესსის ჩრდილქვეშ ყოფნას გაექცა და ეხლა ჭკვაზე არაა შანსი არაა მესი პსჟში გადავიდეს არარსებოობს სიტის ან ინტერის გარდა სადმე წავიდეს
    Culé [?]
    #6 3 დეკემბერი 2020 10:31
    6
    რატომ ფიქრობთ, რომ დაბრუნებაზე ჩაურტყა? მე პირიქით მგონია, მესის იქეთ გადასვლაზე მიანიშნა და ამას მთლად უსაფუძვლოდ არ იტყოდა, რაც არ მომწონს.
    ფანი [?]
    #5 3 დეკემბერი 2020 10:26
    4
    მესისთან ერთად აწი სხვა გუნდში თუ გეღირსება თამაში, თორე აქ აღარაა ნეიმარების და მამიკოს ბიჭების ადგილი. მაქსიმუმ ოთხი წელი ითამაშოს კიდე ამან და აღარაა ჩემი აზრით საჭირო ამდენი ფულის გადაყრა ამაში. მითუმეტეს რომ ისეთი გუნდი შენდება სადაც ერთპიროვნულად არავინ უნდა ლიდერობდეს და ნეიმარს გვირგვინი უნდა ედგას თავზე მაქსიმუმი რომ დადოს. ბაზარი არაა უძლიერესი იგროკია და აკეთებს თავის საქმეს მარა მე აღარ მჯერა რომ ბარსას ეს ჭირდება კრიზისიდან გამოსასვლელად. უნდა ვისწავლოთ აწი მესის და ნეიმარების გარეშე თამაში.
    Culé [?]
    #4 3 დეკემბერი 2020 10:22
    3
    დატეულიყავი მერე სადაც იყავი, რას გაიქეცი თავქუდმოგლეჯილი, იყქვი ახლა სადაც ხარ.. ახლა მიხვდი მესის ფასს? ახლა მოგენატრა ხო მასთან მატჩები? რამხელა სიამოვნებას იღებდი და გულშემატკივარსაც როგორ ახარებდით თქვენი ერთქდ თამაშით, რა გოლები გაქონდა მსნ-ს, აი აქედან როგორ წავიდა რაღაც პარიზულ კლუბში, ახლქც არ მესმის
    ფანი [?]