"ბარსელონამ" "ფერენცვაროში" დაამარცხა

"ბარსელონამ" "ფერენცვაროში" დაამარცხა

მოგეხსენებათ, სულ ცოტა ხნის წინ დასრულდა ჩემპიონთა ლიგის ეგიდით გამართული შეხვედრა, რომელშიც კატალონიის "ბარსელონამ" უნგრულ "ფერენცვაროშს" სტუმრად, ანგარიშით, 3-0 სძლია.

კლუბის ოფიციალური Twitter-ის გვერდის ინფორმაციით, "ბლაუგრანამ" ჯგუფურ ეტაპზე საწყისი 5 მატჩის მოგება, 2002/03 წლების სეზონის შემდეგ, პირველად მოახერხა.

"ბარსელონა" ამჟამად G ჯგუფს 15 ქულით ლიდერობს და მეორეადგილოსან "იუვენტუსს", რომელსაც 2 ქულა აქვს, 3-ით უსწრებს. ეს გუნდები ერთმანეთს 9 დეკემბერს შეხვდებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #22 3 დეკემბერი 2020 12:39
    1
    ციტატა: totti10
    ციტატა: GioKakiashvili
    აუ მაგარი ბოლო ტურის თამაშები იჩითება
    შახტარი-ინტერი
    გლადბახი-რეალი
    უნაიტედი-ლაიფციგი
    იუვე-ბარსა


    ყველა პირიქით გიწერია :დ :დ

    უი🤣🤣🤣🤣🤣 არც მიმიქცევია ვწერდი პროსტა დდ
    ფანი [?]
    #21 3 დეკემბერი 2020 11:08
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    ჰალანდს კუნთის ტრამვა მიუღია და შეილება 2020 ვეღარ გამოვიდეს მინდორზეო ისე რამაინტერესებს სევილიას განაღდებულიაქვს გასვლა და მაგიტო ითამაშეს ესე გადახალისებულად თუ რავი რადავარქვა

    პირველ რიგში ეგაა და მეორეს ერთი ვიქენდზე რეალთან აქვთ ჯახი პისხუანიზე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #20 3 დეკემბერი 2020 10:36
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    აუ მაგარი ბოლო ტურის თამაშები იჩითება
    შახტარი-ინტერი
    გლადბახი-რეალი
    უნაიტედი-ლაიფციგი
    იუვე-ბარსა

    შემოატრიალე ყველა.
    წევრი [?]
    #19 3 დეკემბერი 2020 09:38
    0
    ციტატა: GioKakiashvili
    აუ მაგარი ბოლო ტურის თამაშები იჩითება
    შახტარი-ინტერი
    გლადბახი-რეალი
    უნაიტედი-ლაიფციგი
    იუვე-ბარსა


    ყველა პირიქით გიწერია :დ :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #18 3 დეკემბერი 2020 09:22
    4
    გუშინ დაჟე ალბამაც დაარტყა კარში ხალხნოოოო. აი რას შვება მესის ფაქტორი , ერთ ადამიანზე არ უნდა იყოს გუნდი დამოკიდებული
    ფანი [?]
    #17 3 დეკემბერი 2020 03:19
    2
    ციტატა: GioKakiashvili
    აუ მაგარი ბოლო ტურის თამაშები იჩითება
    შახტარი-ინტერი
    გლადბახი-რეალი
    უნაიტედი-ლაიფციგი
    იუვე-ბარსა

    ზალსბურგი-ატლეტიკო ატალანტა-აიაქსი
    წევრი [?]
    #16 3 დეკემბერი 2020 03:10
    4
    ტრინკაონ რაები იკადრაა ხეიბარია ტიპი
    ფანი [?]
    #15 3 დეკემბერი 2020 02:23
    4
    ციტატა: ჰალა მადრიდ
    პროსტა დღეს ცოცხალს ვუყუებდი და ბარსა რა მაგრად თამაშობდა იმენა სიამოვნება იყო მაგათი ყურება ყოჩაღ გრიზმანიც როგრო იხოდება ბრაიტიც რა კლასნია იმ ახალგაზრდებზე ხმას ვერ ამოვიღებ ეს რა ბიჭები არიან ბარვო მაგათ

    ♥️
    ჰალა მადრიდ
    ჰალა მადრიდ
    სტუმარი [?]
    #14 3 დეკემბერი 2020 02:19
    16
    პროსტა დღეს ცოცხალს ვუყუებდი და ბარსა რა მაგრად თამაშობდა იმენა სიამოვნება იყო მაგათი ყურება ყოჩაღ გრიზმანიც როგრო იხოდება ბრაიტიც რა კლასნია იმ ახალგაზრდებზე ხმას ვერ ამოვიღებ ეს რა ბიჭები არიან ბარვო მაგათ
    ფანი [?]
    #13 3 დეკემბერი 2020 02:18
    3
    აუ მაგარი ბოლო ტურის თამაშები იჩითება
    შახტარი-ინტერი
    გლადბახი-რეალი
    უნაიტედი-ლაიფციგი
    იუვე-ბარსა
    ფანი [?]
    #12 3 დეკემბერი 2020 02:16
    2
    ციტატა: Griezzy7
    ციტატა: CHEPE
    მანჩემ ტრადიციულად ყლაპა ოლტრაფორტზე... არადა გასვლას უგებს 2 ჯერ და შინ 2 ჯერ მარცხდება პსჟ სთან პროსტა თუ იკაიფებდი თორე რაის ჩარჩენა ან მაგის ან რეალის ეგ არასდროს მოხდება რეალიც ამოტენის გლადბახს პროსტა მაგარი ტეხავს რომ ვერც გლადბახი გავა და ვერც ლაიფცინგი

    ჩემი აზრით ლაიფციგი მოუგებს მანჩესტერს და ჩარჩება მანჩესტერი.
    დაჟე მგონია რო ატალანტაც ჩატოვებს აიაქსს.
    კენჭისყრის დღიდან ესე ვფიქრობ barca-6
    რეალზე კიდე მეც მგონია რო მინიმუმ 3 გოლს გაუტანს გლადბახს

    მაგრად მომწონს ლაიფცინგი სად იყვნენ საერთოდ და დღეს სად არიან ბუნდესლიგაში ბაიერნს ეჭიდავება და ლიგაზე არასდროს რომ არ უთამაშიათ ძალიან მყარად თამაშობენ აგერ ნახევარფინალისტები არიან სადაც ჩოლო გამოაბუნძულეს.. ამიტომ არ მინდა რომ ჩარჩეს და იმედია მოუგებს..
    ჰო აი აიაქსი ატალანტადაც აიაქს ვისურვებდი გასვლას, ატალანტა წელს ძაან არასტაბილურია და ყველაზე ბულკი მეტოქე იქნება 1/8 ფინალში თუ მისნაირი არ შეხვდა
    წევრი [?]
    #11 3 დეკემბერი 2020 02:15
    4
    იუვესთანაც მოგებაზე ითამაშებენ...
    2003 წელს იყო კრიზისი და ბარსელონა 18 და 16 ქულა აიღო 2 ჯგუფურ ეტაპზე, უეფასგან მილიონები მიიღო ბარსელონამ.
    ჰოდა ახლაც მილიონები ძალიან გამოადგება კლუბს
    ფანი [?]
    #10 3 დეკემბერი 2020 02:15
    2
    ჰალანდს კუნთის ტრამვა მიუღია და შეილება 2020 ვეღარ გამოვიდეს მინდორზეო ისე რამაინტერესებს სევილიას განაღდებულიაქვს გასვლა და მაგიტო ითამაშეს ესე გადახალისებულად თუ რავი რადავარქვა
    Culé [?]
    #9 3 დეკემბერი 2020 02:13
    2
    ციტატა: CHEPE
    მანჩემ ტრადიციულად ყლაპა ოლტრაფორტზე... არადა გასვლას უგებს 2 ჯერ და შინ 2 ჯერ მარცხდება პსჟ სთან პროსტა თუ იკაიფებდი თორე რაის ჩარჩენა ან მაგის ან რეალის ეგ არასდროს მოხდება რეალიც ამოტენის გლადბახს პროსტა მაგარი ტეხავს რომ ვერც გლადბახი გავა და ვერც ლაიფცინგი

    ჩემი აზრით ლაიფციგი მოუგებს მანჩესტერს და ჩარჩება მანჩესტერი.
    დაჟე მგონია რო ატალანტაც ჩატოვებს აიაქსს.
    კენჭისყრის დღიდან ესე ვფიქრობ barca-6
    რეალზე კიდე მეც მგონია რო მინიმუმ 3 გოლს გაუტანს გლადბახს

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: Griezzy7
    იუვესთან ეს შემადგენლობა მინდა :)))

    ბრეიტვეიტი
    დემბელე---გრიზმანი---მესი
    დე იონგი---პიანიჩი
    ალბა---ლენგლე---მინგეზა---დესტი
    ტერ შტეგენ

    მომწონს მარა შეილება ბრაიტა დაასვენოს ან საერთოდ არც ათამაშოს თუ ეგრე მოხდება გრიზი წინ და კოუ 10 იანზე

    ხომაგრამ ვერ თამაშობს გრიზმანი ფორვარდად. კოუტინიო თან ვერ აჩვენებს თავის თამაშს და ცოტა შემოლაწუნება იქნება მაგისთვის.
    ფანი [?]
    #8 3 დეკემბერი 2020 02:10
    2
    ციტატა: Griezzy7
    იუვესთან ეს შემადგენლობა მინდა :)))

    ბრეიტვეიტი
    დემბელე---გრიზმანი---მესი
    დე იონგი---პიანიჩი
    ალბა---ლენგლე---მინგეზა---დესტი
    ტერ შტეგენ

    მომწონს მარა შეილება ბრაიტა დაასვენოს ან საერთოდ არც ათამაშოს თუ ეგრე მოხდება გრიზი წინ და კოუ 10 იანზე
    Culé [?]
    #7 3 დეკემბერი 2020 02:10
    1
    იუვეს 2 ქულა აქვს და 3 ქულით ვუსწრებთ. ერთიანი ვინ მოიპარა?
    ფანი [?]
    #6 3 დეკემბერი 2020 02:10
    3
    მანჩემ ტრადიციულად ყლაპა ოლტრაფორტზე... არადა გასვლას უგებს 2 ჯერ და შინ 2 ჯერ მარცხდება პსჟ სთან პროსტა თუ იკაიფებდი თორე რაის ჩარჩენა ან მაგის ან რეალის ეგ არასდროს მოხდება რეალიც ამოტენის გლადბახს პროსტა მაგარი ტეხავს რომ ვერც გლადბახი გავა და ვერც ლაიფცინგი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 დეკემბერი 2020 02:10
    4
    აუ იუვენტუსი უნდა დავმარხოთ კამპ ნოუზე მესიმ უნდა იგრიალოს შიგ ჯორჯიანაში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 3 დეკემბერი 2020 02:09
    3
    იუვესთან ეს შემადგენლობა მინდა :)))

    ბრეიტვეიტი
    დემბელე---გრიზმანი---მესი
    დე იონგი---პიანიჩი
    ალბა---ლენგლე---მინგეზა---დესტი
    ტერ შტეგენ
    ფანი [?]
    #3 3 დეკემბერი 2020 02:08
    4
    აუუუ როგორ ველოდები ბარსა-იუვეს იმედია იქაც არ დაასვენებს მესის და საგინებელს არგამიხდის კუმანი თავს მარა არამგონია მესი-რონალდოს დუეტს საფრთხე შეექმნას.